Skip to content
Husk meg
Du er her: Hjem Forum Barnevogner Barnevogndebatten Vogndilemma :S
Velkommen, gjester
Brukernavn: Passord: Husk meg
  • Side:
  • 1

EMNE: Vogndilemma :S

Vogndilemma :S 13 år 9 måneder siden #69263

  • Spentsmurf
  • Spentsmurf's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Super-VIP
  • Man har en mening til man får en ny
  • Innlegg: 22313
  • Takk er mottatt 52
himmel og hav....

Jeg sier jo hele tiden at nå er jeg nesten/snart fornøyd, og skal fokusere på noe annet.. I helgen skal jeg ha interiørfokus, men helledussen. Jeg klarer rett og slett ikke legge vogntankene fra meg.

Jeg sa da A var liten at til neste ville jeg ha en ordentlig god bagvogn. Nå har jeg jo en simo som denne her
men uten bag, så jeg må supplere med det. Eventuelt.

Jeg drømmer jo om en nett sportsvogn i cerox 2.0. Dilemmaet mitt er ikke om jeg skal beholde eller selge Go, for denne blir enn så lenge. Jeg ser på Go som en god asfalt og sentervogn, mens jeg vi ha en vogn nr 2 tl soving hjemme, og på vinterføre.

Babyen blir født i november desember om alt går bra, så jeg har jo farlig god tid.

Jeg vurderer om hardbagen på cerox 2.0 kan være stor nok i vinter med pose og til sommeren uten pose... Og så uten bag, men med pose til høsten.

Eller skal jeg gå for en mondial, som har samme egenskaper som simoen jeg har? Eller skaljeg bytte i en annen simo med svart understell???

Eller skal jeg selge simoen og gå for en edge duo, som har noen av egenskapene jeg digger med cerox??? Tenker på vendbart håndtak b.la.....

Jeg ønsker å tenke langsiktig, for jeg er litt lei :blush: vognmas, men jeg klarer jo fader ikke legge det fra meg :(

Altså koker det mye ned til om jeg skal selge simoen eller ikke... Og hva kan jeg få for den?

Det er snakk om denne :

Man har en mening til man får en ny! Og vips så har vi ny vogn :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.
  • Side:
  • 1
Tid til å lage siden: 0.585 sekunder