Skip to content
Husk meg
Du er her: Hjem Forum Barnevogner Barnevogndebatten Idag har vært en Emmaljungarik dag!
Velkommen, gjester
Brukernavn: Passord: Husk meg
  • Side:
  • 1

EMNE: Idag har vært en Emmaljungarik dag!

Idag har vært en Emmaljungarik dag! 13 år 9 måneder siden #69957

  • sissoll
  • sissoll's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 7407
  • Takk er mottatt 10
Linka_lill, var det du som var på utkikk etter Spider? De har ihvertfall to stykker i Simobutikken i sentrum i Bergen, den ene var blå, husker ikke den andre, kanskje grønn. Den ser rett og slett utrolig flott ut! Kommer definitivt til å gå for den heller en Sitty når vi er ferdig med scooteren :) kostet ca 1700,- uten kalesje.

Har vært ute i sentrum hele dagen og har sett så utrolig mye Emmaljunga idag. Bare ett lite cruiseskip inne i havna og dårlig vær har vel holdt turistene unna, og da var bybildet preget av Mb, noen speedier og en haaaaaug med emmaljugaer av ymse slag. Må si bergenserne er tøtte på fargevalg, sett veldig mange av den blå og den er alldeles nydelig. Godt mulig det blir blå spider på meg etetrhvert.

Så har jeg vært og fått med 2011-katalogen. Dark beige som jeg har den går ut, men det er en ny som også heter dark beige. Den er i samme farger, men hele trekket er mønstret tett i tett med med noe prikkeblomsteraktig i litt mørkere nyanse :s Ikke sikker på om jeg likte det nei.

Og den som er dark grey endrer seg, også blomstermønster, men litt finere og mindre masete enn det på dark beige.
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Idag har vært en Emmaljungarik dag! 13 år 9 måneder siden #69960

  • Linka_lill
  • Linka_lill's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Vogndilla
  • Innlegg: 3237
  • Takk er mottatt 10
Jaaa, er jeg som kikker etter spider 2.0. Var den ikke flott ja? falt helt for den jeg altså... har ikke funnet den noen steder her hjemme enda, så mulig jeg må ta turen innom neste gang jeg er i bergen - skal nok opp en en jobbtur med ambulansen etter ferien tenker jeg - får springe å kikke i pausen da ;D takk for tipset
Vognparken består av Simo Duo, Emmaljunga Scooter 2.0 og Babyjogger City Mini
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Idag har vært en Emmaljungarik dag! 13 år 9 måneder siden #69964

  • sissoll
  • sissoll's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 7407
  • Takk er mottatt 10
Har du tenkt å ha den i tillegg til scooteren? Jeg fikk så utrolig lyst på en, har falt pladask jeg også :s

Men det er vel strengt tatt ikke det jeg trenger nå :dry:
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Idag har vært en Emmaljungarik dag! 13 år 9 måneder siden #69966

  • Linka_lill
  • Linka_lill's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Vogndilla
  • Innlegg: 3237
  • Takk er mottatt 10
Ja, jeg tror det. Må ha en god ekstravogn hos foreldrene mine og mamma er sååå forelsket i scooteren min. Så jeg tenkte at jeg kanskje skulle ha spider hos henne istedenfor peg som hun har nå. Den skal jeg jo egentlig ha liggende i bilen.... hmmm. Blir mange vogner dette, he he. I tillegg til at jeg venter på stokke vognen min. Blir vel muligens nødt til å selge stokke, selv om jeg ikke har lyst til det - men jeg har jo ingen baby å ha i den, og da får jeg iallefall råd til en spider - som vi faktisk på en måte trenger...
Vognparken består av Simo Duo, Emmaljunga Scooter 2.0 og Babyjogger City Mini
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Idag har vært en Emmaljungarik dag! 13 år 9 måneder siden #69972

  • sissoll
  • sissoll's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 7407
  • Takk er mottatt 10
jeg også elsker scooteren min, klarer jo bare ikek selge den :dry:
Men jeg håper det er kommet noe annet enn 2011-modellene innen vi trenger Spider, IKKE begeistret :(

Spider har forøvrig bare 5 grader brattere liggestilling enn scooter, så det er jo mer enn bare hvilestilling, vil jeg si :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Idag har vært en Emmaljungarik dag! 13 år 9 måneder siden #69973

  • sissoll
  • sissoll's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 7407
  • Takk er mottatt 10
Sitter forresten og blad i 11-katalogen nå og har funnet ut at jeg har vært for streng :blush: Det er rett og slett ganske mye jeg liker, inkludert den knallblå city crossen med hvitt understell og hvite hjulfelger :dåne: Men fyttirakkern, holder fast med at det er mye utrooolig stygt også, og totalt sett er jeg ikke så veldig begeistret :dry:

Men gleder meg til å se en del irl. Mye som ser veldig blankt og skinnende ut, og det er jeg ikke glad i. Men de heter ikke Pro, og det er jo Pro som er blankt, så kan hende det bare er bildene..

Forøvrig er katalogen skikkelig grusomt teit, de første 20 sidene minner mer om en reisekatalog enn en barnevognkatalog, jeg er ikke sikker på om det er Hellas eller Emmaljunga som er hovedmomentet :p
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Idag har vært en Emmaljungarik dag! 13 år 9 måneder siden #70027

  • Spentsmurf
  • Spentsmurf's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Super-VIP
  • Man har en mening til man får en ny
  • Innlegg: 22313
  • Takk er mottatt 52
JEG VIL OGSÅ HA KATALOGEN!!!!! :)
Man har en mening til man får en ny! Og vips så har vi ny vogn :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.
  • Side:
  • 1
Tid til å lage siden: 0.587 sekunder