Skip to content
Husk meg
Du er her: Hjem Forum Barnevogner Barnevogndebatten Seriøst. Forventer folk å få en meget pent brukt Brio Go MED bag til 3900? Har jeg gått glipp av noe
Velkommen, gjester
Brukernavn: Passord: Husk meg
  • Side:
  • 1

EMNE: Seriøst. Forventer folk å få en meget pent brukt Brio Go MED bag til 3900? Har jeg gått glipp av noe

Seriøst. Forventer folk å få en meget pent brukt Brio Go MED bag til 3900? Har jeg gått glipp av noe 13 år 10 måneder siden #66112

  • maritus
  • maritus's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Seniormedlem
  • Innlegg: 527
De få som kontakter meg angående Goèn jeg har liggende på finn spør om det følger med bag. Å når jeg svarer nei så hører jeg ikke noe mer. Seriøst? Hvor lavt ned må jeg gå for å få solgt den?
Å visst det hadde fulgt med bag så hadde det stått spesifisert i annonense og et av de sikkert 7 bildene jeg har lagt ut hadde vært av bagen! Argh kjenner eg blir litt irritert :angry: :woohoo:
triller for tiden CC mens jeg drømmer om ny Go og bee ;=))
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Seriøst. Forventer folk å få en meget pent brukt Brio Go MED bag til 3900? Har jeg gått glipp av noe 13 år 10 måneder siden #66113

  • Maybeme
  • Maybeme's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Ekspert
  • Innlegg: 1107
  • Takk er mottatt 1
3900 er jo kjempebillig for en sånn vogn, men folk har kanskje ikke sjekket priser før de spør? Kjedelig om du skal tape så mye på den da.
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Seriøst. Forventer folk å få en meget pent brukt Brio Go MED bag til 3900? Har jeg gått glipp av noe 13 år 10 måneder siden #66115

  • Empa
  • Empa's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 5716
  • Takk er mottatt 10
Skjønner godt at du blir frustrert! Har også opplevd mange ganger at folk spør om det følger med bag. Noen leser bare ikke annonsene godt nok ;)
Vogngal trebarnsmor og bruker av barnevognguiden i 5 år :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Seriøst. Forventer folk å få en meget pent brukt Brio Go MED bag til 3900? Har jeg gått glipp av noe 13 år 10 måneder siden #66118

  • maritus
  • maritus's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Seniormedlem
  • Innlegg: 527
Ja, venninnen min solgte nettopp tfkèn sin og hun ohg fikk maaaange spørsmål om det fulgte med bag. Noen folk er helt blåst. hehe. uff, jeg er bare litt frustrert :dry:
triller for tiden CC mens jeg drømmer om ny Go og bee ;=))
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Seriøst. Forventer folk å få en meget pent brukt Brio Go MED bag til 3900? Har jeg gått glipp av noe 13 år 10 måneder siden #66123

  • Empa
  • Empa's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 5716
  • Takk er mottatt 10
Det er mange slags forskjellige mennesker på finn innimellom, det kan jeg skrive under på ;)
Vogngal trebarnsmor og bruker av barnevognguiden i 5 år :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Seriøst. Forventer folk å få en meget pent brukt Brio Go MED bag til 3900? Har jeg gått glipp av noe 13 år 10 måneder siden #66126

  • Spentsmurf
  • Spentsmurf's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Super-VIP
  • Man har en mening til man får en ny
  • Innlegg: 22313
  • Takk er mottatt 52
Tror også det er mange som er der for første gang og tenker at vogner skal ligge til halv pris :(
Man har en mening til man får en ny! Og vips så har vi ny vogn :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Seriøst. Forventer folk å få en meget pent brukt Brio Go MED bag til 3900? Har jeg gått glipp av noe 13 år 10 måneder siden #66129

  • Empa
  • Empa's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 5716
  • Takk er mottatt 10
Spentsmurf skrev:
Tror også det er mange som er der for første gang og tenker at vogner skal ligge til halv pris :(

Tror jeg og ;)
Vogngal trebarnsmor og bruker av barnevognguiden i 5 år :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Seriøst. Forventer folk å få en meget pent brukt Brio Go MED bag til 3900? Har jeg gått glipp av noe 13 år 10 måneder siden #66130

  • Simenmin
  • Simenmin's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 5567
  • Takk er mottatt 8
Folk forventer mye rart innpå finn :lol: helst skal man gi det bort og kjøre det på døra hjem til de :lol:
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Seriøst. Forventer folk å få en meget pent brukt Brio Go MED bag til 3900? Har jeg gått glipp av noe 13 år 10 måneder siden #66136

  • maritus
  • maritus's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Seniormedlem
  • Innlegg: 527
Simenmin skrev:
Folk forventer mye rart innpå finn :lol: helst skal man gi det bort og kjøre det på døra hjem til de :lol:

hehe. Det er sant ;) Helt utrolig :P
triller for tiden CC mens jeg drømmer om ny Go og bee ;=))
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Seriøst. Forventer folk å få en meget pent brukt Brio Go MED bag til 3900? Har jeg gått glipp av noe 13 år 10 måneder siden #66150

  • sissoll
  • sissoll's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 7407
  • Takk er mottatt 10
Enig i det med halv pris, har sett flere diskusjoner på feks dib der det er gjengs oppfatning :dry:

Fått noen fantastiske skambud på scooteren også, er så godt å kunne svare at jeg har fått interessenter til den prisen jeg har satt også ;)

Håper virkelig du får solgt snart, Maritus! Skulle kjøpt den selv, om jeg hadde hatt råd. Jeg kan ta den på avbetalinbg :knegg:
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Seriøst. Forventer folk å få en meget pent brukt Brio Go MED bag til 3900? Har jeg gått glipp av noe 13 år 10 måneder siden #66158

  • maritus
  • maritus's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Seniormedlem
  • Innlegg: 527
Å? Du hadde jo Go før sant? Og byttet den i Mb el husker jeg feil? :)
Ja, men jeg har ikke særlig mer tid egentlig.. Må bestille bag til den jeg har ganske snart visst jeg ikke får solgt den. For det er hvertfall 2 ukers bestillingstid tror jeg. Og jeg har termin om vel 3 uker :P
Så da må jeg bare bestille svart bag å så vente med å bytte den ut.. Men det er litt skjipt siden jeg får 20% ut oktober på simo butikken:P. Er jo litt peng..

Lykke til med salget ditt og da :) . Du får nok solgt før meg ;)
triller for tiden CC mens jeg drømmer om ny Go og bee ;=))
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Seriøst. Forventer folk å få en meget pent brukt Brio Go MED bag til 3900? Har jeg gått glipp av noe 13 år 10 måneder siden #66161

  • maritus
  • maritus's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Seniormedlem
  • Innlegg: 527
Kan jeg spørre hvorofr du selger scooteren din Marihøna? :blush:
triller for tiden CC mens jeg drømmer om ny Go og bee ;=))
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Seriøst. Forventer folk å få en meget pent brukt Brio Go MED bag til 3900? Har jeg gått glipp av noe 13 år 10 måneder siden #66165

  • Spentsmurf
  • Spentsmurf's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Super-VIP
  • Man har en mening til man får en ny
  • Innlegg: 22313
  • Takk er mottatt 52
Men skal du selge mhmv???
Man har en mening til man får en ny! Og vips så har vi ny vogn :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Seriøst. Forventer folk å få en meget pent brukt Brio Go MED bag til 3900? Har jeg gått glipp av noe 13 år 10 måneder siden #66169

  • sissoll
  • sissoll's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 7407
  • Takk er mottatt 10
jeg vil også ha 20 prosent på simobutikken!!
Skjønner du er stressa med det her nå ja, utrolig kjedelig :( Men jeg har ikke skjønt helt hva du skal jeg, selge for å kjøpe ny i annen farge?

Jeg hadde go ja, skulle ha mb, men det ble scooter etter myyyyyyyyyye om og men ;)

Og jeg har ombestemt meg, vil ikke selge scooteren min, den er helt super til vårt bruk! :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Seriøst. Forventer folk å få en meget pent brukt Brio Go MED bag til 3900? Har jeg gått glipp av noe 13 år 10 måneder siden #66172

  • maritus
  • maritus's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Seniormedlem
  • Innlegg: 527
Hehe. Ja, selge for æ kjøpe ny i annen farge ;) Jeg HATER de løse selene som er i min. Å så angrer jeg bittert på at jeg ikke kjøpte brun vogn. Vil ha bruuuun vogn med rooooooosa oppi ;) hi hi
triller for tiden CC mens jeg drømmer om ny Go og bee ;=))
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Seriøst. Forventer folk å få en meget pent brukt Brio Go MED bag til 3900? Har jeg gått glipp av noe 13 år 10 måneder siden #66174

  • maritus
  • maritus's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Seniormedlem
  • Innlegg: 527
Så du ha ombestemt deg ja. Det skal ikke være enkelt nei ;) hi hi.
triller for tiden CC mens jeg drømmer om ny Go og bee ;=))
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Seriøst. Forventer folk å få en meget pent brukt Brio Go MED bag til 3900? Har jeg gått glipp av noe 13 år 10 måneder siden #66181

  • sissoll
  • sissoll's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 7407
  • Takk er mottatt 10
hihi, akkurat som meg, angret på at jeg ikke kjøpte brun så jeg kunne ha rosa urban i :knegg:
Nå har jeg beige og har kjøpt brun og rosa vårpose, brun vinterpose og er på jakt etter brun og rosa stelleveske ;)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Seriøst. Forventer folk å få en meget pent brukt Brio Go MED bag til 3900? Har jeg gått glipp av noe 13 år 10 måneder siden #66182

  • maritus
  • maritus's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Seniormedlem
  • Innlegg: 527
JA! brunt og osa er lekkert ;) :)
triller for tiden CC mens jeg drømmer om ny Go og bee ;=))
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Seriøst. Forventer folk å få en meget pent brukt Brio Go MED bag til 3900? Har jeg gått glipp av noe 13 år 10 måneder siden #66183

  • maritus
  • maritus's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Seniormedlem
  • Innlegg: 527
Rosa i hvertfall :P ;)
triller for tiden CC mens jeg drømmer om ny Go og bee ;=))
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Seriøst. Forventer folk å få en meget pent brukt Brio Go MED bag til 3900? Har jeg gått glipp av noe 13 år 10 måneder siden #66186

  • Spentsmurf
  • Spentsmurf's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Super-VIP
  • Man har en mening til man får en ny
  • Innlegg: 22313
  • Takk er mottatt 52
hehe :D

Lykke til til dere begge to :D
Man har en mening til man får en ny! Og vips så har vi ny vogn :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Seriøst. Forventer folk å få en meget pent brukt Brio Go MED bag til 3900? Har jeg gått glipp av noe 13 år 10 måneder siden #66217

  • Linka_lill
  • Linka_lill's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Vogndilla
  • Innlegg: 3237
  • Takk er mottatt 10
maritus skrev:
JA! brunt og osa er lekkert ;) :)
Noe innhold er skjult for gjester. Logg inn eller registrer deg for å se det.
Vognparken består av Simo Duo, Emmaljunga Scooter 2.0 og Babyjogger City Mini
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Seriøst. Forventer folk å få en meget pent brukt Brio Go MED bag til 3900? Har jeg gått glipp av noe 13 år 10 måneder siden #66218

  • Linka_lill
  • Linka_lill's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Vogndilla
  • Innlegg: 3237
  • Takk er mottatt 10
maritus skrev:
Simenmin skrev:
Folk forventer mye rart innpå finn :lol: helst skal man gi det bort og kjøre det på døra hjem til de :lol:

hehe. Det er sant ;) Helt utrolig :P
Noe innhold er skjult for gjester. Logg inn eller registrer deg for å se det.
Vognparken består av Simo Duo, Emmaljunga Scooter 2.0 og Babyjogger City Mini
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Seriøst. Forventer folk å få en meget pent brukt Brio Go MED bag til 3900? Har jeg gått glipp av noe 13 år 10 måneder siden #66281

Som dere vet solgte jeg nettopp to vogner. Bee og Brio Happy med teleskop light understell.
Jeg hadde en del seriøse hendvendelser men fytti katta hvor mange useriøse. På bee mente de at jeg virkelig burde selge til de for 1500 kroner under det jeg hadde skrevet. Som hun ene sa "jeg har jo en liten jente" men jeg var bestemt og sendte bare en mail med nei takk.
Virker som folk er 10 ganger mer frekk hvis de kan sende sms eller mail.
Nåværende vognpark:
Brio Spin, Brio Go og Mountain Buggy Swift:)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Seriøst. Forventer folk å få en meget pent brukt Brio Go MED bag til 3900? Har jeg gått glipp av noe 13 år 10 måneder siden #66364

  • Linka_lill
  • Linka_lill's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Vogndilla
  • Innlegg: 3237
  • Takk er mottatt 10
er det inntrykket jeg også har...
Vognparken består av Simo Duo, Emmaljunga Scooter 2.0 og Babyjogger City Mini
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Seriøst. Forventer folk å få en meget pent brukt Brio Go MED bag til 3900? Har jeg gått glipp av noe 13 år 10 måneder siden #66366

  • Linka_lill
  • Linka_lill's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Vogndilla
  • Innlegg: 3237
  • Takk er mottatt 10
heldigvis er det fremdeles mange hyggelige og seriøse mennesker også - så utfallene har endt bra hos meg. Kjedelig for dem som er uheldige....
Vognparken består av Simo Duo, Emmaljunga Scooter 2.0 og Babyjogger City Mini
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Seriøst. Forventer folk å få en meget pent brukt Brio Go MED bag til 3900? Har jeg gått glipp av noe 13 år 10 måneder siden #66373

Ja en må bare være flink til å sile og ikke la det gå inn på seg.
Nåværende vognpark:
Brio Spin, Brio Go og Mountain Buggy Swift:)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Seriøst. Forventer folk å få en meget pent brukt Brio Go MED bag til 3900? Har jeg gått glipp av noe 13 år 10 måneder siden #66379

  • Linka_lill
  • Linka_lill's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Vogndilla
  • Innlegg: 3237
  • Takk er mottatt 10
Det er helt klart...
Vognparken består av Simo Duo, Emmaljunga Scooter 2.0 og Babyjogger City Mini
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Seriøst. Forventer folk å få en meget pent brukt Brio Go MED bag til 3900? Har jeg gått glipp av noe 13 år 10 måneder siden #66382

  • Simenmin
  • Simenmin's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 5567
  • Takk er mottatt 8
Hender seg at jeg svarer litt frekt noen ganger også jeg da :blush: klarer ikke å la være noen ganger når det kommer sånne useriøse henvendelser...
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Seriøst. Forventer folk å få en meget pent brukt Brio Go MED bag til 3900? Har jeg gått glipp av noe 13 år 10 måneder siden #66384

  • studine
  • studine's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Ekspert
  • Innlegg: 1977
  • Takk er mottatt 4
Man må bare prøve å være tålmodig og ikke bry seg om eventuelle skambud tror jeg. Plutselig dukker rett kjøper opp. Er jo heller ikke alle som er like oppdatert på priser ol, og siden det finnes vogner med bag til den prisen er det kanskje ikke alle som vet at dette er en dyr vogn? :unsure:
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Seriøst. Forventer folk å få en meget pent brukt Brio Go MED bag til 3900? Har jeg gått glipp av noe 13 år 10 måneder siden #66388

Det er jeg helt enig med deg i. Og noen tror at det de vil ha fortjener de selv på andres bekostning. Og kansje Go salg nå ikke er det rette, mer tid for triller men at det endrer seg i august/september.
Nåværende vognpark:
Brio Spin, Brio Go og Mountain Buggy Swift:)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Seriøst. Forventer folk å få en meget pent brukt Brio Go MED bag til 3900? Har jeg gått glipp av noe 13 år 10 måneder siden #66392

  • studine
  • studine's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Ekspert
  • Innlegg: 1977
  • Takk er mottatt 4
Er lov å håpe at markedet endrer seg :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Seriøst. Forventer folk å få en meget pent brukt Brio Go MED bag til 3900? Har jeg gått glipp av noe 13 år 10 måneder siden #66394

Det tror jeg det gjør:)
Nåværende vognpark:
Brio Spin, Brio Go og Mountain Buggy Swift:)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Seriøst. Forventer folk å få en meget pent brukt Brio Go MED bag til 3900? Har jeg gått glipp av noe 13 år 10 måneder siden #66408

  • Empa
  • Empa's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 5716
  • Takk er mottatt 10
studine skrev:
Man må bare prøve å være tålmodig og ikke bry seg om eventuelle skambud tror jeg. Plutselig dukker rett kjøper opp. Er jo heller ikke alle som er like oppdatert på priser ol, og siden det finnes vogner med bag til den prisen er det kanskje ikke alle som vet at dette er en dyr vogn? :unsure:

Det er et godt råd. Ikke gi opp :)
Vogngal trebarnsmor og bruker av barnevognguiden i 5 år :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Seriøst. Forventer folk å få en meget pent brukt Brio Go MED bag til 3900? Har jeg gått glipp av noe 13 år 10 måneder siden #66421

  • Spentsmurf
  • Spentsmurf's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Super-VIP
  • Man har en mening til man får en ny
  • Innlegg: 22313
  • Takk er mottatt 52
nei du må stå på ditt, men ser du har litt tidsproblemer ;)
Man har en mening til man får en ny! Og vips så har vi ny vogn :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Seriøst. Forventer folk å få en meget pent brukt Brio Go MED bag til 3900? Har jeg gått glipp av noe 13 år 10 måneder siden #66425

  • Empa
  • Empa's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 5716
  • Takk er mottatt 10
Tror vi kan konkludere med at Go er en tungsolgt vogn. Krysser fingre og tær for deg!
Vogngal trebarnsmor og bruker av barnevognguiden i 5 år :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Seriøst. Forventer folk å få en meget pent brukt Brio Go MED bag til 3900? Har jeg gått glipp av noe 13 år 10 måneder siden #66448

  • Spentsmurf
  • Spentsmurf's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Super-VIP
  • Man har en mening til man får en ny
  • Innlegg: 22313
  • Takk er mottatt 52
Glad jeg ikke har planer om å selge min! Den står forresten temmelig stilig stylet i gangen her nå ;)
Man har en mening til man får en ny! Og vips så har vi ny vogn :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Seriøst. Forventer folk å få en meget pent brukt Brio Go MED bag til 3900? Har jeg gått glipp av noe 13 år 10 måneder siden #66479

  • Empa
  • Empa's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 5716
  • Takk er mottatt 10
Høres spennende ut! Bilder? :D
Vogngal trebarnsmor og bruker av barnevognguiden i 5 år :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Seriøst. Forventer folk å få en meget pent brukt Brio Go MED bag til 3900? Har jeg gått glipp av noe 13 år 10 måneder siden #66485

  • Spentsmurf
  • Spentsmurf's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Super-VIP
  • Man har en mening til man får en ny
  • Innlegg: 22313
  • Takk er mottatt 52
Ja, kan se om jeg får tatt noen nye,,, men dere har nok sett den før :knegg: Men pyntet den med teutonia parasollen og stellevesken og et koselig sengetøy... Men hehe, stellevesken passer overhode ikke :(
Man har en mening til man får en ny! Og vips så har vi ny vogn :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Seriøst. Forventer folk å få en meget pent brukt Brio Go MED bag til 3900? Har jeg gått glipp av noe 13 år 10 måneder siden #66489

  • Empa
  • Empa's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 5716
  • Takk er mottatt 10
Høres veldig fin ut :) Hadde vært gøy med bilder! Artig å se hvordan andre ordner vognene sine. Kanskje man kan få noen tips!
Vogngal trebarnsmor og bruker av barnevognguiden i 5 år :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Seriøst. Forventer folk å få en meget pent brukt Brio Go MED bag til 3900? Har jeg gått glipp av noe 13 år 10 måneder siden #66495

  • Spentsmurf
  • Spentsmurf's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Super-VIP
  • Man har en mening til man får en ny
  • Innlegg: 22313
  • Takk er mottatt 52
lurer på hvor de bildene ligger jeg :unsure:
Man har en mening til man får en ny! Og vips så har vi ny vogn :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Seriøst. Forventer folk å få en meget pent brukt Brio Go MED bag til 3900? Har jeg gått glipp av noe 13 år 10 måneder siden #66501

  • maritus
  • maritus's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Seniormedlem
  • Innlegg: 527
Da har jeg solgt Goèn min i kveld! :) For 3900. Var det den sto til nå.. Var enda en som ville ha den rett før jeg skulle selge den selvfølgelig ;)
Så da skal jeg til simo og bestille meg splitter ny brrrrrun Go med bag i morgen ;) :)
Men irriterer meg at jeg måtte under 400 altså. Jeg må jo kjøpe nytt regntrekk også til både bag og sportsdel nå. Men men. Gleder meg til ny vogn jeg nå :) Selv om det er den samme ;)
triller for tiden CC mens jeg drømmer om ny Go og bee ;=))
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Seriøst. Forventer folk å få en meget pent brukt Brio Go MED bag til 3900? Har jeg gått glipp av noe 13 år 10 måneder siden #66502

  • Maybeme
  • Maybeme's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Ekspert
  • Innlegg: 1107
  • Takk er mottatt 1
Gratulerer med salg, det er en deilig følelse å være ferdig med det.
Og så kan du bestille den nye med god samvittighet. Jeg syns også brun Go er finest, ville definitivt hatt det hvis jeg skulle hatt Go.
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Seriøst. Forventer folk å få en meget pent brukt Brio Go MED bag til 3900? Har jeg gått glipp av noe 13 år 10 måneder siden #66503

  • Linka_lill
  • Linka_lill's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Vogndilla
  • Innlegg: 3237
  • Takk er mottatt 10
nå kan du iallefall puste lettet ut ovet at den er solgt. Kjedelig å gå under det en vil ha, men var heldigvis ikke mye under da. Kos deg med nytt vognkjøp :)
Vognparken består av Simo Duo, Emmaljunga Scooter 2.0 og Babyjogger City Mini
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Seriøst. Forventer folk å få en meget pent brukt Brio Go MED bag til 3900? Har jeg gått glipp av noe 13 år 10 måneder siden #66516

  • sissoll
  • sissoll's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 7407
  • Takk er mottatt 10
Gratulerer med salg! Godt å få det unna, selv om det er surt med prisen. Og så får du vel 20% på hele kjøpet på simobutikken, så da er det ikke like surt at du må kjøpe nytt regntrekk kanskje? :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Seriøst. Forventer folk å få en meget pent brukt Brio Go MED bag til 3900? Har jeg gått glipp av noe 13 år 10 måneder siden #66520

  • studine
  • studine's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Ekspert
  • Innlegg: 1977
  • Takk er mottatt 4
Gratulerer med salg! Alltid deilig når man blir kvitt det man vil selge :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Seriøst. Forventer folk å få en meget pent brukt Brio Go MED bag til 3900? Har jeg gått glipp av noe 13 år 10 måneder siden #66530

  • maritus
  • maritus's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Seniormedlem
  • Innlegg: 527
Tusen takk :) Ja får jo 20% så da går det jo ann liksom ;) :P
triller for tiden CC mens jeg drømmer om ny Go og bee ;=))
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Seriøst. Forventer folk å få en meget pent brukt Brio Go MED bag til 3900? Har jeg gått glipp av noe 13 år 10 måneder siden #66531

  • Empa
  • Empa's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 5716
  • Takk er mottatt 10
Gratulerer så mye med vognsalg! Herlig!
Vogngal trebarnsmor og bruker av barnevognguiden i 5 år :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Seriøst. Forventer folk å få en meget pent brukt Brio Go MED bag til 3900? Har jeg gått glipp av noe 13 år 10 måneder siden #66532

  • Linka_lill
  • Linka_lill's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Vogndilla
  • Innlegg: 3237
  • Takk er mottatt 10
ååååå, den som hadde hatt % på slike butikker, men hadde vel bare vært farlig, he he
Vognparken består av Simo Duo, Emmaljunga Scooter 2.0 og Babyjogger City Mini
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Seriøst. Forventer folk å få en meget pent brukt Brio Go MED bag til 3900? Har jeg gått glipp av noe 13 år 10 måneder siden #66547

Gratulerer med salget ditt. Snart kan vi vel gratulere med ny vogn:) :dans1:
Nåværende vognpark:
Brio Spin, Brio Go og Mountain Buggy Swift:)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Seriøst. Forventer folk å få en meget pent brukt Brio Go MED bag til 3900? Har jeg gått glipp av noe 13 år 10 måneder siden #66548

  • maritus
  • maritus's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Seniormedlem
  • Innlegg: 527
tusen takk :laugh: Skal legge ut bilder når jeg får den nye vognen. Har kjøpt voksi silkedyne til både vognen og sengen med tilhørende silke dynetrekk. Gleder meg til å prøve det oppi bagen:) Bare synd det ikke er rosa ;) Men har kjøpt rosa sengetøy også som garantert blir lekkert i den brune vognen :)
Ja, å så skal det vel være en nydelig liten jente oppi der snart også. hehe. Glemmer nesten henne oppi alt dette vogn styret ;) :whistle:
triller for tiden CC mens jeg drømmer om ny Go og bee ;=))
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Seriøst. Forventer folk å få en meget pent brukt Brio Go MED bag til 3900? Har jeg gått glipp av noe 13 år 10 måneder siden #66637

  • Spentsmurf
  • Spentsmurf's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Super-VIP
  • Man har en mening til man får en ny
  • Innlegg: 22313
  • Takk er mottatt 52
Endelig!!!! Gratulerer så mye, og som sagt, det ordner seg for snille jenter! Men, kjedelig med prisen da :S
Man har en mening til man får en ny! Og vips så har vi ny vogn :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.
  • Side:
  • 1
Tid til å lage siden: 0.902 sekunder