Skip to content
Husk meg
Du er her: Hjem Forum Barnevogner Barnevogndebatten Hvilke egenskaper er de viktigste for deg i en vogn?
Velkommen, gjester
Brukernavn: Passord: Husk meg
  • Side:
  • 1

EMNE: Hvilke egenskaper er de viktigste for deg i en vogn?

Hvilke egenskaper er de viktigste for deg i en vogn? 13 år 11 måneder siden #60295

  • studine
  • studine's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Ekspert
  • Innlegg: 1977
  • Takk er mottatt 4
- Vekt?
- Lunhet?
- Størrelse på bag?
- Størrelse på sete?
- Svingbare hjul?
- Lufthjul?
- Størrelse sammenlagt?
- Handlekurv?

You name it... ;)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Hvilke egenskaper er de viktigste for deg i en vogn? 13 år 11 måneder siden #60297

  • Empa
  • Empa's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 5716
  • Takk er mottatt 10
Det viktigste for meg er :
1:Komfort for barnet
2:Trillekomfort
3:Lunhet
4:Rygglengde+ en viss baglengde og dybde
5:Vekt
6:Utseende

Og selvfølgelig kvalitet :)
Vogngal trebarnsmor og bruker av barnevognguiden i 5 år :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Hvilke egenskaper er de viktigste for deg i en vogn? 13 år 11 måneder siden #60299

  • Spentsmurf
  • Spentsmurf's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Super-VIP
  • Man har en mening til man får en ny
  • Innlegg: 22313
  • Takk er mottatt 52
Oj, viktigste for meg tror jeg må være komfort for barnet. Om ikke barnet sitter/ligger bra er trilleturen dømt til å mislykkes uansett. ;)
Trillekomfort er viktig, det sier seg jo selv :) Og så er det viktig for meg at vogna ser ok ut, er lett å bruke og har greie brukervennlige finesser og en romslig handlekurv er jo ikke å forakte. At vogna tar liten plass sammenslått er jo greit det også, men alt til sin tid :) Noen egenskaper er viktige en periode, neste periode er noe helt annet viktig, men det jeg nevnte først om comfort er jo uansett viktig for meg.
Man har en mening til man får en ny! Og vips så har vi ny vogn :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Hvilke egenskaper er de viktigste for deg i en vogn? 13 år 10 måneder siden #60687

  • studine
  • studine's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Ekspert
  • Innlegg: 1977
  • Takk er mottatt 4
Komfort, både for barn og den som triller synes jeg er viktig, problemet er jo at smaken er som baken, både hos små og store!

Ellers er vekt viktig for meg, og størrelse sammenlagt. Orker ikke tanken på en stor, tung kladd som må løftes ut og inn av bilen... Hvor lett vogna er å manøvrere er av betydning og hvor praktisk den er. Den bør helst ha mer enn ett bruksområde, slik at man er fornøyd med investeringen litt lenger enn en måneds tid :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Hvilke egenskaper er de viktigste for deg i en vogn? 13 år 10 måneder siden #60688

  • Clothilde
  • Clothilde's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Seniormedlem
  • Innlegg: 117
Barnet må sitte godt, den må være god å trille, lun, svingbare hjul, og helst ikke alt for tung! :) Er barnet liten er det også veldig greit med en vendbar sittedel som er lett og vende!
Triller Emmaljunga City Cross
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Hvilke egenskaper er de viktigste for deg i en vogn? 13 år 10 måneder siden #60801

  • Spentsmurf
  • Spentsmurf's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Super-VIP
  • Man har en mening til man får en ny
  • Innlegg: 22313
  • Takk er mottatt 52
Synes det med venbarsittedel er viktig lenge hjeg :S Men kanskje har vi bare vendt oss til det, men er jo så praktisk for barnet ås itte vendt fra sola....
Man har en mening til man får en ny! Og vips så har vi ny vogn :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Hvilke egenskaper er de viktigste for deg i en vogn? 13 år 10 måneder siden #60804

  • studine
  • studine's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Ekspert
  • Innlegg: 1977
  • Takk er mottatt 4
Spentsmurf skrev:
Synes det med venbarsittedel er viktig lenge hjeg :S Men kanskje har vi bare vendt oss til det, men er jo så praktisk for barnet ås itte vendt fra sola....

Tja, jeg hadde knerten fra meg fra jeg solgte kombivogna da han var kanskje 8mnd, syntes egentlig det gikk fint og han koste seg like mye i vogna som før... Men da tenkte jeg kanskje litt annerledes enn nå?
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Hvilke egenskaper er de viktigste for deg i en vogn? 13 år 10 måneder siden #60807

  • Spentsmurf
  • Spentsmurf's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Super-VIP
  • Man har en mening til man får en ny
  • Innlegg: 22313
  • Takk er mottatt 52
vet ikke, det er jo veldig personavhening, min datter på snart to liker fortsatt å sitte vendt mot oss... Da får vi jo komunisert....
Man har en mening til man får en ny! Og vips så har vi ny vogn :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.
  • Side:
  • 1
Tid til å lage siden: 0.636 sekunder
ERROR: mod_kunenalogin: Kunena 1.6.2 (or later) is not installed on your system!