Skip to content
Husk meg
Du er her: Hjem Forum Barnevogner Barnevogndebatten Trenger hjelp med aller, aller, aller nest siste vogn for denne gang
Velkommen, gjester
Brukernavn: Passord: Husk meg
  • Side:
  • 1

EMNE: Trenger hjelp med aller, aller, aller nest siste vogn for denne gang

Trenger hjelp med aller, aller, aller nest siste vogn for denne gang 13 år 3 måneder siden #74948

  • sissoll
  • sissoll's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 7407
  • Takk er mottatt 10
Nå har S gått siden slutten av novmber/begynnelsen av desember uten å sove på dagtid, hverken i barnehagen eller på ferie med mye reising, og det fungerer veldig bra.
Og jeg er egentlig veldig lei av vogner, dvs jeg GLEDER meg til neste baby og å starte forfra, men er lei av scootere, nesten hatt scooter i et år nå :dåne:

Så, trenger en lett, liten trille, og jeg tror det må bli Sitty eller Spider, for jeg vil ha ny vogn NÅ, og da nytter det ikke med paraplytrille eller den slags. Vil ha minst mulig vogn.

Elsker håndtaket til Spider, den har større handlekurv, er bittelitt lettere og muligens bittelitt mer behagelig (og lengre?) sete.
Meeeen, jeg liker ikke utseende :urk: Og jeg e l s k e r sitty sitt red print eller grey print :kiss:

Noen som har noen formening om dette? Høres jo nesten ut som jeg har bestemt meg, men det er det der håndtaket til spider da.. men igjen, vi bruker jo nesten ikke vogn.. :whistle:
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Trenger hjelp med aller, aller, aller nest siste vogn for denne gang 13 år 3 måneder siden #74950

  • Spentsmurf
  • Spentsmurf's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Super-VIP
  • Man har en mening til man får en ny
  • Innlegg: 22313
  • Takk er mottatt 52
Hvsm med spin???? :knegg:

Jeg har sett spider i butikk en gang, og den er jo veldig lik scooter kanskje??? JEg synes sitty er veldig fin... Og etter nesten et år med emmaljunga er det kanskje greit med en brio??? Du har jo ikke hatt brio siden go :knegg:
Man har en mening til man får en ny! Og vips så har vi ny vogn :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Trenger hjelp med aller, aller, aller nest siste vogn for denne gang 13 år 3 måneder siden #74952

  • sissoll
  • sissoll's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 7407
  • Takk er mottatt 10
Spin er for mye vogn, pluss at da måtte jeg ha ventet til våren pga hjulene :dry:

Spider er veldig like Scooter, mulig det er derfor jeg har fått sånn aversjon mot utseendet dens, fordi jeg er lei Scooter.. Og så har den bare sølvfarget understell, jeg har SÅ lyst på red/grey print sitty med svart understell!

Jeg har absolutt mest lyst på spider, skal jo nesten ikke trille vogn.. Bare lurer på om noen mener at Spider er veldig mye bedre på noen mpte..
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Trenger hjelp med aller, aller, aller nest siste vogn for denne gang 13 år 3 måneder siden #74954

  • sissoll
  • sissoll's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 7407
  • Takk er mottatt 10
Hmm, jeg har bestemt meg ;)

Det blir Sitty, men hvilken farge? Red eller grey print??
Gleder meg sånn til våren at jeg er redd jeg vil velge red bare fordi den er vårlig, men det kan jo bli kjempegrelt med en knallfargekledd S oppi når den tid kommer :s
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Trenger hjelp med aller, aller, aller nest siste vogn for denne gang 13 år 3 måneder siden #74961

  • Spentsmurf
  • Spentsmurf's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Super-VIP
  • Man har en mening til man får en ny
  • Innlegg: 22313
  • Takk er mottatt 52
Utrolig overraskende at jeg liker grey best eller??? :humre:
Man har en mening til man får en ny! Og vips så har vi ny vogn :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Trenger hjelp med aller, aller, aller nest siste vogn for denne gang 13 år 3 måneder siden #74966

  • sissoll
  • sissoll's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 7407
  • Takk er mottatt 10
Veldig, du overrasker stort :knegg:

Jeg klarer virkelig ikke bestemme meg :dåne:
Den røde er rålekker og vårlig, men jeg er jo litt lei av den rosa vogna nå, redd for å bli lei den også.
Men så ble jeg jo lei den svarte vogna også, og alle andre vogner jeg har hatt, så jeg blir kanskje lei uansett :p
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Trenger hjelp med aller, aller, aller nest siste vogn for denne gang 13 år 3 måneder siden #74968

  • Spentsmurf
  • Spentsmurf's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Super-VIP
  • Man har en mening til man får en ny
  • Innlegg: 22313
  • Takk er mottatt 52
Ja, du blir lei uansett.. Akkurat som jeg blir frustrert uansett. Jeg har oppdaget at eg til min sorg har kjøpt en vogn jeg kanskje aldri får brukt :dåen: Og jeg får aldri den cerox'n jeg drømmer om :humre:

Men rød er råfin den.. Men jeg tror ikke jeg synes den ser så fin ut med kalesje :sparke:

(Jeg har forresten en unge sovende i Go bagen akkurat nå :D)

Men seriøst, den røde blir fin til våren, og det er jo snart vår. Den Grå er letter å matche med f.eks noe rosa, men du har vel ikke så mye av det :S Men tja... lagt ut scooter på finn da?
Man har en mening til man får en ny! Og vips så har vi ny vogn :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Trenger hjelp med aller, aller, aller nest siste vogn for denne gang 13 år 3 måneder siden #74970

  • sissoll
  • sissoll's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 7407
  • Takk er mottatt 10
Hvilken får du ikke brukt, race? Joda! ;)

Tror ikke jeg skal ha kalesje, er det nødvendig tro? I så fall er jeg for så vidt enig i at den grå blir finest. Hmmm.

Jeg tenkte også at jeg kunne frisket opp den grå, men hva slags tilbehør trenger man liksom til sitty? :huh:

Ikke lagt ut, sitter og jobber med det nå. Er visst lei av å lage finn-annonser også :p
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Trenger hjelp med aller, aller, aller nest siste vogn for denne gang 13 år 3 måneder siden #74972

  • Spentsmurf
  • Spentsmurf's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Super-VIP
  • Man har en mening til man får en ny
  • Innlegg: 22313
  • Takk er mottatt 52
A kan jo strengt tatt få kled dpå igjen zapp'n tenkte jeg, men nei... denne kulden må da slippe taket etterhvert :humre: Og Race er kanskje like grei å ha i bilen :unsure:

Tilbehør til sitty, jeg ville gått fro fullpakke med ratt, kalesje og tja, thats it. Mangler ratt til race jeg :( Og det MÅ jeg ha... :humre:

Til Sitty ville nok jeg valgt et lunt ullteppe.. :) Og kanskje en kjekk strollershopper eller gammeldags handleett, til litt sånne praktiske ting som er greie å ha med seg (lommebok, mobil etc)
Man har en mening til man får en ny! Og vips så har vi ny vogn :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Trenger hjelp med aller, aller, aller nest siste vogn for denne gang 13 år 3 måneder siden #74979

  • Empa
  • Empa's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 5716
  • Takk er mottatt 10
Red priiiiiiiiiiiint sitty!!!!!!!

Eller spin :D
Vogngal trebarnsmor og bruker av barnevognguiden i 5 år :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Trenger hjelp med aller, aller, aller nest siste vogn for denne gang 13 år 3 måneder siden #74985

  • Spentsmurf
  • Spentsmurf's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Super-VIP
  • Man har en mening til man får en ny
  • Innlegg: 22313
  • Takk er mottatt 52
Jeg heier fremdeles litt på spin jeg også :knegg: Og ja, redprint er jo kul da.. Det er jo den du ønsker deg Marihøna, så jeg tror vi får dytte det itl redprint jeg :)
Man har en mening til man får en ny! Og vips så har vi ny vogn :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Trenger hjelp med aller, aller, aller nest siste vogn for denne gang 13 år 3 måneder siden #75038

  • sissoll
  • sissoll's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 7407
  • Takk er mottatt 10
Jeg trenger ikke Spin, tullefrøkner :p

Jeg får ikke tak i noen av dem :( Det er til å grine av, de eneste som fortsatt har den i grå eller red print er Tøffeliten, og de tar 250 kroner for frakten og 1500 for vogna, det er latterlig å betale så mye for en Brio Sitty :( :( Innmari irriterende, vogna veier jo bare 9 kg, og så tar de like mye for å sende den som de tar for å sende en vogn på 20 kg?? :angry:
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Trenger hjelp med aller, aller, aller nest siste vogn for denne gang 13 år 3 måneder siden #75040

  • Spentsmurf
  • Spentsmurf's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Super-VIP
  • Man har en mening til man får en ny
  • Innlegg: 22313
  • Takk er mottatt 52
:( har begge to gått ut?og skrekk for en pris... 1750 for sitty er litt VEL mye... da lukter det spin hihi
Man har en mening til man får en ny! Og vips så har vi ny vogn :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Trenger hjelp med aller, aller, aller nest siste vogn for denne gang 13 år 3 måneder siden #75041

  • sissoll
  • sissoll's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 7407
  • Takk er mottatt 10
gått ut, og hverken BH, BS, ller den lokale reflexen har noen igjen. Bare toffeliten til uaktuell pris :( :(

Hva skal jeg gjøre?? Tuppe meg selv h a r d t i bakenden for at jeg ikke handlet i fjor da MLV tipset om red print til 900 kroner i butikken der hun bor :(
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Trenger hjelp med aller, aller, aller nest siste vogn for denne gang 13 år 3 måneder siden #75043

  • sissoll
  • sissoll's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 7407
  • Takk er mottatt 10
:party2:: :jippi: Jeg fant, jeg fant! Møbelkjellern, en eneste i gjen, og det er utstillingsmodellen i black print til 999,- inkl porto :jippi2:
Også så kjekt å slippe strevet med å velge mellom rød og svart, nå ble det tatt for meg ;)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Trenger hjelp med aller, aller, aller nest siste vogn for denne gang 13 år 3 måneder siden #75046

  • Empa
  • Empa's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 5716
  • Takk er mottatt 10
Så bra!!! Har du bestilt nå?
Vogngal trebarnsmor og bruker av barnevognguiden i 5 år :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Trenger hjelp med aller, aller, aller nest siste vogn for denne gang 13 år 3 måneder siden #75047

  • Empa
  • Empa's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 5716
  • Takk er mottatt 10
Si forresten gjerne ifra om dere kommer over Brio tilbehør i red print!
Vogngal trebarnsmor og bruker av barnevognguiden i 5 år :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Trenger hjelp med aller, aller, aller nest siste vogn for denne gang 13 år 3 måneder siden #75053

Gratulerer med vognkjøp ;) Gleder meg til å høre mer om den.
Bumbleride Indie og Quinny Zapp Xtra ♥
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Trenger hjelp med aller, aller, aller nest siste vogn for denne gang 13 år 3 måneder siden #75055

  • LitaogSøt
  • LitaogSøt's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Seniormedlem
  • Innlegg: 381
  • Takk er mottatt 4
hei!

skulle akkurat tipse deg om en på finn nå, i black print, med kalesje tror jeg (utrolig dårlige bilder) 900 kr.
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Trenger hjelp med aller, aller, aller nest siste vogn for denne gang 13 år 3 måneder siden #75056

  • Spentsmurf
  • Spentsmurf's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Super-VIP
  • Man har en mening til man får en ny
  • Innlegg: 22313
  • Takk er mottatt 52
HURRA!!! Gratulererså mye til deg:)

Hadde ikke LogK noe redprinttilbehør i sin tid :unsure:
Man har en mening til man får en ny! Og vips så har vi ny vogn :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Trenger hjelp med aller, aller, aller nest siste vogn for denne gang 13 år 3 måneder siden #75061

  • maritus
  • maritus's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Seniormedlem
  • Innlegg: 527
Grattis :D Så kjekt da :-)
triller for tiden CC mens jeg drømmer om ny Go og bee ;=))
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Trenger hjelp med aller, aller, aller nest siste vogn for denne gang 13 år 3 måneder siden #75062

  • sissoll
  • sissoll's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 7407
  • Takk er mottatt 10
Takktakk, de har vært superraske, jeg bestilte i går kveld og de sendte den i dag klokken to, det ringte de meg på mobilen og ga beskjed om - superfornøyd med servicen :cheer:

Noe innhold er skjult for gjester. Logg inn eller registrer deg for å se det.

Empa, har du sett den nye fargen til flower print-tilbehret? Hvis det er det det er, da.. Er bilde på siden for fleece foot muff på brio sine hjemsider, lekekr den også :) Må definitivt ha noe lekkert tilbehør til min, siden det "bare" ble den svarte printen :cheer:

Oooog, jeg har solgt Scooteren min også, så dette var en god dag ;)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Trenger hjelp med aller, aller, aller nest siste vogn for denne gang 13 år 3 måneder siden #75064

  • sissoll
  • sissoll's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 7407
  • Takk er mottatt 10
Pink print :)

Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Trenger hjelp med aller, aller, aller nest siste vogn for denne gang 13 år 3 måneder siden #75065

  • Spentsmurf
  • Spentsmurf's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Super-VIP
  • Man har en mening til man får en ny
  • Innlegg: 22313
  • Takk er mottatt 52
:dåne: Det er er ondskapsfult å vise her Marihøna! Jeg MÅ ha en slik :S Himmel og hav, den var bare SÅÅÅ meg... KOmmersitty i det printet der, ja da sliter jeg :knegg:
Man har en mening til man får en ny! Og vips så har vi ny vogn :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Trenger hjelp med aller, aller, aller nest siste vogn for denne gang 13 år 3 måneder siden #75067

  • sissoll
  • sissoll's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 7407
  • Takk er mottatt 10
jeg veeeet, dritlækker :cheer:
Blir det litt mye med en sånn fleecepose oppi black print, tro..? Må kanskje nøye meg med noe ensfarget, jeg? :dry:

Jeg er forreosten littebitt plaget av at 2011-modellen er 0,6kg lettere enn -10-modellen, og har fått nye hjul, men jeg skal leve med det ;)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Trenger hjelp med aller, aller, aller nest siste vogn for denne gang 13 år 3 måneder siden #75069

  • Spentsmurf
  • Spentsmurf's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Super-VIP
  • Man har en mening til man får en ny
  • Innlegg: 22313
  • Takk er mottatt 52
VI får se da vet du ..... SIer bare det jeg... En helsvart sitty med pinkprint seatinsert eller hva brio kaller de igjen ville jo og vært festlig :knegg:

Men seriøst, hvem selger den posen? Jeg MÅ ha den, et ratt og et stromtrekk til min race, og gjerne et slik retroshoppenett... Rattet fant jeg til 99 hos tøffeliten og 135 på kopbarnvagn, og shoppenettet til 99 på tøffeliten og 59 eller noe rundt der hos k.. Men ingen hadde den posen. Og jeg MÅ ha den posen :knegg: Tror nemlig den vil være en anelse kul i Go også :humre:

Sorry trådkupping, igjen... Jeg er fæl til det :(
Man har en mening til man får en ny! Og vips så har vi ny vogn :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Trenger hjelp med aller, aller, aller nest siste vogn for denne gang 13 år 3 måneder siden #75070

  • sissoll
  • sissoll's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 7407
  • Takk er mottatt 10
Tror kanskje ikke den har kommet enda, jeg? Veldig lite av Brio 2011 som har kommet i butikkene enda, hverken nettbutikker eller vanlige butikker, stort sett Race og Spin jeg har sett av nyheter :dry:
Vi får holde utkikk begge to, jeg MÅ nemlig også ha den :knegg:

Og jeg vil også ha ratt! Hmm. Sjekk møbelkjellern, de hadde noe greier på tilbud de også, men jeg var sånn i lykkerus over å ha funnet sittyen at jeg glemte å sjekke :rabla:

Shoppenett vil jeg også ha, men vet ikke helt hvor mye jeg egentlig trenger det når jeg har strollershopperen :dry:
Og så må jeg ha ny koppholder også. hmmm. og jeg som trodde jeg var ferdygmed vognstyr :p
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Trenger hjelp med aller, aller, aller nest siste vogn for denne gang 13 år 3 måneder siden #75072

  • Spentsmurf
  • Spentsmurf's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Super-VIP
  • Man har en mening til man får en ny
  • Innlegg: 22313
  • Takk er mottatt 52
:humre: Du er ikke feridg før du er 100% ferdig :knegg: Jeg er jo egntlig litt lei vogn jeg da :knegg: Det er bare at jeg hele tiden kjenner at jeg må ha noe nytt... Så ja da, jg er på kjøret fremdeles :humre:

Møbelkjelleren har super service! Jeg er så glad du handlet der, fo rjeg har fått så utrolig god hjelp der før, men aldri fått handlet der :knegg:
Man har en mening til man får en ny! Og vips så har vi ny vogn :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Trenger hjelp med aller, aller, aller nest siste vogn for denne gang 13 år 3 måneder siden #75080

  • sissoll
  • sissoll's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 7407
  • Takk er mottatt 10
Ja, det er den der følelsen av å måtte ha noe nytt, kombinert med at jeg blir møkk lei av alt jeg har. Men jeg er skikkelig stolt, hadde Go i nesten et år, har hatt Scooter i nesten et år (selv om jeg har hatt to, da ;) ), jeg er jo så godt som kurert i forhold til de 8 vognene jeg hadde på 5 måneder da S var liiiten :knegg:

Møbelkjelleren er helt knall, de er utrolig hyggelige, raske og serviceinnstilte! Synd de ikke hadde noe mer av det jeg trenger :dry:
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Trenger hjelp med aller, aller, aller nest siste vogn for denne gang 13 år 3 måneder siden #75090

  • Spentsmurf
  • Spentsmurf's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Super-VIP
  • Man har en mening til man får en ny
  • Innlegg: 22313
  • Takk er mottatt 52
Ja, jeg hadde jo tenkt til å friskmelde meg snart, men noupe... Det funket ikke helt :dåne:

Ja, må se om man ikke får handlet noe av de koselige folkene :)
Man har en mening til man får en ny! Og vips så har vi ny vogn :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Trenger hjelp med aller, aller, aller nest siste vogn for denne gang 13 år 3 måneder siden #75108

  • sissoll
  • sissoll's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 7407
  • Takk er mottatt 10
MariHønaMedHvitveis skrev:
Pink print :)


Bare dytter på denne, jeg, i tilfelle Empa ikke så den ;)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Trenger hjelp med aller, aller, aller nest siste vogn for denne gang 13 år 3 måneder siden #75109

  • maritus
  • maritus's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Seniormedlem
  • Innlegg: 527
MariHønaMedHvitveis skrev:
Pink print :)



Er dette en høst/vår pose? For det er jeg på utkik etter til nye go`en jeg skal ha ;) Og denne så jo veldig fin ut isåfall :)
triller for tiden CC mens jeg drømmer om ny Go og bee ;=))
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Trenger hjelp med aller, aller, aller nest siste vogn for denne gang 13 år 3 måneder siden #75110

  • sissoll
  • sissoll's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 7407
  • Takk er mottatt 10
Jepp, tror det, det er en fleecepose, i hvert fall :)Rålekker, jeg må nok ha den jeg også ;)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Trenger hjelp med aller, aller, aller nest siste vogn for denne gang 13 år 3 måneder siden #75112

  • sissoll
  • sissoll's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 7407
  • Takk er mottatt 10
Empa skrev:
Red priiiiiiiiiiiint sitty!!!!!!!

Eller spin :D

Oisann, jeg har nettopp oppdaget hvor rålekker Spin med hvitt understell er :dåne: Følte plutselig at S trenger litt mer vogn allikevel :stønn:
Noen må fortelle meg at Spin er veldig mye mer vogn enn jeg vil ha :urk:
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Trenger hjelp med aller, aller, aller nest siste vogn for denne gang 13 år 3 måneder siden #75113

  • sissoll
  • sissoll's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 7407
  • Takk er mottatt 10
og brown/khaki på sort understell :rabla:
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Trenger hjelp med aller, aller, aller nest siste vogn for denne gang 13 år 3 måneder siden #75115

  • Spentsmurf
  • Spentsmurf's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Super-VIP
  • Man har en mening til man får en ny
  • Innlegg: 22313
  • Takk er mottatt 52
jeg sier bare SPIN jeg :knegg: Aller aller nest siste vogn vet du ;)
Man har en mening til man får en ny! Og vips så har vi ny vogn :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Trenger hjelp med aller, aller, aller nest siste vogn for denne gang 13 år 3 måneder siden #75118

  • sissoll
  • sissoll's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 7407
  • Takk er mottatt 10
jamen, det var paraplytrille jeg tenkte på da, ikke å gå tilbake til a la scooter igjen :p
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Trenger hjelp med aller, aller, aller nest siste vogn for denne gang 13 år 3 måneder siden #75123

  • Spentsmurf
  • Spentsmurf's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Super-VIP
  • Man har en mening til man får en ny
  • Innlegg: 22313
  • Takk er mottatt 52
:humre:

MEn jeg blir gal av den innleggstelleren her inne... :dåne: Hva er vitsen med den når den bare er klikk uansett?

MEn tja, noen vogner må du ha å glede deg til til en neste også vet du ;)
Man har en mening til man får en ny! Og vips så har vi ny vogn :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Trenger hjelp med aller, aller, aller nest siste vogn for denne gang 13 år 3 måneder siden #75136

  • Empa
  • Empa's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 5716
  • Takk er mottatt 10
MariHønaMedHvitveis skrev:
MariHønaMedHvitveis skrev:
Pink print :)
:urk:


Bare dytter på denne, jeg, i tilfelle Empa ikke så den ;)
Takk for tips! Supersøt! Idag kjøpte jeg red print Seat insert og pledd til spin. Ble så fint atte!
Vogngal trebarnsmor og bruker av barnevognguiden i 5 år :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Trenger hjelp med aller, aller, aller nest siste vogn for denne gang 13 år 3 måneder siden #75138

  • sissoll
  • sissoll's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 7407
  • Takk er mottatt 10
ooh, hvor fikk du tak i det? Hvilken spin har du? Så en sort og rød med hvitt understell på finn i dag og holdt på å dåne :dry:

Nå må jeg virkelig kjøre hardt på utstyrsfronten til sittyen, for å klare å holde meg på den rette sti ;) Lurer på hva som passer til black print!
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Trenger hjelp med aller, aller, aller nest siste vogn for denne gang 13 år 3 måneder siden #75140

  • Empa
  • Empa's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 5716
  • Takk er mottatt 10
Noe innhold er skjult for gjester. Logg inn eller registrer deg for å se det.
Vogngal trebarnsmor og bruker av barnevognguiden i 5 år :)
Siste endring: 13 år 3 måneder siden av Empa.
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Trenger hjelp med aller, aller, aller nest siste vogn for denne gang 13 år 3 måneder siden #75141

  • sissoll
  • sissoll's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 7407
  • Takk er mottatt 10
Ikke si fra til meg om du finner ut at du skal selge den, altså, jeg vil IKKE vite det :p

Vet ikke egentlig hvilke farger det er på printet til sort print, jeg, det er jo umulig å se på bildene jeg finner :dry: har du sett den irl?
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Trenger hjelp med aller, aller, aller nest siste vogn for denne gang 13 år 3 måneder siden #75142

  • sissoll
  • sissoll's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 7407
  • Takk er mottatt 10
tror du den rosa printposen passer? :whistle:
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Trenger hjelp med aller, aller, aller nest siste vogn for denne gang 13 år 3 måneder siden #75143

  • Empa
  • Empa's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 5716
  • Takk er mottatt 10
Hehe :) Den er i gråtoner og sort i allefall. Og muligens en annen farge til (er en der jeg jobber... Kan se i morgen). Om den rosa print posen passer... Må nesten prøves i. Om mønsteret er likt, må det passe :) men blir ikke posen kanskje litt liten etterhvert til din store jente? Synes ikke de ser så lange ut de fleeceposene til Brio.
Vogngal trebarnsmor og bruker av barnevognguiden i 5 år :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Trenger hjelp med aller, aller, aller nest siste vogn for denne gang 13 år 3 måneder siden #75144

  • sissoll
  • sissoll's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 7407
  • Takk er mottatt 10
:p kanskje det kommer i fleecepledd også etterhvert, du har nok rett.
Herreminhatt, hva skal jeg gjøre når hun slutter helt med vogn, og vi ikke har noen baby :dåne: ;)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Trenger hjelp med aller, aller, aller nest siste vogn for denne gang 13 år 3 måneder siden #75146

  • Spentsmurf
  • Spentsmurf's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Super-VIP
  • Man har en mening til man får en ny
  • Innlegg: 22313
  • Takk er mottatt 52
Matche interiør og klær til deg selv??? SOm var på hva du skal gjøre når du ikke har noe vognbarn ;)

Jeg venter på pledd i rosaprint, det tror jeg må være genialt... Vurderer litt om C trenger fleecepose også da :humre: Men hm, hva om briop kunne laget dynetrekk i steden!!!
Man har en mening til man får en ny! Og vips så har vi ny vogn :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Trenger hjelp med aller, aller, aller nest siste vogn for denne gang 13 år 3 måneder siden #75147

  • Spentsmurf
  • Spentsmurf's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Super-VIP
  • Man har en mening til man får en ny
  • Innlegg: 22313
  • Takk er mottatt 52
Empa, har du bilde av redprintet i spinen din eller??? Ah... Litt sjalu her jeg sitter og flasher pupp til sint baby nemlig ;)
Man har en mening til man får en ny! Og vips så har vi ny vogn :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Trenger hjelp med aller, aller, aller nest siste vogn for denne gang 13 år 3 måneder siden #75172

  • Empa
  • Empa's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 5716
  • Takk er mottatt 10
Pledd er kjekt, fordi det kan jo brukes både til bag og sportsdel, små og store barn :) Gleder meg til bilder av pleddet ss :)

Har laget en egen tråd med spin og red print :D
Vogngal trebarnsmor og bruker av barnevognguiden i 5 år :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Trenger hjelp med aller, aller, aller nest siste vogn for denne gang 13 år 3 måneder siden #75175

  • maritus
  • maritus's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Seniormedlem
  • Innlegg: 527
Men er det ingen som vet hvor det går ann og få fatt i den posen over her?? Jeg vil ha og ;)
triller for tiden CC mens jeg drømmer om ny Go og bee ;=))
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Trenger hjelp med aller, aller, aller nest siste vogn for denne gang 13 år 3 måneder siden #75179

  • Spentsmurf
  • Spentsmurf's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Super-VIP
  • Man har en mening til man får en ny
  • Innlegg: 22313
  • Takk er mottatt 52
Jeg vil ha rosa og redprint pledd jeg :knegg: Og japp, om du skla selge vogna di så ikke si noe til oss Empa. Helt seriøst :)
Man har en mening til man får en ny! Og vips så har vi ny vogn :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Trenger hjelp med aller, aller, aller nest siste vogn for denne gang 13 år 3 måneder siden #75228

  • vogndilla85
  • vogndilla85's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Ekspert
  • Innlegg: 1145
  • Takk er mottatt 26
MariHønaMedHvitveis skrev:
ooh, hvor fikk du tak i det? Hvilken spin har du? Så en sort og rød med hvitt understell på finn i dag og holdt på å dåne :dry:

Nå må jeg virkelig kjøre hardt på utstyrsfronten til sittyen, for å klare å holde meg på den rette sti ;) Lurer på hva som passer til black print!

var det min du så kansje?? :P den ekke veldig myr mer vogn enn en sitty. derfor vi må bytte den ut, må ha mer liggestilling.
ellers hadde jeg aldri bytta den ut.
En ny vognperiode rett rundt hjørnet.
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Trenger hjelp med aller, aller, aller nest siste vogn for denne gang 13 år 3 måneder siden #75230

  • Spentsmurf
  • Spentsmurf's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Super-VIP
  • Man har en mening til man får en ny
  • Innlegg: 22313
  • Takk er mottatt 52
:knegg: Jo det er din :humre:
Man har en mening til man får en ny! Og vips så har vi ny vogn :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Trenger hjelp med aller, aller, aller nest siste vogn for denne gang 13 år 3 måneder siden #75232

  • sissoll
  • sissoll's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 7407
  • Takk er mottatt 10
vogndilla85 skrev:
MariHønaMedHvitveis skrev:
ooh, hvor fikk du tak i det? Hvilken spin har du? Så en sort og rød med hvitt understell på finn i dag og holdt på å dåne :dry:

Nå må jeg virkelig kjøre hardt på utstyrsfronten til sittyen, for å klare å holde meg på den rette sti ;) Lurer på hva som passer til black print!

var det min du så kansje?? :P den ekke veldig myr mer vogn enn en sitty. derfor vi må bytte den ut, må ha mer liggestilling.
ellers hadde jeg aldri bytta den ut.

Der ser du hvor godt jeg har fulgt med her inne i det siste - jeg har jo vært kurert siden oktober :p :knegg:

Rålekker vogn, må være vondt å skulle skille seg fra den ;)
Men den er vel et sted mellom sitty og scooter i "vogntyngde", og jeg måtte ha noe helt ned i paraplytrillekaliber for å få det godkjent av herr marihøne :p
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Trenger hjelp med aller, aller, aller nest siste vogn for denne gang 13 år 3 måneder siden #75243

  • Spentsmurf
  • Spentsmurf's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Super-VIP
  • Man har en mening til man får en ny
  • Innlegg: 22313
  • Takk er mottatt 52
hihi, mener hr. marihøne det snart er nok nå :knegg:
Man har en mening til man får en ny! Og vips så har vi ny vogn :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Trenger hjelp med aller, aller, aller nest siste vogn for denne gang 13 år 3 måneder siden #75244

  • sissoll
  • sissoll's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 7407
  • Takk er mottatt 10
Ja, kan du skjønne det?? :p
Men det verste er jo at jeg umulig får prøvd flere vogner nå :( Jeg skal prøve, prøve, prve å få presset inn en mclaren eller cybex eller en annen lekkersmekker trille, men jeg kan ikke helt se når det skulle passe :( :(
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Trenger hjelp med aller, aller, aller nest siste vogn for denne gang 13 år 3 måneder siden #75246

  • Spentsmurf
  • Spentsmurf's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Super-VIP
  • Man har en mening til man får en ny
  • Innlegg: 22313
  • Takk er mottatt 52
hihi ;) Du finner nok alltids en løsning skla du se kjære :) Vips mangler du sovestilling, hvilestilling, kalesje eller noe så enkelt som svingbarehjul :P
Man har en mening til man får en ny! Og vips så har vi ny vogn :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Trenger hjelp med aller, aller, aller nest siste vogn for denne gang 13 år 3 måneder siden #75486

  • vogndilla85
  • vogndilla85's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Ekspert
  • Innlegg: 1145
  • Takk er mottatt 26
MariHønaMedHvitveis skrev:
vogndilla85 skrev:
MariHønaMedHvitveis skrev:
ooh, hvor fikk du tak i det? Hvilken spin har du? Så en sort og rød med hvitt understell på finn i dag og holdt på å dåne :dry:

Nå må jeg virkelig kjøre hardt på utstyrsfronten til sittyen, for å klare å holde meg på den rette sti ;) Lurer på hva som passer til black print!

var det min du så kansje?? :P den ekke veldig myr mer vogn enn en sitty. derfor vi må bytte den ut, må ha mer liggestilling.
ellers hadde jeg aldri bytta den ut.

Der ser du hvor godt jeg har fulgt med her inne i det siste - jeg har jo vært kurert siden oktober :p :knegg:

Rålekker vogn, må være vondt å skulle skille seg fra den ;)
Men den er vel et sted mellom sitty og scooter i "vogntyngde", og jeg måtte ha noe helt ned i paraplytrillekaliber for å få det godkjent av herr marihøne :p

Tja vet ikke helt med vekta egentlig, for gikk fra en cerox til den, så den er jo super lett for meg. hehe. men bruker ikke mer muskler på å legge den i bilen enn å legge trilla i bilen. hehe
En ny vognperiode rett rundt hjørnet.
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Trenger hjelp med aller, aller, aller nest siste vogn for denne gang 13 år 3 måneder siden #75504

  • Linka_lill
  • Linka_lill's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Vogndilla
  • Innlegg: 3237
  • Takk er mottatt 10
He he, jeg må bare få sagt det; Liker så godt navnet på denne tråden :jippi2: en skikkelig slager :laughing3: aller, aller, aller nest siste vogn, for denne gang.... :hug1:
Vognparken består av Simo Duo, Emmaljunga Scooter 2.0 og Babyjogger City Mini
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Trenger hjelp med aller, aller, aller nest siste vogn for denne gang 13 år 3 måneder siden #75516

  • Spentsmurf
  • Spentsmurf's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Super-VIP
  • Man har en mening til man får en ny
  • Innlegg: 22313
  • Takk er mottatt 52
Marihøna får sagt det :)
Man har en mening til man får en ny! Og vips så har vi ny vogn :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Trenger hjelp med aller, aller, aller nest siste vogn for denne gang 13 år 3 måneder siden #75519

  • Linka_lill
  • Linka_lill's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Vogndilla
  • Innlegg: 3237
  • Takk er mottatt 10
Herlig :P
Vognparken består av Simo Duo, Emmaljunga Scooter 2.0 og Babyjogger City Mini
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Trenger hjelp med aller, aller, aller nest siste vogn for denne gang 13 år 2 måneder siden #78924

  • sissoll
  • sissoll's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 7407
  • Takk er mottatt 10
...og jammen gikk det ikke troll i overskriftord :dåne: :humre:
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Trenger hjelp med aller, aller, aller nest siste vogn for denne gang 13 år 2 måneder siden #78929

  • Spentsmurf
  • Spentsmurf's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Super-VIP
  • Man har en mening til man får en ny
  • Innlegg: 22313
  • Takk er mottatt 52
:knegg: Ikke spesielt overrasket vel?
Man har en mening til man får en ny! Og vips så har vi ny vogn :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Trenger hjelp med aller, aller, aller nest siste vogn for denne gang 13 år 2 måneder siden #78932

  • sissoll
  • sissoll's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 7407
  • Takk er mottatt 10
Jo, faktisk :sparke: Jeg trodde faktisk jeg var tilnærmet kurert, og at Sitty ville være helt perfekt, og at vi (les:jeg) ikke trengte mer enn det. Hvor dum får man blitt?? :dåne:
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Trenger hjelp med aller, aller, aller nest siste vogn for denne gang 13 år 2 måneder siden #78933

  • sissoll
  • sissoll's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 7407
  • Takk er mottatt 10
også at det bare gikk tre uker, da :dåne:
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Trenger hjelp med aller, aller, aller nest siste vogn for denne gang 13 år 2 måneder siden #78958

  • Spentsmurf
  • Spentsmurf's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Super-VIP
  • Man har en mening til man får en ny
  • Innlegg: 22313
  • Takk er mottatt 52
Spentsmurf skrev:
hihi ;) Du finner nok alltids en løsning skla du se kjære :) Vips mangler du sovestilling, hvilestilling, kalesje eller noe så enkelt som svingbarehjul :P


Se hvor godt jeg kjenner deg da :humre: Dette skrev smurfen for 4 uker siden :plystrer:
Man har en mening til man får en ny! Og vips så har vi ny vogn :)
Siste endring: 13 år 2 måneder siden av Spentsmurf.
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Trenger hjelp med aller, aller, aller nest siste vogn for denne gang 13 år 2 måneder siden #78969

  • sissoll
  • sissoll's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 7407
  • Takk er mottatt 10
:P Kanskje litt pinlig at et nettbekjentskap kjenner meg bedre enn jeg gjør selv :hug2:
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Trenger hjelp med aller, aller, aller nest siste vogn for denne gang 13 år 2 måneder siden #78974

  • Spentsmurf
  • Spentsmurf's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Super-VIP
  • Man har en mening til man får en ny
  • Innlegg: 22313
  • Takk er mottatt 52
:blush:
Man har en mening til man får en ny! Og vips så har vi ny vogn :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Trenger hjelp med aller, aller, aller nest siste vogn for denne gang 13 år 2 måneder siden #78983

  • sissoll
  • sissoll's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 7407
  • Takk er mottatt 10
pinlig for meg, altså :knegg:
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Trenger hjelp med aller, aller, aller nest siste vogn for denne gang 13 år 2 måneder siden #79001

  • Spentsmurf
  • Spentsmurf's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Super-VIP
  • Man har en mening til man får en ny
  • Innlegg: 22313
  • Takk er mottatt 52
jaja, det er mye som er litt pinlig, desverre :blush:
Man har en mening til man får en ny! Og vips så har vi ny vogn :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Trenger hjelp med aller, aller, aller nest siste vogn for denne gang 13 år 2 måneder siden #79102

  • Linka_lill
  • Linka_lill's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Vogndilla
  • Innlegg: 3237
  • Takk er mottatt 10
:dans1:
Vognparken består av Simo Duo, Emmaljunga Scooter 2.0 og Babyjogger City Mini
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.
  • Side:
  • 1
Tid til å lage siden: 1.300 sekunder