Skip to content
Husk meg
Du er her: Hjem Forum Barnevogner Barnevogndebatten Jeg MÅ lære meg å utforske vognene mine FØR jeg bestemmer meg for å selge...
Velkommen, gjester
Brukernavn: Passord: Husk meg
  • Side:
  • 1

EMNE: Jeg MÅ lære meg å utforske vognene mine FØR jeg bestemmer meg for å selge...

Jeg MÅ lære meg å utforske vognene mine FØR jeg bestemmer meg for å selge... 13 år 8 måneder siden #70728

  • Maybeme
  • Maybeme's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Ekspert
  • Innlegg: 1107
  • Takk er mottatt 1
I dag har jeg støvsugd og vasket over Vigouren, i tilfelle salg. Har fått en henvendelse, så da fant jeg ut at det var greit at den var klargjort. Vel, som noen kanskje husker har jeg irritert meg over at bumperbaren ikke kan tas løs, drev og stappet voksiposen under der i hele vinter. Fant ut jeg skulle utforske dette litt ekstra i dag, mens jeg likevel vasket, og gjett hva: Den kan selvfølgelig tas av likevel... :blush: Det er jo greit å vite når jeg engang får kjøpere. :laugh:

Sist jeg solgte vogn fant jeg ut at setereguleringen jeg hadde irritert meg over ett år, egentlig var veldig enkel og praktisk. :knegg:

Burde virkelig finne ut av disse tingene tidligere, men det er visst dårlige bruksanvisninger på vognene jeg kjøper... :P
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Jeg MÅ lære meg å utforske vognene mine FØR jeg bestemmer meg for å selge... 13 år 7 måneder siden #70739

  • Empa
  • Empa's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 5716
  • Takk er mottatt 10
Hmmm :) er fint å komme over positive aha-opplevelser :)
Vogngal trebarnsmor og bruker av barnevognguiden i 5 år :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Jeg MÅ lære meg å utforske vognene mine FØR jeg bestemmer meg for å selge... 13 år 7 måneder siden #70758

  • Spentsmurf
  • Spentsmurf's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Super-VIP
  • Man har en mening til man får en ny
  • Innlegg: 22313
  • Takk er mottatt 52
hihi ;) Men så bra at du har fått en kjøper da, hvordan har det gått???
Man har en mening til man får en ny! Og vips så har vi ny vogn :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Jeg MÅ lære meg å utforske vognene mine FØR jeg bestemmer meg for å selge... 13 år 7 måneder siden #70765

  • Maybeme
  • Maybeme's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Ekspert
  • Innlegg: 1107
  • Takk er mottatt 1
Spentsmurf skrev:
hihi ;) Men så bra at du har fått en kjøper da, hvordan har det gått???

Ikke hørt noe mer...
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Jeg MÅ lære meg å utforske vognene mine FØR jeg bestemmer meg for å selge... 13 år 7 måneder siden #70767

  • Spentsmurf
  • Spentsmurf's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Super-VIP
  • Man har en mening til man får en ny
  • Innlegg: 22313
  • Takk er mottatt 52
Så dumt :( :( Jeg lurer litt på hvorfor jeg vil selge jeg nå :dåne: HUsker jo at A er litt stor for vogna, men eh, når vi legger i pose blir det kanskje bedre... :S Men utrolig irriterende at dette er sånn jeg henger meg opp i, og så har vi jo ALT for mange vogner :(
Man har en mening til man får en ny! Og vips så har vi ny vogn :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Jeg MÅ lære meg å utforske vognene mine FØR jeg bestemmer meg for å selge... 13 år 7 måneder siden #70781

  • Maybeme
  • Maybeme's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Ekspert
  • Innlegg: 1107
  • Takk er mottatt 1
Jeg tar meg i å håpe at ingen vil kjøpe Vigouren, for den er jo en perfekt sentervogn. :laugh: Men som du har jeg i overkant mange vogner nå altså. Jeg lurer på om jeg slår deg, faktisk...
Koelstra m/hardbag (snart...)
Vigour m/hardbag
Simo Duo
Mila
Babyjogger...

Jepp, jeg er håpløs! Hvordan kunne dette skje? Godt vi ikke har kjøpt søskenvogn i tillegg. :blush:
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Jeg MÅ lære meg å utforske vognene mine FØR jeg bestemmer meg for å selge... 13 år 7 måneder siden #70785

  • Spentsmurf
  • Spentsmurf's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Super-VIP
  • Man har en mening til man får en ny
  • Innlegg: 22313
  • Takk er mottatt 52
hihi, fantastisk! Det er noen her i verden som har fler vogner enn meg. I dag da jeg lå på sofaen og syntes litt synd på meg selv, av mange grunner, fant jeg ut at det var ikke SÅ ille likevel dette her. For jeg mener fremdeles det er forsvarlig med Go hjemme og en bhg vogn på A og Zapp er jeg usikker på om teller :S

Og da fant jeg ut at siden GO er forsvarlig til A er vel en egen vogn til babyen uansett forsvarlig?! :unsure:

Men er ikke babyjoggeren mannen din sin ;) Da stiller den på lik linje med bhg vogn vet du, og hrmf, har du glemt å ta med barnehagevognen????
Man har en mening til man får en ny! Og vips så har vi ny vogn :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Jeg MÅ lære meg å utforske vognene mine FØR jeg bestemmer meg for å selge... 13 år 7 måneder siden #70789

  • Maybeme
  • Maybeme's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Ekspert
  • Innlegg: 1107
  • Takk er mottatt 1
Neida, barnehagevogna er jo Simo Duo. Må følge med her. :laugh: Jeg prøver meg med kun Koelstra nå i starten, og kan ta hjem Simoen hvis jeg vil bytte. Da kan jeg låne barnehagevogn hos naboen, men da blir jo lista enda verre... :P
Og jo, babyjoggeren og sykkelvogna er mannen sine, så de regner jeg nesten ikke... :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Jeg MÅ lære meg å utforske vognene mine FØR jeg bestemmer meg for å selge... 13 år 7 måneder siden #70791

  • Spentsmurf
  • Spentsmurf's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Super-VIP
  • Man har en mening til man får en ny
  • Innlegg: 22313
  • Takk er mottatt 52
hehe ;) Trodde du hadde tatt simoen hjem jeg, og allerede lånt vogn av naboen ;) Men ikke noe alternativ og ha babyjogger i bhg? Koelstra er nok perfekt nå i starten, og kanskje kan det være behov for å bytte litt når snøen kommer og junior er stor og kald og trenger STOR pose ;)
Man har en mening til man får en ny! Og vips så har vi ny vogn :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Jeg MÅ lære meg å utforske vognene mine FØR jeg bestemmer meg for å selge... 13 år 7 måneder siden #70794

  • Maybeme
  • Maybeme's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Ekspert
  • Innlegg: 1107
  • Takk er mottatt 1
Nei, babyjoggeren har ikke noe hvilestilling, den er helt enkel med hengekøyesete, på en måte. Så den forblir nok her hjemme. O kjørte akebrett til barnehagen på vinteren, det var genialt. Kommer nok til å bli noe slikt i år og.
Men kanskje finner vi ut at vi vil bytte med tiden likevel, i såfall har naboen vogn stående som vi kan låne i år.
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Jeg MÅ lære meg å utforske vognene mine FØR jeg bestemmer meg for å selge... 13 år 7 måneder siden #70797

  • Spentsmurf
  • Spentsmurf's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Super-VIP
  • Man har en mening til man får en ny
  • Innlegg: 22313
  • Takk er mottatt 52
Hehe, jeg trenger også en slik nabo ;) Kunne tenkt meg å lånt en sykkelvogn slik at mannen og A kunne sykle seg en tur mens jeg ligger på sofaen og grubler :P
Man har en mening til man får en ny! Og vips så har vi ny vogn :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.
  • Side:
  • 1
Tid til å lage siden: 0.501 sekunder