Skip to content
Husk meg
Du er her: Hjem Forum Barnevogner Barnevogndebatten hvilken reisetriller kan man ha som håndbagasje på fly
Velkommen, gjester
Brukernavn: Passord: Husk meg
  • Side:
  • 1

EMNE: hvilken reisetriller kan man ha som håndbagasje på fly

hvilken reisetriller kan man ha som håndbagasje på fly 13 år 3 måneder siden #74880

hei

noen som vet om barnetriller som man kan ha med som håndbagasje på fly?
har en fusion 4me selv, kan den brukes som håndbagasje?
noen andre typer vogner som kan?

noen med erfaring, vær så snill å del med oss :-) positive eller negative.alt av intresse.
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: hvilken reisetriller kan man ha som håndbagasje på fly 13 år 3 måneder siden #74885

  • Spentsmurf
  • Spentsmurf's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Super-VIP
  • Man har en mening til man får en ny
  • Innlegg: 22313
  • Takk er mottatt 52
tja, vet ikke om så mange som kan det... De fleste triller får man bruke frem til gate (mange steder i alle fall)

Det lønner seg å kontakte flyselsapene da det er litt difust og ulik praksis.

fusion er større enn breeze, forgjengeren... Så tror nok den er for stor

men zapp sies jo skal gå... abc takeoff, mutsy spider er andre små triller jeg kommer på akkurat nå :)

God tur!
Man har en mening til man får en ny! Og vips så har vi ny vogn :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: hvilken reisetriller kan man ha som håndbagasje på fly 13 år 3 måneder siden #74886

  • Empa
  • Empa's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 5716
  • Takk er mottatt 10
Er bare zapp klassisk som kan gå som håndbagasje. Og flere har opplevd å ikke få ta den med som håndbaggasje også.
Vogngal trebarnsmor og bruker av barnevognguiden i 5 år :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: hvilken reisetriller kan man ha som håndbagasje på fly 13 år 3 måneder siden #74908

hmmm, ok. takk for svar.

hvis flere har noen andre typer vogner som kan taes med, så er jeg glad for tilbakemelding.

trodde breeze og fusion 4me var helt like jeg..eneste forskjellen var styre...blitt lurt jeg :s
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: hvilken reisetriller kan man ha som håndbagasje på fly 13 år 3 måneder siden #74909

  • boysx3
  • boysx3's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Juniormedlem
  • Innlegg: 95
ABC Design Take Off skal gå som håndbagasje. Den blir som en liten trillekoffert sammenlagt, under maxmålene som er tillatt, så det skal gå.. Har hatt denne vognen, den var ganske god å trille på senter og slikt, men hvilestillingen var null verdt ( ryggen kan tippes LITT bakover og setet trekkes litt ut) dessuten virket framhjulene veldig klene..
Basson Roma, Emmaljunga Softy, Teutonia Team Alu, P&T Vibe,Bugaboo Gecko,Brio Sing, ABC Zoom,TFK Joggster X (huff) Urban Jungle Mountain Terrain Duo, Urban Jungle Mountain buggy Single, ABC TakeOff, Bugaboo Bee+. De fleste testet og forkastet ;-)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: hvilken reisetriller kan man ha som håndbagasje på fly 13 år 3 måneder siden #74917

  • Spentsmurf
  • Spentsmurf's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Super-VIP
  • Man har en mening til man får en ny
  • Innlegg: 22313
  • Takk er mottatt 52
den virket større synes jeg, men kan være synsbedrag da :unsure:

men breeze var og for stor for handbaggasje på fly da...
Man har en mening til man får en ny! Og vips så har vi ny vogn :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: hvilken reisetriller kan man ha som håndbagasje på fly 13 år 3 måneder siden #74918

  • boysx3
  • boysx3's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Juniormedlem
  • Innlegg: 95
Mener du større sammenlagt? Eller større som vogn?
Målte vogna sammenlagt og husker ikke målene, men den var under tillat mål som håndbagasjekoffertene skal ha i alle fall. Som vogn, i bruk, var den grei nok for min 3,5 åring å sitte i, hodet var ikke i kalesjen, for kalesjen er veldig høyt oppe på denne vogna. Men ryggstøtta slutta vel sånn midt på hodet hans.. Til toåringen var den helt fin i størrelsen, men som sagt, måten man legger ryggen i hvilestilling på var "teit". Ryggen felles ikke bakover, men den nederste delen av ryggen skyves framover, slik at det blir vinkel (ikke mye) på ryggen. Deretter trekkes setet ut og forlenges noen cm. Ikke så bra altså ;-)
Basson Roma, Emmaljunga Softy, Teutonia Team Alu, P&T Vibe,Bugaboo Gecko,Brio Sing, ABC Zoom,TFK Joggster X (huff) Urban Jungle Mountain Terrain Duo, Urban Jungle Mountain buggy Single, ABC TakeOff, Bugaboo Bee+. De fleste testet og forkastet ;-)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: hvilken reisetriller kan man ha som håndbagasje på fly 13 år 3 måneder siden #74920

  • Spentsmurf
  • Spentsmurf's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Super-VIP
  • Man har en mening til man får en ny
  • Innlegg: 22313
  • Takk er mottatt 52
Jeg hadde breeze for en tid tilbake.. Satte A i fusion for litt siden og hun har grei plass i den. Men, jeg synes hele vogna virket større sammenslått. Den tok liksom mer plass, og fikk ikke plass under Edge i alle fall. Det gjør Zapp... Men er jo lenge siden jeg hadde breeze så kanskje jeg bare husker feil :knegg. Hvem vet.

MÅlene på breeze/fusion var i alle fall ikke tillatte på charterfly tidligere, men jeg har aldri hatt med vogn verken til gate eller inn på fly... Vi har hatt med vogn i prampack og båret inne på terminalene... Varmt helt klart. hihi


Abc take off har jeg aldri hatt gleden av å se irl :(

Eneste trilla jeg vet om som kan være alternativ om ingen av disse er lov er altså mutsy spider.
Dette bildet er rett og slett stjålet fra finn.no :( Beklager!
Man har en mening til man får en ny! Og vips så har vi ny vogn :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.
  • Side:
  • 1
Tid til å lage siden: 0.681 sekunder