Skip to content
Husk meg
Du er her: Hjem Forum Barnevogner Barnevogndebatten Hvorfor er City Crossen så høy bruktpris på da??
Velkommen, gjester
Brukernavn: Passord: Husk meg
  • Side:
  • 1

EMNE: Hvorfor er City Crossen så høy bruktpris på da??

Hvorfor er City Crossen så høy bruktpris på da?? 13 år 8 måneder siden #70204

  • maritus
  • maritus's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Seniormedlem
  • Innlegg: 527
Eller er d bare folk som overpriser vognene sine? Synst det er dyrt jeg med 4500-5000 for en vogn som koster 5200 ny! 4000 er også for dyrt synst jeg faktisk..

jeg kjøpte jo ny brio go med bag til den nå 11 dager gamle babyen min og jeg tror jeg angrer allerede.
Vil prøve en annen vogn nå og lurer på City cross! men får ikke lov og selge og kjøpe ny vogn nå så da må jeg selge og kjøpe brukt isåfall :dry:
Jeg likte ikke bagen på Go jeg.. altfor åpen.Og så fikk jeg jo lyst å prøve en ny vogn da :blush: :P

er det galskap og selge splitter ny Go med bag og stelleveske for å kjøpe "ny" brukt City cross?
Ville helst kjøpt en som fulgte med både bag og stelleveske da for samme prisen som jeg får solgt for..
er d umulig?? :S
triller for tiden CC mens jeg drømmer om ny Go og bee ;=))
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Hvorfor er City Crossen så høy bruktpris på da?? 13 år 8 måneder siden #70206

  • Maybeme
  • Maybeme's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Ekspert
  • Innlegg: 1107
  • Takk er mottatt 1
Det har jeg også lurt på, har kikket litt etter City Cross jeg og. Gidder ikke kjøpe brukt vogn til over 5000,-, noen er jo til og med ganske gamle.
Om det er galskap å bytte er ikke godt å si. Hvis du ikke er fornøyd med Go er det jo dumt å beholde den, hvis du kan få en god pris for den og kjøpe noe du blir fornøyd med. Men det var kanskje du som slet med å selge den gamle? Hva med å prøve å bytte den i en annen vogn? Kanskje noen som har hatt City Cross til baby har lyst å prøve Go til et litt større barn? Usikker på om Empa har fått solgt sin vogn, men det var vel Cam hun ville bytte til.
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Hvorfor er City Crossen så høy bruktpris på da?? 13 år 8 måneder siden #70207

  • Spentsmurf
  • Spentsmurf's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Super-VIP
  • Man har en mening til man får en ny
  • Innlegg: 22313
  • Takk er mottatt 52
Vet ikke helt hva det er jeg heller, men er SÅ enig med deg. Men, først og fremst... Gratulerer med babyen!!!!!!

Når det gjelder Emmaljunga synes jeg det ser ut som de generelt har høye bruktpriser. Ser jo på cerox 2.0 jeg da :blush: og den gamle Cerox ligger ute til 4000 mens den nye får man for 3900 nok hos Kopbarnvagn, men da må man jo til sverige da... Men altså, jeg vil ikke ha den gamle modellen for så mye når jeg kan få den nye til like mye... inkl en kjøretur :P

Tror utrolig nok mange får solgt vognene sine...


Når det gjelder GO'n din, husker du byttet fra en med løse til en med faste seler, men jeg klarer ikke huske hva slags farge du har på understellet... Jeg spør fordi jeg er ute etter bag til min GO, men blir jo litt usikker når du sier den er veldig lite lun da :S Men jeg har jo tenkt å ha den som ekstrabagvogn :dåne: ved siden av enten emmaljuga edge eller simo :) :knegg:


Hva som er realistisk å få igen etc vet jeg ikke... Jeg er ikke så kjent med Emmaljunga, desverre.
Man har en mening til man får en ny! Og vips så har vi ny vogn :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Hvorfor er City Crossen så høy bruktpris på da?? 13 år 8 måneder siden #70211

  • maritus
  • maritus's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Seniormedlem
  • Innlegg: 527
spentsmurf: tusen takk for det :) Jeg hadde lik Go som deg og byttet den ut i en brun med svart understell.
Må si at bagen er VELDIg åpen. vinden går liksom rett inn :dry:
Men den funker vel fint som en ekstra vogn ;)
Babyen min liker seg rett og slett ikke i vognen. Hun bare skriker. jeg vet ikke om det er fordi hun er så liten enda, fordi hun ikke liker DEN vognen el fordi at hun rett og slett ikke liker og ligge i vogn :unsure:

Storebror likte no seg godt i vogn fra første stund husker jeg. Sovnet så fort vi begynte og trille..
Så jeg føler jo at hun ikke liker vognen og jeg MÅ bytte vogn;) hehe

Men kansje jeg bare prøver å legge Goèn ut for salg og ser ann interessen :whistle:

gidder ikke å kjøpe en overpriset bruktvogn i hvertfall.. Men kansje jeg kan få byttet ja. Det hadde kansje vært noe..
triller for tiden CC mens jeg drømmer om ny Go og bee ;=))
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Hvorfor er City Crossen så høy bruktpris på da?? 13 år 8 måneder siden #70212

  • Maybeme
  • Maybeme's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Ekspert
  • Innlegg: 1107
  • Takk er mottatt 1
Åja, gratulerer med babyen, det glemte jeg jo å si! Jeg venter på min, som kommer om en 7 ukers tid. :)
Du får skaffe deg godt bæretøy, og håpe at hun liker seg bedre i vogna etterhvert. Har ikke noen en skikkelig babyvogn du kan låne litt, for å se om det er noen forskjell?
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Hvorfor er City Crossen så høy bruktpris på da?? 13 år 8 måneder siden #70214

  • maritus
  • maritus's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Seniormedlem
  • Innlegg: 527
Tusen takk :) Nei, tror ikke jeg kjenner noen jeg kan låne av.. Noe som er veldig dumt for jeg har tenkt tanken selv;).
Lykke til med resten av svangerskapet til deg. Jeg trodde aldri jeg skulle si det men jeg savner nesten å være gravid ;) men veldig kjekt å væøre ferdig og ha baby her da selvfølgelig ;) :)
triller for tiden CC mens jeg drømmer om ny Go og bee ;=))
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Hvorfor er City Crossen så høy bruktpris på da?? 13 år 8 måneder siden #70217

  • Spentsmurf
  • Spentsmurf's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Super-VIP
  • Man har en mening til man får en ny
  • Innlegg: 22313
  • Takk er mottatt 52
:sparke: om du føler det er vognen som er problemet er det jo greit å selge... Men om du tror det kan være vogner generelt... Så kan det jo være at du kan kjøpe en brukt billig simo eller noe og bare sjekke... Hender man får noen bagvognkupp (som sikkert ser ut der etter også) til alt fra 500 - 1000 kr... Og det er jo kanskje en billigere måte å finne ut av det på enn å selge Go pr nå, vet jo du slet en smule med å få solgt sist :unsure: Ellers kan det være babyen din heller vil bli båret... :)
Man har en mening til man får en ny! Og vips så har vi ny vogn :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Hvorfor er City Crossen så høy bruktpris på da?? 13 år 8 måneder siden #70303

  • Maybeme
  • Maybeme's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Ekspert
  • Innlegg: 1107
  • Takk er mottatt 1
Hvordan går det Mauritus, blir det noe bedring i vognsituasjonen?
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Hvorfor er City Crossen så høy bruktpris på da?? 13 år 8 måneder siden #70304

  • Spentsmurf
  • Spentsmurf's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Super-VIP
  • Man har en mening til man får en ny
  • Innlegg: 22313
  • Takk er mottatt 52
Ja, har du lagt ut vognen din og fått solgt hele/deler, eller har du gått for testingprosjekt?!
Man har en mening til man får en ny! Og vips så har vi ny vogn :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Hvorfor er City Crossen så høy bruktpris på da?? 13 år 8 måneder siden #70305

  • Maybeme
  • Maybeme's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Ekspert
  • Innlegg: 1107
  • Takk er mottatt 1
Smurfen og jeg trenger noe annet å bry hodene våre med, så vi slipper å fundere på våre egne bagvogner. :laugh:
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Hvorfor er City Crossen så høy bruktpris på da?? 13 år 8 måneder siden #70310

  • Spentsmurf
  • Spentsmurf's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Super-VIP
  • Man har en mening til man får en ny
  • Innlegg: 22313
  • Takk er mottatt 52
Der sa du det Maybeme :) Vi må ha litt mer action, for akkura tnå holder vi på å turne begge to frykter jeg :knegg:
Man har en mening til man får en ny! Og vips så har vi ny vogn :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Hvorfor er City Crossen så høy bruktpris på da?? 13 år 8 måneder siden #70386

  • maritus
  • maritus's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Seniormedlem
  • Innlegg: 527
Hei igjen! Jeg har ikke lagt vognen ut for salg enda. Men tror jeg kommer til å gjøre det i kveld. Å se ann interessen :whistle:

Jeg har så utrolig lyst på city crossen i creme celebration utgaven. Så da må jeg isåfall kjøpe ny.. Visst de ikke er tom for den da :dry:

tenkte meg en tur inn på simo butikken i dag og snike litt. De kommer nok til å le av meg der inne :blush: :P
Jeg er jo virkelig uhelbredelig ;) :blush:

Men hvor mye ville dere lagt Go en ut for? er det ikke vits å prøve seg på 6000 en gang? Med bag og begge regntrekkene. Den er jo så og si ikke brukt.. Men vet jo at d ikke har så mye og si.. Brukt er jo brukt. hmmm.. Sportsdelen er jo ikke brukt da..
triller for tiden CC mens jeg drømmer om ny Go og bee ;=))
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Hvorfor er City Crossen så høy bruktpris på da?? 13 år 8 måneder siden #70387

  • Spentsmurf
  • Spentsmurf's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Super-VIP
  • Man har en mening til man får en ny
  • Innlegg: 22313
  • Takk er mottatt 52
Jeg så creme celebration city cross på hønefoss da jeg var der i forrige uke :blush: Den var fin! Men, jeg synes kanksje celb. stoffet var litt for blankt :sparke:

Ah, når det gjelder hva du kan få for vognen er jo ikke det så lett å si, men så det lå en ute i forrige uke, men husker ikke eksaktrprisen. Men den lå ute for 5000 eller så, og hun skrev den var brukt en 10 uker eller så :unsure: Men hva totalprisen var, er jeg usikker på.... Ser det ligger to Go ute i svart og hvit i nærheten av meg her, og de ligger fra 3000 (for 2009) mod... Men hva med en 5 500 eller noe for vogn + bag???
Man har en mening til man får en ny! Og vips så har vi ny vogn :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.
  • Side:
  • 1
Tid til å lage siden: 0.585 sekunder