Skip to content
Husk meg
Du er her: Hjem Forum Barnevogner Barnevogndebatten Hva syntes dere er riktig pris?
Velkommen, gjester
Brukernavn: Passord: Husk meg
  • Side:
  • 1

EMNE: Hva syntes dere er riktig pris?

Hva syntes dere er riktig pris? 13 år 5 måneder siden #74119

  • betta
  • betta's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Seniormedlem
  • Innlegg: 121
  • Takk er mottatt 1
Vi har fått kjøpe en billig bugaboo så vi har tenkt å selge vognen til lillegutt på 4 mnd. Hva hadde dere tatt i pris for følgende?
tfk joggster x (kun understellet som er brukt i 4 mnd, sportsvogndelen er ubrukt)
tfk multi x bag (bare testet, vi har brukt en quickfix som hovedbag)
tfk transportbag
ekstrahjul (har både twist og sport varianten)
koppholder
myggnettinger og regntrekk til både bag og sportsvogn
Nypris er ca 11 800,- kom jeg fram til.
Syntes det er vanskelig å sette salgspris, prøvde å legge ut på finn for 8000 for hele pakken siden vogna er så godt som ny men har bare fått mange som vil kjøpe multi x baggen separat, ikke hele pakken. Hva tror dere? Hvor bør jeg legge meg i pris for å kunne selge?
Vognparken består av: Bugaboo Donkey, Stokke Scoot, Easywalker qtro, Baby Jogger City Mini og Emmaljunga City Cross (Tidligere vogner: Mountain Buggy Duet, Bugaboo Bee Plus, Simo Kombi, TFK Joggster X med Multi-X bag)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Re: Hva syntes dere er riktig pris? 13 år 5 måneder siden #74120

  • Simenmin
  • Simenmin's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 5567
  • Takk er mottatt 8
Var ikke så dum pris det da, men hadde kanskje prøvd å delt opp det? vogn og bag for seg kanskje?
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Re: Hva syntes dere er riktig pris? 13 år 5 måneder siden #74124

  • Spentsmurf
  • Spentsmurf's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Super-VIP
  • Man har en mening til man får en ny
  • Innlegg: 22313
  • Takk er mottatt 52
Min erfaring er at det er lettere å selge ting stykkvis og delt, det er desverre mer jobb... men ofte mer innbrinngende totalt sett :)

Jeg synes ikke prisen du har lagt deg på virker veldig feil, men det er jo fortsatt mye penger for en brukt vogn og desverre virker det som om det tar litt tid noen ganger...

Uansett, lykke til :)
Man har en mening til man får en ny! Og vips så har vi ny vogn :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Re: Hva syntes dere er riktig pris? 13 år 5 måneder siden #74125

  • betta
  • betta's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Seniormedlem
  • Innlegg: 121
  • Takk er mottatt 1
Har skrevet i annonsen at vi kan være interessert i å selge deler separat så får se hva som skjer. Har hatt flere interesserte i multi x en men har litt lyst å ha en kjøper til sportsvognen før jeg lar baggen gå siden det tydeligvis er den folk er mest interessert i :unsure:
Greit å høre at jeg ikke var helt far off i pris iallfall, må vel bare smøre meg med litt tålmodighet. Annonsen har jo bare ligget ute i 2 dager :)
Vognparken består av: Bugaboo Donkey, Stokke Scoot, Easywalker qtro, Baby Jogger City Mini og Emmaljunga City Cross (Tidligere vogner: Mountain Buggy Duet, Bugaboo Bee Plus, Simo Kombi, TFK Joggster X med Multi-X bag)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Re: Hva syntes dere er riktig pris? 13 år 5 måneder siden #74127

  • Spentsmurf
  • Spentsmurf's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Super-VIP
  • Man har en mening til man får en ny
  • Innlegg: 22313
  • Takk er mottatt 52
hehe, det kan nok ta litt mer enn to dager å få solgt en såpass dyr ting. I hvilken rekkefølge du selger ting er jo opp til deg selv, men er jo ev "bare" å endre annonsen etter at bagen er solgt ;) For det går litt i rykk og napp hva folk vil kjøpe. Jeg ville nok sikkert bare solgt unna etter som henvendelsene kom :S Men så er ikke jeg kjent for å ha is i magen eller være tålmodig heller ;)

Selv solgte jeg i den rekkefølgen du ønsker, og resultatet var at jeg slet med å bli kvitt bagen, og jeg ville fått mer totalt sett om jeg hadde solgt unna stykkevis og delt da jeg solgte min s3 i fjor sommer.

Men vet det er vanskelig altså!
Man har en mening til man får en ny! Og vips så har vi ny vogn :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Re: Hva syntes dere er riktig pris? 13 år 5 måneder siden #74128

  • sissoll
  • sissoll's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 7407
  • Takk er mottatt 10
Vil du absolutt ikke selge det hver for seg? Jeg drømmer sånn om en joggster x, men jeg trenger ikke bag :sparke:
Hvilken farge er den? :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Re: Hva syntes dere er riktig pris? 13 år 5 måneder siden #74129

  • Spentsmurf
  • Spentsmurf's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Super-VIP
  • Man har en mening til man får en ny
  • Innlegg: 22313
  • Takk er mottatt 52
:knegg: :blush:
Man har en mening til man får en ny! Og vips så har vi ny vogn :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Re: Hva syntes dere er riktig pris? 13 år 5 måneder siden #74150

  • betta
  • betta's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Seniormedlem
  • Innlegg: 121
  • Takk er mottatt 1
MariHønaMedHvitveis skrev:
Vil du absolutt ikke selge det hver for seg? Jeg drømmer sånn om en joggster x, men jeg trenger ikke bag :sparke:
Hvilken farge er den? :)

Har flere kjøpere som kun er interessert i baggen så om du er interessert i kun vognen så selger jeg gjerne separat. Sportsvognen er farge carbo marine :)

Ligger på finn, kode 25365968 :)
Vognparken består av: Bugaboo Donkey, Stokke Scoot, Easywalker qtro, Baby Jogger City Mini og Emmaljunga City Cross (Tidligere vogner: Mountain Buggy Duet, Bugaboo Bee Plus, Simo Kombi, TFK Joggster X med Multi-X bag)
Siste endring: 13 år 5 måneder siden av betta.
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Re: Hva syntes dere er riktig pris? 13 år 5 måneder siden #74164

  • betta
  • betta's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Seniormedlem
  • Innlegg: 121
  • Takk er mottatt 1
Uggh...har virkelig ikke tålmodighet jeg. Nå har jeg fått det for meg at jeg skal ha ny vogn så da vil jeg ha ny vogn MED EN GANG! Men kan ikke kjøpe ny før jeg har fått solgt den jeg har. Satt ned vogn+bag til 7200 men fortsatt bare masse forespørsler på baggen. Som forsåvidt er supert det, men hjelper meg lite å ha en joggster x sportsvogn til en 4 mnd gammel baby uten bag, som jeg må selge før jeg kan få kjøpe ny vogn :silly: :silly:
Vognparken består av: Bugaboo Donkey, Stokke Scoot, Easywalker qtro, Baby Jogger City Mini og Emmaljunga City Cross (Tidligere vogner: Mountain Buggy Duet, Bugaboo Bee Plus, Simo Kombi, TFK Joggster X med Multi-X bag)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Re: Hva syntes dere er riktig pris? 13 år 5 måneder siden #74182

  • boysx3
  • boysx3's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Juniormedlem
  • Innlegg: 95
Huff, ja det er vanskelig å få solgt vogner nå, hvis det ikke er skikkelige "kupp" ;-) Selv hadde jeg en joggsterX av den første modellen, som jeg brukte over to måneder på å få solgt, solgte selve vogna for 4000,- (den var kjøpt i tyskland).
Basson Roma, Emmaljunga Softy, Teutonia Team Alu, P&T Vibe,Bugaboo Gecko,Brio Sing, ABC Zoom,TFK Joggster X (huff) Urban Jungle Mountain Terrain Duo, Urban Jungle Mountain buggy Single, ABC TakeOff, Bugaboo Bee+. De fleste testet og forkastet ;-)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Re: Hva syntes dere er riktig pris? 13 år 5 måneder siden #74184

  • Spentsmurf
  • Spentsmurf's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Super-VIP
  • Man har en mening til man får en ny
  • Innlegg: 22313
  • Takk er mottatt 52
huff ja, kanskje det betyr at vogngalskapen er på tilbakegang i det norskeland? skrekk og gru for en horribel tanke
Man har en mening til man får en ny! Og vips så har vi ny vogn :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Re: Hva syntes dere er riktig pris? 13 år 5 måneder siden #74187

  • betta
  • betta's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Seniormedlem
  • Innlegg: 121
  • Takk er mottatt 1
Ånei, kan ikke være på vei tilbake nå når jeg endelig har begynt vogngalskapen :dans1:
Rekker kanskje 3 vogner før småen er 6 mnd om jeg får solgt den joggsteren snart :jippi2:
Vognparken består av: Bugaboo Donkey, Stokke Scoot, Easywalker qtro, Baby Jogger City Mini og Emmaljunga City Cross (Tidligere vogner: Mountain Buggy Duet, Bugaboo Bee Plus, Simo Kombi, TFK Joggster X med Multi-X bag)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Re: Hva syntes dere er riktig pris? 13 år 5 måneder siden #74188

  • Spentsmurf
  • Spentsmurf's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Super-VIP
  • Man har en mening til man får en ny
  • Innlegg: 22313
  • Takk er mottatt 52
hihi, tre vogner på 6 mnd er bra :) Jeg har mistet litt tellingen jeg hihi men så er snuppa 28 mnd nå også da :knegg:
Man har en mening til man får en ny! Og vips så har vi ny vogn :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Re: Hva syntes dere er riktig pris? 13 år 5 måneder siden #74192

  • betta
  • betta's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Seniormedlem
  • Innlegg: 121
  • Takk er mottatt 1
Ja syntes egentlig det er bra :P Og så blir det vel muligens en MacLaren trille også snart. Men det teller vel nesten ikke :humre:
Vognparken består av: Bugaboo Donkey, Stokke Scoot, Easywalker qtro, Baby Jogger City Mini og Emmaljunga City Cross (Tidligere vogner: Mountain Buggy Duet, Bugaboo Bee Plus, Simo Kombi, TFK Joggster X med Multi-X bag)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Re: Hva syntes dere er riktig pris? 13 år 5 måneder siden #74195

  • Spentsmurf
  • Spentsmurf's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Super-VIP
  • Man har en mening til man får en ny
  • Innlegg: 22313
  • Takk er mottatt 52
hihi, vi har siden A var bitte liten alltid hatt to til tre vogner, på det meste hadde hun 5 tror jeg ;)
Man har en mening til man får en ny! Og vips så har vi ny vogn :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.
  • Side:
  • 1
Tid til å lage siden: 0.866 sekunder