Skip to content
Husk meg
Du er her: Hjem Forum Barnevogner Barnevogndebatten Må en ta av kalesjen på brio race for å legge den sammen?
Velkommen, gjester
Brukernavn: Passord: Husk meg
  • Side:
  • 1

EMNE: Må en ta av kalesjen på brio race for å legge den sammen?

Må en ta av kalesjen på brio race for å legge den sammen? 13 år 3 måneder siden #74888

  • LitaogSøt
  • LitaogSøt's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Seniormedlem
  • Innlegg: 381
  • Takk er mottatt 4
Las dette på en av brukererfaringene her inne, men det kan vel ikke være sant? og må en det hvis en har ratt på? noen som vet?:huh:
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Må en ta av kalesjen på brio race for å legge den sammen? 13 år 3 måneder siden #74889

  • Empa
  • Empa's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 5716
  • Takk er mottatt 10
Nei man må ikke ta av kalesjen. Med ratt vet jeg ikke, men tviler for at kalesjen må av først...
Vogngal trebarnsmor og bruker av barnevognguiden i 5 år :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Må en ta av kalesjen på brio race for å legge den sammen? 13 år 3 måneder siden #74890

  • Spentsmurf
  • Spentsmurf's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Super-VIP
  • Man har en mening til man får en ny
  • Innlegg: 22313
  • Takk er mottatt 52
hehe, i såfall blir jeg skrekkelig skuffet :S Men antar rattet er litt i vegen.. men hvem vet :unsure:
Man har en mening til man får en ny! Og vips så har vi ny vogn :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Må en ta av kalesjen på brio race for å legge den sammen? 13 år 3 måneder siden #74892

  • LitaogSøt
  • LitaogSøt's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Seniormedlem
  • Innlegg: 381
  • Takk er mottatt 4
rart om de ikke opplyser om det vertfall. men las det på brukererfaringen, og om det stemmer vil ikke jeg ha vognen... håper du legger ut bilder når du får din nye race spentsmurf:)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Må en ta av kalesjen på brio race for å legge den sammen? 13 år 3 måneder siden #74894

  • Spentsmurf
  • Spentsmurf's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Super-VIP
  • Man har en mening til man får en ny
  • Innlegg: 22313
  • Takk er mottatt 52
dumt ikke linkalill er her om dagen, hun kunne sikkert svart på dette. Men vent et par uker og jeg skla gi beskjed ;) MÅ bare få vogna i hus først. Eventuelt ringer du en forhandler og spør hihi
Man har en mening til man får en ny! Og vips så har vi ny vogn :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Må en ta av kalesjen på brio race for å legge den sammen? 13 år 3 måneder siden #74897

  • Simenmin
  • Simenmin's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 5567
  • Takk er mottatt 8
Tviler på det, hørtes veldig rart ut isåfall :humre: Har h*n ikke blandet med sitty feks da? kan se for meg den kan bli litt klumpete me kalesje?! Eller som nevnt over at det kan være pga rattet, men da må det vel være enklere å ta av rattet? hadde ratt på en emmaljunga en gang og det ble litt klumpete når man skulle legge den sammen....
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Må en ta av kalesjen på brio race for å legge den sammen? 13 år 3 måneder siden #74916

  • LitaogSøt
  • LitaogSøt's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Seniormedlem
  • Innlegg: 381
  • Takk er mottatt 4
Okey:) takker nok en gang for svar...:)

fikk vite her en dag at ei som jobber i butikken som selger emmaljunga osv her, ikke liker meg som kunde fordi jeg er av samme ulla som søstra mi:S hun har jobbet der.. søstra mi er forøvrig ei veldig oppegående jente, i motsetnng til hun som sa dette..

vegrer meg derfor litt mot å gå inn å spør mere.
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Må en ta av kalesjen på brio race for å legge den sammen? 13 år 3 måneder siden #74921

  • maliso
  • maliso's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Fersking
  • Innlegg: 4
Nei, du trenger ikke ta av kalesjen - selv ikke med ratt på:)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Må en ta av kalesjen på brio race for å legge den sammen? 13 år 3 måneder siden #74923

  • LitaogSøt
  • LitaogSøt's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Seniormedlem
  • Innlegg: 381
  • Takk er mottatt 4
så bra:)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Må en ta av kalesjen på brio race for å legge den sammen? 13 år 3 måneder siden #74926

  • Spentsmurf
  • Spentsmurf's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Super-VIP
  • Man har en mening til man får en ny
  • Innlegg: 22313
  • Takk er mottatt 52
Hehe, huff da... Men da foreslår jeg at du handler på nett og ringer f.eks en butikk et annet sted og hører... Må jo ikke ringe til nærmeste bestandig :knegg:
Man har en mening til man får en ny! Og vips så har vi ny vogn :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Må en ta av kalesjen på brio race for å legge den sammen? 13 år 3 måneder siden #74927

  • Spentsmurf
  • Spentsmurf's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Super-VIP
  • Man har en mening til man får en ny
  • Innlegg: 22313
  • Takk er mottatt 52
Og angående Race, nå ble jeg lettet :) FOr jeg får jo straks en slik vogn (som jeg ikke helt tror jeg har bruk for :humre:)
Man har en mening til man får en ny! Og vips så har vi ny vogn :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Må en ta av kalesjen på brio race for å legge den sammen? 13 år 3 måneder siden #74930

  • LitaogSøt
  • LitaogSøt's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Seniormedlem
  • Innlegg: 381
  • Takk er mottatt 4
noen som har bestilt fra kopbarnvagn.se? eller er kidsandcare best å handle fra da?
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Må en ta av kalesjen på brio race for å legge den sammen? 13 år 3 måneder siden #74932

  • Spentsmurf
  • Spentsmurf's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Super-VIP
  • Man har en mening til man får en ny
  • Innlegg: 22313
  • Takk er mottatt 52
jeg har handlet vogn begge steder, og har vært fornøyd med begge :)
Man har en mening til man får en ny! Og vips så har vi ny vogn :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Må en ta av kalesjen på brio race for å legge den sammen? 13 år 3 måneder siden #74933

  • Linka_lill
  • Linka_lill's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Vogndilla
  • Innlegg: 3237
  • Takk er mottatt 10
Spentsmurf skrev:
dumt ikke linkalill er her om dagen, hun kunne sikkert svart på dette. Men vent et par uker og jeg skla gi beskjed ;) MÅ bare få vogna i hus først. Eventuelt ringer du en forhandler og spør hihi

Hei hei :dans1: jeg hadde ikke ratt på racen min, men når jeg kjøpte vogna spurte jeg om det stemte at rattet måtte tas av når en skulle slå den sammen - har hørt veldig mange si dette jeg også. Jeg fikk da beskjed om at en ikke trenger å ta av rattet, den blir bare noe høyere sammenlagt, men ikke mye :glis:
Vognparken består av Simo Duo, Emmaljunga Scooter 2.0 og Babyjogger City Mini
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Må en ta av kalesjen på brio race for å legge den sammen? 13 år 3 måneder siden #74936

  • LitaogSøt
  • LitaogSøt's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Seniormedlem
  • Innlegg: 381
  • Takk er mottatt 4
tilbake?:) da blir det nok en slik en med ratt:) gjør ingenting at den er høy, har jo plass til simo duo i bilen, så må vel gå med race med ratt:p hadde du den gamle modellen race? er den grei å sove i eller bør det bli den nye? jenta vår en 16 mnd gammel, og sover forhåpentligvis 1,5 t om dagen i helgene.
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Må en ta av kalesjen på brio race for å legge den sammen? 13 år 3 måneder siden #74937

  • Linka_lill
  • Linka_lill's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Vogndilla
  • Innlegg: 3237
  • Takk er mottatt 10
Jeg hadde 2010 modellen, likte vognen veldig godt - men jeg byttet den i scooter pga liggestillingen. Datteren min var 2 år og sånn sett var vognen helt super, men j-s sov fremdeles og da sov hun bedre i flatere stilling , iallefall flatere enn race. Så jeg ble liksom gående å holde vognen nede til hun hadde sovnet for så å kunne reise den opp igjen, det var slitsomt i lengden. Idag hadde jeg gjerne kjøpt meg en ny race - selv om jeg synes det er godt å ha en vogn der en har litt flere ryggstillinger. Du har jo Emm. spider også, den er noe lignende race, men jeg synes denne har litt mer komfort oppi, ikke fult så hard som race.

Idag er j-s snart 3,5 og liker fortsatt å sitte i vogn og tar seg gjerne en blund om vi er på tur eller bare på storhandel på obs, he he. Veldig glad jeg har en vogn som jeg kan legge godt ned i ryggen. Men ingen barn er like og behovene er absolutt forskjellige. Vi trenger fortsatt en vogn der liggestilling er et must. Dermed har vi scooter i bilen og peg på ferie. På lange gåturer bruker jeg simoen min :sparke:

Planen var ny race el emm.spider, men dette blir nok ikke aktuelt helt enda nei - må nok vente til neste mann med denne planen, he he

Ville gått for de nyeste modellene var jeg deg.
Vognparken består av Simo Duo, Emmaljunga Scooter 2.0 og Babyjogger City Mini
Siste endring: 13 år 3 måneder siden av Linka_lill.
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Må en ta av kalesjen på brio race for å legge den sammen? 13 år 3 måneder siden #74943

  • Spentsmurf
  • Spentsmurf's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Super-VIP
  • Man har en mening til man får en ny
  • Innlegg: 22313
  • Takk er mottatt 52
jeg valgte den nye modellen og gleder meg til den kommer :)

er ikke spider mer som sitty da? :blush:
Man har en mening til man får en ny! Og vips så har vi ny vogn :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Må en ta av kalesjen på brio race for å legge den sammen? 13 år 3 måneder siden #74956

  • LitaogSøt
  • LitaogSøt's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Seniormedlem
  • Innlegg: 381
  • Takk er mottatt 4
var det jeg også trodde, eller, den er vel litt bedre liggestilling enn sitty, men fremdeles for lite til annet enn en dubb i dyreparken tenker jeg:p
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Må en ta av kalesjen på brio race for å legge den sammen? 13 år 3 måneder siden #74963

  • Spentsmurf
  • Spentsmurf's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Super-VIP
  • Man har en mening til man får en ny
  • Innlegg: 22313
  • Takk er mottatt 52
Det vet jeg ikke, men hør med Marihøna, hun har studert sitty vs. spider en lengre periode nå :D

Race og Spin har begge forbedret liggestilling på 2011 modellene så de er nok konkurranse dyktige med scooter på det punktet nå, men mangler litt på lunhet.
Man har en mening til man får en ny! Og vips så har vi ny vogn :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Må en ta av kalesjen på brio race for å legge den sammen? 13 år 3 måneder siden #74999

  • LitaogSøt
  • LitaogSøt's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Seniormedlem
  • Innlegg: 381
  • Takk er mottatt 4
kjøpte du med fottrekket da spentsmurf? håper på bilder når du får den:) har så lyst på den selv, må bare få solgt først. blir et tapsproskjekt da men..vi får nesten 2000 til overs da:P
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Må en ta av kalesjen på brio race for å legge den sammen? 13 år 3 måneder siden #75001

  • Spentsmurf
  • Spentsmurf's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Super-VIP
  • Man har en mening til man får en ny
  • Innlegg: 22313
  • Takk er mottatt 52
:dåne: jeg har sikkert kjøpt 2010 modell :( Og da blir jeg SUR altså... :( Men, nok om det.. De hadde ikke fottrekk inne, ikke ratt heller.. Så da kjøpte jeg ikke det, jeg ser om jeg er fornøyd først og så kan jeg shoppe vettø :P
Man har en mening til man får en ny! Og vips så har vi ny vogn :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Må en ta av kalesjen på brio race for å legge den sammen? 13 år 3 måneder siden #75005

  • LitaogSøt
  • LitaogSøt's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Seniormedlem
  • Innlegg: 381
  • Takk er mottatt 4
Hvor bestilte du fra da? hvis det var fra kidsandcare så har de ikke inne 2010 mod, de som bestiller får 2011 sann som jeg har forstått det..håper det er den du får da..:)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Må en ta av kalesjen på brio race for å legge den sammen? 13 år 3 måneder siden #75012

  • Spentsmurf
  • Spentsmurf's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Super-VIP
  • Man har en mening til man får en ny
  • Innlegg: 22313
  • Takk er mottatt 52
Håper SÅÅÅdu har rett :) Fikk nemlig en anelse kalde føtter her nå :humre:
Man har en mening til man får en ny! Og vips så har vi ny vogn :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Må en ta av kalesjen på brio race for å legge den sammen? 13 år 3 måneder siden #75049

Men er ikke fargene på race endret og, så du vet om det er 2011 du får?
Ta en telefon til kids and care om du er usikker :)
Bumbleride Indie og Quinny Zapp Xtra ♥
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Må en ta av kalesjen på brio race for å legge den sammen? 13 år 3 måneder siden #75068

  • Spentsmurf
  • Spentsmurf's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Super-VIP
  • Man har en mening til man får en ny
  • Innlegg: 22313
  • Takk er mottatt 52
hehe, jo, jeg burde ringt. På lik linje med at jeg burde ringt frisør, naprapat, fysioterapeut, "vedmann"(sistnevnte har jeg ringt en gang, men fikk ikke noe svar :dåne:), og jeg skulle handlet mat...Mendenne uka har jeg gjort niks og nada. Eller, jeg har shoppet bort skremmende mye penger, på nett og på en ting tang butikk i nærheten her... De hadde vist et lite salg på noe utgående greengate og japp, nok om det...
Man har en mening til man får en ny! Og vips så har vi ny vogn :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Må en ta av kalesjen på brio race for å legge den sammen? 13 år 3 måneder siden #75073

  • LitaogSøt
  • LitaogSøt's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Seniormedlem
  • Innlegg: 381
  • Takk er mottatt 4
du har vel angrerett om det ikke er 2011 modellen? så er jo ikke for sent enda:)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Må en ta av kalesjen på brio race for å legge den sammen? 13 år 3 måneder siden #75074

  • Spentsmurf
  • Spentsmurf's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Super-VIP
  • Man har en mening til man får en ny
  • Innlegg: 22313
  • Takk er mottatt 52
sant nok, men da blir det mye portopenger ut i det blå, så da kan jeg jo like greit teste den litt og selge den selv haha
Man har en mening til man får en ny! Og vips så har vi ny vogn :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.
  • Side:
  • 1
Tid til å lage siden: 0.936 sekunder