Skip to content
Husk meg
Du er her: Hjem Forum Barnevogner Barnevogndebatten Hvor ekstremt dusteidiotisk er det å bytte Scooteren
Velkommen, gjester
Brukernavn: Passord: Husk meg
  • Side:
  • 1

EMNE: Hvor ekstremt dusteidiotisk er det å bytte Scooteren

Hvor ekstremt dusteidiotisk er det å bytte Scooteren 13 år 9 måneder siden #69675

  • sissoll
  • sissoll's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 7407
  • Takk er mottatt 10
i en City Cross?? S er 21 måneder. Sover stort sett hver dag, og liker godt å sitte i vogn og slappe av.

Er det avsindig tullete å selge scooteren, den perfekte "siste vogn", til fordel for en babyvogn som City Cross? Er snakk om CC i fargen jeg aller helst vil ha, og jeg vil jo da ta vare på den til neste baby og heller kjøpe en Sitty til S om et års tid..

Og vi bor i snøhelvete og går mye tur i marka, men scooter klarer seg sikkert om vinteren :s Pluss at vi må dra vogna opp en trapp hjemmefra.. Og tar buss hver dag :s Men akk, den city crossen har jeg hatt lyst på i snart et år :dåne:
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Hvor ekstremt dusteidiotisk er det å bytte Scooteren 13 år 9 måneder siden #69676

  • sissoll
  • sissoll's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 7407
  • Takk er mottatt 10
oooog det er vel en farge som går ut av produksjon :s
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Hvor ekstremt dusteidiotisk er det å bytte Scooteren 13 år 9 måneder siden #69677

  • maritus
  • maritus's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Seniormedlem
  • Innlegg: 527
Hvilke farge er det? Jeg har jo nett kjøpt Scooter til 2 åringen min og jeg elsker den :) Og d gjør gutten min og :)
Men visst du har lyst har du lov, el? :whistle: ;)
triller for tiden CC mens jeg drømmer om ny Go og bee ;=))
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Hvor ekstremt dusteidiotisk er det å bytte Scooteren 13 år 9 måneder siden #69678

  • sissoll
  • sissoll's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 7407
  • Takk er mottatt 10
Sand, vognen til Empa :) Var jo det jeg ville kjøpe da vi begynte å vurdere å bytte ut Go, men tenkte det ble for mye vogn :dry:

Er også kjeeempefornøyd med scooteren, både jeg og S elsker den. Og den er dark beige, så det er jo ikke såååååååååååå langt fra sand. Men sand er finere :(

Jeg blir gal, jeg vet ikke hva vi trenger! S er jo 2 år når vinteren kommer, det er kanskje latterlig å kjøpe en såpass stor og vogn-vognete vogn til henne nå.. Samtidig som jeg er usikker på om jeg blir misfornøyd med scooteren til vinteren, mtp lunhet og snøføre..
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Hvor ekstremt dusteidiotisk er det å bytte Scooteren 13 år 9 måneder siden #69679

  • sissoll
  • sissoll's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 7407
  • Takk er mottatt 10
hvilken farge har du på scooteren, forresten? :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Hvor ekstremt dusteidiotisk er det å bytte Scooteren 13 år 9 måneder siden #69682

  • maritus
  • maritus's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Seniormedlem
  • Innlegg: 527
Hm.. Jeg tror ikke det med lunhet vil være noe problem, tror du? De er jo store når de er 2 og med pose og fottrekk vil jeg tro det går veldig fint:)
Men visst du aboslutt vil ha en city cross så bytter du ;) Det hadde jeg gjort :)

Kjøpte en pink check på finn til 1500 kr! Med fottrekk! Den ser helt ny ut. Jeg har jo gutt men synst det gikk veldig fint ;)
Og han liker også vognen så ;)
triller for tiden CC mens jeg drømmer om ny Go og bee ;=))
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Hvor ekstremt dusteidiotisk er det å bytte Scooteren 13 år 9 måneder siden #69686

  • Empa
  • Empa's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 5716
  • Takk er mottatt 10
Huff, skal ikkje si så mye jeg ;) har vel funnet ut at vognomani er en evig runddans som er vanskelig å bli kvitt så lenge man har barn med et visst vognbehov ;) meg selv som eksempel: må ha cam! Og hun trenger ei vogn i jvertfall to år til...
Vogngal trebarnsmor og bruker av barnevognguiden i 5 år :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Hvor ekstremt dusteidiotisk er det å bytte Scooteren 13 år 9 måneder siden #69695

  • woopsy
  • woopsy's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Ekspert
  • Har du lyst, har du lov ;o)
  • Innlegg: 1866
Hmmm, ikke godt å si, men mitt motto er jo
"har du lyst, har du lov.." ;)
(har du vett, lar du vær pleier jeg å se bort ifra, men d er jo opp til deg hva du gjør ;) )
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Hvor ekstremt dusteidiotisk er det å bytte Scooteren 13 år 9 måneder siden #69700

  • sissoll
  • sissoll's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 7407
  • Takk er mottatt 10
dere er hjelpsomme, gitt, nå ble jeg mye klokere :p :knegg:

Det ER jo idiotisk å gå tilbake til en scooter nå da, når jeg driver og trapper ned med scooter og så skulle neste liksom være sitty :dry: men det er den nydelige fargen og den lune kalesjen.. Men S er jo stor jente :s
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Hvor ekstremt dusteidiotisk er det å bytte Scooteren 13 år 9 måneder siden #69761

  • HappyFreak
  • HappyFreak's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Juniormedlem
  • Vogngal mamma til jente på 1,5 år.
  • Innlegg: 26
Jeg har nettopp solgt min CC.
Jenta mi er 1,5 og jeg syns vogna begynte å bli knapp.
Hun er kanskje stor for alderen da, 90cm ca.
Hvis hun ikke lå med hoden helt knødd i kanten oppe så hang føttene på kanten på fotbrettet.
Syns hun var så most inn i vogna når hun satt. Det var ikke dirkekte trangt for henne, men ikke god plass heller. Den lune kalesjen er gull når de sover, men når de sitter er det ikke mye å se dersom kalesjen er oppe...

Jeg har ikke erfaringer med scooteren, men jeg følte CC var en veldig "babyvogn" som ikke passet helt til min jente. :)
Siste endring: 13 år 9 måneder siden av HappyFreak.
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Hvor ekstremt dusteidiotisk er det å bytte Scooteren 13 år 9 måneder siden #69767

  • sissoll
  • sissoll's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 7407
  • Takk er mottatt 10
takk, det var nok det jeg trengte å høre :) S er ganske liten, men allikevel.
Hva har du skaffet deg nå da?
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Hvor ekstremt dusteidiotisk er det å bytte Scooteren 13 år 9 måneder siden #69772

  • Linka_lill
  • Linka_lill's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Vogndilla
  • Innlegg: 3237
  • Takk er mottatt 10
uansett hvor lyst jeg hadde hatt på CC, tror jeg faktisk ikke jeg hadde byttet scooteren inn i "babyvogn". Jeg brukte scooteren min hele fjor vinter, gikk kjempe flott. På de værste dagene må jeg innrømme at jeg tok simoen, men dette var dager der jeg streng tatt ikke hadde planer om å gå ut med vogn - men måtte grunnet mangel på bil...
Vognparken består av Simo Duo, Emmaljunga Scooter 2.0 og Babyjogger City Mini
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Hvor ekstremt dusteidiotisk er det å bytte Scooteren 13 år 9 måneder siden #69773

  • HappyFreak
  • HappyFreak's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Juniormedlem
  • Vogngal mamma til jente på 1,5 år.
  • Innlegg: 26
MariHønaMedHvitveis skrev:
takk, det var nok det jeg trengte å høre :) S er ganske liten, men allikevel.
Hva har du skaffet deg nå da?

Jeg hadde CC og TFK joggster twist.
Nå har jeg MB Urban Jungel og snart Brio Spin eller Race (må bare bestemme meg for hvilken først ;) )

Har veeeeldig lyst på Scooter, men sambo sier at 2 vogner er nok til en unge.
Kan jeg ikke skjønne.... :huh:
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Hvor ekstremt dusteidiotisk er det å bytte Scooteren 13 år 9 måneder siden #69776

  • sissoll
  • sissoll's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 7407
  • Takk er mottatt 10
Jeg blir sprø. Jeg har så lyst på ny vogn :dåne:
Men jeg er så fornøyd med scooteren at jeg ikke vet hvordan jeg skal få det til å gå opp :s

Jeg er så lite begeistret for vogner uten skikkelig stormtrekk, så selv om jeg kunne tenke meg både mb swift og ew qtro får jeg meg liksom ikke helt til å gå fra ikke-så-fryktelig-lune scooter til en enda mindre lun vogn :dry:; Og jeg liker ikke stay put-trekkene.. Men jeg kunne selvsagt sydd noe selv. Hmmm..

Blir sprø!
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.
  • Side:
  • 1
Tid til å lage siden: 0.699 sekunder