Skip to content
Husk meg
Du er her: Hjem Forum Barnevogner Barnevogndebatten Prøver å selge Go, vil kjøpe Brio race eller scooter eller spin...eller....
Velkommen, gjester
Brukernavn: Passord: Husk meg
  • Side:
  • 1

EMNE: Prøver å selge Go, vil kjøpe Brio race eller scooter eller spin...eller....

Prøver å selge Go, vil kjøpe Brio race eller scooter eller spin...eller.... 13 år 4 måneder siden #74722

  • LitaogSøt
  • LitaogSøt's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Seniormedlem
  • Innlegg: 381
  • Takk er mottatt 4
Hvilken vil være grei som trille/ sovevogn i helgene? jenta vår er 16 mnd snart, og 83 cm lang. synes nesten hun har liten plass i simo, og da jeg prøvde henne i scooter idag såg den også nesten kort ut i ryggen! kan vel ikke stemme?!? hun lå helt opp til den "bøylen" oppe med hodeenden når vi la henne bak..og beina nådde nesten helt ned, må vel være synsbedrag vel?

vi har simo i bhg, så den vil bli tatt med hjem de gangene vi føler behov for det, emn vil ha en vogn som kan takle litt vær og vind, bor på nordvestlandet:p

tips tas imot med takk:)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Prøver å selge Go, vil kjøpe Brio race eller scooter eller spin...eller.... 13 år 3 måneder siden #74723

  • Empa
  • Empa's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 5716
  • Takk er mottatt 10
Nå gar jeg ikke prøvd bolla i scooter. Hun er like lang som din omtrent. Men vi har city cross og den er ca. Lik i lengden som scooter. Der har bolla godt med plass lenge enda. Husk at de ikke vokser så raskt i rygglengden fra nå av. Heretter er det lemmer, armer og ben som vokser raskt. Jeg hadde scooter til mellomste da han var 2,5. Da ble den litt knapp pga. Rammen rundt hodet. minus med scooter er at det er trangt under bøylen med pose i.

Med tanke på hvilken dom passer best klima der du bor, Tror jeg scooter har et pluss pga, fotposen. Ellers kan race være ei vogn som takler det meste. Spin er kjempebra og kul, men den har samme terrengbegrensninger som Go.
Vogngal trebarnsmor og bruker av barnevognguiden i 5 år :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Prøver å selge Go, vil kjøpe Brio race eller scooter eller spin...eller.... 13 år 3 måneder siden #74741

  • Spentsmurf
  • Spentsmurf's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Super-VIP
  • Man har en mening til man får en ny
  • Innlegg: 22313
  • Takk er mottatt 52
Race har også fotpose, som kan kjøpes til, det står i alle fall så åp sidene til kids&care :)

Empa har sagt det bra her, så jeg tror jeg bare tilføyer det med fotposen denne gangen jeg :knegg:
Man har en mening til man får en ny! Og vips så har vi ny vogn :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Prøver å selge Go, vil kjøpe Brio race eller scooter eller spin...eller.... 13 år 3 måneder siden #74743

  • Empa
  • Empa's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 5716
  • Takk er mottatt 10
Om du har Simo i tillegg, så sier jeg og spin ;) om det hadde vært meg hadde det blitt spin og race, scooter eller nye timmy ;)
Vogngal trebarnsmor og bruker av barnevognguiden i 5 år :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Prøver å selge Go, vil kjøpe Brio race eller scooter eller spin...eller.... 13 år 3 måneder siden #74744

  • LitaogSøt
  • LitaogSøt's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Seniormedlem
  • Innlegg: 381
  • Takk er mottatt 4
hehe...har nok blitt påvirket jeg...var å så på spin idag..gleder meg til å se den nye:) vet dere om fotposen til race passer spin?
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Prøver å selge Go, vil kjøpe Brio race eller scooter eller spin...eller.... 13 år 3 måneder siden #74748

  • Spentsmurf
  • Spentsmurf's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Super-VIP
  • Man har en mening til man får en ny
  • Innlegg: 22313
  • Takk er mottatt 52
Jeg vet ikke, men jeg antar det, for spin og race er vel så godt som like utenom hjula???

Åh, jeg har nå lyst på race, nye timmy og en scooter jeg. men eh, jeg kan jo ikke ha alle de?????? :P OG GO og Edge og drømmen om Cerox er ikke død, og så liker jeg happy da, med de hjertene og synes den ville vært genial til snuppa og så kunne jeg fortsatt lenge hihi ;)

Men om du har Simo, og vil beholde den, da sier jeg Spin. :)
Man har en mening til man får en ny! Og vips så har vi ny vogn :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Prøver å selge Go, vil kjøpe Brio race eller scooter eller spin...eller.... 13 år 3 måneder siden #74750

  • LitaogSøt
  • LitaogSøt's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Seniormedlem
  • Innlegg: 381
  • Takk er mottatt 4
Føler jeg må beholde simo for det var svigermor som kjøpte den, og er egentlig veldig fornøyd, men vil ha en vogn/trille i tillegg da..har jo go nå, men vi vil selge den, pga de løse selene og vår jente ikke går så godt ilag med tanke på soving:S vi derfor selge den nå når den har helt nytt understell, hadde nok ventet hvis ikke...

eneste jeg ikke liker med spin er "felgene" på hjula. er spent på hvordan den nye blir...sikler egentlig mest på scooter, men synes den er litt dyr, ca 1000 mer, her er ingen brukte tilsalgs heller..

maange vogner jeg vil ha, timmy, xplory, scooter, race, spin, bugaboo bee, osv... faktisk også city trilla..
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Prøver å selge Go, vil kjøpe Brio race eller scooter eller spin...eller.... 13 år 3 måneder siden #74752

  • Spentsmurf
  • Spentsmurf's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Super-VIP
  • Man har en mening til man får en ny
  • Innlegg: 22313
  • Takk er mottatt 52
De løseselene er litt kjipe ja :( Savner også posehemper på min gamle 09 vpgn :( Lykke til med salget, men de to tingene betyr ikke alene nok til at vi bytter ut Govogna hihi

MEn vogner å teste... Jeg glemte stokke og sitty ja hihi Bee har jeg hatt, og den er veldig god. :) Kanskje den i xteden for spin for din del :knegg:
Man har en mening til man får en ny! Og vips så har vi ny vogn :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Prøver å selge Go, vil kjøpe Brio race eller scooter eller spin...eller.... 13 år 3 måneder siden #74754

  • Empa
  • Empa's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 5716
  • Takk er mottatt 10
Koster ikke scooter og spin ca det samme? Gjorde d for litt siden i allefall. 2011 spin ser du bilde av på sidene til brio. Felgene er de samme, synes de er vanvittig kule. Slipper å få snø i dem, som man gjør med scooter ;)
Vogngal trebarnsmor og bruker av barnevognguiden i 5 år :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Prøver å selge Go, vil kjøpe Brio race eller scooter eller spin...eller.... 13 år 3 måneder siden #74755

  • LitaogSøt
  • LitaogSøt's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Seniormedlem
  • Innlegg: 381
  • Takk er mottatt 4
her fikk jeg en pris på 3400 på scooter, og har sett spin til 2300, og race til 2000. vi får tenke på det..hadde egentlig lyst å kjøpe scooter 2.0 brukt, men siden ingen selger den her, så blir det litt vanskelig.

men om jeg kjøper usett, hva er det da jeg bør spør om når det gjelder scooter? noen spesielle svakheter?
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Prøver å selge Go, vil kjøpe Brio race eller scooter eller spin...eller.... 13 år 3 måneder siden #74756

  • Empa
  • Empa's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 5716
  • Takk er mottatt 10
Det var veldig dyrt for scooter. Den lå jo nylig på 2500 i Norge. Kanskje prisen har steget med nesten 1000 kr da. Om du kjøper usett, vær obs på om kalesjen er slakk og faller sammen ved den minste hump i veien, vanlig problem med både den nye og eldre modeller. Vær også obs på rust, min 2.0 begynte å ruste etter få måneders bruk, oppbevart innendørs... Scooter får lett rust...
Vogngal trebarnsmor og bruker av barnevognguiden i 5 år :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Prøver å selge Go, vil kjøpe Brio race eller scooter eller spin...eller.... 13 år 3 måneder siden #74758

  • LitaogSøt
  • LitaogSøt's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Seniormedlem
  • Innlegg: 381
  • Takk er mottatt 4
åh...da fristet det plutselig mindre..hmm..er du fornøy likevel? eler har du solgt?

hvordan er det å trille spin i forhold til scooter da? synes scooter kjentes hakket bedre ut
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Prøver å selge Go, vil kjøpe Brio race eller scooter eller spin...eller.... 13 år 3 måneder siden #74759

  • Empa
  • Empa's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 5716
  • Takk er mottatt 10
Har solgt ;) liker trillekomforten mer på sin, men scooter er litt mer anvendelig ift til føre. Dog kan godt vurdere en scooter som siste vogn. Men føler spin har bedre understell mtp rust. Vanskelig å derfor peke ut hva som er best. Mulig race 2011 vil kunne være en mellomting ;)
Vogngal trebarnsmor og bruker av barnevognguiden i 5 år :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Prøver å selge Go, vil kjøpe Brio race eller scooter eller spin...eller.... 13 år 3 måneder siden #74760

  • LitaogSøt
  • LitaogSøt's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Seniormedlem
  • Innlegg: 381
  • Takk er mottatt 4
okey, hmm..må rett og slett prøve i buikk da, var tenkt å bestille på nett, men vi får se:p takk for hjelpe vertfall:):)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Prøver å selge Go, vil kjøpe Brio race eller scooter eller spin...eller.... 13 år 3 måneder siden #74761

  • Spentsmurf
  • Spentsmurf's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Super-VIP
  • Man har en mening til man får en ny
  • Innlegg: 22313
  • Takk er mottatt 52
Scooter økte noe vanvittig i pris fra 2010 til 2011 modellene mener jeg å huske. Aner ikkehelt hvorfor :S SÅ tror faktisk 3400 kan stemme, inkl fottrekket :(

Jeg vurderer nå så seriøst en race jeg... Og lurer litt på hvorfor jeg ikke bare kan ha race, go, edge og en tvillingvogn. Ja, og Zapp til bilstolen da :knegg:
Man har en mening til man får en ny! Og vips så har vi ny vogn :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Prøver å selge Go, vil kjøpe Brio race eller scooter eller spin...eller.... 13 år 3 måneder siden #74763

  • Empa
  • Empa's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 5716
  • Takk er mottatt 10
Spennende å høre hva du velger :) Håper du kan få testet alle sammen samtidig i en butikk, da får du sett hvilken du liker best :)

Ja, race må du ha, ss! Da har du tettet igjen absolutt alle vognbehovhull ;)
Vogngal trebarnsmor og bruker av barnevognguiden i 5 år :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Prøver å selge Go, vil kjøpe Brio race eller scooter eller spin...eller.... 13 år 3 måneder siden #74764

  • LitaogSøt
  • LitaogSøt's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Seniormedlem
  • Innlegg: 381
  • Takk er mottatt 4
hehe:) hadde gjort seg med alle de vognene, men ville nok heller hatt simo, go m faste seler, spin og sitty.

og en tvillingvogn om det blir søsken mens det ennå er behov for vogn:P

tror den ene butikken her skal ha alle tre, og evt ny teutonia. får vente til over nyttår og se. håper de kommer i butikk i uke 2, slik som det står på nettbutikene. sannsynlig?
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Prøver å selge Go, vil kjøpe Brio race eller scooter eller spin...eller.... 13 år 3 måneder siden #74774

  • Empa
  • Empa's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 5716
  • Takk er mottatt 10
Oh my, gleder meg sånn til de nye Teutoniane kommer :jippi2: :teutonia: Kanskje et blir det på deg istedet :knegg:
Vogngal trebarnsmor og bruker av barnevognguiden i 5 år :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Prøver å selge Go, vil kjøpe Brio race eller scooter eller spin...eller.... 13 år 3 måneder siden #74775

  • LitaogSøt
  • LitaogSøt's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Seniormedlem
  • Innlegg: 381
  • Takk er mottatt 4
hehe..d kan godt hende om det er rett pris, og lengde på ryggen:) så fine farger teutonia har:)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Prøver å selge Go, vil kjøpe Brio race eller scooter eller spin...eller.... 13 år 3 måneder siden #74776

  • Empa
  • Empa's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 5716
  • Takk er mottatt 10
Helt fantastiske farger ja :) Synes ingen vognprodusenter har finere farger enn Teutonia!
Vogngal trebarnsmor og bruker av barnevognguiden i 5 år :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Prøver å selge Go, vil kjøpe Brio race eller scooter eller spin...eller.... 13 år 3 måneder siden #74778

  • LitaogSøt
  • LitaogSøt's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Seniormedlem
  • Innlegg: 381
  • Takk er mottatt 4
joo..den lillafargen som simo har/har hatt nettopp er veldig fin! den kan måle seg, ellers er jeg stort sett enig, noen emmaljunga farger som også er fine, men mesteparten er ikke det.

skulle hatt teutonia sine farger på brio og scooter:)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Prøver å selge Go, vil kjøpe Brio race eller scooter eller spin...eller.... 13 år 3 måneder siden #74780

  • Spentsmurf
  • Spentsmurf's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Super-VIP
  • Man har en mening til man får en ny
  • Innlegg: 22313
  • Takk er mottatt 52
Teutonia kan farger! De andre produsentene treffer stort sett med en eller annen farge eller kombinasjon, mens teutonia har det med å treffe med så godt som alle synes jeg ;) Fikk litt lyst på den nye timmyen jeg vet dere :humre:
Man har en mening til man får en ny! Og vips så har vi ny vogn :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Prøver å selge Go, vil kjøpe Brio race eller scooter eller spin...eller.... 13 år 3 måneder siden #74789

  • LitaogSøt
  • LitaogSøt's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Seniormedlem
  • Innlegg: 381
  • Takk er mottatt 4
hehe:) er spent på hvordan den er endret, om de har lenger rygg, og fremdeles rett liggestilling, og om det er andre endringer..
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Prøver å selge Go, vil kjøpe Brio race eller scooter eller spin...eller.... 13 år 3 måneder siden #74800

  • Spentsmurf
  • Spentsmurf's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Super-VIP
  • Man har en mening til man får en ny
  • Innlegg: 22313
  • Takk er mottatt 52
Jeg gleder meg :)
Man har en mening til man får en ny! Og vips så har vi ny vogn :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.
  • Side:
  • 1
Tid til å lage siden: 0.737 sekunder