Skip to content
Husk meg
Du er her: Hjem Forum Barnevogner Barnevogndebatten Har dere noen gang fått negative reaksjoner på vognkjøp?
Velkommen, gjester
Brukernavn: Passord: Husk meg
  • Side:
  • 1

EMNE: Har dere noen gang fått negative reaksjoner på vognkjøp?

Har dere noen gang fått negative reaksjoner på vognkjøp? 13 år 3 måneder siden #76168

Jeg har jo sikkert ikke mange vogner i forhold til mange andre her inne. Jeg har en emmaljunga Duo Edge som "hovedbabyvogn", og en Bugaboo Bee. I tillegg har jeg en eldgammel tvillingvogn og en retrovogn- men ingen av dem brukes.
Nå sitter jeg og tenker at jeg har så innmari lyst på en diger bagvogn. For jeg har en stor gutt og jeg elsker at ungene sover ute. Og bagvogn er jo så luksus. Men jeg må innrømme at jeg tenker litt på hva folk vil si når vi kjøper "enda" en vogn..

Har dere noen gang opplevd noe negativt ifht dette, og hvordan forsvarer dere det?
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Har dere noen gang fått negative reaksjoner på vognkjøp? 13 år 2 måneder siden #76170

  • Simenmin
  • Simenmin's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 5567
  • Takk er mottatt 8
Det er vel noen som har ristet på huet ja, men de har vel ikke noe med hva jeg kjøper meg?! Har man lyst har man lov ;)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Har dere noen gang fått negative reaksjoner på vognkjøp? 13 år 2 måneder siden #76171

Er ingen som har sagt noe direkte til meg. Men jeg har ikke hatt sååå mange vogner enda, og har heller ikke hatt mange på en gang. Jeg bytter de ut etterhvert jeg :)
Bumbleride Indie og Quinny Zapp Xtra ♥
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Har dere noen gang fått negative reaksjoner på vognkjøp? 13 år 2 måneder siden #76174

  • Empa
  • Empa's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 5716
  • Takk er mottatt 10
Familie og venner vet hvor gal jeg er på dette området. Så det er mer sånn: "Har du kjøpt deg ny vogn igjen"? :D De som kjenner meg har vel nesten sluttet å la seg forundre. Men når jeg blir kjent med nye folk, blir de gjerne forferdet, men har ikke opplevd det på en negativ måte. Ikke annet enn fra ei på Facebook, men har alltid talen klar. Lar meg provosere litt av at ikke vi med vår HOBBY også skal møte samme repekten som de som mekker biler/kjøper dyre merkeklær til seg selv osv... Det går jo for det samme.

Så på Norge rundt for eiet par uker siden (ser egentlig aldri på det programmet men ;)), og der var det en eldre herremann som var helt vill etter verktøy og driller, han samlet på dem mv. kjente meg litt igjen i han ja :D Hehe.
Vogngal trebarnsmor og bruker av barnevognguiden i 5 år :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Har dere noen gang fått negative reaksjoner på vognkjøp? 13 år 2 måneder siden #76175

  • sissoll
  • sissoll's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 7407
  • Takk er mottatt 10
De fleste bare himler med øynene og ler/rister på hodet ;)
Det er egentlig verre med de jeg ikke kjenner, for eksempel kassadamene i nærbutikken eller de som jobber på stamkafeen min. Jeg ser jo at de nærmest måper når de ser jeg har ny vogn, og jeg er så paranoid at jeg er helt sikker på at de snakker om det på bakrommet :laugh:
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Har dere noen gang fått negative reaksjoner på vognkjøp? 13 år 2 måneder siden #76177

  • sissoll
  • sissoll's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 7407
  • Takk er mottatt 10
Helt enig empa, en hobby er en hobby, så lenge den ikke skader andre!

Har fått noen kommentarer på pengebruken, siden vi er fattige studenter begge to her i huset, men da legger jeg stolt ut om finn-handlene mine og utenlandsimporten, så blir det stille :knegg:
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Har dere noen gang fått negative reaksjoner på vognkjøp? 13 år 2 måneder siden #76192

  • Simenmin
  • Simenmin's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 5567
  • Takk er mottatt 8
Ja det er veldig mange som tror at det er en kjempedyr hobby, men noen vogner har jeg tjent på og noen har jeg tapt litt på, går nesten opp i opp. "verre" med de som kjøper ny vogn til 8000 feks og bruker den opp på et par år...
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Har dere noen gang fått negative reaksjoner på vognkjøp? 13 år 2 måneder siden #76237

  • Spentsmurf
  • Spentsmurf's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Super-VIP
  • Man har en mening til man får en ny
  • Innlegg: 22313
  • Takk er mottatt 52
hehe, jeg får noen kommentarer av venninner innimellom. Men altså, det er ingen av de som klager når de trenger ny vogner, låne prampack, eller tips mtp salg etc :humre: Men nei, jeg har aldri fått en klage, og snuppegulle, jeg har pt en barnehagevogn som ikke teller, en zapp, en race, en edge duo og en go, siste med både bag og sportsdel :humre:
Man har en mening til man får en ny! Og vips så har vi ny vogn :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Har dere noen gang fått negative reaksjoner på vognkjøp? 13 år 2 måneder siden #76392

Godt å høre at mitt påtenkte vognkjøp kan forsvares. Folk har jo en tendens til å legge seg borti det meste..
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Har dere noen gang fått negative reaksjoner på vognkjøp? 13 år 2 måneder siden #76394

  • Inga
  • Inga's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Seniormedlem
  • Innlegg: 599
  • Takk er mottatt 3
Har fått noen kommentarer på min over gjennomsnittet interesse for vogner, men svarer som regel tilbake og bryr meg fint lite om hva andre måtte mene. Mannen har gitt opp, og nikker bare hvergang jeg har gjort en nytt funn på finn:knegg:
Triller Brio happy, Mountain buggy UJ og Brio GO.
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Har dere noen gang fått negative reaksjoner på vognkjøp? 13 år 2 måneder siden #76404

  • Empa
  • Empa's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 5716
  • Takk er mottatt 10
Inga skrev:
Har fått noen kommentarer på min over gjennomsnittet interesse for vogner, men svarer som regel tilbake og bryr meg fint lite om hva andre måtte mene. Mannen har gitt opp, og nikker bare hvergang jeg har gjort en nytt funn på finn:knegg:
;) :sparke: De må bare finne seg i det :D
Vogngal trebarnsmor og bruker av barnevognguiden i 5 år :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Har dere noen gang fått negative reaksjoner på vognkjøp? 13 år 2 måneder siden #76406

  • Inga
  • Inga's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Seniormedlem
  • Innlegg: 599
  • Takk er mottatt 3
Empa skrev:
Inga skrev:
Har fått noen kommentarer på min over gjennomsnittet interesse for vogner, men svarer som regel tilbake og bryr meg fint lite om hva andre måtte mene. Mannen har gitt opp, og nikker bare hvergang jeg har gjort en nytt funn på finn:knegg:
;) :sparke: De må bare finne seg i det :D

Hehe, ja det fant han heldigvis ut ganske fort:D
Triller Brio happy, Mountain buggy UJ og Brio GO.
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Har dere noen gang fått negative reaksjoner på vognkjøp? 13 år 2 måneder siden #76443

  • Spentsmurf
  • Spentsmurf's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Super-VIP
  • Man har en mening til man får en ny
  • Innlegg: 22313
  • Takk er mottatt 52
Men om folk mener noe om vognbyttingen min så kan da jeg fint mene noe om ferieturene deres f.eks. og tja, man får feie for egen dør ;)
Man har en mening til man får en ny! Og vips så har vi ny vogn :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.
  • Side:
  • 1
Tid til å lage siden: 0.786 sekunder