Skip to content
Husk meg
Du er her: Hjem Forum Barnevogner Barnevogndebatten Fikk plutselig et behov for ei vogn med ungen sittende mot meg!
Velkommen, gjester
Brukernavn: Passord: Husk meg
  • Side:
  • 1

EMNE: Fikk plutselig et behov for ei vogn med ungen sittende mot meg!

Fikk plutselig et behov for ei vogn med ungen sittende mot meg! 13 år 10 måneder siden #64719

  • Vesla85
  • Vesla85's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Seniormedlem
  • Innlegg: 140
Nå er det leeeenge siden jeg har vært her inne, kan ha noe med at vi har hatt en drittvår/sommer her i trøndelag, dermed ingen trilling, og veldig lite fokus på vogn.

Men nå har jeg altså lagt ut scooteren for salg på finn.no. Selger den fordi jeg trenger jo ikke to vogner som har samme "bruksområde" (scooter og mb). MB er seriøst den beste vogna jeg noen gang har trilla!

Men når jeg satt her å trykke, så fikk jeg plutselig et ille stort savn etter simoen min, snufs.. (pga av sittedel vendt mot meg)
What To do?! Jeg vil ikke ha simo igjen, men har hengt meg litt opp i cerox/ city cross. Elsker jo scooteren (dette er min andre), men når jeg allerede har en vogn med sittedelen vent fra meg, så trenger jeg ikke to!

MB er jo en helt fantastisk lett vogn, så er redd jeg får et skikkelig sjokk om jeg skal til å trille en tyngre vogn med fire faste hjul igjen?!
Men så kjenner jeg at jeg savner noe med sittedel mot meg, en god og lun kalesj, og en skikkelig fotpose når høsten med surt og kaldt vær kommer igjen altså.

Usj, jeg som trodde jeg var kurert for vogndilla når min store drøm, MB var i hus!

Slå meg i hodet med noe hardt noen, pliiiis! :woohoo:

Vet ikke helt hvor jeg vil hen med dette innlegget, men må bare få skrivd i fra meg. Nevner jeg ordet ny vogn til sambo, så tror jeg han kolapser :unsure:
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Fikk plutselig et behov for ei vogn med ungen sittende mot meg! 13 år 10 måneder siden #64724

  • Spentsmurf
  • Spentsmurf's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Super-VIP
  • Man har en mening til man får en ny
  • Innlegg: 22313
  • Takk er mottatt 52
hehe, da kan du og jeg sikle på cerox 2.0 sammen :) husk det er forskjel på cerox og cerox 2.0 ;)
Man har en mening til man får en ny! Og vips så har vi ny vogn :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Fikk plutselig et behov for ei vogn med ungen sittende mot meg! 13 år 10 måneder siden #64727

  • Vesla85
  • Vesla85's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Seniormedlem
  • Innlegg: 140
Spentsmurf skrev:
hehe, da kan du og jeg sikle på cerox 2.0 sammen :) husk det er forskjel på cerox og cerox 2.0 ;)

Hva er forskjellen? Nye hjul ser det kanskje ut som?
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Fikk plutselig et behov for ei vogn med ungen sittende mot meg! 13 år 10 måneder siden #64730

  • Spentsmurf
  • Spentsmurf's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Super-VIP
  • Man har en mening til man får en ny
  • Innlegg: 22313
  • Takk er mottatt 52
Nye hjul, ny utforming på kalesjen, anen utforming på understellet. Du ser det godt om du ser på infomasjonen her ine på cerox og på em. sime sider om cerox 2.0 :D
Man har en mening til man får en ny! Og vips så har vi ny vogn :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Fikk plutselig et behov for ei vogn med ungen sittende mot meg! 13 år 10 måneder siden #64746

  • Vesla85
  • Vesla85's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Seniormedlem
  • Innlegg: 140
Skal sjekke ut! :D
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Fikk plutselig et behov for ei vogn med ungen sittende mot meg! 13 år 10 måneder siden #64751

  • Spentsmurf
  • Spentsmurf's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Super-VIP
  • Man har en mening til man får en ny
  • Innlegg: 22313
  • Takk er mottatt 52
:)
Man har en mening til man får en ny! Og vips så har vi ny vogn :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Fikk plutselig et behov for ei vogn med ungen sittende mot meg! 13 år 10 måneder siden #64779

  • Vesla85
  • Vesla85's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Seniormedlem
  • Innlegg: 140
Men er det ingen som har meninger/ erfaringer? Er det fullstendig galskap å gå fra en kjempelett og enkel trehjuling som MB, og over til en firhjuling igjen? Noen som har gjort det samme? Hehe..
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Fikk plutselig et behov for ei vogn med ungen sittende mot meg! 13 år 10 måneder siden #64784

  • Spentsmurf
  • Spentsmurf's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Super-VIP
  • Man har en mening til man får en ny
  • Innlegg: 22313
  • Takk er mottatt 52
Jepp, og jeg synes det kommer helt an på... Jeg var jo overhode ikke fornøyd med min mb jeg da :blush: SÅ jeg synes ikke det var så vanskelig å trille tunge store simo duo igjen rett etterpå
Man har en mening til man får en ny! Og vips så har vi ny vogn :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Fikk plutselig et behov for ei vogn med ungen sittende mot meg! 13 år 10 måneder siden #64787

  • Vogngal
  • Vogngal's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Ekspert
  • Innlegg: 1400
  • Takk er mottatt 7
Ja, jeg har gått fra MB til firehjuling 2 ganger (og veldig raskt tilbake igjen :) )

Etter å ha blitt vant til den fantastiske trillekomforten til MB er det vanskelig å bytte til noe annet har jeg erfart, så jeg vender alltid tilbake til MB.
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Fikk plutselig et behov for ei vogn med ungen sittende mot meg! 13 år 10 måneder siden #64790

  • Spentsmurf
  • Spentsmurf's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Super-VIP
  • Man har en mening til man får en ny
  • Innlegg: 22313
  • Takk er mottatt 52
:)

Vi er som sagt alle forskjellige :) Og jeg fikk vel vogna litt overhypet tror jeg :blush:
Man har en mening til man får en ny! Og vips så har vi ny vogn :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Fikk plutselig et behov for ei vogn med ungen sittende mot meg! 13 år 10 måneder siden #64811

  • Vesla85
  • Vesla85's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Seniormedlem
  • Innlegg: 140
Vogngal skrev:
Ja, jeg har gått fra MB til firehjuling 2 ganger (og veldig raskt tilbake igjen :) )

Etter å ha blitt vant til den fantastiske trillekomforten til MB er det vanskelig å bytte til noe annet har jeg erfart, så jeg vender alltid tilbake til MB.

Hvilke firhjulinger har du prøvd i mellom MB da?

Jeg kan ikke finne på å selge MB'en, det er jo galskap! :P Men vil ha ei anna vogn i tillegg :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Fikk plutselig et behov for ei vogn med ungen sittende mot meg! 13 år 10 måneder siden #65091

  • Empa
  • Empa's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 5716
  • Takk er mottatt 10
Det er så flott med vogner med vendbar sittedel. Er så utrolig flott å kunne ha barnet vendt mot en :) Har du lyst har du lov!
Vogngal trebarnsmor og bruker av barnevognguiden i 5 år :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Fikk plutselig et behov for ei vogn med ungen sittende mot meg! 13 år 10 måneder siden #65098

  • Vesla85
  • Vesla85's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Seniormedlem
  • Innlegg: 140
Ah, til og med mamma var enig med meg! Hun begynner å komme inn i det med alle vognene mine hun også, hehe.. Hun synes MB er fantastisk å trille! Og hadde prøvetrilla Quinny Freestyle'n til barnebarnet til ei venninne, og sa den var grusom å trille i forhold til min, hehe.. Litt morsomt at MAMMA er engasjert! :laugh:

Men, jeg kan jo ikke finne på å SELGE MB'en!? Det er jo den beste vogna jeg noen gang har trilla! Jeg vil jo angre som bare det om jeg selger den!?
Grunnen til at jeg vil ha CC nå, er jo for å ha ei lun og god vogn når høsten og vinteren kommer igjen.

Men så koster CC ganske mye, ikke er det særlig mange på finn heller, så må vel kjøpe ny regner jeg med.

Nå har jeg egentlig solgt scooteren (snufs..), er det en tabbe av meg å selge den? Skulle jeg heller solgt MB? Men det er jo ikke mange mnd siden jeg kjøpte MB.

Gaaaaah, jeg ender opp med å bytte ut hele greia sikkert!
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Fikk plutselig et behov for ei vogn med ungen sittende mot meg! 13 år 10 måneder siden #65103

  • Empa
  • Empa's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 5716
  • Takk er mottatt 10
Synes ikke det var dumt å selge scooter ;) bruk pengene til å spare til cc/cerox. Jeg har pleid å løse slikt med å øke vognbudsjettet hihi! Nå vil du jo sikkert ha behov for barnehagevogn ;)

Ser for meg at samtlige her inne kommer til å bli bestemødre som er særdeles interessert i vogner ;)
Vogngal trebarnsmor og bruker av barnevognguiden i 5 år :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Fikk plutselig et behov for ei vogn med ungen sittende mot meg! 13 år 10 måneder siden #65211

Det med å ha barnet vendt mot seg er noe av grunnen til at vi har byttet vogner ofte. Jeg har stadig trodd at nå vil han sitte fra meg men enda, selv om han er over to vil han sitte mot oss. Han ber om det selv.
Nåværende vognpark:
Brio Spin, Brio Go og Mountain Buggy Swift:)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Fikk plutselig et behov for ei vogn med ungen sittende mot meg! 13 år 10 måneder siden #65221

  • Spentsmurf
  • Spentsmurf's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Super-VIP
  • Man har en mening til man får en ny
  • Innlegg: 22313
  • Takk er mottatt 52
samme her, A aksepterer å sitte mer i vogn når hun kan bytte litt på.. det er en av grunnene til at jeg digger vendbare styrer... uansett hvor enkle setene er å flytte med ungen i er det nå engang litt tungt å flytte rundt på en 2 åring :S
Man har en mening til man får en ny! Og vips så har vi ny vogn :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Fikk plutselig et behov for ei vogn med ungen sittende mot meg! 13 år 10 måneder siden #65224

  • Empa
  • Empa's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 5716
  • Takk er mottatt 10
Da vår var to år trivdes han også bestå å sitte forovervendt. Så det er utrolig kjekt med mulighet for begge veier, ja :)
Vogngal trebarnsmor og bruker av barnevognguiden i 5 år :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Fikk plutselig et behov for ei vogn med ungen sittende mot meg! 13 år 10 måneder siden #65238

  • studine
  • studine's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Ekspert
  • Innlegg: 1977
  • Takk er mottatt 4
Jeg ville solgt scooter og kjøpt CC ved siden av MB jeg ;) Selv om det blir dyrt, er det kanskje den beste komboen for å gjøre deg fornøyd ;)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Fikk plutselig et behov for ei vogn med ungen sittende mot meg! 13 år 10 måneder siden #65255

  • Spentsmurf
  • Spentsmurf's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Super-VIP
  • Man har en mening til man får en ny
  • Innlegg: 22313
  • Takk er mottatt 52
:knegg: Hysj studine, for Mb er solgt :glis:
Man har en mening til man får en ny! Og vips så har vi ny vogn :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Fikk plutselig et behov for ei vogn med ungen sittende mot meg! 13 år 10 måneder siden #65257

  • Vesla85
  • Vesla85's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Seniormedlem
  • Innlegg: 140
Hahaha! Ja hadde jeg hatt råd til å kjøpe CC uten å selge MB, så hadde jeg glatt beholdt den! Men sånn ble det altså ikke, hehe.. :D
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Fikk plutselig et behov for ei vogn med ungen sittende mot meg! 13 år 10 måneder siden #65262

  • Spentsmurf
  • Spentsmurf's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Super-VIP
  • Man har en mening til man får en ny
  • Innlegg: 22313
  • Takk er mottatt 52
Er jo ikke noe i veien for at du bytter til en annen mb når du er lei cc :P
Man har en mening til man får en ny! Og vips så har vi ny vogn :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Fikk plutselig et behov for ei vogn med ungen sittende mot meg! 13 år 10 måneder siden #65264

  • Vesla85
  • Vesla85's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Seniormedlem
  • Innlegg: 140
Spentsmurf skrev:
Er jo ikke noe i veien for at du bytter til en annen mb når du er lei cc :P

Ikke si d til noen, men det er det som er tanken :laugh: Hvis jeg føler jeg tilbake til MB om et år eller noe, så blir det garantert en nyere modell enn 2009, hehe..
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Fikk plutselig et behov for ei vogn med ungen sittende mot meg! 13 år 10 måneder siden #65269

  • Spentsmurf
  • Spentsmurf's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Super-VIP
  • Man har en mening til man får en ny
  • Innlegg: 22313
  • Takk er mottatt 52
:P Og det er jo stor forskjell på 09 og 10 mod, så det blir jo i alle fall spennende!!! men ups... HYSSSJ :P
Man har en mening til man får en ny! Og vips så har vi ny vogn :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Fikk plutselig et behov for ei vogn med ungen sittende mot meg! 13 år 10 måneder siden #65275

  • Empa
  • Empa's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 5716
  • Takk er mottatt 10
Vesla85 skrev:
Spentsmurf skrev:
Er jo ikke noe i veien for at du bytter til en annen mb når du er lei cc :P

Ikke si d til noen, men det er det som er tanken :laugh: Hvis jeg føler jeg tilbake til MB om et år eller noe, så blir det garantert en nyere modell enn 2009, hehe..

Høres ut som en skikkelig bra plan ;) Er min plan oxo, før hun fyller 3;)
Vogngal trebarnsmor og bruker av barnevognguiden i 5 år :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Fikk plutselig et behov for ei vogn med ungen sittende mot meg! 13 år 10 måneder siden #65283

  • Spentsmurf
  • Spentsmurf's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Super-VIP
  • Man har en mening til man får en ny
  • Innlegg: 22313
  • Takk er mottatt 52
hihi :)

Hipp hipp hurra for gode vognplaner! :)
Man har en mening til man får en ny! Og vips så har vi ny vogn :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Fikk plutselig et behov for ei vogn med ungen sittende mot meg! 13 år 10 måneder siden #65285

Spentsmurf skrev:
hihi :)

Hipp hipp hurra for gode vognplaner! :)
De beste planene:)
Nåværende vognpark:
Brio Spin, Brio Go og Mountain Buggy Swift:)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Fikk plutselig et behov for ei vogn med ungen sittende mot meg! 13 år 10 måneder siden #65287

  • studine
  • studine's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Ekspert
  • Innlegg: 1977
  • Takk er mottatt 4
Planer er alltid kjekke å ha, selv om de har en tendens til å bli endra på ;)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Fikk plutselig et behov for ei vogn med ungen sittende mot meg! 13 år 10 måneder siden #65308

studine skrev:
Planer er alltid kjekke å ha, selv om de har en tendens til å bli endra på ;)
:lol: Derfor det er planer men ingen sa noe om bestemte :lol: :lol:
Nåværende vognpark:
Brio Spin, Brio Go og Mountain Buggy Swift:)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Fikk plutselig et behov for ei vogn med ungen sittende mot meg! 13 år 10 måneder siden #65318

  • Vesla85
  • Vesla85's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Seniormedlem
  • Innlegg: 140
Og det er derfor jeg alltid ha planer om at DETTE er den siste vogna mi! Men det blir alltid endringer. Jeg forstår ikke det..
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Fikk plutselig et behov for ei vogn med ungen sittende mot meg! 13 år 10 måneder siden #65319

  • Empa
  • Empa's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 5716
  • Takk er mottatt 10
studine skrev:
Planer er alltid kjekke å ha, selv om de har en tendens til å bli endra på ;)

Jepp ;) Veldig stor tendens :D Planer er til for å endres :D
Vogngal trebarnsmor og bruker av barnevognguiden i 5 år :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Fikk plutselig et behov for ei vogn med ungen sittende mot meg! 13 år 10 måneder siden #65354

Vesla85 skrev:
Og det er derfor jeg alltid ha planer om at DETTE er den siste vogna mi! Men det blir alltid endringer. Jeg forstår ikke det..
Vet du hva, det tenker jeg hver gang, iallfall i to uker etter jeg har fått vognen i hus, men den lykken varer nesten aldri lenge.
Den eneste vognen som har vært lenge hos oss er Brio Go. Nå har vi hatt den i 1,5 år og den selger jeg ikke uansett:)
Nåværende vognpark:
Brio Spin, Brio Go og Mountain Buggy Swift:)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Fikk plutselig et behov for ei vogn med ungen sittende mot meg! 13 år 10 måneder siden #65355

  • studine
  • studine's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Ekspert
  • Innlegg: 1977
  • Takk er mottatt 4
Sikker på at sambo hadde fått spader av å lese på forumet her på BVG... Da hadde han garantert blitt bekymra for mine vognplaner i hvert fall :D
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Fikk plutselig et behov for ei vogn med ungen sittende mot meg! 13 år 10 måneder siden #65357

  • Spentsmurf
  • Spentsmurf's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Super-VIP
  • Man har en mening til man får en ny
  • Innlegg: 22313
  • Takk er mottatt 52
hehe, men du er jo en av de roligste på den fronten studine!! I alle fall slik du utrykker deg :)
Man har en mening til man får en ny! Og vips så har vi ny vogn :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Fikk plutselig et behov for ei vogn med ungen sittende mot meg! 13 år 10 måneder siden #65363

  • studine
  • studine's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Ekspert
  • Innlegg: 1977
  • Takk er mottatt 4
Haha, men nå har jo ikke ungen kommet enda da... Og jeg har jo noen vogner stående her allerede :whistle: Så rolig? Tja...

Kikka forresten i dag også, og gale meg måtte av alle ting bort og kjenne på en S3, som jeg i hvert fall ikke skal ha... Og en Dazzle... Men falt ikke umiddelbart for noen av dem, så skal nok klare å styre meg litt til ;)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Fikk plutselig et behov for ei vogn med ungen sittende mot meg! 13 år 10 måneder siden #65436

  • Spentsmurf
  • Spentsmurf's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Super-VIP
  • Man har en mening til man får en ny
  • Innlegg: 22313
  • Takk er mottatt 52
hehe ;) Vi får se da vet du :P
Man har en mening til man får en ny! Og vips så har vi ny vogn :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Fikk plutselig et behov for ei vogn med ungen sittende mot meg! 13 år 10 måneder siden #65469

  • Empa
  • Empa's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 5716
  • Takk er mottatt 10
studine skrev:
Sikker på at sambo hadde fått spader av å lese på forumet her på BVG... Da hadde han garantert blitt bekymra for mine vognplaner i hvert fall :D

Samme her, glad min ikke er her inne og titter ;)
Vogngal trebarnsmor og bruker av barnevognguiden i 5 år :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Fikk plutselig et behov for ei vogn med ungen sittende mot meg! 13 år 10 måneder siden #65472

Empa skrev:
studine skrev:
Sikker på at sambo hadde fått spader av å lese på forumet her på BVG... Da hadde han garantert blitt bekymra for mine vognplaner i hvert fall :D

Samme her, glad min ikke er her inne og titter ;)
Min er heldigvis opptatt med biler på Finn han hehe
Nåværende vognpark:
Brio Spin, Brio Go og Mountain Buggy Swift:)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Fikk plutselig et behov for ei vogn med ungen sittende mot meg! 13 år 10 måneder siden #65474

  • Spentsmurf
  • Spentsmurf's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Super-VIP
  • Man har en mening til man får en ny
  • Innlegg: 22313
  • Takk er mottatt 52
hehe, tror min vet jeg er her, men han gidder ikke se, for han er nok bare sjeleglad for at han slipper maset ;)
Man har en mening til man får en ny! Og vips så har vi ny vogn :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Fikk plutselig et behov for ei vogn med ungen sittende mot meg! 13 år 10 måneder siden #65518

  • Empa
  • Empa's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 5716
  • Takk er mottatt 10
Ja, min vet også at jeg er her. Men pleier ikke snoke ;) Han har sine laster han og, så han har egentlig ikke så mye han skulle sagt ;)
Vogngal trebarnsmor og bruker av barnevognguiden i 5 år :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Fikk plutselig et behov for ei vogn med ungen sittende mot meg! 13 år 10 måneder siden #65585

  • Spentsmurf
  • Spentsmurf's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Super-VIP
  • Man har en mening til man får en ny
  • Innlegg: 22313
  • Takk er mottatt 52
Samme som her det ;) Jeg aner ikke hva dne siste elektriske duppeditten hans kostet f.eks :P
Man har en mening til man får en ny! Og vips så har vi ny vogn :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Fikk plutselig et behov for ei vogn med ungen sittende mot meg! 13 år 10 måneder siden #65606

  • Linka_lill
  • Linka_lill's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Vogndilla
  • Innlegg: 3237
  • Takk er mottatt 10
godt å høre vi er i sammen båt hele gjengen. Så da er jo alt på normalen da vil jeg påstå :woohoo:
Vognparken består av Simo Duo, Emmaljunga Scooter 2.0 og Babyjogger City Mini
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Fikk plutselig et behov for ei vogn med ungen sittende mot meg! 13 år 10 måneder siden #65645

  • Empa
  • Empa's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 5716
  • Takk er mottatt 10
Ja, de må bare ikke klage, de gutta!
Vogngal trebarnsmor og bruker av barnevognguiden i 5 år :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Fikk plutselig et behov for ei vogn med ungen sittende mot meg! 13 år 10 måneder siden #65657

Empa skrev:
Ja, de må bare ikke klage, de gutta!
De fleste av de gjør vel ikke det:) Ikke så mye iallfall tror jeg ut fra antall vogner vi har:)
Nåværende vognpark:
Brio Spin, Brio Go og Mountain Buggy Swift:)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Fikk plutselig et behov for ei vogn med ungen sittende mot meg! 13 år 10 måneder siden #65738

  • Linka_lill
  • Linka_lill's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Vogndilla
  • Innlegg: 3237
  • Takk er mottatt 10
så sant så sant, tror de har det godt jeg...vi har alle våre laster, heldigvis :)
Vognparken består av Simo Duo, Emmaljunga Scooter 2.0 og Babyjogger City Mini
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Fikk plutselig et behov for ei vogn med ungen sittende mot meg! 13 år 10 måneder siden #65820

  • Spentsmurf
  • Spentsmurf's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Super-VIP
  • Man har en mening til man får en ny
  • Innlegg: 22313
  • Takk er mottatt 52
hehe vognlaster er jo ikke de værste da, vil jeg anta :S
Man har en mening til man får en ny! Og vips så har vi ny vogn :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Fikk plutselig et behov for ei vogn med ungen sittende mot meg! 13 år 10 måneder siden #65822

Nei og summen av laster er konstant sier de vise:)
Nåværende vognpark:
Brio Spin, Brio Go og Mountain Buggy Swift:)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Fikk plutselig et behov for ei vogn med ungen sittende mot meg! 13 år 10 måneder siden #65830

  • Spentsmurf
  • Spentsmurf's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Super-VIP
  • Man har en mening til man får en ny
  • Innlegg: 22313
  • Takk er mottatt 52
hehe ;)
Man har en mening til man får en ny! Og vips så har vi ny vogn :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Fikk plutselig et behov for ei vogn med ungen sittende mot meg! 13 år 10 måneder siden #65919

  • Empa
  • Empa's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 5716
  • Takk er mottatt 10
mammaentilgutten skrev:
Empa skrev:
Ja, de må bare ikke klage, de gutta!
De fleste av de gjør vel ikke det:) Ikke så mye iallfall tror jeg ut fra antall vogner vi har:)

Tror våre menn må være ekstra snille. Eller så ser de sitt snitt til også kunne ha en ganske dyr hobby ;)
Vogngal trebarnsmor og bruker av barnevognguiden i 5 år :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Fikk plutselig et behov for ei vogn med ungen sittende mot meg! 13 år 10 måneder siden #65925

  • Linka_lill
  • Linka_lill's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Vogndilla
  • Innlegg: 3237
  • Takk er mottatt 10
:knegg:
Vognparken består av Simo Duo, Emmaljunga Scooter 2.0 og Babyjogger City Mini
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Fikk plutselig et behov for ei vogn med ungen sittende mot meg! 13 år 10 måneder siden #65927

  • Linka_lill
  • Linka_lill's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Vogndilla
  • Innlegg: 3237
  • Takk er mottatt 10
jeg velger å tro det første :blush:
Vognparken består av Simo Duo, Emmaljunga Scooter 2.0 og Babyjogger City Mini
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Fikk plutselig et behov for ei vogn med ungen sittende mot meg! 13 år 10 måneder siden #65929

  • Empa
  • Empa's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 5716
  • Takk er mottatt 10
Her har det vært begge deler ;)
Vogngal trebarnsmor og bruker av barnevognguiden i 5 år :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Fikk plutselig et behov for ei vogn med ungen sittende mot meg! 13 år 10 måneder siden #65997

  • Spentsmurf
  • Spentsmurf's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Super-VIP
  • Man har en mening til man får en ny
  • Innlegg: 22313
  • Takk er mottatt 52
hehe, her tror jeg det er en meget god kombinasjon :knegg:
Man har en mening til man får en ny! Og vips så har vi ny vogn :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.
  • Side:
  • 1
Tid til å lage siden: 0.770 sekunder