Skip to content
Husk meg
Du er her: Hjem Forum Barnevogner Barnevogndebatten Vogner og triller med mulighet for maxi cosi adapter :)
Velkommen, gjester
Brukernavn: Passord: Husk meg
  • Side:
  • 1

EMNE: Vogner og triller med mulighet for maxi cosi adapter :)

Vogner og triller med mulighet for maxi cosi adapter :) 13 år 7 måneder siden #71371

  • Spentsmurf
  • Spentsmurf's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Super-VIP
  • Man har en mening til man får en ny
  • Innlegg: 22313
  • Takk er mottatt 52
Jeg vet jo om en del triller og noen vogner hvor man har mulighet til maxi cosi adapter. Siden vi nå om en stund får behov for dette igjen lurer jeg på om dere kan hjelpe meg å komplementere listen.... :) På forhånd takk for god hjelp :)
Man har en mening til man får en ny! Og vips så har vi ny vogn :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Vogner og triller med mulighet for maxi cosi adapter :) 13 år 7 måneder siden #71372

  • Spentsmurf
  • Spentsmurf's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Super-VIP
  • Man har en mening til man får en ny
  • Innlegg: 22313
  • Takk er mottatt 52
De jeg vet om selv ...

Titanium Breeze (synes denne nesten ble litt "spinkel" med stet på, og følte det var litt "sjansespill" med adapterne.... Men det fungerte mye bedre enn adapterne vi hadde til Spirit'n som var helt talentløse.... )

Quinny Zapp - fortsatt uprøvd, men er jo litt tanken bak å ha den vogna.... Men nå da et vennepar igjen fortalte at vogna er for stor til å ha med på charter lever den litt farlig ;) Selv om A digger den ;)

TFK buggster S (litt kjipt at man ikke kan ha setetrekket og adapterne på samtidig ...)

Maxi Cosi Mila (ser veldig bra ut, men hvor får jeg tak i denne????)

Vet også om vogner som stokke (!), easy walker, mura etc, men ønsket i utgangspunktet en liten trille... Men jeg vil gjerne høre deres erfaringer :)

Blir Buzz ganske liten forresten? ;) (Det ble den vist ikke, så jeg fortsetter min jakt på zapp xtra tror jeg :knegg)
Man har en mening til man får en ny! Og vips så har vi ny vogn :)
Siste endring: 13 år 7 måneder siden av Spentsmurf.
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Vogner og triller med mulighet for maxi cosi adapter :) 13 år 7 måneder siden #71390

  • studine
  • studine's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Ekspert
  • Innlegg: 1977
  • Takk er mottatt 4
Vet ikke om noen flere enn de du nevner, men siden du lager en slik tråd regner jeg med at du er ute og snuser på hva slags trille du vil ha?

Det spørs jo litt hva du trenger trilla til. Er målet å ha den så liten som mulig fordi du skal ha den på fly, eller vil du ha en god shoppingtrille? Jeg er jo veldig glad i buggster s-en min, men den er langt i fra den minste trilla og som du sier må trekket av. På den andre siden har den ganske stor handlekurv og man kan henge poser på håndtaket uten at den tipper... Og man kan jo velge om man vil ha tre eller fire hjul på den ;)

Og er det ikke sånn at på den vanlige zappen kan man ikke justere ryggen? Jeg synes jo det måtte være en fordel om man skal beholde trilla etter babysete-perioden...
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Vogner og triller med mulighet for maxi cosi adapter :) 13 år 7 måneder siden #71421

  • Spentsmurf
  • Spentsmurf's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Super-VIP
  • Man har en mening til man får en ny
  • Innlegg: 22313
  • Takk er mottatt 52
tja, jeg hadde ikke noe behov for trille til A, men jeg synes det er en fordel at den er så liten som mulig mtp at vi tenker å ha den liggende fast i bilen. Men ser at kombinasjonen mila/GO kanskje er vel så praktisk som Zapp/GO... Men er usikker... Tenker det er greit med triller hvor man kan ha trekket på samtidig som man kan bruke adapteren fordi da har vi trille til storesøster om babyen har vanlig vogn med... Men jeg vet ikke om det er noe poeng :S SOm mannen min sa, vi får ha to zapp da ;)
Man har en mening til man får en ny! Og vips så har vi ny vogn :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Vogner og triller med mulighet for maxi cosi adapter :) 13 år 7 måneder siden #71443

  • Maybeme
  • Maybeme's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Ekspert
  • Innlegg: 1107
  • Takk er mottatt 1
Nå har ikke jeg testet Zapp, men du vet hva jeg føler for Mila. ;)
Jeg liker at den har fire hjul, da føles den stødigere, at den blir helt flat slik at jeg kan ha mykbag i når vi ikke har plass til vanlig vogn, og at setet og kalesjen kan stå på selv om vi har adapter på, slik at O også kan bruke den.
I går brukte vi også adaptrene til Koelstra, samt at O sov der på shopping, mens jeg bar lillebror i sjal. Foreløpig ser vi ikke behovet for søskenvogn, men det er jo helt utenfor tema... :laugh: Jeg er virkelig dronningen av avsporinger. :knegg:
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Vogner og triller med mulighet for maxi cosi adapter :) 13 år 7 måneder siden #71444

  • Spentsmurf
  • Spentsmurf's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Super-VIP
  • Man har en mening til man får en ny
  • Innlegg: 22313
  • Takk er mottatt 52
Jeg liker avsporinger :D Lurer veldig på om jeg må bestille en mila ;) De er jo håpløse å få tak i brukt... Jeg kjenner jeg så skulle ha solgt unna noe først bare ;) Men noen som vt hvem som fører mila i norge? jeg har sett den irl en gang, i nabobyen her, så får kanskej bromme dit en tur ;) Men jeg er så redd den er for liten til A, hun er blitt så lang. Vente til SImenmin kommer inn også, om jeg klarer å styre impulsene mine :knegg:
Man har en mening til man får en ny! Og vips så har vi ny vogn :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Vogner og triller med mulighet for maxi cosi adapter :) 13 år 7 måneder siden #71463

  • Maybeme
  • Maybeme's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Ekspert
  • Innlegg: 1107
  • Takk er mottatt 1
Jeg har faktisk ikke sett den andre steder enn på Babyproffsen der jeg kjøpte den, ikke sett noen andre trille den heller.
Spent på hva Simenmin syns jeg og. :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Vogner og triller med mulighet for maxi cosi adapter :) 13 år 7 måneder siden #71469

  • Spentsmurf
  • Spentsmurf's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Super-VIP
  • Man har en mening til man får en ny
  • Innlegg: 22313
  • Takk er mottatt 52
Hun har velikke fått testet den enda kanskje, mtp at guttungen er stor av seg ;)
Man har en mening til man får en ny! Og vips så har vi ny vogn :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Vogner og triller med mulighet for maxi cosi adapter :) 13 år 7 måneder siden #71490

  • Maybeme
  • Maybeme's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Ekspert
  • Innlegg: 1107
  • Takk er mottatt 1
Å, hun har nok fått presset han nedi der for å teste litt. :laugh:
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Vogner og triller med mulighet for maxi cosi adapter :) 13 år 7 måneder siden #71498

  • Spentsmurf
  • Spentsmurf's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Super-VIP
  • Man har en mening til man får en ny
  • Innlegg: 22313
  • Takk er mottatt 52
hihi, det er jeg også temmelig sikker på at hun har :D Men, hvor god/liten plass har O i den trilla??? Jeg irriterer meg grønn over at det ikke er adaptere til mc å få på Go kjenner jeg
Man har en mening til man får en ny! Og vips så har vi ny vogn :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Vogner og triller med mulighet for maxi cosi adapter :) 13 år 7 måneder siden #71502

  • Spentsmurf
  • Spentsmurf's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Super-VIP
  • Man har en mening til man får en ny
  • Innlegg: 22313
  • Takk er mottatt 52
Forresten så var den 4me trilla ganske ulik breze når man ser litt bedre etter ;) Blant annet håndtaket :) Men ellers var de jo ganske like... Lurer på om jeg skulle slått til jeg, for liker jo slike håndtak best ;)
Man har en mening til man får en ny! Og vips så har vi ny vogn :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Vogner og triller med mulighet for maxi cosi adapter :) 13 år 7 måneder siden #71503

  • Maybeme
  • Maybeme's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Ekspert
  • Innlegg: 1107
  • Takk er mottatt 1
4me? Nå henger jeg ikke helt med her... Hva skal du slå til på mener du?
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Vogner og triller med mulighet for maxi cosi adapter :) 13 år 7 måneder siden #71504

  • Spentsmurf
  • Spentsmurf's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Super-VIP
  • Man har en mening til man får en ny
  • Innlegg: 22313
  • Takk er mottatt 52


Denne 4me trillen, den er jo ikke lik Breeze, fordi den har mer sånn sammenhengende ¨håndtak, og det liker vi vettø Maybeme ;)
Man har en mening til man får en ny! Og vips så har vi ny vogn :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Vogner og triller med mulighet for maxi cosi adapter :) 13 år 7 måneder siden #71505

  • Spentsmurf
  • Spentsmurf's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Super-VIP
  • Man har en mening til man får en ny
  • Innlegg: 22313
  • Takk er mottatt 52
Kalesjen ser også forbedret ut når man ser etter :)
Man har en mening til man får en ny! Og vips så har vi ny vogn :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Vogner og triller med mulighet for maxi cosi adapter :) 13 år 7 måneder siden #71522

  • Maybeme
  • Maybeme's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Ekspert
  • Innlegg: 1107
  • Takk er mottatt 1
Og man kan ha bilstol på denne?
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Vogner og triller med mulighet for maxi cosi adapter :) 13 år 7 måneder siden #71527

  • Spentsmurf
  • Spentsmurf's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Super-VIP
  • Man har en mening til man får en ny
  • Innlegg: 22313
  • Takk er mottatt 52
Ja, står i alle fall at det er med mc adapter ;) Og man kunne ha det på breeze ;)
Man har en mening til man får en ny! Og vips så har vi ny vogn :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Vogner og triller med mulighet for maxi cosi adapter :) 13 år 7 måneder siden #71556

  • Simenmin
  • Simenmin's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 5567
  • Takk er mottatt 8
Ja jeg har testet mila litt her inne ;) virker stødig og god den ;) men har faktisk revet av sittedelen og satt på adapterne og prøvd den med bilstol også, virket stødig til det formålet også ;) tenkte ikke på at jeg kunne ha på det samtidig som adapterne :lol: og at man kan ha softbag i er jo supert, jeg har jo en så og si ubrukt soft-bag liggende ;)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Vogner og triller med mulighet for maxi cosi adapter :) 13 år 7 måneder siden #71561

  • Spentsmurf
  • Spentsmurf's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Super-VIP
  • Man har en mening til man får en ny
  • Innlegg: 22313
  • Takk er mottatt 52
hihi ;) Tenkte du ikke på det som er det viktigste i vognverden for noen om dagen???? Du altså ;)
Man har en mening til man får en ny! Og vips så har vi ny vogn :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Vogner og triller med mulighet for maxi cosi adapter :) 13 år 6 måneder siden #71569

  • Simenmin
  • Simenmin's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 5567
  • Takk er mottatt 8
Hehe nei, men har jo maclaren i tillegg da ;) også er S litt for stor til mila....
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Vogner og triller med mulighet for maxi cosi adapter :) 13 år 6 måneder siden #71572

  • Maybeme
  • Maybeme's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Ekspert
  • Innlegg: 1107
  • Takk er mottatt 1
I bruksanvisningen står det forklart at man skal ta av setet, men jeg bare kneppet opp knappene på hver side, og da kunne setet og adapterene være på samtidig. Veldig praktisk syns jeg. Har hatt den inn og ut av bil 3 ganger i dag, hadde aldri orket å ta ut vogna så mye. Så jeg syns dette opplegget er genialt, og angrer på at jeg var så skråsikker sist på at jeg ikke trengte understell til stolen "for babyer skal jo ikke sitte så lenge i bilstolen". Gjett hvem som bar rundt på bilstolen istedetfor... :P
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Vogner og triller med mulighet for maxi cosi adapter :) 13 år 6 måneder siden #71573

  • Spentsmurf
  • Spentsmurf's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Super-VIP
  • Man har en mening til man får en ny
  • Innlegg: 22313
  • Takk er mottatt 52
hehe :) Men da jeg så Mila i en butikk bar det med trekket på, og med setet i ;)
Man har en mening til man får en ny! Og vips så har vi ny vogn :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Vogner og triller med mulighet for maxi cosi adapter :) 13 år 6 måneder siden #71586

  • Simenmin
  • Simenmin's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 5567
  • Takk er mottatt 8
Tror faktisk det er en video på youtube også som viser mila med trekket på og bilstolen, det hadde jeg glemt....
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Vogner og triller med mulighet for maxi cosi adapter :) 13 år 6 måneder siden #71587

  • Maybeme
  • Maybeme's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Ekspert
  • Innlegg: 1107
  • Takk er mottatt 1
Spentsmurf skrev:
hehe :) Men da jeg så Mila i en butikk bar det med trekket på, og med setet i ;)

Ja, det var sånn den var utstilt på Babyproffsen og, derfor tok jeg sjansen og trosset bruksanvisningen. :P
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Vogner og triller med mulighet for maxi cosi adapter :) 13 år 6 måneder siden #71593

  • Spentsmurf
  • Spentsmurf's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Super-VIP
  • Man har en mening til man får en ny
  • Innlegg: 22313
  • Takk er mottatt 52
hihi :D Teit bruksanvsning ;)
Man har en mening til man får en ny! Og vips så har vi ny vogn :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.
  • Side:
  • 1
Tid til å lage siden: 0.708 sekunder