Skip to content
Husk meg
Du er her: Hjem Forum Barnevogner Barnevogndebatten En siste vognkrampe?
Velkommen, gjester
Brukernavn: Passord: Husk meg
  • Side:
  • 1

EMNE: En siste vognkrampe?

En siste vognkrampe? 13 år 3 måneder siden #75988

  • Empa
  • Empa's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 5716
  • Takk er mottatt 10
Hva tenker dere vil bli deres aller siste vognkrampe, hva vil dere avslutte vognperioden med, slik dere ser det idag?

Jeg drømmer om å teste ut Mondial (og spare den, trorjegtrallalei), og kjøpe en ny Go til våren... Så har jeg lyst på en Bee plus, kanskje en Scooter 2.0 2012 utover neste høst... For så å avslutte det hele med en Brio sitty :)
Vogngal trebarnsmor og bruker av barnevognguiden i 5 år :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: En siste vognkrampe? 13 år 3 måneder siden #75999

  • Spentsmurf
  • Spentsmurf's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Super-VIP
  • Man har en mening til man får en ny
  • Innlegg: 22313
  • Takk er mottatt 52
hehe, til eldste tenker jeg å avslutte med race'n vi har nå. Hun elsket den vogna og sa tusen takk da hun fikk se den, og bekreftet at den var til seg.... Så til henne blir det race som siste vogn, hun har bedre plass i den ienn i GO også.

til C derimot har jeg vanskeligheter med å se hva fremtiden vil bringe... Kanskje kan det se slik ut

edge ut, cerox inn (for å få den ut av systemet må den være neste) og så tror jeg vi bare tar det på sikt.. husker i sin tid en serie med olsen tvillingene, mary kate og asheley.... So little time, so much to do eller noe :knegg:

Men, når A er ferdig med Race kanskje vi beholder den og Go og melder meg ut av verden? Japp, in my dreams... Når a er ferdi gmed vogn selges race og bhg vogna, da har jeg go og cerox, eller stokke og mistral kanskje? :humre:
Man har en mening til man får en ny! Og vips så har vi ny vogn :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: En siste vognkrampe? 13 år 3 måneder siden #76024

  • sissoll
  • sissoll's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 7407
  • Takk er mottatt 10
Vi er jo egentlig der nå, vi :( Sitty er den siste vognkrampen for denne gang, men egentlig tipper jeg vel at det blir en trille av noe slag i sommer :whistle: kanskje tfk buggster s eller en helt enkel maclaren quest. Eller en ny cybex, den har jeg virkelig savnet :cheer:

Meeeeen, nå har S selvfølgelig begynt å sove igjen på dagen, omtrent bare en uke etter at vi kjøpte sitty fordi hun har sluttet å sove :dåne: Men det er fordi vi har praksis i tre uker og hun må opp grytidlig og blir hentet seeeent, så spørs om herr marihøne synes det er god nok grunn til å kjøpe ny vogn :knegg:
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: En siste vognkrampe? 13 år 3 måneder siden #76034

Her blir vognperioden til L avsluttet med Brio Spin (som står å venter på å bli hentet av meg - jeg leverte hjemmeeksamen idag så har ikke hatt tid etter at den endelig kom) :) Til babyen som kommer vet jeg faktisk ikke.. er maaange vogner jeg drømmer om å prøve i løpet av vognperioden hans. Jeg vet i alle fall at jeg vil ha MB igjen, så kanskje den. Hvem vet.. :)
Bumbleride Indie og Quinny Zapp Xtra ♥
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: En siste vognkrampe? 13 år 3 måneder siden #76049

  • Spentsmurf
  • Spentsmurf's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Super-VIP
  • Man har en mening til man får en ny
  • Innlegg: 22313
  • Takk er mottatt 52
Jeg tenker utrolig nok litt som så at jeg er litt lei av å bytte vogner hele tiden :sparke: Så kanskje kan jeg være fornøyd med en go av nyeste type??? For det stormtrekket plager meg litt, og de løse selene og mangelen på posefester irriterer meg :knegg: SÅ ja, en ny Go tror jeg at C må få, og hva hadde vært bedre enn en gyldenbrun en???
Men sånn helt optimalt, for husfreden og alt sin skyld burde jeg nok roet litt ned :sparke: Hr. smurf er ikke like enutsiastisk mtp race som meg og A. HUn ELSKER den vogna, mye pga fargen tror jeg :knegg:
Man har en mening til man får en ny! Og vips så har vi ny vogn :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: En siste vognkrampe? 13 år 3 måneder siden #76058

Det har jo stått relativt stille på vognfronten hos meg frem til før jul, så jeg gleder meg til å komme litt inn igjen i gamet etter en pause :P Men jeg ser tankegangen din også, det tar både tid og penger og hele tiden jakte på noe enda bedre :) Men en oppgradert Go fortjener du i alle fall ;) Men kanskje vente til hr. smurf har fotdøyd race skikkelig ;)
Bumbleride Indie og Quinny Zapp Xtra ♥
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: En siste vognkrampe? 13 år 3 måneder siden #76063

  • Spentsmurf
  • Spentsmurf's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Super-VIP
  • Man har en mening til man får en ny
  • Innlegg: 22313
  • Takk er mottatt 52
Absolutt. Tror faktisk jeg vil vente litt til også, for å se om jeg er fornøyd med Go til såpass liten unge som C blir i sommer :sparke:

Er veldig usikker på fremdriften i vognplanen min... Jeg vet hva jeg vil ha, men jeg får det liksom ikke til :knegg: Min vogndrøm akkurat nå er ikke nødvendigvis en ny vogn, men en fornuftig vognpark til vårt behov :sparke:
Man har en mening til man får en ny! Og vips så har vi ny vogn :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: En siste vognkrampe? 13 år 3 måneder siden #76070

Jeg og vet hva jeg vil ha, men her er spørsmålet om det lar seg løse i praksis. Etter at vi fikk ny leilighet i høst har vi ikke yttergang lengre, noe som begrenser plassen til vogner enda mer enn tidligere, selv om gangen i prinsippet er større. Bare å skulle ha både Spin og Simo Kombi i gangen byr på logistikkproblemer. Veggene er mur, så barnevognoppheng er heller ikke en løsning.
Bumbleride Indie og Quinny Zapp Xtra ♥
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: En siste vognkrampe? 13 år 3 måneder siden #76074

  • Spentsmurf
  • Spentsmurf's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Super-VIP
  • Man har en mening til man får en ny
  • Innlegg: 22313
  • Takk er mottatt 52
Huff, det høres ikke ok ut :( Her brukes vaskerommet til lagring stort sett, men av en eller annen grunn blir det litt trangt der :knegg: Men, nå står Go på rommet til C, i steden for seng... Race på gjesterommet og Edge i stua, noe som gjør at det er plass til å tørke klær på vaskerommet :humre:
Man har en mening til man får en ny! Og vips så har vi ny vogn :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: En siste vognkrampe? 13 år 2 måneder siden #76182

  • Empa
  • Empa's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 5716
  • Takk er mottatt 10
Oh My! Idag så jeg på en Scooter golden check og den er bare nyyyyyyydelig!!!! Fikk jo bare lyst på den. Og så MÅ jeg ha en ny Go til våren!!! Så EN siste vognkrampe?!! Er redd det kan bli flere :p
Vogngal trebarnsmor og bruker av barnevognguiden i 5 år :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: En siste vognkrampe? 13 år 2 måneder siden #76241

  • Spentsmurf
  • Spentsmurf's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Super-VIP
  • Man har en mening til man får en ny
  • Innlegg: 22313
  • Takk er mottatt 52
Jeg så en golden c edge her en dag og trodd ejeg skulle besvime :humre: Nydelige ja! OM de bare kunne lage en cerox til meg i den fargen skulle jeg holde fred for en lang stund :knegg:
Man har en mening til man får en ny! Og vips så har vi ny vogn :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.
  • Side:
  • 1
Tid til å lage siden: 0.693 sekunder