Skip to content
Husk meg
Du er her: Hjem Forum Barnevogner Barnevogndebatten Nytt besøk på Babyshop, og denne gangen har jeg faktisk handlet.
Velkommen, gjester
Brukernavn: Passord: Husk meg
  • Side:
  • 1

EMNE: Nytt besøk på Babyshop, og denne gangen har jeg faktisk handlet.

Nytt besøk på Babyshop, og denne gangen har jeg faktisk handlet. 13 år 9 måneder siden #69898

  • Maybeme
  • Maybeme's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Ekspert
  • Innlegg: 1107
  • Takk er mottatt 1
Jeppjepp, nå står bagen til Vigour klar og venter på lillebror. Oskar har fått seg tripptrappstol og "kaninklokke", og er ett fantastisk barn å ha med seg i vognbutikk. Ville "sitte der" i alle vognene han så. :knegg:
Først svinset har rundt med en knall rosa brio dukkevogn, og puttet varer i den. Skikkelig vogngutt nå altså! Har fått seg vogn hjemme også, en gammel etter min lillesøster i perfekt størrelse.
Han og pappan kjørte noen runder med Bee og, og vi var begge enige om at vi ikke skjønner hvorfor dere syns den er så fantstisk. :laugh: Jeg har prøvd å forstå det, men fascinasjonen for Cam, Bee og Stokke er utenfor min forstand. Goct jeg liker billigere vogner, forsåvidt.

MEN, jeg fikk trillet litt på den nye Spiriten, og denne tror jeg absolutt jeg kunne likt. Den var mye lettere enn jeg har innbilt meg, og jeg kjenner at den har bedre demping enn Vigouren ja. 8000,- blir likevel litt i meste laget da.

Sånn, det var min vogndag. Nå har jeg ferie frem til 16. august, og skal snart starte pakkinga. Plutselig har permisjonen min også startet, for de neste ukene regner jeg med går fort!
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Nytt besøk på Babyshop, og denne gangen har jeg faktisk handlet. 13 år 9 måneder siden #69901

  • sissoll
  • sissoll's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 7407
  • Takk er mottatt 10
Så moro! Hva er altså planen nå? Bag til vigouren oooog...?
Heldig med ungen du da, S vil jo ikke glede sin kjøære mor med vogntesting :(

Bee er en vendbar firehjulstrille i fine farger med mye tilbehør. litt som med teutonia, jeg digger vogner med mye tilbehør. Men synes jo den er stiv som en stokk da, vil ha den kun til shopping :knegg:

Cam har jeg et elsk/hat-forhold til, synes den er stygg som juling og utrolig stiv og ekkel å trille, men jeg vil ha brun og sdand vogn med råååsa eller oransje tilbehør :knegg: :blush: og så var det alt stasjet da ;)

Stokke kunne jeg aldri, aldri hatt, men jeg liker lillafargen til den nye modellen ;) det er vel det :dry:

8000 For spiriten? Med bag? SUkk. får vente til den begynner å komme på finn da :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Nytt besøk på Babyshop, og denne gangen har jeg faktisk handlet. 13 år 9 måneder siden #69917

  • Maybeme
  • Maybeme's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Ekspert
  • Innlegg: 1107
  • Takk er mottatt 1
Jeg er nok for praktisk anlagt, skjønner jeg. :laugh:
Jeg fikk forresten kikket litt mer på OiOi-veskene, og de var litt større enn jeg husket. Vet ikke om jeg vil ha en så stor veske, så må titte litt mer.

Planen er nå Simovogna hjemme og Vigour til tur/shopping/ferie. Jeg målte i bilen, og fant ut at både Happy og CC vil ta nesten like mye plass i bilen, og da vil jeg sikkert ta med Vigouren uansett. Det har dessuten vært veldig lite Happyer på Finn i det siste, og nå orker jeg ikke tenke mer på det. Bagen til Vigouren er stor og fin, og i motsetning til Citybagen har de klart å få rett side av borrelåsen på bagen. :laugh:

Nå reiser vi på ferie snart, og da er det godt å ha bestemt seg. Nå gjenstår stelleveska. :P
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Nytt besøk på Babyshop, og denne gangen har jeg faktisk handlet. 13 år 9 måneder siden #69918

  • sissoll
  • sissoll's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 7407
  • Takk er mottatt 10
Hvilken modell så du på da? Er jo litt forskjell på størrelsen modellene mellom også. Min er en hoboveske, den er forsåvidt ganske stor, men ikke så stor som fleurville og jj cole og de i den duren.

Må være deilig å ha bestemt seg, jeg tenker vogn døgnet rundt om dagen,s liiiitsomt :p
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Nytt besøk på Babyshop, og denne gangen har jeg faktisk handlet. 13 år 9 måneder siden #69919

  • Maybeme
  • Maybeme's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Ekspert
  • Innlegg: 1107
  • Takk er mottatt 1
Jeg tror Hobo er den versjonen jeg kunne hatt, så at de var litt mindre, men de hadde ikke så mange ulike av den. Den nye Skip Hopene var jo fine, og jeg så noen andre jeg likte, som jeg ikke husker merket på. Kan det ha vært JJ Cole kanskje?
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Nytt besøk på Babyshop, og denne gangen har jeg faktisk handlet. 13 år 9 måneder siden #69920

  • sissoll
  • sissoll's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 7407
  • Takk er mottatt 10
Hvordan ny skip hop? Spennende :cheer: Så du om de hadde babymel?
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Nytt besøk på Babyshop, og denne gangen har jeg faktisk handlet. 13 år 9 måneder siden #69921

  • Maybeme
  • Maybeme's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Ekspert
  • Innlegg: 1107
  • Takk er mottatt 1
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Nytt besøk på Babyshop, og denne gangen har jeg faktisk handlet. 13 år 9 måneder siden #69923

  • sissoll
  • sissoll's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 7407
  • Takk er mottatt 10
Studio tote er rålekker! Har sett den før, men bare den mønstrete. Kjempefind en også, men jeg skulle jo på død og liv ha brun eller rosa veske denne gangen. Hadde jeg sett den brune hadd ejeg kanskje valgt den gitt :dry: Så du hva den kostet?
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Nytt besøk på Babyshop, og denne gangen har jeg faktisk handlet. 13 år 9 måneder siden #69925

  • sissoll
  • sissoll's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 7407
  • Takk er mottatt 10
www.lillebi.dk/pusletasker/babymel-pusle...manda-pink-leaf.ashx
babymel'en jeg drømmer om. Men akkurat denne er utgått og håpløs å få tak i :(
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Nytt besøk på Babyshop, og denne gangen har jeg faktisk handlet. 13 år 9 måneder siden #69926

  • Maybeme
  • Maybeme's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Ekspert
  • Innlegg: 1107
  • Takk er mottatt 1
MariHønaMedHvitveis skrev:
Studio tote er rålekker! Har sett den før, men bare den mønstrete. Kjempefind en også, men jeg skulle jo på død og liv ha brun eller rosa veske denne gangen. Hadde jeg sett den brune hadd ejeg kanskje valgt den gitt :dry: Så du hva den kostet?

1400,- lurer jeg på. Eller 1399,- om du vil. :knegg:
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Nytt besøk på Babyshop, og denne gangen har jeg faktisk handlet. 13 år 9 måneder siden #69927

  • sissoll
  • sissoll's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 7407
  • Takk er mottatt 10
eh, okei, da tror jeg jeg kom over begeistrelsesrusen :p
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Nytt besøk på Babyshop, og denne gangen har jeg faktisk handlet. 13 år 9 måneder siden #69930

  • Spentsmurf
  • Spentsmurf's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Super-VIP
  • Man har en mening til man får en ny
  • Innlegg: 22313
  • Takk er mottatt 52
Gratulerer med valg av bag og vognkombinasjon :D
Man har en mening til man får en ny! Og vips så har vi ny vogn :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Nytt besøk på Babyshop, og denne gangen har jeg faktisk handlet. 13 år 9 måneder siden #69933

  • studine
  • studine's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Ekspert
  • Innlegg: 1977
  • Takk er mottatt 4
Grattis med valg! Og flott med en produsent som har skjønt det med borrelås ;)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.
  • Side:
  • 1
Tid til å lage siden: 0.694 sekunder