Skip to content
Husk meg
Du er her: Hjem Forum Barnevogner Barnevogndebatten Mila gjør jobben sin hun!
Velkommen, gjester
Brukernavn: Passord: Husk meg
  • Side:
  • 1

EMNE: Mila gjør jobben sin hun!

Mila gjør jobben sin hun! 13 år 7 måneder siden #71328

  • Maybeme
  • Maybeme's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Ekspert
  • Innlegg: 1107
  • Takk er mottatt 1
Jepp, nå har jeg hatt ny baby i 17 dager, og kan slå fast at Mila er den absolutt mest brukte vogna... Så kjekk å ha liggende i bilen, funker supert som understell til bilstolen, teutoniabagen passer supert i, og jeg er kjempefornøyd. Bilstolposen som jeg kjøpte er også superpraktisk. Har den i bilstolen og slipper styr med jakker og slikt, og når vi skulle bruke mykbagen i Mila flyttet jeg bare hele posen med baby i, og han sov like godt videre.
Dette var en super kombinasjon! Selv om jeg også har bilstoladapter på Koelstraen har ikke det vært i bruk ennå, for inne på kjøpesenter og på korte turer er Mila helt ok, og skal vi trille lengre så vil jeg likevel ikke ha han i bilstolen. Så de adaptrene var kanskje unødvendig, men kan være ok når jeg skal selge vogna videre engang.
Så vet dere hva jeg triller for tida, ikke deilige babyvogner, men skranglete reisetriller. :laugh:
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Mila gjør jobben sin hun! 13 år 7 måneder siden #71330

  • Spentsmurf
  • Spentsmurf's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Super-VIP
  • Man har en mening til man får en ny
  • Innlegg: 22313
  • Takk er mottatt 52
Og så kjekk å ha om O plutselig blir sliten også, for da kan han sitte der og dere bære U (nydelig navn forresten :D) ... Og fremdeles ha god plass i bilen!!! KJenner jeg funderer litt på om Zapp burde vært erstattet med noe smartere :knegg: Men hvem vet... Men lettvint at du får softbagen til å passe i Mila da, utrolige greier :) Og en så romslig bag har du jo leeenge. Målene er jo like store som edge sine bagmål mener jeg å huske :)

Tja, jeg tror jeg har blitt litt glad i regn jeg nå... Da har jeg en SUPER unnskyldning til å sitte inne å gjøre ikke noe :S
Man har en mening til man får en ny! Og vips så har vi ny vogn :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Mila gjør jobben sin hun! 13 år 7 måneder siden #71350

  • Empa
  • Empa's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 5716
  • Takk er mottatt 10
Så bra at du har funnet noe du er fornøyd med iallefall :) er ikke alltid det er så lett i de vogngales verden ;)
Vogngal trebarnsmor og bruker av barnevognguiden i 5 år :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Mila gjør jobben sin hun! 13 år 7 måneder siden #71363

  • Spentsmurf
  • Spentsmurf's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Super-VIP
  • Man har en mening til man får en ny
  • Innlegg: 22313
  • Takk er mottatt 52
Empa skrev:
Så bra at du har funnet noe du er fornøyd med iallefall :) er ikke alltid det er så lett i de vogngales verden ;)

Jeg bare undrer meg på hvordan jeg skal bli fornøyd jeg ;) Kjenner meg nestne "rastløs" når jeg tenker på vogner... "Noe må ut, noe må ut" Går nesten som et mantra inne i hodet mitt :S
Man har en mening til man får en ny! Og vips så har vi ny vogn :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.
  • Side:
  • 1
Tid til å lage siden: 0.611 sekunder