Skip to content
Husk meg
Du er her: Hjem Forum Barnevogner Barnevogndebatten Ingen sjangs for at jeg får byttet en vogn som er kjøpt for 4 mnd siden sant??
Velkommen, gjester
Brukernavn: Passord: Husk meg
  • Side:
  • 1

EMNE: Ingen sjangs for at jeg får byttet en vogn som er kjøpt for 4 mnd siden sant??

Ingen sjangs for at jeg får byttet en vogn som er kjøpt for 4 mnd siden sant?? 13 år 3 måneder siden #74749

  • maritus
  • maritus's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Seniormedlem
  • Innlegg: 527
Mener sportsdelen altså. Ikke understellet. Er selvfølgelig ubrukt.
Men den er ikke i esken. Valgte og ikke ta esken med for jeg hadde ikke plass i bilen:dry:
Er plast rundt taket da.. Hehe. Skjønner jo selv at det er liten sjangs men. fant en utrolig fin farge på city crossen i dag. Grey flowers! Jeg har white celebration og liker jo den kjempe godt men. Har den i city bagen og så hadde jo vært litt kjekt og byttet farge kansje :blush: ;)
triller for tiden CC mens jeg drømmer om ny Go og bee ;=))
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Ingen sjangs for at jeg får byttet en vogn som er kjøpt for 4 mnd siden sant?? 13 år 3 måneder siden #74751

  • Spentsmurf
  • Spentsmurf's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Super-VIP
  • Man har en mening til man får en ny
  • Innlegg: 22313
  • Takk er mottatt 52
så dumt da :( Celeb er fin den, enig i det, men man blirlitt lei av og til :knegg:

Lykke til med bytteforsøket :)
Man har en mening til man får en ny! Og vips så har vi ny vogn :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Ingen sjangs for at jeg får byttet en vogn som er kjøpt for 4 mnd siden sant?? 13 år 3 måneder siden #74753

  • Empa
  • Empa's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 5716
  • Takk er mottatt 10
Verdt å gjøre et forsøk i allefall ;) jeg har den helgrå (samme farge bare uten blomster).
Vogngal trebarnsmor og bruker av barnevognguiden i 5 år :)
Siste endring: 13 år 3 måneder siden av Empa.
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Ingen sjangs for at jeg får byttet en vogn som er kjøpt for 4 mnd siden sant?? 13 år 3 måneder siden #74757

  • maritus
  • maritus's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Seniormedlem
  • Innlegg: 527
Ja, jeg skal gjøre et forsøk;) Har jo hanldet mye hos dem så.. Men ikke i den butikken, har handlet mest i den som ligger i byn (simo butikken). Ble jo helt syk på den grå nå. utrolig fin farge:) Både den med og uten blomster:) Grått er flott!:knegg:
triller for tiden CC mens jeg drømmer om ny Go og bee ;=))
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Ingen sjangs for at jeg får byttet en vogn som er kjøpt for 4 mnd siden sant?? 13 år 3 måneder siden #74762

  • Spentsmurf
  • Spentsmurf's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Super-VIP
  • Man har en mening til man får en ny
  • Innlegg: 22313
  • Takk er mottatt 52
:knegg: Gi oss beskjed hvordan det går da :)
Man har en mening til man får en ny! Og vips så har vi ny vogn :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Ingen sjangs for at jeg får byttet en vogn som er kjøpt for 4 mnd siden sant?? 13 år 3 måneder siden #74813

  • Linka_lill
  • Linka_lill's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Vogndilla
  • Innlegg: 3237
  • Takk er mottatt 10
Lykke til i bytteforsøket, håper det ordner seg.
Vognparken består av Simo Duo, Emmaljunga Scooter 2.0 og Babyjogger City Mini
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Ingen sjangs for at jeg får byttet en vogn som er kjøpt for 4 mnd siden sant?? 13 år 3 måneder siden #74817

  • maritus
  • maritus's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Seniormedlem
  • Innlegg: 527
Jeg fikk ikke bytte den på Askøy! men ga meg ikke og ringte til den si sentrum, og der fikk jeg bytte den!!:knegg: :jippi:
Menne...no er jeg selvfølgelig litt usikker igjen da :plystrer:
Må ha meg en tur på barnashus en dag og se på den grey flowers vognen en gang til før eg bestemmer meg..
Skjønner egentlig ikke ka eg stresser for, vognen blir vel byttet ut i en helt annen vogn innen kort tid alikavel :knegg: :p
men nå føler jeg liksom at jeg skal få ny vogn og kjenner litt på den "rusen" selv om jeg aldri har brukt den jeg har enda :rabla:
Uhelbredelig ja!!!! Er sååå gla for at jeg gikk rett fra en endt vogn periode til en ny :glis:
triller for tiden CC mens jeg drømmer om ny Go og bee ;=))
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Ingen sjangs for at jeg får byttet en vogn som er kjøpt for 4 mnd siden sant?? 13 år 3 måneder siden #74818

  • maritus
  • maritus's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Seniormedlem
  • Innlegg: 527
Men, en ting til. Hvilken tror dere er lettest og få solgt igjen? for best pris?;)
Jeg kjenner mer og mer på at jeg savner Go og trooor nok at jeg kommer til å bytte til Go til våren igjen. Hvertfall til sommeren.. Nå har jo den fått fotrekk og så da er det den optimale sportsvognen for meg! Men likte bare ikke bag delen på den.. OG den er ikke optmimal på snøføre.. Men, love it ;) :hug1:
triller for tiden CC mens jeg drømmer om ny Go og bee ;=))
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Ingen sjangs for at jeg får byttet en vogn som er kjøpt for 4 mnd siden sant?? 13 år 3 måneder siden #74822

  • Spentsmurf
  • Spentsmurf's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Super-VIP
  • Man har en mening til man får en ny
  • Innlegg: 22313
  • Takk er mottatt 52
Nei, Go er ikke optimal på snøføre, men kjenner på akkurat det samme som deg. Lurer på om jeg må forsøke å selge min og kjøpe med stromtrekk til minstesnuppa hihi (når den tid kommer at hun er ferdig med bag) Nå om dagen koser hun seg voldsomt i edge :) Og jeg lurer så på når jeg er klar for å selge den hihi :dåne: Men nok om meg, jeg er SÅÅÅ glad for at du får bytte sportsdelen din :) HURRA!!!
Man har en mening til man får en ny! Og vips så har vi ny vogn :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Ingen sjangs for at jeg får byttet en vogn som er kjøpt for 4 mnd siden sant?? 13 år 3 måneder siden #74823

  • maritus
  • maritus's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Seniormedlem
  • Innlegg: 527
Spentsmurf skrev:
Nei, Go er ikke optimal på snøføre, men kjenner på akkurat det samme som deg. Lurer på om jeg må forsøke å selge min og kjøpe med stromtrekk til minstesnuppa hihi (når den tid kommer at hun er ferdig med bag) Nå om dagen koser hun seg voldsomt i edge :) Og jeg lurer så på når jeg er klar for å selge den hihi :dåne: Men nok om meg, jeg er SÅÅÅ glad for at du får bytte sportsdelen din :) HURRA!!!


Hehe, ja må liksom prøve den med trekket og ;) hehe. Go er bare best altså:D Men er jo fornøyd med CC og liksom. men den blir for stor og klumpete etterhvert tror jeg. Men veldig førnøyd med den nå som bag vogn!
Ja, kan tenke meg hun koser seg i edgen :). gammel er jenten din no då? min er 5,5 mnd. tiden flyr :)
Takk takk ;). Tror jeg har bestemt meg for og bytte. Må ringe og bestille grey flowers vognen min i dag!! Can`t wait :jippi2:
triller for tiden CC mens jeg drømmer om ny Go og bee ;=))
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Ingen sjangs for at jeg får byttet en vogn som er kjøpt for 4 mnd siden sant?? 13 år 3 måneder siden #74824

  • Spentsmurf
  • Spentsmurf's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Super-VIP
  • Man har en mening til man får en ny
  • Innlegg: 22313
  • Takk er mottatt 52
Snuppeluppa er 6 uker og 1 dag hihi (hva er vel da mer naturlig enn å sikle på ny vogn :humre:

Ja, jeg vurderer litt å se om jeg får solgt min GO, men usikker... Regner med det blir nok et skrekkelig tapsprosjekt, så da tro rjeg at jeg beholder den og hehe bruker tapspengene (de som jeg da sparer ved å beholde min Go, i steden for å bytte i en flunka ny... ) på på kjøpe Cerox 2.0 når snuppa er ferdig med bagen til Edge :knegg: Logisk det, ikke sant?
Man har en mening til man får en ny! Og vips så har vi ny vogn :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Ingen sjangs for at jeg får byttet en vogn som er kjøpt for 4 mnd siden sant?? 13 år 3 måneder siden #74825

  • maritus
  • maritus's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Seniormedlem
  • Innlegg: 527
Å så ny :9 Grattis :). nei, hva er vel mer naturlig da? ;) jeg har ingen problemer med og se logikken i det nei ;) Er det som er så "skremmende" :knegg: ;)
triller for tiden CC mens jeg drømmer om ny Go og bee ;=))
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Ingen sjangs for at jeg får byttet en vogn som er kjøpt for 4 mnd siden sant?? 13 år 3 måneder siden #74828

  • Spentsmurf
  • Spentsmurf's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Super-VIP
  • Man har en mening til man får en ny
  • Innlegg: 22313
  • Takk er mottatt 52
japp, hun er ganske så fersk ;) Hihi Lilleprinsessa mi :D

Altså, jeg tenker seriøst at hun har det mye bedre i Edge bagen enn i Go bagen, men når det blir litt bedre og mildere vær, har jeg ingen problemer med å trille henne i Go og la edge være til hviling hjemme. For den vogna er "blytung" :knegg: Desverre får jeg si, så liker jeg den likevel veldig godt.... Så egentlig er Edge, Go og Zapp perfekt... Men akk, flaks for meg får vi knapt plass til edge i bilen, så da må den nok selges tilfordel for Cerox likevel :humre: Men atte jeg har lyst på noe nytt nå også jeg :hihi: Så kanskje Edge, Go, Race og Zapp er fint det også???
Man har en mening til man får en ny! Og vips så har vi ny vogn :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Ingen sjangs for at jeg får byttet en vogn som er kjøpt for 4 mnd siden sant?? 13 år 3 måneder siden #74830

  • maritus
  • maritus's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Seniormedlem
  • Innlegg: 527
Ja, go bagen var ikke noe tess synst jeg.. Så d skjønner jeg godt :)
Ja, du må nok minst ha 4 vogner visst du skal klare deg. Det er helt natulig :rofl:
Er jo alltid gøy med noe nytt :) Uansett hvor fornøyd en er med det en har :knegg:
triller for tiden CC mens jeg drømmer om ny Go og bee ;=))
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Ingen sjangs for at jeg får byttet en vogn som er kjøpt for 4 mnd siden sant?? 13 år 3 måneder siden #74831

  • Spentsmurf
  • Spentsmurf's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Super-VIP
  • Man har en mening til man får en ny
  • Innlegg: 22313
  • Takk er mottatt 52
JEg tror jeg ville valgt Go som bagvogn om jeg hadde fått mars/april baby :) Da ville det ikke plaget meg at kalesjen hadde feil helling på en måte :knegg: Så kan godt være vi må ha den som bagvogn i mars, om snuppa får plass da :unsure:

Og fire vogner på to jenter, dvs to vogner p hver :knegg: Så da er det jo HELT normalt, eller???
Man har en mening til man får en ny! Og vips så har vi ny vogn :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Ingen sjangs for at jeg får byttet en vogn som er kjøpt for 4 mnd siden sant?? 13 år 3 måneder siden #74832

  • maritus
  • maritus's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Seniormedlem
  • Innlegg: 527
Oki. Jeg synst den er altfor åpen da også jeg. Og likte den ikke ellers heller. noe som var feil der liksom ;)
Å det var utrolig skuffende!
Det er ikkje gale d nei! HELT normalt! :glis:

har du tenkt og ha søskenvogn el? Gammel er din eldste? Min er 2,5 og hadde egentlig slått fra meg hele søskenvognene. Men nå skal vi flytte i nytt hus og jeg får mye lengre vei til bhg. Og må gå og levere og hente flere ganger i uken. Og eldste er blitt helt umulig på å gå i d siste. Skal bæres :blink: Og d funker dårlig for meg :S Spesielt med en barnevogn i tillegg liksom.. Så nå har jeg funnet ut at jeg MÅ ha en babyjogger city elite dobbel ;) Men gidd ikke kjøpe ny så venter spent til det dukker opp en brukt en i nærheten.. og d kan vel ta sin tid for det florerer ikke akkurat av den vognen :ermm:
triller for tiden CC mens jeg drømmer om ny Go og bee ;=))
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Ingen sjangs for at jeg får byttet en vogn som er kjøpt for 4 mnd siden sant?? 13 år 3 måneder siden #74834

  • Spentsmurf
  • Spentsmurf's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Super-VIP
  • Man har en mening til man får en ny
  • Innlegg: 22313
  • Takk er mottatt 52
jeg hadde tenkt søskenvogn, så ikke tenkt, så tenkt og ja, du skjønner? Jeg bor veldig sentralt, får ikke gått til bhg som ligger litt for langt unna (blir fort 6 km begge veger.... og det orkeg jeg ikke langs traffikert veg) men jeg har så lyst på en maclaren twin techno :kokko: Men har kjøpt en bibi søskensykkel jeg spent venter på å få testet, desverre går ikke den på Go da :( Men på edge...

ANg. Go bagen, kan det være den er for "grunn"? Jeg synes i alle fall edge bagen er perfekt. Og elsker vogna av den grunn. Ser likevel for meg at den byttes til cerox og så scooter etterhvert som behovet endrer seg ;) Og så kan det være Go blir hihi som en skikkelig veteran :P Men vi får se da... Akkurat nå tror jeg at jeg skal legge meg, og krysse fingre for at jeg ikke finner idbrikka til nettbanklen i orgen heller, fo rjeghr nemlig en brio race 2011 i handlekurven her :humre:
Man har en mening til man får en ny! Og vips så har vi ny vogn :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Ingen sjangs for at jeg får byttet en vogn som er kjøpt for 4 mnd siden sant?? 13 år 3 måneder siden #74873

  • Empa
  • Empa's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 5716
  • Takk er mottatt 10
Så bra at det ordnet seg! Håper å få se bilder!
Vogngal trebarnsmor og bruker av barnevognguiden i 5 år :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Ingen sjangs for at jeg får byttet en vogn som er kjøpt for 4 mnd siden sant?? 13 år 3 måneder siden #74876

  • Spentsmurf
  • Spentsmurf's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Super-VIP
  • Man har en mening til man får en ny
  • Innlegg: 22313
  • Takk er mottatt 52
Ja :) Bilder!!!!
Man har en mening til man får en ny! Og vips så har vi ny vogn :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Ingen sjangs for at jeg får byttet en vogn som er kjøpt for 4 mnd siden sant?? 13 år 3 måneder siden #74996

  • maritus
  • maritus's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Seniormedlem
  • Innlegg: 527
Byttet den i creme celeb jeg :) Så nå har jeg og snuppelupp vært på trilleturer rundt i stuen her ;) vi er super fornøyd begge to :knegg:
Bilder kommer ;)
triller for tiden CC mens jeg drømmer om ny Go og bee ;=))
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Ingen sjangs for at jeg får byttet en vogn som er kjøpt for 4 mnd siden sant?? 13 år 3 måneder siden #75004

  • Spentsmurf
  • Spentsmurf's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Super-VIP
  • Man har en mening til man får en ny
  • Innlegg: 22313
  • Takk er mottatt 52
skulle ikke du ha grå??? :unsure:

Gleder meg til bilder!!!
Man har en mening til man får en ny! Og vips så har vi ny vogn :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Ingen sjangs for at jeg får byttet en vogn som er kjøpt for 4 mnd siden sant?? 13 år 3 måneder siden #75010

  • Empa
  • Empa's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 5716
  • Takk er mottatt 10
Gleder meg til å se :)
Vogngal trebarnsmor og bruker av barnevognguiden i 5 år :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Ingen sjangs for at jeg får byttet en vogn som er kjøpt for 4 mnd siden sant?? 13 år 3 måneder siden #75011

  • maritus
  • maritus's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Seniormedlem
  • Innlegg: 527
Spentsmurf skrev:
skulle ikke du ha grå??? :unsure:

Gleder meg til bilder!!!

Jo, eg skulle jo liksom det..menne, ombestemte meg vettø ;) :glis:
triller for tiden CC mens jeg drømmer om ny Go og bee ;=))
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Ingen sjangs for at jeg får byttet en vogn som er kjøpt for 4 mnd siden sant?? 13 år 3 måneder siden #75015

  • Spentsmurf
  • Spentsmurf's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Super-VIP
  • Man har en mening til man får en ny
  • Innlegg: 22313
  • Takk er mottatt 52
hihi, det må være lov :humre:
Man har en mening til man får en ny! Og vips så har vi ny vogn :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.
  • Side:
  • 1
Tid til å lage siden: 0.618 sekunder