Skip to content
Husk meg
Du er her: Hjem Forum Barnevogner Barnevogndebatten Synes synd på butikken jeg.. men suuuper service!!
Velkommen, gjester
Brukernavn: Passord: Husk meg
  • Side:
  • 1

EMNE: Synes synd på butikken jeg.. men suuuper service!!

Synes synd på butikken jeg.. men suuuper service!! 13 år 9 måneder siden #69949

  • d1cte
  • d1cte's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Seniormedlem
  • Innlegg: 118
Hehe, bestilte jo twinner twist duo med en bag i fargen carbo brun. i forrige uke kom vogna fra leverandøren, de hadde sendt opp en singelvogn og bagen, så da måtte de bestille på nytt. Greit nok det, i dag kom vogna, i fargen carbo MUD, og når de skulle montere bagen så fant de ut at feil bag var kommet også. :huh:

Men jeg fikk vogna i dag :woohoo: , de bestiller nye trekk som jeg får i neste uke (super service eller?), og bagen kommer vel også da.

Synes litt synd på butikken, for det er jo ikke deres feil at de hele tiden får feil, og fikk med noe av utstyret jeg kjøpte til på kjøpet :laugh:

Meeeen, jeg har misforstått noe kraftig, jeg har lest flere steder at myggnett er integrert i kalesjen, og har dermed trodd det følger med vogna, men det gjør det visst ikke så må bestille det også :dry: Noen som vet om nettbutikk som selger det? har liksom ikke funnet det, hvis ikke det er uv nettet som skal være myggnett? litt blond nå ja...
Har en Stokke Xplory og en TFK Twinner Twist Duo, men tvillingvogna skal selges, og nå leter jeg etter ny til å erstatte den med..
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Synes synd på butikken jeg.. men suuuper service!! 13 år 9 måneder siden #69955

  • sissoll
  • sissoll's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 7407
  • Takk er mottatt 10
Myggnettet var integrert i min single 2009-modell :huh:

Men grattis med godt kjøp da, alltid moro når butikkene/leverandørene roter det til så langt at man får avslag :knegg:
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.
  • Side:
  • 1
Tid til å lage siden: 0.590 sekunder
ERROR: mod_kunenalogin: Kunena 1.6.2 (or later) is not installed on your system!