Skip to content
Husk meg
Du er her: Hjem Forum Barnevogner Barnevogndebatten Hvilken er lengst i ryggen av Peg Perego pliko eller maclaren techni xt??
Velkommen, gjester
Brukernavn: Passord: Husk meg
  • Side:
  • 1

EMNE: Hvilken er lengst i ryggen av Peg Perego pliko eller maclaren techni xt??

Hvilken er lengst i ryggen av Peg Perego pliko eller maclaren techni xt?? 13 år 9 måneder siden #69210

  • Simenmin
  • Simenmin's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 5567
  • Takk er mottatt 8
Er i sverige nå og kikker etter trille, men den eneste jeg har funnet som jeg vil ha er maclaren techno xt, men syns den virka litt kort i ryggen? :unsure: så lurer på om jeg heller skal bestille en peg perego på nettet istedet, om den er lengre i ryggen da?
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Hvilken er lengst i ryggen av Peg Perego pliko eller maclaren techni xt?? 13 år 9 måneder siden #69218

  • Vogngal
  • Vogngal's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Ekspert
  • Innlegg: 1400
  • Takk er mottatt 7
Jeg vet dessverre ikke hvilken som er lengst i ryggen (selvom jeg har hatt begge!). Men techno xt er i hvertfall ikke kort i ryggen. Prinsen vår på ca 108 cm har fremdeles fin plass i den.
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Hvilken er lengst i ryggen av Peg Perego pliko eller maclaren techni xt?? 13 år 9 måneder siden #69220

  • Simenmin
  • Simenmin's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 5567
  • Takk er mottatt 8
Hmmm kanskje jeg må prøve han oppi den engang til da?! :unsure: syns hodet stakk litt langt over kanten, men han satt ikke ro eller da...
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Hvilken er lengst i ryggen av Peg Perego pliko eller maclaren techni xt?? 13 år 9 måneder siden #69256

  • Spentsmurf
  • Spentsmurf's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Super-VIP
  • Man har en mening til man får en ny
  • Innlegg: 22313
  • Takk er mottatt 52
huff... det er så vanskelig å få målt slike ting når ungene ikke er helt samarbeidsvillige... Men sien vogngal har hatt begge så får du jo gode svar da :D
Man har en mening til man får en ny! Og vips så har vi ny vogn :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Hvilken er lengst i ryggen av Peg Perego pliko eller maclaren techni xt?? 13 år 9 måneder siden #69257

  • Spentsmurf
  • Spentsmurf's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Super-VIP
  • Man har en mening til man får en ny
  • Innlegg: 22313
  • Takk er mottatt 52
men du, de har ikke søskenvogna til maclaren der??? og i såfall, så du prisen :blush:
Man har en mening til man får en ny! Og vips så har vi ny vogn :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Hvilken er lengst i ryggen av Peg Perego pliko eller maclaren techni xt?? 13 år 9 måneder siden #69270

  • Linka_lill
  • Linka_lill's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Vogndilla
  • Innlegg: 3237
  • Takk er mottatt 10
J-S er godt over meteren hun også og har god plass i pegèn, både når hun sitter og ligger.
Vognparken består av Simo Duo, Emmaljunga Scooter 2.0 og Babyjogger City Mini
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Hvilken er lengst i ryggen av Peg Perego pliko eller maclaren techni xt?? 13 år 9 måneder siden #69272

  • Spentsmurf
  • Spentsmurf's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Super-VIP
  • Man har en mening til man får en ny
  • Innlegg: 22313
  • Takk er mottatt 52
Da får vel S plass i begge to da, egentlig simenmin??? :hug1:
Man har en mening til man får en ny! Og vips så har vi ny vogn :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Hvilken er lengst i ryggen av Peg Perego pliko eller maclaren techni xt?? 13 år 9 måneder siden #69274

  • Linka_lill
  • Linka_lill's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Vogndilla
  • Innlegg: 3237
  • Takk er mottatt 10
ja, da er det vel egentlig bare til å velge den du liker best :laugh:
Vognparken består av Simo Duo, Emmaljunga Scooter 2.0 og Babyjogger City Mini
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Hvilken er lengst i ryggen av Peg Perego pliko eller maclaren techni xt?? 13 år 9 måneder siden #69279

  • Simenmin
  • Simenmin's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 5567
  • Takk er mottatt 8
Hmm å det blir ikke et enkelt valg :unsure: kjøpe i helga å ta med hjem med engang? eller vente på en som kommer i posten? det er vel der avgjørelsen blir tatt om hvor tålmodig jeg er :whistle: SS: jeg så ikke om de hadde søskentrilla, men kan se etter om det blir jeg drar dit en gang til ;)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Hvilken er lengst i ryggen av Peg Perego pliko eller maclaren techni xt?? 13 år 9 måneder siden #69280

  • Linka_lill
  • Linka_lill's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Vogndilla
  • Innlegg: 3237
  • Takk er mottatt 10
jeg ville holdt en knapp på peg, men alt avhenger jo hva du liker og hvilen vogn som fyller ditt behov best.. føler peg har litt flere muligheter, men nå har ikke jeg så god erfaring med den andre til å kommer med argument for den, sikkert kjempe den også. Aldri hatt den selv, bare trillet den i butikk..
Vognparken består av Simo Duo, Emmaljunga Scooter 2.0 og Babyjogger City Mini
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Hvilken er lengst i ryggen av Peg Perego pliko eller maclaren techni xt?? 13 år 9 måneder siden #69286

  • Simenmin
  • Simenmin's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 5567
  • Takk er mottatt 8
Jeg har skikkelig lyst på en peg da, den har jo ståbrett, stor handlekurv, bumperbar, ting som maclaren ikke har. Men jeg har jo aldri sett en peg irl, også er den tyngre og jeg innbiller meg den er større sammenlagt?! så peg har flere egenskaper mens maclaren virker enklere... så det er ikke enkelt nei :unsure:
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Hvilken er lengst i ryggen av Peg Perego pliko eller maclaren techni xt?? 13 år 9 måneder siden #69308

  • Linka_lill
  • Linka_lill's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Vogndilla
  • Innlegg: 3237
  • Takk er mottatt 10
jo, den er gjerne større sammenlagt, men synes de ekstra egenskapene veier opp for dette. Kalesjen er også større, samt den kan legges helt frem og åpnes for lufting.. genial..
Vognparken består av Simo Duo, Emmaljunga Scooter 2.0 og Babyjogger City Mini
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Hvilken er lengst i ryggen av Peg Perego pliko eller maclaren techni xt?? 13 år 9 måneder siden #69322

  • Vogngal
  • Vogngal's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Ekspert
  • Innlegg: 1400
  • Takk er mottatt 7
Linka_lill: kalesjen er faktisk størst på maclaren. Den kan man jo folde ut, sånn at den dekker hele barnet.

Som sagt, jeg har hatt begge trillene. Pliko i 2 uker og Maclaren i over 3 år, så det sier vel sitt :laugh:
Etter å ha trillet Maclaren i flere år, syns jeg Pliko var altfor stor, tung og uhåndtelig til å være en trille.
Men er helt enig at den har flere finesser enn Maclaren, og sikkert er en fantastisk trille.
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Hvilken er lengst i ryggen av Peg Perego pliko eller maclaren techni xt?? 13 år 9 måneder siden #69374

  • Simenmin
  • Simenmin's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 5567
  • Takk er mottatt 8
Det ble en svart maclaren techno xt:) den virker kjempegod å trille da;) men tror jeg må prøve en peg perego en gang også.... hehe
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Hvilken er lengst i ryggen av Peg Perego pliko eller maclaren techni xt?? 13 år 9 måneder siden #69376

  • Vogngal
  • Vogngal's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Ekspert
  • Innlegg: 1400
  • Takk er mottatt 7
Grattis med ny vogn! Den svarte er utrolig lekker!

Ja, trillekomforten til Maclaren er noe for seg selv. Og det mest positive er at den er lett å trille selv med tunge barn oppi den.
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Hvilken er lengst i ryggen av Peg Perego pliko eller maclaren techni xt?? 13 år 9 måneder siden #69385

  • Spentsmurf
  • Spentsmurf's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Super-VIP
  • Man har en mening til man får en ny
  • Innlegg: 22313
  • Takk er mottatt 52
Gratulerer så mye!!!! ÅH, jeg ønsker meg en slik søskenvogn altså... :D
Man har en mening til man får en ny! Og vips så har vi ny vogn :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Hvilken er lengst i ryggen av Peg Perego pliko eller maclaren techni xt?? 13 år 9 måneder siden #69397

  • Simenmin
  • Simenmin's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 5567
  • Takk er mottatt 8
SS: de hadde nettop begynt å tadd inn maclaren der jeg var, så søskenvognen sto på lageret enda, men et er ca samme pris som i norge, så du sparer litt på kursen da. Så den jeg kjøpte ble det vel rett under 3000 for i NOK, den kostet egentlig 3600 SEK også fikk jeg 200 i rabatt ;)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Hvilken er lengst i ryggen av Peg Perego pliko eller maclaren techni xt?? 13 år 9 måneder siden #69406

  • Spentsmurf
  • Spentsmurf's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Super-VIP
  • Man har en mening til man får en ny
  • Innlegg: 22313
  • Takk er mottatt 52
Ah : D Men alle monner drar :D :D TUsen takk for at du sjekket for meg :hug1:
Man har en mening til man får en ny! Og vips så har vi ny vogn :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Hvilken er lengst i ryggen av Peg Perego pliko eller maclaren techni xt?? 13 år 9 måneder siden #69409

  • Simenmin
  • Simenmin's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 5567
  • Takk er mottatt 8
Bare hyggelig ;) er ikke sånn kjempemye å spare, men skal man dit alikevell så er det jo greit å få den noen hundrelapper billigere enn på biteringen, 2800,- ble det ca for min reknet jeg ut nå ;)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.
  • Side:
  • 1
Tid til å lage siden: 0.667 sekunder