Skip to content
Husk meg
Du er her: Hjem Forum Barnevogner Barnevogndebatten Stokke, den eneste barnevognen du kommer til å trenge?
Velkommen, gjester
Brukernavn: Passord: Husk meg
  • Side:
  • 1

EMNE: Stokke, den eneste barnevognen du kommer til å trenge?

Stokke, den eneste barnevognen du kommer til å trenge? 13 år 9 måneder siden #69836

  • Empa
  • Empa's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 5716
  • Takk er mottatt 10
Jeg må si at jeg synes Stokkevogna er flott å se på. Men jeg stusser noe over slagordet til Stokke: "Den eneste barnevognen du kommer til å trenge"...Hvordan kan de si det? Det er et Norskdesignet barnevognkonsept, men den egner seg jo ikke for helårs norske forhold, jeg tenker da på vinterføre og masse snø. Nesten samtlige brukererfaringer jeg har lest i det siste sier at vogna ikke er noe vintervogn. Da må jeg si at jeg synes det er et litt villedende slagord Stokke bruker...eller hva synes dere? Er den å anbefale som eneste vogn?
Vogngal trebarnsmor og bruker av barnevognguiden i 5 år :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Stokke, den eneste barnevognen du kommer til å trenge? 13 år 9 måneder siden #69837

  • snoopy81
  • snoopy81's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Seniormedlem
  • Tja...
  • Innlegg: 366
Jeg har ikke trillet på den annet enn inne på en butikk, men her vi bor tror jeg langt i fra den egner seg på vinterføre. Den passer nok bedre sør i landet der vinteren ikke er så heftig som her i nord. Syns vel slagordet er litt villedende, men under perfekte forhold stemmer det nok :knegg:
Vogner vi har hatt: Emmaljunga Cerox 05, Emmaljunga Edge Duo 07, Quinny Buzz 07, Emmaljunga Scooter 08, Koelstra Latinique 10, Titanium Baby Snooze 10, Emmaljunga Scooter 2.0 10, Emmaljunga City Cross 11
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Stokke, den eneste barnevognen du kommer til å trenge? 13 år 9 måneder siden #69845

  • Empa
  • Empa's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 5716
  • Takk er mottatt 10
Bor omkring Oslo og selv her ville jeg ikke satset på den som eneste vogn. Ser for meg selv på skogstur med Stokke Sommer som vinter ;) men bare sååååååå lekker da :)
Vogngal trebarnsmor og bruker av barnevognguiden i 5 år :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Stokke, den eneste barnevognen du kommer til å trenge? 13 år 9 måneder siden #69850

  • sissoll
  • sissoll's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 7407
  • Takk er mottatt 10
Ha, det der kommenterer mannen hver eneste gangen vi han kommer over det slagordet, fnyser og himler med øynene ;)
Sikkert mer enn fullgod nok på det søreuropeiske markedet, men ikke i norge..
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Stokke, den eneste barnevognen du kommer til å trenge? 13 år 9 måneder siden #69855

  • Vogngal
  • Vogngal's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Ekspert
  • Innlegg: 1400
  • Takk er mottatt 7
Enig at det slagordet blir helt feil.

For er det en vogn jeg syns har begrenset bruksområder så er det jo Stokke.
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Stokke, den eneste barnevognen du kommer til å trenge? 13 år 9 måneder siden #69857

  • Emmeline
  • Emmeline's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Seniormedlem
  • Innlegg: 181
  • Takk er mottatt 2
Kan ikke akkuart se for meg Stokke innover en humpete skogsvei i skogen heller :laugh:
Har hatt vogndilla siden jeg begynte å leke med dukkevogner =)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Stokke, den eneste barnevognen du kommer til å trenge? 13 år 9 måneder siden #69865

  • Spentsmurf
  • Spentsmurf's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Super-VIP
  • Man har en mening til man får en ny
  • Innlegg: 22313
  • Takk er mottatt 52
hehe, må bare si at jeg i dag så den nye stokke 2010 i rød, og den så jo nesten orange ut :S Men, gud bedre... Jeg skulle bare SÅÅÅÅ gjerne hatt en i en annen farge :D

Kommer vel egnetlig ikke helt over kremfargen heller...


Men, som eneste vogn, tja, den funker vel som eneste vogn om man ikke triller de dagene det er mye dritt føre og holder seg unna skogen da ;)
Man har en mening til man får en ny! Og vips så har vi ny vogn :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Stokke, den eneste barnevognen du kommer til å trenge? 13 år 9 måneder siden #69889

  • studine
  • studine's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Ekspert
  • Innlegg: 1977
  • Takk er mottatt 4
Funker helt sikkert som eneste vogn om man bor på kjøpesenteret eller et snøløst sted med kun asfalterte veier :D Mao ikke noe kjent sted i Norge :P
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Stokke, den eneste barnevognen du kommer til å trenge? 13 år 9 måneder siden #69893

  • Spentsmurf
  • Spentsmurf's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Super-VIP
  • Man har en mening til man får en ny
  • Innlegg: 22313
  • Takk er mottatt 52
hehe ;) Fungerer om man har varmekabler under gårdplassen og så kan trille vogna rett til bilen og så rett til en by eller kjøpesenter med varmekabler... Eller, jeg antar at Stokke fungerer helt fint på freste fortau etc :) Vet om flere her i nærheten som har trillet den hele året og dette er indre østland delux ;)
Man har en mening til man får en ny! Og vips så har vi ny vogn :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.
  • Side:
  • 1
Tid til å lage siden: 0.482 sekunder