Skip to content
Husk meg
Du er her: Hjem Forum Barnevogner Barnevogndebatten Butikken har fått inn vogna
Velkommen, gjester
Brukernavn: Passord: Husk meg
  • Side:
  • 1

EMNE: Butikken har fått inn vogna

Butikken har fått inn vogna 13 år 9 måneder siden #69697

  • d1cte
  • d1cte's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Seniormedlem
  • Innlegg: 118
TRODDE DE! For leverandøren sendte en SINGELVONG! :angry: så nå må jeg vente minst en uke til..

men nå kom jeg til å tenke på noe, jeg spurte når jeg bestilte om jeg måtte ha adapter til bagen for å sette den på, hun sa at nei, alt følger med bagen for å feste den, men så leste jeg et sted at det trengtes adapter og ble usikker. Noen som kanskje vet om jeg må bestille det i tillegg?
Har en Stokke Xplory og en TFK Twinner Twist Duo, men tvillingvogna skal selges, og nå leter jeg etter ny til å erstatte den med..
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Butikken har fått inn vogna 13 år 9 måneder siden #69718

  • boysx3
  • boysx3's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Juniormedlem
  • Innlegg: 95
ER du på TFK nå eller ? Det er en del av adapteren som følger med vogna og en som følger med bagen, så har du kjøpt vogn og en eller to bager så skal det være komplett.
Basson Roma, Emmaljunga Softy, Teutonia Team Alu, P&T Vibe,Bugaboo Gecko,Brio Sing, ABC Zoom,TFK Joggster X (huff) Urban Jungle Mountain Terrain Duo, Urban Jungle Mountain buggy Single, ABC TakeOff, Bugaboo Bee+. De fleste testet og forkastet ;-)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Butikken har fått inn vogna 13 år 9 måneder siden #69732

  • d1cte
  • d1cte's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Seniormedlem
  • Innlegg: 118
Ja er tfk vogna :) men det er bra, da håper jeg bare de er raske å sende vogna, kaaanskje jeg har den her i neste uka? *håpehåpe*
Har en Stokke Xplory og en TFK Twinner Twist Duo, men tvillingvogna skal selges, og nå leter jeg etter ny til å erstatte den med..
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Butikken har fått inn vogna 13 år 9 måneder siden #69733

  • Empa
  • Empa's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 5716
  • Takk er mottatt 10
Hvor er det du kjøper TFK vogna di?
Vogngal trebarnsmor og bruker av barnevognguiden i 5 år :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Butikken har fått inn vogna 13 år 9 måneder siden #69752

  • d1cte
  • d1cte's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Seniormedlem
  • Innlegg: 118
Empa skrev:
Hvor er det du kjøper TFK vogna di?

på den ene butikken her som selger det. Gidda ikke bestille fra utlandet, og på nett i norge fant jeg det ikke noe billigere enn her så da gjør jeg det enklest for meg
Har en Stokke Xplory og en TFK Twinner Twist Duo, men tvillingvogna skal selges, og nå leter jeg etter ny til å erstatte den med..
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.
  • Side:
  • 1
Tid til å lage siden: 0.541 sekunder