Skip to content
Husk meg
Du er her: Hjem Forum Barnevogner Barnevogndebatten Noen med erfaringer med Emmaljunga Cangaroo som vil dele? + noen spm.
Velkommen, gjester
Brukernavn: Passord: Husk meg
  • Side:
  • 1

EMNE: Noen med erfaringer med Emmaljunga Cangaroo som vil dele? + noen spm.

Noen med erfaringer med Emmaljunga Cangaroo som vil dele? + noen spm. 14 år 1 dag siden #58814

Vi har en city cross nå (Bare elsker emmaljunga vognene, helt fantastiske)
Men nå titter og lurer vi litt på cangaroo'en, da vi vil ha en med 3 hjul, og da junior begynner å nærme seg halvannet og stor gutt er det kanskje lettere med 3 hjuling og litt mindre "vogn". Er det noen som har noe erfaringer med denne, hvordan er den i snø og på all slags terreng, hvor gamle er barna deres som bruker den? Kan man legge ned fotstøtten om barnt blir for lang? Vil gjerne ha denne vognen til han er ferdig med vognperioden, og evt sette den bort å bruke den med city bag til en evt. 2.mann. Hvordan er denne med cty bag forresten?:)

Håper noen kan svare, den er bare rålekker!!!:) :laugh:
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Noen med erfaringer med Emmaljunga Cangaroo som vil dele? + noen spm. 14 år 1 dag siden #58816

  • Anjalef
  • Anjalef's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Seniormedlem
  • Hjertebarnmamma
  • Innlegg: 415
Jeg hadde den te Marcus, han hadde nettopp fyllt året når jeg kjøpte den, funket kjempe fint på snøen, jeg har bare positive ting å si om vogna, eneste minuset er at den blir lang når den er lagt sammen.
Jeg hadde ikke bagen på den.
Anja og gullgutten Marcus, født 27.09.06.

Vi triller rundt i EW Sky
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Noen med erfaringer med Emmaljunga Cangaroo som vil dele? + noen spm. 14 år 1 dag siden #58818

Så bra!! Hvor lenge brukte han den?:)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Noen med erfaringer med Emmaljunga Cangaroo som vil dele? + noen spm. 14 år 1 dag siden #58819

  • Anjalef
  • Anjalef's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Seniormedlem
  • Hjertebarnmamma
  • Innlegg: 415
Akkurat det husker jeg ikke, men vet vi hadde den en stund.
Anja og gullgutten Marcus, født 27.09.06.

Vi triller rundt i EW Sky
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.
  • Side:
  • 1
Tid til å lage siden: 0.550 sekunder
ERROR: mod_kunenalogin: Kunena 1.6.2 (or later) is not installed on your system!