Skip to content
Husk meg
Du er her: Hjem Forum Barnevogner Barnevogndebatten Blei inspirert, og kjøpte ny pose til ene vogna:P
Velkommen, gjester
Brukernavn: Passord: Husk meg
  • Side:
  • 1

EMNE: Blei inspirert, og kjøpte ny pose til ene vogna:P

Blei inspirert, og kjøpte ny pose til ene vogna:P 13 år 6 måneder siden #72155

  • LitaogSøt
  • LitaogSøt's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Seniormedlem
  • Innlegg: 381
  • Takk er mottatt 4
Vi har en simo duo, og en brio go, har vurdert å selge brio go, men samboeren! vil ikke:p Så da beholder vi den, men den trengte jo ny pose:P så nå er det bestilt en lys rosa simo termo pose:) får den forhåpentligvis i slutten av uka:) tror det blir veldig bra til svart og hvit go:)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Blei inspirert, og kjøpte ny pose til ene vogna:P 13 år 6 måneder siden #72158

  • Empa
  • Empa's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 5716
  • Takk er mottatt 10
Så gøy! Grattis :) Virker som det er Simo termo-pose-dille her inne nå. Håper bare ikke jeg lar meg friste :/ Håper du vil legge ut bilder ;)
Vogngal trebarnsmor og bruker av barnevognguiden i 5 år :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Blei inspirert, og kjøpte ny pose til ene vogna:P 13 år 6 måneder siden #72160

  • Simenmin
  • Simenmin's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 5567
  • Takk er mottatt 8
Gratulerer med ny pose :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Blei inspirert, og kjøpte ny pose til ene vogna:P 13 år 6 måneder siden #72164

  • Linka_lill
  • Linka_lill's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Vogndilla
  • Innlegg: 3237
  • Takk er mottatt 10
jeg også prøvte å bestille en slik idag, mne var tomt på lager. Hvor bestilte du din?
Vognparken består av Simo Duo, Emmaljunga Scooter 2.0 og Babyjogger City Mini
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Blei inspirert, og kjøpte ny pose til ene vogna:P 13 år 6 måneder siden #72165

  • LitaogSøt
  • LitaogSøt's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Seniormedlem
  • Innlegg: 381
  • Takk er mottatt 4
HEHE! har nok blitt litt smittet ja, endte plutseli opp med to vogner, har lyst på en scooter, har tre vognposer, i tillegg til en jeg har sydd selv:P det er jo kjempedeilig stoff på den simoposen, ikke slik de var (knitrete). skal ta bilder å se om jeg får lagt ut så snart jeg får den:)

var på kjøpesenter med 263 kr på kortet, å greidde å bestille vognpose, og vinterjakke til meg selv, og har dermed brukt over 2700! før lønna har komt..huffhuff
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Blei inspirert, og kjøpte ny pose til ene vogna:P 13 år 6 måneder siden #72166

  • LitaogSøt
  • LitaogSøt's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Seniormedlem
  • Innlegg: 381
  • Takk er mottatt 4
bestilte fra en butikk i ålesund..men hun sjekka ikke om de var på lager da...sa hun skulle bestille mandag, å få den torsdag..håper de har den, for vi trenger den virkelig, jenta vår var kald når vi tok henne opp etter tur. da hadde hun fleecegenser og fleecepose, pluss vanlige klær..
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Blei inspirert, og kjøpte ny pose til ene vogna:P 13 år 6 måneder siden #72228

  • Spentsmurf
  • Spentsmurf's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Super-VIP
  • Man har en mening til man får en ny
  • Innlegg: 22313
  • Takk er mottatt 52
Gratulerer med pose :) Hehe, godt å høre det er flere som shopper litt i hytt og pine :knegg:
Man har en mening til man får en ny! Og vips så har vi ny vogn :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.
  • Side:
  • 1
Tid til å lage siden: 0.681 sekunder