Skip to content
Husk meg
Du er her: Hjem Forum Barnevogner Barnevogndebatten Hjelp meg!! Fant nett en kjempe fin BILLIG scooter på finn! Men den viste seg og være litt rosa??
Velkommen, gjester
Brukernavn: Passord: Husk meg
  • Side:
  • 1

EMNE: Hjelp meg!! Fant nett en kjempe fin BILLIG scooter på finn! Men den viste seg og være litt rosa??

Hjelp meg!! Fant nett en kjempe fin BILLIG scooter på finn! Men den viste seg og være litt rosa?? 13 år 9 måneder siden #68546

  • maritus
  • maritus's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Seniormedlem
  • Innlegg: 527
www.finn.no/finn/torget/tilsalgs/annonse?finnkode=23137654

Trodde jeg endelig hadde hellet med meg! Hun hadde vognen enda og jeg kunne fått hentet den på vei til hytten i dag!
Jeg var litt usikker på om det var silver el pink check når jeg så på bildene. Å så viste det seg og være pink :(
Jeg har jo en gutt på 2 :S
Det går ikke vel?!? Trenger virkelig en vogn nå.. Hadde vært fint og hatt med på feriehuset vårt! Og dette var vel et kupp? Kunne det ikke bare vært silver.. :S
Hva synst dere?
triller for tiden CC mens jeg drømmer om ny Go og bee ;=))
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Hjelp meg!! Fant nett en kjempe fin BILLIG scooter på finn! Men den viste seg og være litt rosa?? 13 år 9 måneder siden #68550

  • Empa
  • Empa's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 5716
  • Takk er mottatt 10
Pink check er bare nydelig. Men jeg ville nok ikke valgt den til min gutt ;)
Vogngal trebarnsmor og bruker av barnevognguiden i 5 år :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Hjelp meg!! Fant nett en kjempe fin BILLIG scooter på finn! Men den viste seg og være litt rosa?? 13 år 9 måneder siden #68555

  • maritus
  • maritus's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Seniormedlem
  • Innlegg: 527
uff ja, den er nydelig :( . Jeg venter jo en jente om 18 dager ;)
Men er jo han jeg trenger vogn til nå.. Men det blir vel få dumt ja... søøøøøøøren. Nå ble jeg SUR!!!!
triller for tiden CC mens jeg drømmer om ny Go og bee ;=))
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Hjelp meg!! Fant nett en kjempe fin BILLIG scooter på finn! Men den viste seg og være litt rosa?? 13 år 9 måneder siden #68558

  • Empa
  • Empa's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 5716
  • Takk er mottatt 10
Hmmmmmm. Da er det nesten bare å løpe og kjøpe, siden du venter ei jente ;)
Vogngal trebarnsmor og bruker av barnevognguiden i 5 år :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Hjelp meg!! Fant nett en kjempe fin BILLIG scooter på finn! Men den viste seg og være litt rosa?? 13 år 9 måneder siden #68563

  • Spentsmurf
  • Spentsmurf's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Super-VIP
  • Man har en mening til man får en ny
  • Innlegg: 22313
  • Takk er mottatt 52
huff, nå føler jeg med deg :( :hug1:
Man har en mening til man får en ny! Og vips så har vi ny vogn :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Hjelp meg!! Fant nett en kjempe fin BILLIG scooter på finn! Men den viste seg og være litt rosa?? 13 år 9 måneder siden #68575

  • studine
  • studine's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Ekspert
  • Innlegg: 1977
  • Takk er mottatt 4
Så leit! Skjønner godt du er skeptisk til pink check til gutt, ja....
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Hjelp meg!! Fant nett en kjempe fin BILLIG scooter på finn! Men den viste seg og være litt rosa?? 13 år 9 måneder siden #68586

  • maritus
  • maritus's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Seniormedlem
  • Innlegg: 527
Jeg vurderer faktisk å kjøpe den jeg :blush: . Den er jo ikke veldig rosa liksom. Å jeg bruker en del rosa klær på gutten min. Faktisk så minner den om en bukse, vest og caps som jeg har til han med rosa ruter ;) hehe.
Synst vognen er sååå fin. Og han bryr seg jo ikke. Er jeg helt teit visst jeg kjøper den? Hadde dere synst det så dumt ut? Selv om dere ikke hadde kjøpt den til deres gutter;)
Er jo lite han vil bruke den og da.. hmmm
triller for tiden CC mens jeg drømmer om ny Go og bee ;=))
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Hjelp meg!! Fant nett en kjempe fin BILLIG scooter på finn! Men den viste seg og være litt rosa?? 13 år 9 måneder siden #68590

  • studine
  • studine's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Ekspert
  • Innlegg: 1977
  • Takk er mottatt 4
Hvis du er tøff nok, så går du for det! Ungen bryr seg jo ikke, og mange smågutter ELSKER jo rosa og ville blitt lykkelige for valget :) Og om du ikke skifter vogner for ofte, har du den jo til jenta senere også :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Hjelp meg!! Fant nett en kjempe fin BILLIG scooter på finn! Men den viste seg og være litt rosa?? 13 år 9 måneder siden #68595

  • Spentsmurf
  • Spentsmurf's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Super-VIP
  • Man har en mening til man får en ny
  • Innlegg: 22313
  • Takk er mottatt 52
hehe, husker da jeg kom inn hit så var plummis som vant tfk konkurransen tøff nok til å trille sin sønn i en rosa mb :D Så, og om du synes det er greit da hadde jeg kjøpt den og kledd på sønnen min det antrekket du snakker om og kost meg på hytta i helgen :D Og om noen skulle tørre å kommentere det så er det bare å si til de du ikke kjenner at men vi hadde den etter storesøster, og til kjente sier dere, kjekt å ha til lillesøster :P Men tenker det går HELT fint :D
Man har en mening til man får en ny! Og vips så har vi ny vogn :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Hjelp meg!! Fant nett en kjempe fin BILLIG scooter på finn! Men den viste seg og være litt rosa?? 13 år 9 måneder siden #68630

  • maritus
  • maritus's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Seniormedlem
  • Innlegg: 527
jeg har kjøpt den ;) Skal hente den kl tre på veien til feriehuset! Skal kle gutten min i soa t skjorte og rosa rutete skjerf og gå ut og trille på "hytten" ;) . Hehe.
Blir det sånn at jeg føler det blir for mye så selger jeg den jo bare igjen. Er jo ikke noe problem :)

Jeg bytter vogner ganske ofte så d spørs vel om jenta får prøve den.. ;) . Men vi får se :)
triller for tiden CC mens jeg drømmer om ny Go og bee ;=))
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Hjelp meg!! Fant nett en kjempe fin BILLIG scooter på finn! Men den viste seg og være litt rosa?? 13 år 9 måneder siden #68639

  • Empa
  • Empa's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 5716
  • Takk er mottatt 10
Gratulerer Maritus!!! Det finnes i grunn rosa skjorter ol. til gutter også :) Dessuten venter du jo jente, og da er det jo ihvertfall lov :) Får vi se bilder? :D
Vogngal trebarnsmor og bruker av barnevognguiden i 5 år :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Hjelp meg!! Fant nett en kjempe fin BILLIG scooter på finn! Men den viste seg og være litt rosa?? 13 år 9 måneder siden #68650

  • Spentsmurf
  • Spentsmurf's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Super-VIP
  • Man har en mening til man får en ny
  • Innlegg: 22313
  • Takk er mottatt 52
Gratulerer :D :D :D Heldiggris!!! :D


DU får hyle ut om du skal selge den og den virker ok da ;)
Man har en mening til man får en ny! Og vips så har vi ny vogn :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Hjelp meg!! Fant nett en kjempe fin BILLIG scooter på finn! Men den viste seg og være litt rosa?? 13 år 9 måneder siden #68680

  • studine
  • studine's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Ekspert
  • Innlegg: 1977
  • Takk er mottatt 4
Grattis med vognkjøp! :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Hjelp meg!! Fant nett en kjempe fin BILLIG scooter på finn! Men den viste seg og være litt rosa?? 13 år 9 måneder siden #68682

  • Empa
  • Empa's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 5716
  • Takk er mottatt 10
Spentsmurf skrev:
Gratulerer :D :D :D Heldiggris!!! :D


DU får hyle ut om du skal selge den og den virker ok da ;)

Tipper flere her inne kunne være intr. ;)
Vogngal trebarnsmor og bruker av barnevognguiden i 5 år :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.
  • Side:
  • 1
Tid til å lage siden: 0.639 sekunder