Skip to content
Husk meg
Du er her: Hjem Forum Barnevogner Barnevogndebatten Lun og fancy sportsvogn, som har "alt" og veier "ingenting"? Hjelp.
Velkommen, gjester
Brukernavn: Passord: Husk meg
  • Side:
  • 1

EMNE: Lun og fancy sportsvogn, som har "alt" og veier "ingenting"? Hjelp.

Lun og fancy sportsvogn, som har "alt" og veier "ingenting"? Hjelp. 13 år 11 måneder siden #60291

  • Randimamma
  • Randimamma's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Fersking
  • mura og en gammel simo, ønsker meg ny vogn:)
  • Innlegg: 4
Hei
Fersking på forumet trenger råd.

Jeg skal kjøpe ny sportsvogn når majavennen vokser ut av bagen. Jeg bor på en kald plass, så vogna bør tette godt for vær og vind. Har en veldig godt brukt gammel Simo, som fungerer fin som sovevogn, men synes denne er lite fancy, og ønsker noe annet som vanlig vogn.

Skal bytte ut en Maxi Cosi Mura, som jeg er veldig fornøyd med som bagvogn, men denne er ikke lun nok i sporstvogndelen. Da eldstemann skulle sove i denne måtte jeg som nevnt over kjøpe en Simo, denne er moden for utskifting, men var lun og fin som sovevogn.

Vogna bør først og fremst være superkul :laugh: , den bør ha god plass, full liggestilling, være vendbar og helst veie "ingenting" :)

Håper noen kan hjelpe meg ut av forvirringen og kommer med noen råd og tips.
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Lun og fancy sportsvogn, som har "alt" og veier "ingenting"? Hjelp. 13 år 11 måneder siden #60294

  • studine
  • studine's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Ekspert
  • Innlegg: 1977
  • Takk er mottatt 4
Emmaljuga city cross?

- Veier 11kg (nesten ingenting)
- Vendbar sittedel
- Lun, særlig med fottrekk
- Ganske stor sittedel som mest sannsynlig holder til barnet ikke lenger bruker vogn til soving

:)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Lun og fancy sportsvogn, som har "alt" og veier "ingenting"? Hjelp. 13 år 11 måneder siden #60296

  • Spentsmurf
  • Spentsmurf's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Super-VIP
  • Man har en mening til man får en ny
  • Innlegg: 22313
  • Takk er mottatt 52
Hei og hjertlig velkommen hit til oss! Tenker du kommer til å få masse forslag og innspill. :)

Hva som er superkult og slik for deg er jo ikke sikkert er det for meg, så vi får ta det med smak og behag etterhvert :humre:

En vogn slår selvsagt meg, og det er Brio GO. Den har god plass, god liggestilling (ikke full, men god nok fra de har vokst ut av bagen. Min datter sover bedre når hun ikke ligger helt flatt har jeg funnet ut, sikkert noe med kronisk tett nese, jepp, det var den avsporingen, jeg er god på det...) Vognen er vendbar og er lett å vende, selv med barnet i setet, den veier forholdsvis lite (husker ikke helt hva, men er grie å håndtere), den tar liten plass sammenlagt, har lun stor kalesje. (og du kan kjøpe både bigmama og whoopsi sine, det er to "brukere" her inne :))

Den andre vogna som slår meg er bugaboo cameleon. Den har mange av de samme egenskapene som GO, men har i tillegg mulighet for vinterhjul om det er viktig for deg. For meg er ikke det så viktig da jeg har flere vogner :blush:

Ellers er det et par her inne som har testet Koelstra, så den er kanskje verdt en titt og et søk :)

City cross fra Emmaljunga er jo også en lettvekter, den er lun og god og vendbar :)

Brio Sing er vel også et alternativ, men denne kan jeg desverre lite om. Vet fra tidligere at noen sier den er bedre som bagvogn en sportsvogn, men hvem vet? Jeg tør ikke si noe om det

Så har teutonia mange lekre små saker etter min mening, nevner cosmo, fun, lambda og mistral s. Ulike kvaliteter på vognene, og om noen av de er aktuelle for deg så anbefaler jeg en tur innom teutonia sine hjemmesider, De er utfyllende og gir en god beskrivelse av hver vogn. Er det så noe du lurer på kan det jo være vi kan svare på det :)

Tja, det var vel det jeg kom på nå i farten, men regner med det dukker opp flere gode forslag også :)
Man har en mening til man får en ny! Og vips så har vi ny vogn :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Lun og fancy sportsvogn, som har "alt" og veier "ingenting"? Hjelp. 13 år 11 måneder siden #60301

  • Empa
  • Empa's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 5716
  • Takk er mottatt 10
Hei og velkommen inn hit!

City cross er en heeerlig vogn :) God plass, lun, vendbar sittedel <3 Elsker vår CC!

Bugaboo cameleon er lett, vendbar sittdel, vinterhjul, men ikke så kjeeempelun, synes jeg. Sportsdelen er ikke av de romsligste.

Går fint med en lett og fancy vogn om du bor på en kald plass, men bor du på en forblåst plass, må ikke vogna være for lett.
Vogngal trebarnsmor og bruker av barnevognguiden i 5 år :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Lun og fancy sportsvogn, som har "alt" og veier "ingenting"? Hjelp. 13 år 11 måneder siden #60309

  • Spentsmurf
  • Spentsmurf's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Super-VIP
  • Man har en mening til man får en ny
  • Innlegg: 22313
  • Takk er mottatt 52
Det er nok ting man inne tenker så mye over her hvor jeg bor, for vi er ganske skjermet for vind... Men det var et godt råd! :)

Men om du har simo til de "værste" dagene så står du jo veldig fritt mtp sånn ekstremdager, men om det er mange av ekstremdagene ville jeg tenkt litt mer på det ja :)

Om du liker citycross og den type vogner må jeg bare nevne cerox 2.0 for deg, den veier det samme som city cross i følge emm. sine hjemmesider, med unntak av 300 gram eller noe sånn.

Kom også på at emmaljunga ozon og nitro også er slike litt "fancy" vogner :) Som jeg så for meg at du var ute etter ;)
Man har en mening til man får en ny! Og vips så har vi ny vogn :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Lun og fancy sportsvogn, som har "alt" og veier "ingenting"? Hjelp. 13 år 11 måneder siden #60310

  • Spentsmurf
  • Spentsmurf's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Super-VIP
  • Man har en mening til man får en ny
  • Innlegg: 22313
  • Takk er mottatt 52
og så har vi utrolig nok glemt den viktigste!!!


STOKKE XPLORY!!!! Ta en titt på den også du! :)
Man har en mening til man får en ny! Og vips så har vi ny vogn :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Lun og fancy sportsvogn, som har "alt" og veier "ingenting"? Hjelp. 13 år 11 måneder siden #60318

  • Vogngal
  • Vogngal's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Ekspert
  • Innlegg: 1400
  • Takk er mottatt 7
Ja, skal du ha en fancy vogn som er liten, lett og har alt hadde jeg sett nærmere på:

- Brio Go
- Bugaboo cameleon
- Stokke xplory
- Og i tillegg Hoco travel light, som har de samme egenskapene som vognene over her, men til en rimeligere pris.
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Lun og fancy sportsvogn, som har "alt" og veier "ingenting"? Hjelp. 13 år 11 måneder siden #60322

  • Spentsmurf
  • Spentsmurf's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Super-VIP
  • Man har en mening til man får en ny
  • Innlegg: 22313
  • Takk er mottatt 52


Dette er Fun


Dette er teutonia Lambda


og tilslutt har du cosmo


Man har en mening til man får en ny! Og vips så har vi ny vogn :)
Siste endring: 13 år 11 måneder siden av Spentsmurf.
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Lun og fancy sportsvogn, som har "alt" og veier "ingenting"? Hjelp. 13 år 11 måneder siden #60325

  • studine
  • studine's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Ekspert
  • Innlegg: 1977
  • Takk er mottatt 4
Hvordan er det med snø der du bor? Det vil jo ha en del å si for hvilke vogner som er aktuelle kanskje? Og om du har tenkt å kun ha en vogn, eller om du skal beholde for eksempel simoen til dager med dårlig føre :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Lun og fancy sportsvogn, som har "alt" og veier "ingenting"? Hjelp. 13 år 11 måneder siden #60334

  • Randimamma
  • Randimamma's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Fersking
  • mura og en gammel simo, ønsker meg ny vogn:)
  • Innlegg: 4
tusen takk for mange gode innspill! Skjønner jeg har mange å velge mellom heldigvis. Her er plenty med snø og plenty med vind, heldigvis har vi også litt sol innimellom :laugh:

må nok forske litt mer på emnet før jeg bestemmer meg, og sannsynligvis ombestemmer meg noen ganger, og jeg kommer garantert tilbake med mange flere spørsmål. :P
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Lun og fancy sportsvogn, som har "alt" og veier "ingenting"? Hjelp. 13 år 11 måneder siden #60335

  • Spentsmurf
  • Spentsmurf's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Super-VIP
  • Man har en mening til man får en ny
  • Innlegg: 22313
  • Takk er mottatt 52
Med tanke på vind gufsevær er i alle fall teutonia lun og god :) Omd en er optmial og trille på snøføre vet jeg ikke ;)

Selv har jeg falt for fun (igjen) pga håndbremsen... :dåne:
Man har en mening til man får en ny! Og vips så har vi ny vogn :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Lun og fancy sportsvogn, som har 13 år 11 måneder siden #60342

  • Empa
  • Empa's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 5716
  • Takk er mottatt 10
Spentsmurf skrev:


Dette er Fun


Dette er teutonia Lambda


og tilslutt har du cosmo



Den Cosmoen der har jeg IKKE sett, bare så det er sagt! *lukker øynene* :1-chores: :3-chores: :2-chores: :angel:
Vogngal trebarnsmor og bruker av barnevognguiden i 5 år :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Lun og fancy sportsvogn, som har 13 år 11 måneder siden #60360

  • Spentsmurf
  • Spentsmurf's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Super-VIP
  • Man har en mening til man får en ny
  • Innlegg: 22313
  • Takk er mottatt 52
hihi, den lambdaen er RÅ irl.... :( Jeg har så lyst på at det verker... :( Og cosmoen, den er jo som en spirit med firehjul :sukk: Jeg må bare si at jeg har en forkjærlighet for teutonia fortsatt :S Og håndbrems, det savner jeg faktisk på GO ;)
Man har en mening til man får en ny! Og vips så har vi ny vogn :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Lun og fancy sportsvogn, som har "alt" og veier "ingenting"? Hjelp. 13 år 11 måneder siden #60361

  • studine
  • studine's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Ekspert
  • Innlegg: 1977
  • Takk er mottatt 4
Nå har aldri hatt noen forkjærlighet for Teutonia, men fun likte jeg... Penpenpen, og kjekt med håndbremsen :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Lun og fancy sportsvogn, som har 13 år 11 måneder siden #60363

  • Spentsmurf
  • Spentsmurf's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Super-VIP
  • Man har en mening til man får en ny
  • Innlegg: 22313
  • Takk er mottatt 52
Regner med det er håndbrems på de andre også ;) Er jo på Spirit, så da bør i alle fall Cosmo ha, siden de har samme utseende.

Jeg synes teutonia sine fashion vogner er noen av de peneste man kan ha, men ble veldig skuffet da de startet med plastic fantastic vinduer :(
Man har en mening til man får en ny! Og vips så har vi ny vogn :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Lun og fancy sportsvogn, som har 13 år 11 måneder siden #60393

  • studine
  • studine's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Ekspert
  • Innlegg: 1977
  • Takk er mottatt 4
Spentsmurf skrev:
Regner med det er håndbrems på de andre også ;) Er jo på Spirit, så da bør i alle fall Cosmo ha, siden de har samme utseende.

Jeg synes teutonia sine fashion vogner er noen av de peneste man kan ha, men ble veldig skuffet da de startet med plastic fantastic vinduer :(

Men er ikke teutoniaene små i sittedelen? Synes i hvert fall det ser slik ut med en gang de får en unge på noe over året oppi seg, men mulig det bare er synsbedrag?

Lambda synes jeg virker litt pinglete, så den hadde jeg nok klart å styre meg for :P
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Lun og fancy sportsvogn, som har 13 år 11 måneder siden #60402

  • Spentsmurf
  • Spentsmurf's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Super-VIP
  • Man har en mening til man får en ny
  • Innlegg: 22313
  • Takk er mottatt 52
Fun er den vogna som er mest "pinglete" irl ;) Sittedelene er like store som emmaljunga sine, men kalesjen er festet litt anderledes så de vriker noe mindre :) Men målene er like..
Man har en mening til man får en ny! Og vips så har vi ny vogn :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Lun og fancy sportsvogn, som har 13 år 11 måneder siden #60405

  • studine
  • studine's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Ekspert
  • Innlegg: 1977
  • Takk er mottatt 4
Spentsmurf skrev:
Fun er den vogna som er mest "pinglete" irl ;) Sittedelene er like store som emmaljunga sine, men kalesjen er festet litt anderledes så de vriker noe mindre :) Men målene er like..

Jammen kjekt jeg ikke skal har noen teutonia da :P Sånn siden det er fun som er mest pinglete mener jeg :D
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Lun og fancy sportsvogn, som har 13 år 11 måneder siden #60409

Lambda er kjempegod, den har vi hatt. Var topp fornøyd med alt, bortsett fra at sittedelen er liten. Fantastisk vogn ellers.
Stokke er fantastisk:) Ikke noe annet å si om den:)
Nåværende vognpark:
Brio Spin, Brio Go og Mountain Buggy Swift:)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Lun og fancy sportsvogn, som har 13 år 11 måneder siden #60487

  • Linka_lill
  • Linka_lill's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Vogndilla
  • Innlegg: 3237
  • Takk er mottatt 10
Jeg har selv ingen erfaring med de ovenfor nevnte vognene, men må bare si at vogn med håndbrems er jo gull verdt. Kunne godt tenkt meg å hatt det bla.på scooteren min :)
Synes fun ser lekker ut... i lilla.
Vognparken består av Simo Duo, Emmaljunga Scooter 2.0 og Babyjogger City Mini
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Lun og fancy sportsvogn, som har 13 år 10 måneder siden #60508

  • Spentsmurf
  • Spentsmurf's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Super-VIP
  • Man har en mening til man får en ny
  • Innlegg: 22313
  • Takk er mottatt 52
<Den lilla fargen er, om mulig, enda mer nydelig irl!!!
Man har en mening til man får en ny! Og vips så har vi ny vogn :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Lun og fancy sportsvogn, som har 13 år 10 måneder siden #60524

  • ***
  • ***'s profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 7648
  • Takk er mottatt 22
Synes jeg ser så mange skramlete teutoniavogner for tiden jeg, at er begynt å lure på om kvaliteten er så bra....Men har aldri hatt teutonia, kun lånt en gammel mistral (og den var bra). De ser knøttsmå ut i sittedelen, og mange av de veier mye. Er vel bare fun som egentlig kan gå for å være en lett vogn.
Siden hjulene heller ikke er mye å skryte av på snø, så står man vel bare tilbake med lun kalesje...

Uten å ha hatt noen av dem så liker jeg emmaljunga sine vogner mye bedre enn teutonia sine, de virker også til jevnt over å ha bedre kvalitet og være lettere vogner. Brio Go og Stokke er jo kjempetøffe vogner, som virker veldig behagelige å trille. Spesielt Goen.

Brio sing er nevnt ser jeg, den ville jeg nok skygget unna, den er litt stiv å trille, bred mellom bakhjulene og lite lun.

Vil du ha en vendbar vogn? Eller kan den kun være forovervendt? Må kalesjen være lun nok, eller er du villig til å bruke vindtrekk/regntrekk de verste dagene?

Emmaljunga cangaroo, tfk joggster twist eller den nye JX er jo fine vogner med forholdsvis gode kalesjer, men kun forovervendte da. Den nyeste modellen av MB uj har jo også mye lunere kalesje, og det er etter min mening en knallgod vogn.

Så er det jo en drøss med vogner på markedet som ikke er nevnt, sikkert lurt å titte litt rundt før du bestemmer deg.
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Lun og fancy sportsvogn, som har 13 år 10 måneder siden #60527

  • Linka_lill
  • Linka_lill's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Vogndilla
  • Innlegg: 3237
  • Takk er mottatt 10
Jeg er heller ikke noe begeistret for teutonia. Vurderte lenge teutonia timmy når jeg skulle ha ny ekstravogn i bilen. Syntes først dne var grei å trille og såg pen pen ut, men etterhvert som jeg prøvte den, var det liksom noe som sa nei... ble aldri trygg på det valget, endte opp med brio race isteden.
Vognparken består av Simo Duo, Emmaljunga Scooter 2.0 og Babyjogger City Mini
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Lun og fancy sportsvogn, som har 13 år 10 måneder siden #60531

  • ***
  • ***'s profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 7648
  • Takk er mottatt 22
Jeg har en timmy, hadde helt glemt den :blush:
Det som er bra med den er at den har full liggestilling og lun kalesje, men bortsett fra det har jeg vært MYE mer fornøyd med scooteren vi hadde :)

Race har jeg aldri hatt, men veldig fornøyd med sitty også. Og veldig lyst til å prøve den nye spin...Men den har jeg så absolutt ikke på noen måte bruk for....
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Lun og fancy sportsvogn, som har 13 år 10 måneder siden #60570

  • Linka_lill
  • Linka_lill's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Vogndilla
  • Innlegg: 3237
  • Takk er mottatt 10
Jeg kunne godt tenkt meg en sitty, men som du sier - jeg har absolutt ikke brukt for den. Har bare så veldig veldig lyst på :oth:
Vognparken består av Simo Duo, Emmaljunga Scooter 2.0 og Babyjogger City Mini
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Lun og fancy sportsvogn, som har 13 år 10 måneder siden #60574

  • studine
  • studine's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Ekspert
  • Innlegg: 1977
  • Takk er mottatt 4
Linka_lill skrev:
Jeg kunne godt tenkt meg en sitty, men som du sier - jeg har absolutt ikke brukt for den. Har bare så veldig veldig lyst på :oth:

Sitty er en kjempekjekk trille som passer selv til ganske store barn. Dessuten er den klassisk og holder seg godt, kan brukes til maaaaaaange barn ;)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Lun og fancy sportsvogn, som har 13 år 10 måneder siden #60579

  • Linka_lill
  • Linka_lill's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Vogndilla
  • Innlegg: 3237
  • Takk er mottatt 10
Ååååå, friste friste... Den hadde vært så perfekt for J-S...ender vel opp med at jeg bare må ha den, men da er jeg nødt til å selge en annen vogn først. Hmmm, tenke tenke...Er ikke gira på å kvitte meg med noen av dem enda... jaja, må jo ha noe i kikkerten. Gøy det
Vognparken består av Simo Duo, Emmaljunga Scooter 2.0 og Babyjogger City Mini
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Lun og fancy sportsvogn, som har "alt" og veier "ingenting"? Hjelp. 13 år 10 måneder siden #60584

  • studine
  • studine's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Ekspert
  • Innlegg: 1977
  • Takk er mottatt 4
Hvor gammel er J-S da? Kan sikkert spare innkjøp av sitty frem til barnet er 2,5år i hvert fall, for den passer best til store barn pga den dårlige hvilestillingen :) Vi har brukt den vi har fra N var 3 og vi var på ferie i Tyrkia :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Lun og fancy sportsvogn, som har "alt" og veier "ingenting"? Hjelp. 13 år 10 måneder siden #60592

  • Linka_lill
  • Linka_lill's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Vogndilla
  • Innlegg: 3237
  • Takk er mottatt 10
Hun er 2,5 år. Så jeg vurderer sitty fra neste sesong som siste vogn i vognperioden. Hun liker veldig godt å sitte å slappe av i vogn etter å ha sprunget mye el om det er veldig folksomt. Så jeg er nok heldig å har vognbarn 1 år til :laugh:
Vognparken består av Simo Duo, Emmaljunga Scooter 2.0 og Babyjogger City Mini
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Lun og fancy sportsvogn, som har 13 år 10 måneder siden #60595

  • studine
  • studine's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Ekspert
  • Innlegg: 1977
  • Takk er mottatt 4
Linka_lill skrev:
Hun er 2,5 år. Så jeg vurderer sitty fra neste sesong som siste vogn i vognperioden. Hun liker veldig godt å sitte å slappe av i vogn etter å ha sprunget mye el om det er veldig folksomt. Så jeg er nok heldig å har vognbarn 1 år til :laugh:

Sitty er perfekt til den bruken! Ikke er den så dyr heller og tar ganske liten plass.. Bedre og mer stabil enn en shoppingtrille er den også :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Lun og fancy sportsvogn, som har 13 år 10 måneder siden #60599

  • Linka_lill
  • Linka_lill's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Vogndilla
  • Innlegg: 3237
  • Takk er mottatt 10
har den handlekurv?
Vognparken består av Simo Duo, Emmaljunga Scooter 2.0 og Babyjogger City Mini
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Lun og fancy sportsvogn, som har 13 år 10 måneder siden #60600

  • Linka_lill
  • Linka_lill's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Vogndilla
  • Innlegg: 3237
  • Takk er mottatt 10
mener å huske den kunne reguleres litt i ryggen, stemmer dette?
Vognparken består av Simo Duo, Emmaljunga Scooter 2.0 og Babyjogger City Mini
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Lun og fancy sportsvogn, som har 13 år 10 måneder siden #60602

  • ***
  • ***'s profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 7648
  • Takk er mottatt 22
Signerer alt Studine sier om sitty her :)
Super vogn når barnet ikke lenger trenger å sove. Vi bruker stort sett bare sitty sånn i hverdagen.

På tilbud kan man få den fra 1000-lappen, så ikke noe dyr vogn heller. Og den eneste jeg med sikkerhet aldri kommer til å selge, denne blir ;)

Anbefales på det varmeste :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Lun og fancy sportsvogn, som har "alt" og veier "ingenting"? Hjelp. 13 år 10 måneder siden #60610

  • studine
  • studine's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Ekspert
  • Innlegg: 1977
  • Takk er mottatt 4
Kan vel justeres bittelitt innbiller jeg meg, men ikke mye.. Gutten min har sovnet i den likevel og det har gått fint :D

Min har i hvertfall handlekurv, ikke en stor en, men det plass til litt under :)

Og det er en klassiker altså, leste her inne om noen som vurderte å beholde den til barnabarna når den tid kom, lurer på om det var MammasLilleVidunder :D
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Lun og fancy sportsvogn, som har "alt" og veier "ingenting"? Hjelp. 13 år 10 måneder siden #60615

  • Linka_lill
  • Linka_lill's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Vogndilla
  • Innlegg: 3237
  • Takk er mottatt 10
Mamma kunne godt tenkt seg at jeg kjøpte en slik vogn, så hun kunne hatt inne hos seg. Så muligens vi spleiser på en til høsten, ser ikke helt bort i fra det. Er jo en kjempe kul bestemor vogn da :laugh:
Vognparken består av Simo Duo, Emmaljunga Scooter 2.0 og Babyjogger City Mini
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Lun og fancy sportsvogn, som har "alt" og veier "ingenting"? Hjelp. 13 år 10 måneder siden #60616

  • ***
  • ***'s profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 7648
  • Takk er mottatt 22
Hehe jepp, det var nok meg. Planer om det ja :D

Den kan legges littegrann bak ja, hender min sovner i den også og det går helt greit men ville aldri planlagt å la ham sove i den :)

Handlekurven er ikke sånn veldig stor, men den rommer jammen ganske mye likevel. Får plass til mye under der synes jeg :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Lun og fancy sportsvogn, som har "alt" og veier "ingenting"? Hjelp. 13 år 10 måneder siden #60619

  • Linka_lill
  • Linka_lill's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Vogndilla
  • Innlegg: 3237
  • Takk er mottatt 10
Jeg trenger ikke den store plassen, synes bare det er greit å ha en plass til å legge fra seg.
Tror jeg må ta med meg mamma på mandag å kikke litt, men tror jeg vil vente til 2011 kolleksjonen kommer før vi evt. kjøper.
Vognparken består av Simo Duo, Emmaljunga Scooter 2.0 og Babyjogger City Mini
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Lun og fancy sportsvogn, som har 13 år 10 måneder siden #60622

  • studine
  • studine's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Ekspert
  • Innlegg: 1977
  • Takk er mottatt 4
MammasLilleVidunder skrev:
Hehe jepp, det var nok meg. Planer om det ja :D

Den kan legges littegrann bak ja, hender min sovner i den også og det går helt greit men ville aldri planlagt å la ham sove i den :)

Handlekurven er ikke sånn veldig stor, men den rommer jammen ganske mye likevel. Får plass til mye under der synes jeg :)

haha, da huska jeg rett :D

Jeg ville heller ikke planlagt at ungen skulle sove i vogna, men gjør de det er det ingen krise, de sovner jo sittende rett opp og ned i bilsetene sine også :) Tror unger er mindre kresne på sovestillinger enn voksne :D

Jeg har også blitt overraska over plassen i den lille kurven. Det kan kanskje skyldes at det er ganske god klaring opp til setet, slik at man kan stable i høyden?
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Lun og fancy sportsvogn, som har 13 år 10 måneder siden #60623

  • Linka_lill
  • Linka_lill's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Vogndilla
  • Innlegg: 3237
  • Takk er mottatt 10
Ai like, mer og mer
Vognparken består av Simo Duo, Emmaljunga Scooter 2.0 og Babyjogger City Mini
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Lun og fancy sportsvogn, som har 13 år 10 måneder siden #60813

  • Spentsmurf
  • Spentsmurf's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Super-VIP
  • Man har en mening til man får en ny
  • Innlegg: 22313
  • Takk er mottatt 52
Jeg blir gal av dere!!!!!! Nå har jeg lyst på en mengde nye vogner, men desverre må jeg lage en plan først :) Det er jo ikke bare bare å skulle planlegge dette her....
Man har en mening til man får en ny! Og vips så har vi ny vogn :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Lun og fancy sportsvogn, som har 13 år 10 måneder siden #62366

  • Randimamma
  • Randimamma's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Fersking
  • mura og en gammel simo, ønsker meg ny vogn:)
  • Innlegg: 4
Hei igjen. veldig taknemlig for gode svar. Men ingen av dere nevner simo med et ord, er det ingen av dere som har den, eller er det fordi den ikke går inn under kategoreien fancy og kan legges sammen til ingenting? Har jo som sagt en gammel simo som ikke er veldig brukendes lenger, men liker veldig godt fjeringen, barnet ligger godt selv på dårlig grusvei og humpete brosten. Like bra med Emmaljunga? Blir glad om noen har tid til å svare. :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Lun og fancy sportsvogn, som har 13 år 10 måneder siden #62372

  • Empa
  • Empa's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 5716
  • Takk er mottatt 10
Få vogner har så god fjæring som Simo. Men Simo er mer klassisk pen, lun og kanskje ikke spesielt fancy. Er nok ikke noe dumt valg, men vil tro den etterhvert kan bli i tyngste laget. Synes City cross har bra fjæring, og er god å trille selv på dårlig grusvei og humpete brostein (pga brede dekk).
Vogngal trebarnsmor og bruker av barnevognguiden i 5 år :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Lun og fancy sportsvogn, som har "alt" og veier "ingenting"? Hjelp. 13 år 10 måneder siden #62383

  • studine
  • studine's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Ekspert
  • Innlegg: 1977
  • Takk er mottatt 4
Jeg nevnte ikke simo av den enkle grunn at man definitivt ikke kan påstå at den veier "ingenting" :D
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Lun og fancy sportsvogn, som har "alt" og veier "ingenting"? Hjelp. 13 år 10 måneder siden #62386

  • Linka_lill
  • Linka_lill's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Vogndilla
  • Innlegg: 3237
  • Takk er mottatt 10
jeg sverger til mine to gode vogner; Simo og scooter (peg/zapp som ekstra vogn i bil evt...)
Vognparken består av Simo Duo, Emmaljunga Scooter 2.0 og Babyjogger City Mini
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Lun og fancy sportsvogn, som har "alt" og veier "ingenting"? Hjelp. 13 år 10 måneder siden #62550

  • Spentsmurf
  • Spentsmurf's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Super-VIP
  • Man har en mening til man får en ny
  • Innlegg: 22313
  • Takk er mottatt 52
Hehe, du har jo simo 487, men den blir stor sammenslått, har null fjæring, veldig plstikk og liten sittedel... Ikke er den vel optimal på alt slags føre heller... Men den veier nestne ingen ting da, til simo å være :P

Simo er en veldig god vogn, men ser ikke på den som en sportsvogn egentlig :blush: og simo 124, som er en sportsvogn, ble vel nevnt her, men den er jo blytung den også... men den er fin da :) Synes også at en sportsvogn ikke er optimal før den er lav nok til at barnet kan krype ut og inn selv :S
Man har en mening til man får en ny! Og vips så har vi ny vogn :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.
  • Side:
  • 1
Tid til å lage siden: 0.961 sekunder
ERROR: mod_kunenalogin: Kunena 1.6.2 (or later) is not installed on your system!