Skip to content
Husk meg
Du er her: Hjem Forum Barnevogner Barnevogndebatten Vognplaner ;)
Velkommen, gjester
Brukernavn: Passord: Husk meg
  • Side:
  • 1

EMNE: Vognplaner ;)

Vognplaner ;) 13 år 3 måneder siden #74801

  • Spentsmurf
  • Spentsmurf's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Super-VIP
  • Man har en mening til man får en ny
  • Innlegg: 22313
  • Takk er mottatt 52
:silly: Alle her inne vet det... Jeg vet det, tror til og med mannen min vet det uten at han vil eller orkerå vite det, men jeg MÅ teste og ha flere vogner... Jeg har derfor i løpet av den siste tiden forsøkt å tenke ut hva jeg vil og MÅ teste ut :knegg:

Jeg har funnet ut at jeg liker edge, og til alt overmål gjør mannen det også. Han liker vuggefunksjonen på vognen og bagen... Men han kan antg. styre seg for fargen :humre:

Mitt problem er nå rett og slett at jeg har to vogne rjeg liker godt, men kjenner suget mot en ny vogn likevel... Hjelp!

Men seriøst, en race kan vi jo alltids ha bruk for, men eh, kanskje jeg heller skulle bestille en Mila, men hva med søskenvogn?

Og dersom A sluter å sove på dagtid nå (hun har ikke sovet i julen....)

Egentlig burde man sikkert være fornøyd med GO og Edge, to veldige gode vogner som matcher hverandre godt... Men jeg har som sagt lyst på noe nytt... Om jeg altså skulle kjøpt en Race bare for å kjøpe noe, lurer jeg på om jeg skal kjøpe i rosa som jeg og A liker, eller om jeg skal kjøpe noe som matchr odenw. posen.... Og når suppelure er ferdig med bagen på edge kunne sikkert go og race passt som en god vognkombinasjon :unsure:

Men ÅÅÅ, jeg vil ha en happy heritage og en Cerox også.... Og gjerne en maclaren og en mila og jeg sier ikke nei takk til en stokke xplory eller ja, dere ser vel tegninga????

Noen som kan hjelpe meg med litt vognorganisering?
Man har en mening til man får en ny! Og vips så har vi ny vogn :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Vognplaner ;) 13 år 3 måneder siden #74802

  • Empa
  • Empa's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 5716
  • Takk er mottatt 10
Godt nyttår! Du som har en lang vognperioden foran deg kan rekke å få testet ut alle disse ;) Begynn med happy og race, så bytter du ut etterhvert ;) Happy er jo perfekt på denne årstiden mtp føre og trillekomfort ;) eneste løsning om du ikke greier å selge og vet du vil angre, er å utvide vognbudsjettet ;)
Vogngal trebarnsmor og bruker av barnevognguiden i 5 år :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Vognplaner ;) 13 år 3 måneder siden #74803

  • Empa
  • Empa's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 5716
  • Takk er mottatt 10
Og bytte zapp med mila seff :)
Vogngal trebarnsmor og bruker av barnevognguiden i 5 år :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Vognplaner ;) 13 år 3 måneder siden #74805

  • Spentsmurf
  • Spentsmurf's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Super-VIP
  • Man har en mening til man får en ny
  • Innlegg: 22313
  • Takk er mottatt 52
he he, ja en lang og fin vognperiode venter oss. Litt bitter her i dag kan man si, det har for førte gang siden C ble født vært varmegrader, men gjett hvem som har blitt snørrete da? Jo, begge jentene :dåne: Så siden det blåser en del i tillegg holdt vi oss inne :( Bitter. :knegg:

NÅr det gjelder bagvogn vil jeg ha edge ut den perioden. Når det gjelder A og soving har hun sovet tre formiddager i julen, så jeg avventer Race kjøpet et par dager til ;) :humre:

Happy er i alle fall mer håndterlig enn monsterstore edge :knegg:

Men bytte Zapp i Mila har jeg tro på :humre:
Man har en mening til man får en ny! Og vips så har vi ny vogn :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.
  • Side:
  • 1
Tid til å lage siden: 0.521 sekunder