Skip to content
Husk meg
Du er her: Hjem Forum Barnevogner Barnevogndebatten Litt dårlig samvittighet...
Velkommen, gjester
Brukernavn: Passord: Husk meg
  • Side:
  • 1

EMNE: Litt dårlig samvittighet...

Litt dårlig samvittighet... 13 år 11 måneder siden #60350

  • d1cte
  • d1cte's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Seniormedlem
  • Innlegg: 118
Jeg har to vogner, emmaljunga edge duo og stokke xplory (sittedelen). Har hele tia brukt edgen til å sove i, og hatt stokke i bilen, men nå om to uker venter vi en til så har begynt å venne Amalie til å sove i xploryen sånn at edgen skal overtas av babyen.

Går helt fint det altså, men nå i det siste har Amalie begynt å klatre opp i edgen som står i gangen, og legger seg ned og sier "uuuut" og peker på døra. Så nå plutselig skal hun trilles tur med, tilogmed LIGGE mens vi triller, og er sååå fornøyd. Kjenner jeg har litt dårlig samvittighet for at vi tar fra henne vogna.. :unsure:

Planen var jo egentlig å kjøpe søskenvogn nå, men det må vi nok vente med for sambo har mista jobben :S
Har en Stokke Xplory og en TFK Twinner Twist Duo, men tvillingvogna skal selges, og nå leter jeg etter ny til å erstatte den med..
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Litt dårlig samvittighet... 13 år 11 måneder siden #60353

  • Spentsmurf
  • Spentsmurf's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Super-VIP
  • Man har en mening til man får en ny
  • Innlegg: 22313
  • Takk er mottatt 52
Huff da, det var leit med jobben hans :( Vi får håpe det ordner seg med ny jobb asap! :hug1:

Hvor gammel er datteren din? Vi får to ganske tette, men har tenkt å klare oss uten søskenvogn i utg pkt... :S Tenker det blir et ståbrett eller en søskenvogn :blush:

NOk om det, om datteren din nestne ikke har sovet i stokke før er det vel ikke så unormalt.. Men du får være hard, legg edge i bilen enn så lenge (eller på boden eller et annet sted hvor hun ikke ser den) så viser du kun frem stokke :) Tenker det gjør susen :P Kan jo være hun synes det er litt kjedelig at hun ikke klarer klatre ut og inn av stokke selv??? Ikke vet jeg.. Unger er rare :humre:

Hvis det blir krise så får babyen sove i bagen med vuggefunkjsjon på gulvet og datteren din i Edge ;) Ble vel ikke noe klokere av dette kanskje`:unsure:
Man har en mening til man får en ny! Og vips så har vi ny vogn :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Litt dårlig samvittighet... 13 år 11 måneder siden #60354

  • d1cte
  • d1cte's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Seniormedlem
  • Innlegg: 118
Nei det er ingen problem for henne å sove i stokke, hun elsker den vogna også, like lett å legge henne der :laugh:

Problemet er bare det at hun nå virkelig er blitt interessert i å trilles i edgen, sikkert fordi hun nå kommer oppi den selv når vognposen (bruker enda voksi sin sommerpose) ligger i stokkevogna og ikke i edgen. Hun har aldri før bedt om å få trille tur, men nå når jeg skal pakke frem bagen i stedenfor er hun blitt suuuperglad i å trille..

Hun er 22 mnd, og hadde også tenkt å klare meg uten søskenvogn i utgangspunktet, men hun blir ikke være i barnehage før i mars, for siden han mista jobben så har vi ikke råd å takke nei til å spare 6000 kr i mnd (kontantstøtta og barnahageregninga), og jeg har veeeldig bekkenløsning så klarer ikke springe etter henne når hun stikker av. Men håper jo han finner seg jobb fort da :cheer:
Har en Stokke Xplory og en TFK Twinner Twist Duo, men tvillingvogna skal selges, og nå leter jeg etter ny til å erstatte den med..
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Litt dårlig samvittighet... 13 år 11 måneder siden #60367

  • Spentsmurf
  • Spentsmurf's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Super-VIP
  • Man har en mening til man får en ny
  • Innlegg: 22313
  • Takk er mottatt 52
skjønner den :) Men vet ikke hva du er ute etter slags søskenvogn, men det er jo de som ikke koster all verden også :hug1:
Man har en mening til man får en ny! Og vips så har vi ny vogn :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Litt dårlig samvittighet... 13 år 11 måneder siden #60383

  • d1cte
  • d1cte's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Seniormedlem
  • Innlegg: 118
pga en monsterbakke her, og bekkenløsninga, så er hovedkriteriet mitt håndbrems.. og det hjalp ikke akkurat på prisen :angry:
Har en Stokke Xplory og en TFK Twinner Twist Duo, men tvillingvogna skal selges, og nå leter jeg etter ny til å erstatte den med..
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Litt dårlig samvittighet... 13 år 11 måneder siden #60384

  • Spentsmurf
  • Spentsmurf's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Super-VIP
  • Man har en mening til man får en ny
  • Innlegg: 22313
  • Takk er mottatt 52
hehe, jeg ser den :( Men du får ta en titt på den b-double jeg fant på bs i dag :) ANer ikke om det var håndbrems eller noe, men den så snerten ut da :blush:
Man har en mening til man får en ny! Og vips så har vi ny vogn :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.
  • Side:
  • 1
Tid til å lage siden: 0.690 sekunder
ERROR: mod_kunenalogin: Kunena 1.6.2 (or later) is not installed on your system!