Skip to content
Husk meg
Du er her: Hjem Forum Barnevogner Barnevogndebatten Trodde aldri jeg skulle si dette, men nå synes jeg faktisk Stokke vognen er flott.
Velkommen, gjester
Brukernavn: Passord: Husk meg
  • Side:
  • 1

EMNE: Trodde aldri jeg skulle si dette, men nå synes jeg faktisk Stokke vognen er flott.

Trodde aldri jeg skulle si dette, men nå synes jeg faktisk Stokke vognen er flott. 13 år 11 måneder siden #58871

  • 5tine
  • 5tine's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Juniormedlem
  • Innlegg: 95
Har alltid sagt at den er stygg og ikke noen pen barnevogn, men må innrømme at jeg synes de nye modellene til Stokke er kjempe fine...
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Trodde aldri jeg skulle si dette, men nå synes jeg faktisk Stokke vognen er flott. 13 år 11 måneder siden #58872

  • studine
  • studine's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Ekspert
  • Innlegg: 1977
  • Takk er mottatt 4
Samme her! :laugh:

Likte særlig den lilla, den grønne og den blå, de var veldig flotte!
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Trodde aldri jeg skulle si dette, men nå synes jeg faktisk Stokke vognen er flott. 13 år 11 måneder siden #58873

  • Simenmin
  • Simenmin's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 5567
  • Takk er mottatt 8
Ja stokke er en knallstilig vogn, jeg syntes den var litt rar før jeg også, helt til jeg plutselig bare måtte ha en sånn ;)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Trodde aldri jeg skulle si dette, men nå synes jeg faktisk Stokke vognen er flott. 13 år 11 måneder siden #58879

  • Spentsmurf
  • Spentsmurf's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Super-VIP
  • Man har en mening til man får en ny
  • Innlegg: 22313
  • Takk er mottatt 52
ååååå slutt å si slik, jeg er så lett påvirkelig :P
Man har en mening til man får en ny! Og vips så har vi ny vogn :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Trodde aldri jeg skulle si dette, men nå synes jeg faktisk Stokke vognen er flott. 13 år 11 måneder siden #58881

  • studine
  • studine's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Ekspert
  • Innlegg: 1977
  • Takk er mottatt 4
Spentsmurf skrev:
ååååå slutt å si slik, jeg er så lett påvirkelig :P

Godt vi er flere! Jeg kan nemlig godt tenke meg å teste den, selv om jeg alltid har syntes den ser ubrukelig ut, litt for fancy liksom... Og som jeg skrev i stad, de nyeste fargene er jo bare superlekre!
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Trodde aldri jeg skulle si dette, men nå synes jeg faktisk Stokke vognen er flott. 13 år 11 måneder siden #58883

  • 5tine
  • 5tine's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Juniormedlem
  • Innlegg: 95
Ja de nye fargene er bare rå lekre :)
Lurer på hvordan det er å trille vognen på vinteren i snø og slaps.... noen som vet? :cheer:
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Trodde aldri jeg skulle si dette, men nå synes jeg faktisk Stokke vognen er flott. 13 år 11 måneder siden #58884

  • studine
  • studine's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Ekspert
  • Innlegg: 1977
  • Takk er mottatt 4
Ja, det med vinterføre lurer jeg på også! Har null erfaring med den vogna siden jeg ikke har regna den som spesielt aktuell.

Trilla så vidt på en i en butikk en gang, og da syntes jeg den virka litt "plastic fantastic"... Stemmer det, eller er de solide og av god kvalitet?
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Trodde aldri jeg skulle si dette, men nå synes jeg faktisk Stokke vognen er flott. 13 år 11 måneder siden #58886

  • Spentsmurf
  • Spentsmurf's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Super-VIP
  • Man har en mening til man får en ny
  • Innlegg: 22313
  • Takk er mottatt 52
Tror de er meget god kvalitet. LogK her inne trillet den som enestevogn en vinter til sin eldste datter mener jeg å huske. Og på den tiden bodde hun vel egentlig i et snøhull :P
Man har en mening til man får en ny! Og vips så har vi ny vogn :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Trodde aldri jeg skulle si dette, men nå synes jeg faktisk Stokke vognen er flott. 13 år 11 måneder siden #58887

  • Simenmin
  • Simenmin's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 5567
  • Takk er mottatt 8
den er faktisk veldig genial, ikke bare fancy ;) og den er veldig solid selv om den er laget av plastikk :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Trodde aldri jeg skulle si dette, men nå synes jeg faktisk Stokke vognen er flott. 13 år 11 måneder siden #58891

  • Clothilde
  • Clothilde's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Seniormedlem
  • Innlegg: 117
...jeg må innrpmme at jeg syns den er stygg!!! :unsure:
og syns den ser litt ustabil ut... :huh:
men har faktisk hørt at den er god å trille... noen her som har prøvd den?
Triller Emmaljunga City Cross
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Trodde aldri jeg skulle si dette, men nå synes jeg faktisk Stokke vognen er flott. 13 år 11 måneder siden #58898

  • Linka_lill
  • Linka_lill's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Vogndilla
  • Innlegg: 3237
  • Takk er mottatt 10
Njaaaaa, kan ikke helt si at jeg er overbesvist enda. Ser ikke helt hva dere ser i denne vognen. En nabo av meg har stokke og jeg må innrømme at jeg syns det ser litt komisk ut, for ikke minst å nevne at den virker utrolig ustødig...
Meeeen, jeg er alltid åpen for nye ting, så kanskje jeg bare trenger litt tid ? :woohoo: he he...
Pluss for flotte farger da, spes. i lilla - smashing :blush:
Vognparken består av Simo Duo, Emmaljunga Scooter 2.0 og Babyjogger City Mini
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Trodde aldri jeg skulle si dette, men nå synes jeg faktisk Stokke vognen er flott. 13 år 11 måneder siden #58899

  • Linka_lill
  • Linka_lill's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Vogndilla
  • Innlegg: 3237
  • Takk er mottatt 10
Jeg ler om jeg ender opp med en stokke til nr.2 :woohoo: hadde ikke det vært typisk?
Vognparken består av Simo Duo, Emmaljunga Scooter 2.0 og Babyjogger City Mini
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Trodde aldri jeg skulle si dette, men nå synes jeg faktisk Stokke vognen er flott. 13 år 11 måneder siden #58904

  • d1cte
  • d1cte's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Seniormedlem
  • Innlegg: 118
Den er faktisk ikke ustødig selv om den er så høy, elsker stokkevogna mi, men lurer på å kjøpe ny nå, for den er myyye finere :cheer: vil ha en lilla, men vet ikke om jeg får det igjennom siden vi venter gutt..
Har en Stokke Xplory og en TFK Twinner Twist Duo, men tvillingvogna skal selges, og nå leter jeg etter ny til å erstatte den med..
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Trodde aldri jeg skulle si dette, men nå synes jeg faktisk Stokke vognen er flott. 13 år 11 måneder siden #58905

  • snoopy81
  • snoopy81's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Seniormedlem
  • Tja...
  • Innlegg: 366
Jeg har heller aldri syntes noe om Stokke, men nå merker jeg at jeg synes den er ganske okei :laugh: Den lilla fargen er jo nydelig da!
Vogner vi har hatt: Emmaljunga Cerox 05, Emmaljunga Edge Duo 07, Quinny Buzz 07, Emmaljunga Scooter 08, Koelstra Latinique 10, Titanium Baby Snooze 10, Emmaljunga Scooter 2.0 10, Emmaljunga City Cross 11
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Trodde aldri jeg skulle si dette, men nå synes jeg faktisk Stokke vognen er flott. 13 år 11 måneder siden #58906

  • Clothilde
  • Clothilde's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Seniormedlem
  • Innlegg: 117
Dere som har prøvd den, hvordan er den til større barn, sånn type 1,5-2 år? Hørte nemlig at den strøk på en test når det gjadt større barn.... :huh:
Triller Emmaljunga City Cross
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Trodde aldri jeg skulle si dette, men nå synes jeg faktisk Stokke vognen er flott. 13 år 11 måneder siden #58909

  • studine
  • studine's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Ekspert
  • Innlegg: 1977
  • Takk er mottatt 4
Sikkerhet og kvalitet er superviktig, og jeg tror også jeg har hørt at denne har strøket på noen sikkerhetstester... Men de færreste gjenstander er jo fullstendig idiotsikre, så det er sikkert mulig å ødelegge seg på ting som i utgangspunktet er helt trygge...

Ellers så husker jeg at sambo bare lo hånlig av stokke-vogna en av de første gangene vi var ute og kikka på barnevogner til knøttet i magen... For den skiller seg jo mildt sagt litt ut, og det tror jeg mannen er litt redd for.. Nå skal det sies at hans kommentar første gang han så en Go også var: "Nei fy, den skal vi i hvert fall ikke ha!" Og den endte vi nesten opp med, hadde det ikke vært for at jeg brått fikk et anfall av frykt for slaps...
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Trodde aldri jeg skulle si dette, men nå synes jeg faktisk Stokke vognen er flott. 13 år 11 måneder siden #58918

  • Spentsmurf
  • Spentsmurf's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Super-VIP
  • Man har en mening til man får en ny
  • Innlegg: 22313
  • Takk er mottatt 52
hahaha, jeg vet om flere her inne som har hatt vogna og jeg må bare si at jeg skulle bare SÅÅÅÅ gjerne hatt en stokke!!! Det er dyreparkvogn og cafevogn nr 1 for meg :)
Man har en mening til man får en ny! Og vips så har vi ny vogn :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Trodde aldri jeg skulle si dette, men nå synes jeg faktisk Stokke vognen er flott. 13 år 11 måneder siden #58924

  • studine
  • studine's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Ekspert
  • Innlegg: 1977
  • Takk er mottatt 4
Spentsmurf skrev:
hahaha, jeg vet om flere her inne som har hatt vogna og jeg må bare si at jeg skulle bare SÅÅÅÅ gjerne hatt en stokke!!! Det er dyreparkvogn og cafevogn nr 1 for meg :)

Litt stiv pris for en vogn kun for dyrepark og cafe da :P
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Trodde aldri jeg skulle si dette, men nå synes jeg faktisk Stokke vognen er flott. 13 år 11 måneder siden #58929

  • 5tine
  • 5tine's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Juniormedlem
  • Innlegg: 95
Hvordan ligger den i pris i forhold til de andre vognene da, feks emmaljunga?
Ja må vere genial og ha på cafe, i dyreparken eller på akvariet ol.
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Trodde aldri jeg skulle si dette, men nå synes jeg faktisk Stokke vognen er flott. 13 år 11 måneder siden #58936

  • Vogngal
  • Vogngal's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Ekspert
  • Innlegg: 1400
  • Takk er mottatt 7
Jeg syns også den nye stokke er så mye finere enn forrige modell. Gleder meg til å se den irl på messen til helgen.

Jeg hadde jo en 2007 modell da prinsen var halvannet år, men den var vel her bare en mnd eller to. Ble aldri helt fortrolig med den, men husker ikke helt hvorfor :laugh: Den er veldig god og trille, perfekt til bybruk og barnet sitter jo kjempefint. Og kvaliteten er veldig bra på den, selvom den kan se litt plastikk ut.
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Trodde aldri jeg skulle si dette, men nå synes jeg faktisk Stokke vognen er flott. 13 år 11 måneder siden #58939

  • mammaT
  • mammaT's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Fersking
  • Innlegg: 1
Ti hi... Plutselig synes jeg også den ser litt fin ut :blush: Men hadde nok blitt en ren sommervogn for min del, er jo fortsatt snø i gatene her :angry:
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Trodde aldri jeg skulle si dette, men nå synes jeg faktisk Stokke vognen er flott. 13 år 11 måneder siden #58949

  • Clothilde
  • Clothilde's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Seniormedlem
  • Innlegg: 117
jeg var innom barnas hus i dag, og der stod den lilla stokken utstilt. Må si meg enig med dere; Fargen var nyyyyyyyyydelig :)
Triller Emmaljunga City Cross
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Trodde aldri jeg skulle si dette, men nå synes jeg faktisk Stokke vognen er flott. 13 år 11 måneder siden #59009

  • ***
  • ***'s profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 7648
  • Takk er mottatt 22
Holdt også på og le meg i hel da jeg så stokke første gang, synes den så ut som en kontorstol :laugh:
Meeeen det tok ikke så lang tid før jeg digget den ;) Har hatt lyst på stokke i flere år, men vi bor sånn til at jeg ikke kunne hatt den som eneste vogn og den er fryktelig dyr som ekstravogn med meget begrenset bruksområde :(

Men den ser helt fantastisk ut å trille på asfalt og på shopping, og barna sitter jo så utrolig høyt og fint i den! Har prøvetrillet hver gang jeg har sett en Stokke på butikken, og synes trillekomforten virker kjempebra. Mye bedre enn det ser ut til når man bare ser på den :)
Og sittekomforten i setet virker også veldig bra synes jeg!
Den nye modellen er jo enda finere, og får vi flere barn er nok dette en vogn jeg bare er nødt til å prøve (selv om samboeren sier han nekter å trille den :knegg: ).

Men har sett en del ganger at folk sliter med å få den over/opp kanter, og den har vel kanskje ikke sånn veldig god demping. Håper de nye modellene er begynt å bli forholdsvis rimelige på finn innen jeg får flere :laugh:
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Trodde aldri jeg skulle si dette, men nå synes jeg faktisk Stokke vognen er flott. 13 år 11 måneder siden #59015

  • studine
  • studine's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Ekspert
  • Innlegg: 1977
  • Takk er mottatt 4
MammasLilleVidunder skrev:

Men har sett en del ganger at folk sliter med å få den over/opp kanter, og den har vel kanskje ikke sånn veldig god demping. Håper de nye modellene er begynt å bli forholdsvis rimelige på finn innen jeg får flere :laugh:

Det med prisen er et problem, ja... altfor dyr som shoppingtrille, men fristende likevel. Det med å vente på billige utgaver på finn til neste utgår dessverre for meg. Dette blir barn nummer 2 for meg, og sambo er ikke sikker på om han vil ha flere. Vi skal jo tross alt ha både råd og tid til barna også, som han sier. Det er jo helt sant, og jeg er jo enig med han, men jeg har liksom alltid sett for meg tre barn :dry: . Dessuten haar ungene mine forskjellige fedre, så å begynne på nytt med mann nummer tre er lite aktuelt :P.
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Trodde aldri jeg skulle si dette, men nå synes jeg faktisk Stokke vognen er flott. 13 år 11 måneder siden #59017

  • ***
  • ***'s profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 7648
  • Takk er mottatt 22
Hehe studine, skjønner at det ikke frister å starte på ny med mann nummer 3, særlig ikke om eneste grunnen er ny baby ;)
Men du skal se at han endrer mening med tid og stunder, uansett kan det jo være greit å prøve seg en stund som 2-barns foreldre så ser man om man har tid og overskudd til en liten en til. Råd har man alltid, det er jo en ren prioriteringssak for de aller aller fleste :)

Ser helt klart mange fordeler med å gi seg med 2 barn, sånn praktisk sett. Men jeg har også alltid sett for meg 3-4 barn, og det har heldigvis samboeren også så jeg regner med jeg har en vognperiode igjen å fylle opp ;) 4 tror jeg nok ikke det blir da...Tror min oppfølgingsgrense går på 3 barn :laugh:
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Trodde aldri jeg skulle si dette, men nå synes jeg faktisk Stokke vognen er flott. 13 år 11 måneder siden #59020

  • studine
  • studine's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Ekspert
  • Innlegg: 1977
  • Takk er mottatt 4
MammasLilleVidunder skrev:
Hehe studine, skjønner at det ikke frister å starte på ny med mann nummer 3, særlig ikke om eneste grunnen er ny baby ;)
Men du skal se at han endrer mening med tid og stunder, uansett kan det jo være greit å prøve seg en stund som 2-barns foreldre så ser man om man har tid og overskudd til en liten en til. Råd har man alltid, det er jo en ren prioriteringssak for de aller aller fleste :)

Ser helt klart mange fordeler med å gi seg med 2 barn, sånn praktisk sett. Men jeg har også alltid sett for meg 3-4 barn, og det har heldigvis samboeren også så jeg regner med jeg har en vognperiode igjen å fylle opp ;) 4 tror jeg nok ikke det blir da...Tror min oppfølgingsgrense går på 3 barn :laugh:

Nei, synes ønske om flere barn for å teste flest mulig barnevogner er litt for tynt grunnlag til å bytte ut en mann jeg ellers er fornøyd med :D For alt jeg veit kan det hende jeg synes det holder lenge med to selv når jeg får prøvd det litt...
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Trodde aldri jeg skulle si dette, men nå synes jeg faktisk Stokke vognen er flott. 13 år 11 måneder siden #59032

  • ***
  • ***'s profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 7648
  • Takk er mottatt 22
For øyeblikket synes jeg faktisk at det holder rikelig med 2 barn, og har stor forståelse for at folk ikke får flere. Men har som sagt veldig lyst på en til etterhvert, men det blir noen år til. Så da blir de to eldste mer eller mindre selvhjulpne, da blir det vel heller annen type oppfølging. Lekser, fritidsaktiviteter o.l, og tror det er greiere å kombinere med enda en baby. :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Trodde aldri jeg skulle si dette, men nå synes jeg faktisk Stokke vognen er flott. 13 år 11 måneder siden #59035

  • studine
  • studine's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Ekspert
  • Innlegg: 1977
  • Takk er mottatt 4
Min eldste er straks 5, så har allerede ganske stor aldersforskjell :) Han er rimelig selvhjulpen med en del ting, men trenger fortsatt masse oppfølging som stefaren er helt super med å være en del av, for eksempel ski- og sykkelopplæring som jeg har litt vansker med om dagen :P.

Ellers så har jeg sagt at jeg ikke skal ha flere barn etter at jeg er 30, så da begrenser jo tida seg litt, selv om jeg fortsatt har 5 år til på meg :laugh:

*Snakker ikke om kupping av tråd her, gjør vi vel?* :P
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Trodde aldri jeg skulle si dette, men nå synes jeg faktisk Stokke vognen er flott. 13 år 11 måneder siden #59053

  • Spentsmurf
  • Spentsmurf's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Super-VIP
  • Man har en mening til man får en ny
  • Innlegg: 22313
  • Takk er mottatt 52
hehe, trådkupping er bra :P
Man har en mening til man får en ny! Og vips så har vi ny vogn :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Trodde aldri jeg skulle si dette, men nå synes jeg faktisk Stokke vognen er flott. 13 år 11 måneder siden #59067

  • ***
  • ***'s profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 7648
  • Takk er mottatt 22
Bra, og meget, meget vanlig her inne :laugh: :laugh:
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Trodde aldri jeg skulle si dette, men nå synes jeg faktisk Stokke vognen er flott. 13 år 11 måneder siden #59070

  • Linka_lill
  • Linka_lill's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Vogndilla
  • Innlegg: 3237
  • Takk er mottatt 10
He he, vi gjør det vi er best til, kakler om alt mellom himmel og jord inni alt :laugh: rene syklubben :woohoo:
Vognparken består av Simo Duo, Emmaljunga Scooter 2.0 og Babyjogger City Mini
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Trodde aldri jeg skulle si dette, men nå synes jeg faktisk Stokke vognen er flott. 13 år 11 måneder siden #59089

  • Spentsmurf
  • Spentsmurf's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Super-VIP
  • Man har en mening til man får en ny
  • Innlegg: 22313
  • Takk er mottatt 52
:P
Man har en mening til man får en ny! Og vips så har vi ny vogn :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Trodde aldri jeg skulle si dette, men nå synes jeg faktisk Stokke vognen er flott. 13 år 11 måneder siden #59122

  • studine
  • studine's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Ekspert
  • Innlegg: 1977
  • Takk er mottatt 4
Syklubb var nok rette ordet, ja... Blir vel omtrent like mye sying her som på et ekte symøte :D
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Trodde aldri jeg skulle si dette, men nå synes jeg faktisk Stokke vognen er flott. 13 år 11 måneder siden #59128

  • Anjalef
  • Anjalef's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Seniormedlem
  • Hjertebarnmamma
  • Innlegg: 415
Jade skrev:
...jeg må innrpmme at jeg syns den er stygg!!! :unsure:
og syns den ser litt ustabil ut... :huh:
men har faktisk hørt at den er god å trille... noen her som har prøvd den?

Signerer
Anja og gullgutten Marcus, født 27.09.06.

Vi triller rundt i EW Sky
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Trodde aldri jeg skulle si dette, men nå synes jeg faktisk Stokke vognen er flott. 13 år 11 måneder siden #59135

  • Spentsmurf
  • Spentsmurf's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Super-VIP
  • Man har en mening til man får en ny
  • Innlegg: 22313
  • Takk er mottatt 52
Noe innhold er skjult for gjester. Logg inn eller registrer deg for å se det.
Man har en mening til man får en ny! Og vips så har vi ny vogn :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Trodde aldri jeg skulle si dette, men nå synes jeg faktisk Stokke vognen er flott. 13 år 11 måneder siden #59136

  • studine
  • studine's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Ekspert
  • Innlegg: 1977
  • Takk er mottatt 4
Brukt er nok stikkordet her ja, om den skal testes :D
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Trodde aldri jeg skulle si dette, men nå synes jeg faktisk Stokke vognen er flott. 13 år 11 måneder siden #59144

  • Spentsmurf
  • Spentsmurf's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Super-VIP
  • Man har en mening til man får en ny
  • Innlegg: 22313
  • Takk er mottatt 52
Brukt og om :P
Man har en mening til man får en ny! Og vips så har vi ny vogn :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Trodde aldri jeg skulle si dette, men nå synes jeg faktisk Stokke vognen er flott. 13 år 11 måneder siden #59321

  • Linka_lill
  • Linka_lill's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Vogndilla
  • Innlegg: 3237
  • Takk er mottatt 10
Tror dere ikke jeg møtte på en stolt mamme med den nye stokkevognen idag da? og i lilla selvfølgelig. Dåne dåne, den så rålekker ut. Måtte bare stoppe å høre med henne hva hun syntes om den, og det smilet hun fikk i ansiktet sa sitt, det gikk rundt :laugh: hun kunne ikke vært mer fornøyd.

Så skal ikke forundre meg om vi kommer til å se mange stokke vogner fremover...og ja, jeg er kommet på gli jeg også :blush:
Vognparken består av Simo Duo, Emmaljunga Scooter 2.0 og Babyjogger City Mini
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Trodde aldri jeg skulle si dette, men nå synes jeg faktisk Stokke vognen er flott. 13 år 11 måneder siden #59330

  • studine
  • studine's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Ekspert
  • Innlegg: 1977
  • Takk er mottatt 4
Linka_lill skrev:
Tror dere ikke jeg møtte på en stolt mamme med den nye stokkevognen idag da? og i lilla selvfølgelig. Dåne dåne, den så rålekker ut. Måtte bare stoppe å høre med henne hva hun syntes om den, og det smilet hun fikk i ansiktet sa sitt, det gikk rundt :laugh: hun kunne ikke vært mer fornøyd.

Så skal ikke forundre meg om vi kommer til å se mange stokke vogner fremover...og ja, jeg er kommet på gli jeg også :blush:

Det er de lekre fargene som gjør det ;)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Trodde aldri jeg skulle si dette, men nå synes jeg faktisk Stokke vognen er flott. 13 år 11 måneder siden #59347

  • Linka_lill
  • Linka_lill's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Vogndilla
  • Innlegg: 3237
  • Takk er mottatt 10
Har nok myyye å si ja
Vognparken består av Simo Duo, Emmaljunga Scooter 2.0 og Babyjogger City Mini
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Trodde aldri jeg skulle si dette, men nå synes jeg faktisk Stokke vognen er flott. 13 år 11 måneder siden #59352

  • ***
  • ***'s profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 7648
  • Takk er mottatt 22
Så den lilla på barnas hus i går. Den var nyyyyyyyydelig :) Glad jeg ikke er gravid :laugh:
Fargene er nydelige, og synes kalesjen og alt er veldig mye penere nå.

Spentsmurf - den er sikkert perfekt til neste sommer for dere :) Da er jo kanskje babyen klar for sportsvogn, og supert å få dem opp og nært spesielt i den alderen :) KLart det må ligge en på ny brukt på finn da ;)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Trodde aldri jeg skulle si dette, men nå synes jeg faktisk Stokke vognen er flott. 13 år 11 måneder siden #59364

  • Clothilde
  • Clothilde's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Seniormedlem
  • Innlegg: 117
Den lillafargen på vogna hadde nok vert eneste grunnen viss jeg skulle kjøpt den! :P men den er jo til gjengjeld bare helt fantastisk B)
Triller Emmaljunga City Cross
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Trodde aldri jeg skulle si dette, men nå synes jeg faktisk Stokke vognen er flott. 13 år 11 måneder siden #59366

  • Linka_lill
  • Linka_lill's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Vogndilla
  • Innlegg: 3237
  • Takk er mottatt 10
Blir spennende å¨følge med på finn fremover, om det dukker opp noen :laugh:
Vognparken består av Simo Duo, Emmaljunga Scooter 2.0 og Babyjogger City Mini
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Trodde aldri jeg skulle si dette, men nå synes jeg faktisk Stokke vognen er flott. 13 år 11 måneder siden #59370

  • ***
  • ***'s profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 7648
  • Takk er mottatt 22
Det gjør det nok :)
Finnes en del vogngale damer som bare MÅ prøve den, og selger unna forholdsvis kjapt og så finnes det en del kjøpere som synes den ser spennende ut på butikken men så finner ut at den ikke dekker behovet likevel (det kan nok fort skje med en vogn som Stokke, om man ikke er veldig opopdatert på vognfronten før man handler). Bruker ikke å ta så fryktelig lang tid før nylanserte vogner/modeller havner på finn. Men de har jo gjerne en høy bruktpris da i starten :)

Lurer på hvem her inne som ender opp med en først :laugh: LogK ventet vel på en, men lenge siden jeg har sett noe til henne nå.

Den lilla er finest, men den grønne var jammen fin den også!
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Trodde aldri jeg skulle si dette, men nå synes jeg faktisk Stokke vognen er flott. 13 år 11 måneder siden #59374

  • Linka_lill
  • Linka_lill's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Vogndilla
  • Innlegg: 3237
  • Takk er mottatt 10
Det er jo en skikkelig motevogn. Jeg skulle likt å kjenne hvordan den faktisk er å trille. Tror jeg må innom BH å sjekke, for å se hva all ståheien er for noe. Må jo være mer enn bare fin farge.
Vognparken består av Simo Duo, Emmaljunga Scooter 2.0 og Babyjogger City Mini
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Trodde aldri jeg skulle si dette, men nå synes jeg faktisk Stokke vognen er flott. 13 år 11 måneder siden #59400

  • studine
  • studine's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Ekspert
  • Innlegg: 1977
  • Takk er mottatt 4
MammasLilleVidunder: Enig i at lilla en finest, men at den grønne er lekker. Synes også den blå ser veldig fin ut!

Kjenner at jeg gjerne skulle kikka litt mer på den vogna nå, men Barnas Hus her har den ikke inne tror jeg. Hadde i hvert fall ikke det sist jeg var innom der. :( Så om jeg skal se mer, må jeg til Slependen, og det tror jeg ikke jeg orker med vond rygg og bekkenløsning kun for å se på en vogn jeg ikke skal ha :D.
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Trodde aldri jeg skulle si dette, men nå synes jeg faktisk Stokke vognen er flott. 13 år 11 måneder siden #59428

  • Spentsmurf
  • Spentsmurf's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Super-VIP
  • Man har en mening til man får en ny
  • Innlegg: 22313
  • Takk er mottatt 52
Jepp, blir som med GO tok ikke lange tiden før den endt epå finn, og vi var jo en god del som bare MÅTTE ha den for ca et år siden :P Men en stokke må testes, den er både kul og god å trille :)

Lure rpå hvordan den bagen er jeg :knegg:
Man har en mening til man får en ny! Og vips så har vi ny vogn :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Trodde aldri jeg skulle si dette, men nå synes jeg faktisk Stokke vognen er flott. 13 år 11 måneder siden #59445

  • studine
  • studine's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Ekspert
  • Innlegg: 1977
  • Takk er mottatt 4
Spentsmurf skrev:
Jepp, blir som med GO tok ikke lange tiden før den endt epå finn, og vi var jo en god del som bare MÅTTE ha den for ca et år siden :P Men en stokke må testes, den er både kul og god å trille :)

Lure rpå hvordan den bagen er jeg :knegg:

Det er lov å håpe, litt lettere å forsvare vogngalskapen om man kjøper brukt... ;)

Vi får håpe at den som vinner konkurransen her inne nå legger inn en fyldig anmeldelse av vogna og utstyret :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Trodde aldri jeg skulle si dette, men nå synes jeg faktisk Stokke vognen er flott. 13 år 11 måneder siden #59472

  • Spentsmurf
  • Spentsmurf's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Super-VIP
  • Man har en mening til man får en ny
  • Innlegg: 22313
  • Takk er mottatt 52
hihi, fyldige anmeldelser og bilder er et must! BLir spennende å se hvem som vinner denne gangne, synes det virker åpent enn så lenge :)
Man har en mening til man får en ny! Og vips så har vi ny vogn :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Trodde aldri jeg skulle si dette, men nå synes jeg faktisk Stokke vognen er flott. 13 år 11 måneder siden #59487

  • Clothilde
  • Clothilde's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Seniormedlem
  • Innlegg: 117
studine skrev:
MammasLilleVidunder: Enig i at lilla en finest, men at den grønne er lekker. Synes også den blå ser veldig fin ut!

Kjenner at jeg gjerne skulle kikka litt mer på den vogna nå, men Barnas Hus her har den ikke inne tror jeg. Hadde i hvert fall ikke det sist jeg var innom der. :( Så om jeg skal se mer, må jeg til Slependen, og det tror jeg ikke jeg orker med vond rygg og bekkenløsning kun for å se på en vogn jeg ikke skal ha :D.

Vet ike hvor du bor da, men barnas Hus i Bergen har den inne. Så da er nok ikke lenge før den kommer andre plasser heller... ;)
Triller Emmaljunga City Cross
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Trodde aldri jeg skulle si dette, men nå synes jeg faktisk Stokke vognen er flott. 13 år 11 måneder siden #59489

  • Spentsmurf
  • Spentsmurf's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Super-VIP
  • Man har en mening til man får en ny
  • Innlegg: 22313
  • Takk er mottatt 52
Utrolig spennende!!! Jeg gleder meg til å se denne irl jeg også :)
Man har en mening til man får en ny! Og vips så har vi ny vogn :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Trodde aldri jeg skulle si dette, men nå synes jeg faktisk Stokke vognen er flott. 13 år 11 måneder siden #59506

  • Linka_lill
  • Linka_lill's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Vogndilla
  • Innlegg: 3237
  • Takk er mottatt 10
Da har jeg faktisk fått æren av å trille Stokke vognen, i lilla tilogmed :woohoo: .
Den var faktisk bedre og stødigere enn jeg hadde forestilt meg. God høyde hadde den også, noe som passer meg som er godt over 170 høy. Likte veldig godt "stelleposen" under, litt rar måte å feste den på, men det er vel sånn med mote/designvogner.
Det er jo en veldig flott og fancy vogn, men det lille jeg trillet kan jeg ikke si jeg kommer til å stå først i køen - iallefall ikke som hovedvogn. Meeeeeeen hadde jeg hatt masse penger, kunne jeg godt hatt en som sentervogn, deeet hadde virkelig gjort susen :woohoo: (men da hadde jeg måttet hatt en personlig assistent til å bære posene for meg, for det er det jo ikke plass til under vognen, ha ha ha) :whistle:
Vognparken består av Simo Duo, Emmaljunga Scooter 2.0 og Babyjogger City Mini
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Trodde aldri jeg skulle si dette, men nå synes jeg faktisk Stokke vognen er flott. 13 år 11 måneder siden #59525

  • studine
  • studine's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Ekspert
  • Innlegg: 1977
  • Takk er mottatt 4
Er det ikke den "posen" som er under som er handlekurven da? Ikke at jeg har satt meg så nøye inn i det altså...

Jeg har lagt inn ønske om vogngarasje her jeg nå.... Jeg har lyst til å teste opptil flere vogner, men mangler plass, og mannen er ikke interessert i å ha vogner overalt i huset.. Kan ikke skjønne det! Derfor blir egen garasje for meg neste :P Mannen bare rister på hodet over meg....
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Trodde aldri jeg skulle si dette, men nå synes jeg faktisk Stokke vognen er flott. 13 år 11 måneder siden #59528

  • Linka_lill
  • Linka_lill's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Vogndilla
  • Innlegg: 3237
  • Takk er mottatt 10
Jo, er nettopp den posen som er handlekurv - men tar ikke allverden.

Vogngarasje sier du, ja det sko jeg også gjerne hatt. Åhh, da hadde vi kost oss du :laugh: .
Tror ikke jeg tør foreslå det en gang, samboeren påstår han snubler i vogner over alt (de er nå flinke til å overdrive også da, he he).. Jeg spurte om jeg kunne få meg et veskerom når vi bygget, da bare lo han, så jeg tror mulighetene for vogngarasje er små (fikk meg eget veskeskap da, så kanskje jeg kan få en vognbod ute? - hadde klart meg med det også jeg :laugh: )
Vognparken består av Simo Duo, Emmaljunga Scooter 2.0 og Babyjogger City Mini
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Trodde aldri jeg skulle si dette, men nå synes jeg faktisk Stokke vognen er flott. 13 år 11 måneder siden #59540

  • studine
  • studine's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Ekspert
  • Innlegg: 1977
  • Takk er mottatt 4
Var vel mest på fleip det med egen garasje, men det hadde jammen vært kjekt! Da hadde jeg sluppet klager på plassen også... Når sambo skal ha furtebu i rommet over garasjen vi allerede har, burde jo jeg få meg min egen vognbod i det minste :D
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Trodde aldri jeg skulle si dette, men nå synes jeg faktisk Stokke vognen er flott. 13 år 11 måneder siden #59542

  • Linka_lill
  • Linka_lill's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Vogndilla
  • Innlegg: 3237
  • Takk er mottatt 10
Helt klart
Vognparken består av Simo Duo, Emmaljunga Scooter 2.0 og Babyjogger City Mini
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Trodde aldri jeg skulle si dette, men nå synes jeg faktisk Stokke vognen er flott. 13 år 11 måneder siden #59595

  • Spentsmurf
  • Spentsmurf's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Super-VIP
  • Man har en mening til man får en ny
  • Innlegg: 22313
  • Takk er mottatt 52
Vogngarasje er det flere som drømmer om :)

Den posen under stokkevognen rommer en hel del, ei som var her inne mye tidligere hadde den, som sagt før, og hun hadde vel et par tre rema poser i den etter hva jeg husker :S Så jeg drømmer fortsatt om en stokke jeg :) Den perfekte dyreparkvogn i mine øyne!
Man har en mening til man får en ny! Og vips så har vi ny vogn :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Trodde aldri jeg skulle si dette, men nå synes jeg faktisk Stokke vognen er flott. 13 år 11 måneder siden #59795

  • Linka_lill
  • Linka_lill's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Vogndilla
  • Innlegg: 3237
  • Takk er mottatt 10
Tar den såpass mye altså? hadde jeg ikke tippet, men det er jo kjempe positivt.
Vognparken består av Simo Duo, Emmaljunga Scooter 2.0 og Babyjogger City Mini
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Trodde aldri jeg skulle si dette, men nå synes jeg faktisk Stokke vognen er flott. 13 år 11 måneder siden #59821

  • studine
  • studine's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Ekspert
  • Innlegg: 1977
  • Takk er mottatt 4
Jeg har også hørt flere si at den rommer mer enn man tror... Det må jo være kjempekjekt med en kurv som ser liten ut, men likevel rommer masse!
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Trodde aldri jeg skulle si dette, men nå synes jeg faktisk Stokke vognen er flott. 13 år 11 måneder siden #59823

  • Linka_lill
  • Linka_lill's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Vogndilla
  • Innlegg: 3237
  • Takk er mottatt 10
Ikke sant. Liker små og praktiske duppedingser som rommer myyyyye
Vognparken består av Simo Duo, Emmaljunga Scooter 2.0 og Babyjogger City Mini
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Trodde aldri jeg skulle si dette, men nå synes jeg faktisk Stokke vognen er flott. 13 år 11 måneder siden #59840

  • studine
  • studine's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Ekspert
  • Innlegg: 1977
  • Takk er mottatt 4
Var faktisk innom barnas hus i går i håp om at de hadde denne inne, men neida... :( Skulle så gjerne kikka og testa litt!
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Trodde aldri jeg skulle si dette, men nå synes jeg faktisk Stokke vognen er flott. 13 år 11 måneder siden #59853

  • Linka_lill
  • Linka_lill's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Vogndilla
  • Innlegg: 3237
  • Takk er mottatt 10
De har fått den her på BH i Hgsd, så regner med den kommer i de andre butikkene snart også.
Vognparken består av Simo Duo, Emmaljunga Scooter 2.0 og Babyjogger City Mini
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.
  • Side:
  • 1
Tid til å lage siden: 1.036 sekunder
ERROR: mod_kunenalogin: Kunena 1.6.2 (or later) is not installed on your system!