Skip to content
Husk meg
Du er her: Hjem Forum Barnevogner Barnevogndebatten Bugaboo Bee + (2010 modellen)
Velkommen, gjester
Brukernavn: Passord: Husk meg
  • Side:
  • 1

EMNE: Bugaboo Bee + (2010 modellen)

Bugaboo Bee + (2010 modellen) 13 år 5 måneder siden #74230

  • betta
  • betta's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Seniormedlem
  • Innlegg: 121
  • Takk er mottatt 1
Oi, postet visst denne feil sted jeg... B)

Da jeg nå har kjøpt meg city cross til hjemmevogn/barnehagevogn begynner neste prosjekt...:woohoo: Også kalt prsjekt reisetrilleB)
Noen som har prøvekjørt Bugaboo Bee +? Digger at den kan brukes både forovervendt og bakovervendt, siden lillegull bare er 4 mnd ennå. I tillegg skriver bugaboo at de fleste flyselskap lar man ta den med helt til gaten på flyet. Skal til USA om en mnd så tenkte å kjøpe den der isåfall da den er noe rimeligere Så får jeg heller selge den når vi kommer hjem om den blir for tung å reise med og vi heller vil ha en vanlig paraplytrille :teutonia:
Vognparken består av: Bugaboo Donkey, Stokke Scoot, Easywalker qtro, Baby Jogger City Mini og Emmaljunga City Cross (Tidligere vogner: Mountain Buggy Duet, Bugaboo Bee Plus, Simo Kombi, TFK Joggster X med Multi-X bag)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Re: Bugaboo Bee + (2010 modellen) 13 år 5 måneder siden #74231

  • boysx3
  • boysx3's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Juniormedlem
  • Innlegg: 95
Jeg kjøpte nettop en Bee+ men har nå solgt den igjen.Har ikke sendt den ennå, så er det noe spesifikt du lurer på er det bare å passe på å spørre ;-) Ikke fordi jeg var misfornøyd med den, men den var rett og slett for fin for oss, som bruker vogn veldig lite om dagen. Den var kjempefin i og med at man kan stille både sete og rygg ca ti cm ut og inn/opp og ned, og så er det jo full liggestilling. Tror faktisk de fleste flyselskap lar deg ta de fleste triller med til gaten nå, men uff a meg som de behandler vognene! Så vurder seriøst om du ikke skal bruke bæretøy til gaten og pakke vogna i vognbag og sende som bagasje ;-)
Basson Roma, Emmaljunga Softy, Teutonia Team Alu, P&T Vibe,Bugaboo Gecko,Brio Sing, ABC Zoom,TFK Joggster X (huff) Urban Jungle Mountain Terrain Duo, Urban Jungle Mountain buggy Single, ABC TakeOff, Bugaboo Bee+. De fleste testet og forkastet ;-)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Re: Bugaboo Bee + (2010 modellen) 13 år 5 måneder siden #74233

  • betta
  • betta's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Seniormedlem
  • Innlegg: 121
  • Takk er mottatt 1
Funket den til noe annet enn inne på kjøpesenter? Skjønner jo at det ikke er en terrengvogn :blink: men lurer litt på hvordan den er å trille utendørs...?
Litt redd den blir litt stor som trille (i forhold til en vanlig paraplytrille) men syntes det er greit å ha noe litt stødigere med så liten baby...
Hvilken resalgpris fikk du for den forresten? Sånn om jeg skulle kjøpe en mens vi er i USA og selge den igjen når vi kommer hjem...
Vognparken består av: Bugaboo Donkey, Stokke Scoot, Easywalker qtro, Baby Jogger City Mini og Emmaljunga City Cross (Tidligere vogner: Mountain Buggy Duet, Bugaboo Bee Plus, Simo Kombi, TFK Joggster X med Multi-X bag)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Re: Bugaboo Bee + (2010 modellen) 13 år 5 måneder siden #74275

  • boysx3
  • boysx3's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Juniormedlem
  • Innlegg: 95
Jeg har solgt den for 4000,- inkl koppeholder,frakt og oppkravsgebyr. Fikk først ingen respons på annonsen (ikke så lett å selge triller på denne årstiden kanskje) men etter at kjøp var avtalt har jeg fått tre mail som virket veldig intresserte, så det hadde nok ikke vært så vanskelig å få 4000,- pluss frakt om jeg hadde ventet litt.. Jeg har kun trillet den på asfalt i byen og på senter så utenom det vet jeg ikke så mye om bruken, men den er jo smidig å trille da, helt klart! Brostein var litt bråkete, men det er det alltid med små hjul.
Basson Roma, Emmaljunga Softy, Teutonia Team Alu, P&T Vibe,Bugaboo Gecko,Brio Sing, ABC Zoom,TFK Joggster X (huff) Urban Jungle Mountain Terrain Duo, Urban Jungle Mountain buggy Single, ABC TakeOff, Bugaboo Bee+. De fleste testet og forkastet ;-)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.
  • Side:
  • 1
Tid til å lage siden: 0.496 sekunder