Skip to content
Husk meg
Du er her: Hjem Forum Barnevogner Barnevogndebatten Noe som får tfk rettere i ryggen?
Velkommen, gjester
Brukernavn: Passord: Husk meg
  • Side:
  • 1

EMNE: Noe som får tfk rettere i ryggen?

Noe som får tfk rettere i ryggen? 13 år 11 måneder siden #58858

  • d1cte
  • d1cte's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Seniormedlem
  • Innlegg: 118
Finnes det? et innlegg eller noe sånt?

Hadde tenkt å kjøpe tfk twinner twist duo, men var å prøvde en tfk vogn her om dagen, og den var jo så bakoverlendt når den var helt oppreist at jenta satt å prøvde å komme seg frem hele tia (og ble rimelig forbanna når hun ikke fikk til å sitte sånn hun ville)
Har en Stokke Xplory og en TFK Twinner Twist Duo, men tvillingvogna skal selges, og nå leter jeg etter ny til å erstatte den med..
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Noe som får tfk rettere i ryggen? 13 år 11 måneder siden #58862

  • snoopy81
  • snoopy81's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Seniormedlem
  • Tja...
  • Innlegg: 366
Sånn er det vel med mange vogner dessverre, er sånn på min Koelstra også. Men jeg tenkte på det i dag da jeg var og trillet, man må vel klare å lage en type ryggstøtte selv. Om man tar en skumgummimadrass eller lignende, og skråskjærer den fra topp til bunn (tykkest øverst) sånn at når den blir lagt i vogna blir det mere rett sittestilling. Du skjønte sikkert ikke noe av forklaringen :laugh: Så kan man skjære hull til selene, og sy ett trekk til madrassen. Men hvor man skal gjøre av den når ryggen blir lagt i liggestilling er en annen sak ;)
Vogner vi har hatt: Emmaljunga Cerox 05, Emmaljunga Edge Duo 07, Quinny Buzz 07, Emmaljunga Scooter 08, Koelstra Latinique 10, Titanium Baby Snooze 10, Emmaljunga Scooter 2.0 10, Emmaljunga City Cross 11
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Noe som får tfk rettere i ryggen? 13 år 11 måneder siden #58865

  • Spentsmurf
  • Spentsmurf's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Super-VIP
  • Man har en mening til man får en ny
  • Innlegg: 22313
  • Takk er mottatt 52
hihi, akkurat det samme tenkte jeg på ifbm GO :P Jeg skjønte helt hva du mente og heier på løsningen! :)
Man har en mening til man får en ny! Og vips så har vi ny vogn :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Noe som får tfk rettere i ryggen? 13 år 11 måneder siden #58867

  • Vesla85
  • Vesla85's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Seniormedlem
  • Innlegg: 140
Skjønner hva du mener, sånn er det med OTH også. Eneste vogna jeg har vært borti som er helt rett i ryggen (se bort i fra alle paraplytriller osv da), er scooteren, den er heeeelt rett i ryggen.

Før synes jeg det var litt plagsomt, men nå synes jeg faktisk det er helt greit. Det er sjelden at han støtter seg til ryggen likevel, han sitter lengre fram og holder seg i bumperbaren :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Noe som får tfk rettere i ryggen? 13 år 11 måneder siden #58874

  • Simenmin
  • Simenmin's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 5567
  • Takk er mottatt 8
Tfk er jo ganske så rett i ryggen iforhold til mange andre trehjulinger da men, har ikke det problemet her for S sitter aldri helt tilbakelent uansett :lol:
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Noe som får tfk rettere i ryggen? 13 år 11 måneder siden #58878

  • Spentsmurf
  • Spentsmurf's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Super-VIP
  • Man har en mening til man får en ny
  • Innlegg: 22313
  • Takk er mottatt 52
A sitter alltid tilbakelent :S Men jeg har tenkt å høre om mamma kan sy et slags seat insert rundt en sånn sak, om det da ikke blir race på meg :blush:
Man har en mening til man får en ny! Og vips så har vi ny vogn :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Noe som får tfk rettere i ryggen? 13 år 11 måneder siden #58922

  • d1cte
  • d1cte's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Seniormedlem
  • Innlegg: 118
Simenmin skrev:
Tfk er jo ganske så rett i ryggen iforhold til mange andre trehjulinger da men, har ikke det problemet her for S sitter aldri helt tilbakelent uansett :lol:

Ja har sett flere vogner som er mindre rett i ryggen, men de har hatt flatt sete, på den tfk vogna vi så på var det i allefall et sete som helte inn mot ryggen, sånn at snuppa på en måte falt bak mot setet hvis hun ikke satt å tviholdt seg oppe..

snoopy skjønner hva du mener, men er nok ikke noe handy sjøl så spørs om jeg får til :blush: og så er det jo det at det må kunne tas vekk når hun skal sove..
Har en Stokke Xplory og en TFK Twinner Twist Duo, men tvillingvogna skal selges, og nå leter jeg etter ny til å erstatte den med..
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.
  • Side:
  • 1
Tid til å lage siden: 0.652 sekunder
ERROR: mod_kunenalogin: Kunena 1.6.2 (or later) is not installed on your system!