Skip to content
Husk meg
Du er her: Hjem Forum Barnevogner Barnevogndebatten Vogndilemmaet - nok en gang....
Velkommen, gjester
Brukernavn: Passord: Husk meg
  • Side:
  • 1

EMNE: Vogndilemmaet - nok en gang....

Vogndilemmaet - nok en gang.... 13 år 8 måneder siden #70444

  • Linka_lill
  • Linka_lill's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Vogndilla
  • Innlegg: 3237
  • Takk er mottatt 10
Nå trodde jeg valget stod mellom Carena Swing og Emm.Spider (evt.begge), åsså kommer jeg til stadighet mer over denne Emm Cangaroo... Den virker jo nokså lik swing, men selvfølgelig bedre kvalitet da. Og jeg er blitt mer og mer fan av emm. Jeg har aldri likt 3hjulinger, men akkurat disse virker ikke sa galne likevel syns jeg. Jeg blir helt tullete.
Åsså når jeg da begynner å kikke etter cangaroo ser det ut som om den ikke er i sortementet lenger, suuuurt. Ligger en del på finn, men tenkte jeg ville høre litt med dere ang disse vognene..
Vognparken består av Simo Duo, Emmaljunga Scooter 2.0 og Babyjogger City Mini
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Vogndilemmaet - nok en gang.... 13 år 8 måneder siden #70445

  • Linka_lill
  • Linka_lill's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Vogndilla
  • Innlegg: 3237
  • Takk er mottatt 10
På en side ser jeg at den (emm cangaroo) kun tar barn opp til 15 kg? dette kan vel ikke stemme?
Vognparken består av Simo Duo, Emmaljunga Scooter 2.0 og Babyjogger City Mini
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Vogndilemmaet - nok en gang.... 13 år 8 måneder siden #70447

  • Maybeme
  • Maybeme's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Ekspert
  • Innlegg: 1107
  • Takk er mottatt 1
Jeg har sett på Cangaroo på Babyshop, og den virket lett og snerten. Men hva med MB Swift da? Den har jeg veldig sansen for, og jeg tror kanskje MTG skal selge sin.
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Vogndilemmaet - nok en gang.... 13 år 8 måneder siden #70452

  • Linka_lill
  • Linka_lill's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Vogndilla
  • Innlegg: 3237
  • Takk er mottatt 10
Hmmm, den har jeg ikke tenkt på. Ta en kikk på den også da :)
Vognparken består av Simo Duo, Emmaljunga Scooter 2.0 og Babyjogger City Mini
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Vogndilemmaet - nok en gang.... 13 år 8 måneder siden #70466

  • Spentsmurf
  • Spentsmurf's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Super-VIP
  • Man har en mening til man får en ny
  • Innlegg: 22313
  • Takk er mottatt 52
hehe jeg er på en måte der at jeg tenker hva som helst bare ikke carena. :blush: Men det er meg...

Jeg synes kanskje easywalker eller swift vil være gode alternativ, da jeg tror og mener å huske begge to blir små og nette sammenlagt. Klarer liksom ikke se for meg at cangaroo blir det :knegg:
Man har en mening til man får en ny! Og vips så har vi ny vogn :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Vogndilemmaet - nok en gang.... 13 år 8 måneder siden #70473

Ja kan bekrefte at både Swift og Easywalker blir mindre sammenlagt en Emmaljunga Cangaroo. Men Cangaroo er en meget behagelig vogn med gode fjæringer. Det eneste negative er handlekurven som er stoff og dersom den blir fylt for mye, subber i hjulene. Ellers nydelig vogn. Ja og en liten ting til. Blir ikke helt rett i ryggen:)
Nåværende vognpark:
Brio Spin, Brio Go og Mountain Buggy Swift:)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Vogndilemmaet - nok en gang.... 13 år 8 måneder siden #70484

  • Spentsmurf
  • Spentsmurf's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Super-VIP
  • Man har en mening til man får en ny
  • Innlegg: 22313
  • Takk er mottatt 52
hehe, men hva med swing da? Jeg lurer sånn på hva det er som har fått Lille-virre til å forelske seg i denne jeg ;)
Man har en mening til man får en ny! Og vips så har vi ny vogn :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Vogndilemmaet - nok en gang.... 13 år 8 måneder siden #70550

  • Linka_lill
  • Linka_lill's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Vogndilla
  • Innlegg: 3237
  • Takk er mottatt 10
Spentsmurf skrev:
hehe, men hva med swing da? Jeg lurer sånn på hva det er som har fått Lille-virre til å forelske seg i denne jeg ;)
nei, si det.... var ikke den jeg kikket på i butikken akkurat, men sambo likte den så godt og det samme gjorde mamma. Og i og med at det er hun som i hovedsak skal ha den, så tenkte jeg pytt pytt... J-S satt og likte seg godt oppi, den var god å kjøre med de nye lufthjulene og handlekurven er suuuuuper. Kalesjen er heller ikke værst og liggestillingen fungerer helt fint. Liker ikke helt måten en regulerer ryggen på, men ser flere andre vogner også har denne patenten, bla MB swift o.l. men det er vel bare en vanesak.
En annen ting som var positivt med carenaen var at den er kjempe lett å legge sammen og ta opp igjen. Trenger bare en hånd når vi skal ta den opp, og det er godt for meg og mamma som har dårlig rygg :) ikke er den så tung heller...

Så utrolig nok begynner jeg å få sanse på denne vognen :whistle: :sparke: men vi får se hva vi ender opp med.

Emm.cangaroo blir ikke så veldig liten sammenlagt nei, men den er så behagelig å trille, drømme drømme. Bare synd at handlekurven subber nedi når det blir litt vekt oppi, det liker jeg ikke. Har kikket en del på brukte på finn, så vi får se....
Vognparken består av Simo Duo, Emmaljunga Scooter 2.0 og Babyjogger City Mini
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.
  • Side:
  • 1
Tid til å lage siden: 0.627 sekunder