Skip to content
Husk meg
Du er her: Hjem Forum Barnevogner Barnevogndebatten Hvilken vogn til 2-åring?
Velkommen, gjester
Brukernavn: Passord: Husk meg
  • Side:
  • 1

EMNE: Hvilken vogn til 2-åring?

Hvilken vogn til 2-åring? 14 år 1 uke siden #58689

  • Diamant
  • Diamant's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Fersking
  • Innlegg: 6
Jenta mi blir to år til sommeren. Jeg ser for meg at det blir siste sommer med vogn nå, men vi får se. Vil uansett bytte ut den tunge Teutonia S3'n med noe mindre (spesielt sammenlagt) og lettere. Er åpen for mange ulike forslag for er veldig usikker på hva vi trenger nå. Liker 3-hjulinger og triller av utseende, men det er muligens ikke det vi egentlig trenger nå. (Vi har forresten PegPerego Pliko P3, men jeg ønsker noe som er bedre å trille også på dårligere underlag)

Noen kriterier:
- Den må fungere på skogsbilvei
- Den må være liten sammenlagt
- Hadde vært hendig om vi kunne ha søskenbrett på den
- Hun må kunne sove i den
- Må være lett å trille/ manøvrere. Gjerne med bare en hånd. Det er her jeg tror at 4-hjulinger kommer til kort, men godt mulig jeg tar helt feil.
- Den bør også være god å trille inne på kjøpesentere o.l for vi kommer kun til å ta med denne vogna på ferie

Hva er den beste vogna for oss og hvorfor? B)
Vogner vi har nå: P&Ts Vibe og PegPeregoPliko P3
(Vogner vi har hatt: Teutonia Mistral, Teutonia Spirit S3)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Hvilken vogn til 2-åring? 14 år 1 uke siden #58691

  • Linka_lill
  • Linka_lill's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Vogndilla
  • Innlegg: 3237
  • Takk er mottatt 10
Jeg vil si Scooter på mange områder :) . Den er overraskende på mange måter: god å trille, barnet sitter lunt og godt, god liggestilling. Praktiske lommer på kalesjen og god handlekurv under.
Fungerer like bra i terreng som på asfalt (i allefall i mitt tilfelle) og som sentervogn.
Den tar gjerne litt mer plass en andre sammenleggbare vogner, men er på langt nær den største.
Jeg er ikke noe spes. glad i 3 hjulinger og sverger til vogner med 4 hjul. Men scooteren er lett å manøvrere med en hånd, er ikke spes tung. Veier rundt 9.5kg mener jeg :woohoo:

Dersom du kjøper en Scooter 2.0 mener iallefall jeg at du får mye vogn for pengene. Denne nye utgaven er også tøff i utseende og barnet har det godt oppi.
Usikker om det kan festes søskenbrett på, har foreløpig ikke hatt behov for dette. Sikkert noen andre her inne som kan svare på dette :cheer:
Lykke til i vognjakten :)
Vognparken består av Simo Duo, Emmaljunga Scooter 2.0 og Babyjogger City Mini
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Hvilken vogn til 2-åring? 14 år 1 uke siden #58694

  • Vogngal
  • Vogngal's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Ekspert
  • Innlegg: 1400
  • Takk er mottatt 7
Jeg ville helt klart sett på Mountain Buggy. Den oppfyller alle kravene dine, og er i mine øyne den perfekte vogn for de litt større barna. Jeg gikk selv fra s3 til Mountain Buggy, og det var en drøm å bytte. MB triller nesten av seg selv i forhold til s3, og selv med tunge barn oppi er den lettkjørt (og lett å trille med en hånd). Jeg bruker fremdeles min MB til prinsen på 3,5 år og 17 kg. Det finnes også en rekke søskenbrett som passer på denne vognen.
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Hvilken vogn til 2-åring? 14 år 1 uke siden #58696

  • Linka_lill
  • Linka_lill's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Vogndilla
  • Innlegg: 3237
  • Takk er mottatt 10
MB er ikke dumt nei - lurer litt på om jeg skal kikker mer på den selv....
Vognparken består av Simo Duo, Emmaljunga Scooter 2.0 og Babyjogger City Mini
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Hvilken vogn til 2-åring? 14 år 1 uke siden #58707

  • Simenmin
  • Simenmin's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 5567
  • Takk er mottatt 8
Scooter eller tfk vil jeg anbefale da ;)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Hvilken vogn til 2-åring? 14 år 5 dager siden #58744

  • Spentsmurf
  • Spentsmurf's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Super-VIP
  • Man har en mening til man får en ny
  • Innlegg: 22313
  • Takk er mottatt 52
Og jeg må bare si Brio GO :P Jeg liker denne bedre enn mb, men det er en smaksak delux!
Man har en mening til man får en ny! Og vips så har vi ny vogn :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Hvilken vogn til 2-åring? 14 år 3 dager siden #58758

Men ss synes du go er bedre på skogsvei og ulendt terreng også? er litt nysgjerrig på go jeg. Men er i utgangspunktet veldig fornøyd med MB :)
Prinsessen ønsker seg go
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Hvilken vogn til 2-åring? 14 år 2 dager siden #58776

  • Empa
  • Empa's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 5716
  • Takk er mottatt 10
Vil anbefale MB. Liker den bedre enn Go, fordi den takler terreng og snø bedre, synes jeg ;)
Vogngal trebarnsmor og bruker av barnevognguiden i 5 år :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Hvilken vogn til 2-åring? 14 år 2 dager siden #58780

  • Spentsmurf
  • Spentsmurf's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Super-VIP
  • Man har en mening til man får en ny
  • Innlegg: 22313
  • Takk er mottatt 52
juniprinsesse skrev:
Men ss synes du go er bedre på skogsvei og ulendt terreng også? er litt nysgjerrig på go jeg. Men er i utgangspunktet veldig fornøyd med MB :)

Min datter satt ikke godt i mb synes jeg, men hun sitter godt i go... Så er vel mye der det ligger for meg. Ellers var mb god å trille, magisk på snø og ulendt terreng, men Go fungerer ypperlig i skog og mark den også. Med tanke på størrelse sammenlagt og ungens alder ville jeg valgt Go og ikke mb, men... Ble MB hypet opp så mye at jeg fikk en enorm fallhøyde?? Det er godt mulig. Totalsett er i alle fall jeg mye mer fornøyd med GO enn jeg var med mb :blush: Go er også enklere å ha med å gjøre enn jeg synes mb var, ble ikke klok på selene på MB, synes stoffet i setet tok for mye plass når ryggen var oppe, men jeg er vel en av de få som ELSKER go fremdeles.... :dry:
Man har en mening til man får en ny! Og vips så har vi ny vogn :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Hvilken vogn til 2-åring? 14 år 1 dag siden #58794

  • Diamant
  • Diamant's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Fersking
  • Innlegg: 6
Hmmm, nå fikk jeg mye å tenke på! Tusen takk for svar!
Jeg er litt overrasket over at dere foreslår store tunge vogner som GO, MB og TFK når hun er så gammel som to år hvert øyeblikk. Jeg hadde vel sett for meg at vi var ferdig med vogn etter sommeren. Bortsett fra trille da, for vi kommer til å ha Peg'n vår en god stund til. Vi er mye på tur, og da selvfølgelig også med storesøster på 3,5 og hun vil gå selv og sitter korte perioder på ryggen evt hvis hun er sliten, vogn har ikke vært på tale for henne på en god stund. Og hun kan gå LANGT!

Men jeg skal ta en tur i butikken og se på mange forskjellige, så kommer jeg nok med flere spørsmål. Scooter er vel kanskje mer en type vogn jeg hadde sett for meg. Men den ser litt kjip ut, da?? Kanskje den er finere live?!

Men igjen! Tusen takk for svar! Dere har gitt meg mye å tenke på! Kom gjerne med flere synspunkter, evt andre vogner jeg burde vurdere og finesser som er viktig å ha på vogna.
Vogner vi har nå: P&Ts Vibe og PegPeregoPliko P3
(Vogner vi har hatt: Teutonia Mistral, Teutonia Spirit S3)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Hvilken vogn til 2-åring? 14 år 1 dag siden #58795

  • Diamant
  • Diamant's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Fersking
  • Innlegg: 6
Ja, jeg glemte jo å si at vi har Vibe også. Den kunne absolutt oppfylt mine drømmer (vi bruker den MASSE, kjempe god vogn). Vi kommer vel til å beholde den i sommer og bruke den på familieturer. Men nå som vi ikke trenger søskenvogn-"funksjonen" lenger vurderer vi å bytte den i en annen vogn. Ikke så lett å finne en som er like bra, synes jeg.
Vogner vi har nå: P&Ts Vibe og PegPeregoPliko P3
(Vogner vi har hatt: Teutonia Mistral, Teutonia Spirit S3)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Hvilken vogn til 2-åring? 14 år 1 dag siden #58796

  • ***
  • ***'s profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 7648
  • Takk er mottatt 22
Jeg tenkte også sånn at vi bare trengte en mindre trille når minste fylte 2 år. Solgte unna MB og pakket vekk kombien vår, og kjøpte en Scooter. Har vært kjempefornøyd med den!
Den svinger selvsagt ikke like lett som en med svingbart forhjul, men den er kjempegod å trille likevel. Også på ulendt terreng. Og barnet sov kjempegodt i den. Så synes ikke den er kjip ;)

Synes kanskje også at det er litt drøyt med en så dyr vogn som MB, TFK og GO til større barn. Ville nok ikke valgt Go, selv om jeg aldri har hatt den selv synes jeg ikke den ser stor nok ut i sittedelen til at jeg ville kjøpt den ny til så stort barn (lang rygg ja, men ser ikke så stor ut likevel synes jeg). Dessuten ser jeg for meg at skal man ha en vogn som er god BÅDE innendørs og på skogsvei ville jeg valgt en med svingbare forhjul men som er mer robust.
Jeg har kjempegod erfaring med MB, og da jeg solgte den hadde han på nesten 2 år fortsatt godt med plass. Tfk er jo enda større. Vil tro EW også fungerer bra.
Men som sagt, dyre vogner til så store barn ;) Da kan du jo nesten like godt beholde viben :)

Ett alternativ kan jo kanskje være MB swift, den har jo mye av de samme funksjonene som uj men er mindre og nettere. Mer som en trille. Selv om den har mindre hjul vil jeg tro at den klarer seg godt på skogsvei :)
Men den koster jo også litt da :S

Min yngste har brukt vogn mye lenger enn min eldste, så det er ikke sikker minste er like fort ferdig med vogn som eldste ;) Men nå har vi hatt kun sitty og maclaren techno helt siden han var 2,5 år og klart oss aldeles utmerket med det, så sånn sett mener jeg fortsatt at det kanskje er litt "mye" å kjøpe en stor dyr sportsvogn til ett barn på 2 år :) KOmmer an på hvor mye man triller og hvor mye penger man har å bruke på vogn.
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Hvilken vogn til 2-åring? 14 år 1 dag siden #58799

  • Diamant
  • Diamant's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Fersking
  • Innlegg: 6
MLV: Tusen takk for nyttige refleksjoner!
Hva liker du best av Sitty og Scooter? Evt andre av den typen?
Kom på at den vogna trenger jo ikke nødvendigvis å være perfekt på kjøpesenter. Viktigere at den er god å trille på asfalt og i skogen. Peg'n bruker vi jo på shopping og den skal vi ikke kvitte oss med på en stund!
Vogner vi har nå: P&Ts Vibe og PegPeregoPliko P3
(Vogner vi har hatt: Teutonia Mistral, Teutonia Spirit S3)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Hvilken vogn til 2-åring? 14 år 1 dag siden #58803

  • ***
  • ***'s profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 7648
  • Takk er mottatt 22
Jeg digger sittyen min, men den har dessverre ikke liggestilling så noen god sovevogn er den ikke :( Men vi trenger ikke det lenger, så for meg er det ikke noe problem da. Den er så lett og enkel å ha med å gjøre, og kjempegod å trille selv om den har fire hjul. Sikkert siden den er så lett og har så bra tyngdepunkt på setet.
Grei å bare ha med når ungen er så stor at de mest går selv, men kan ha bruk for litt hvile innimellom. Har også søskenbrett på den.

Men scooter er også en knallgod vogn, har trillet den mye på skogsvei og grus. Synes den har bra demping til å være den typen trille, og den har en veldig myk og behagelig sittedel. Den er også lett, selv om den ikke er like lett og hendig som sittyen. Så om du trenger liggestilling kan den anbefales på det varmeste :)

Man har jo teutonia timmy, men den er stiv og har lite sete. Synes scooter er MYE bedre valg.
Brio race har bedre hvilestilling enn sitty, men ikke like god som scooter. Jeg har aldri hatt den selv, men synes den også virker noe stivere enn scooter å trille. Men kan være verdt å ta en titt kanksje?

Jeg gjør sånn som du tenker, bruker maclaren techno på kjøpesenter/asfalt og sittyen på mer ulendt terreng :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Hvilken vogn til 2-åring? 14 år 1 dag siden #58806

  • Spentsmurf
  • Spentsmurf's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Super-VIP
  • Man har en mening til man får en ny
  • Innlegg: 22313
  • Takk er mottatt 52
Tja... Min jente er snart to, og hun har bedre plass i Go enn i mb. Med tanke på at hun fortsatt sover om dagen er det jo greit med mulighet til å legge ryggen flatt nok. SIden jeg leser det jeg vil innimellom, det fungerer på samme måte som at man hører det en vil, så tenkte jeg at du hadde HELT like behov som meg :kokko:

JEg hang meg opp i at du trengte svingbare hjul jeg... Og at alle utenom meg fortsatt elsker MB :S

Om du ønsker et rimelig alternativ så kan du se på brio race eller brio spin (svingbare hjul). Jeg vurderer race til min datter. Har jo ikke testet den, men tror den er perfekt til skog, slaps og terreng for litt større barn vinterstid :) Eneste minuset jeg ser med de to vognene ( de er jo like med unntak av hjulene) er at det ikke er fullgod sovestilling på de og at man ikke kan ta av bumperen, så da kan de vel ikke så lett klatre ut og inn selv. Men tror scooter kanskje kan være bedre med tanke på liggestillingen :S
Man har en mening til man får en ny! Og vips så har vi ny vogn :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Hvilken vogn til 2-åring? 13 år 11 måneder siden #58897

  • Linka_lill
  • Linka_lill's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Vogndilla
  • Innlegg: 3237
  • Takk er mottatt 10
Jeg byttet inn den første reisetrillen jeg hadde i Brio Race når lillegulli ble for stor. Var i utgangspunktet storfornøyd, men etterhvert ble behovet for full liggestilling så stort at jeg måtte selge den og invisterte i Scooter - angrer ikke et sekund. Den trillen er bare helt perfekt.
Kan absolutt anbefale race, men jeg tror du ville bli mer fornøyd med scooter, spes.siden du allerede har peg som ekstravogn. Eg greit å ha en skikkelig vogn til hverdagsbruk i tillegg til reise/handletrille.
Vognparken består av Simo Duo, Emmaljunga Scooter 2.0 og Babyjogger City Mini
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Hvilken vogn til 2-åring? 13 år 11 måneder siden #58916

  • Spentsmurf
  • Spentsmurf's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Super-VIP
  • Man har en mening til man får en ny
  • Innlegg: 22313
  • Takk er mottatt 52
Jeg fatter ikke hvorfor jeg ikke kan ha like lyst på scooter som heg har på race :( Men men, jeg vurderer seriøst en scooter til vinteren :)

Hva har du endt opp med Diamant?
Man har en mening til man får en ny! Og vips så har vi ny vogn :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Hvilken vogn til 2-åring? 13 år 11 måneder siden #58923

  • studine
  • studine's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Ekspert
  • Innlegg: 1977
  • Takk er mottatt 4
Skal man tenke størrelse ville jeg kanskje vurdert å kikke på TFK, siden de er store og en 2-åring ofte begynner å bli stor for de minste trillene. Er jo praktisk at vogna passer mer enn ett par måneder. Men så er det prisen da, og slik sett er nok scooter et alternativ. Kanskje du bare må dra i butikk og prøvetrille? Ellers er jo finn et alternativ hvis man vet hva man vil ha, ikke er avhengig av nytt og vil spare litt penger :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Hvilken vogn til 2-åring? 13 år 11 måneder siden #58937

  • Vogngal
  • Vogngal's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Ekspert
  • Innlegg: 1400
  • Takk er mottatt 7
Og jeg har fremdeles ikke fått Brio spin ut av hodet :laugh:

Var det ikke en her inne som kjøpte den?

Det må jo være den perfekte siste vogn i mine øyne, men toget har vel gått for meg der. Hvorfor kom ikke den i fjor sommer når jeg trengte en grei liten vogn til å ha med i dyreparken, tusenfryd etc.
Da hadde jeg kjøpt den uten å blunke.
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Hvilken vogn til 2-åring? 13 år 11 måneder siden #58941

  • studine
  • studine's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Ekspert
  • Innlegg: 1977
  • Takk er mottatt 4
Vogngal skrev:
Og jeg har fremdeles ikke fått Brio spin ut av hodet :laugh:

Var det ikke en her inne som kjøpte den?

Det må jo være den perfekte siste vogn i mine øyne, men toget har vel gått for meg der. Hvorfor kom ikke den i fjor sommer når jeg trengte en grei liten vogn til å ha med i dyreparken, tusenfryd etc.
Da hadde jeg kjøpt den uten å blunke.

Jeg MÅTTE teste spin sist jeg var på Barnas Hus, og jeg tror ikke jeg kommer gjennom vognperioden uten å kjøpe den... Den var vidunderlig å trille og lett å justere. Syntes heller ikke hvilestillingen var så verst. Jeg ønsket meg egentlig Go, men droppet den pga vinteren, men spin er jo en rimeligere investering og derfor ikke et så farlig bomkjøp... Blir det flere fargevalg, vil det i hvert fall bli vanskelig å glemme den...
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Hvilken vogn til 2-åring? 13 år 11 måneder siden #59720

  • Linka_lill
  • Linka_lill's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Vogndilla
  • Innlegg: 3237
  • Takk er mottatt 10
Brio Spin er veldig fristende. Nå har jeg hatt Race, og hadde egentlig tenkt å prøve den igjen når J-S ikke sover så mye lenger. Men Jeg lurer litt på om jeg heller skal ha en sitty el. spin istedenfor. Men det blir uansett ikke enda.
Vognparken består av Simo Duo, Emmaljunga Scooter 2.0 og Babyjogger City Mini
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Hvilken vogn til 2-åring? 13 år 11 måneder siden #59757

  • Spentsmurf
  • Spentsmurf's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Super-VIP
  • Man har en mening til man får en ny
  • Innlegg: 22313
  • Takk er mottatt 52
Tja, har du funnet deg en vogn enda Diamant, eller ble alt bare mye vanskeligere når vi begynte å blande oss inn?
Man har en mening til man får en ny! Og vips så har vi ny vogn :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Hvilken vogn til 2-åring? 13 år 11 måneder siden #59786

  • Linka_lill
  • Linka_lill's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Vogndilla
  • Innlegg: 3237
  • Takk er mottatt 10
skal ikke mye til for å bli forvillet i alle vognene og til flere gode råd og anbefalinger, desto vanskeligere å velge :) kjenner til det problemet, slet når jeg skulle finne sommertrille, og hva hendte med meg? joda, endte ikke bare opp med en, men TO :woohoo: Så tusen takk for den, he he he..
Vognparken består av Simo Duo, Emmaljunga Scooter 2.0 og Babyjogger City Mini
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Hvilken vogn til 2-åring? 13 år 11 måneder siden #59809

  • studine
  • studine's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Ekspert
  • Innlegg: 1977
  • Takk er mottatt 4
Hehe, jo flere vogner man blir gjort oppmerksom på, desto verre blir det å velge... Jeg var mer forvirret enn klar på hva jeg ville ha etter første kikkerunde på vogn i hvert fall, så problemet lyder kjent.
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Hvilken vogn til 2-åring? 13 år 11 måneder siden #59810

  • Linka_lill
  • Linka_lill's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Vogndilla
  • Innlegg: 3237
  • Takk er mottatt 10
Typisk jenter vil jeg si :lol: :blush: :whistle:
Vognparken består av Simo Duo, Emmaljunga Scooter 2.0 og Babyjogger City Mini
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Hvilken vogn til 2-åring? 13 år 11 måneder siden #59834

  • studine
  • studine's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Ekspert
  • Innlegg: 1977
  • Takk er mottatt 4
Starta med en laaang liste jeg.. Så fant jeg en eller annen "feil" med alle, så da var jeg like klok... Og jeg har endt opp med noe helt annet enn jeg hadde tenkt i begynnelsen i hvert fall, så merkelig hvordan det kan gå...
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Hvilken vogn til 2-åring? 13 år 11 måneder siden #59835

  • studine
  • studine's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Ekspert
  • Innlegg: 1977
  • Takk er mottatt 4
Men i forhold til vogn til 2-åring. Kunne easywalker være noe? Vet de har vektbegrensning, men de ser unektelig ganske store ut? Eller er det bare utseendet som bedrar?
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Hvilken vogn til 2-åring? 13 år 10 måneder siden #60697

  • Diamant
  • Diamant's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Fersking
  • Innlegg: 6
Jeg synes dere har gitt meg mange gode råd! Tusen takk!

Vi la hele prosjektet på is en måneds tid, men nå håper jeg å få handlet vogn i løpet av uka. Heller veldig mot scooter. Men skal ta en titt på Brio Race også. Skal si fra når vognen er handlet ;)
Vogner vi har nå: P&Ts Vibe og PegPeregoPliko P3
(Vogner vi har hatt: Teutonia Mistral, Teutonia Spirit S3)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Hvilken vogn til 2-åring? 13 år 10 måneder siden #60710

  • Spentsmurf
  • Spentsmurf's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Super-VIP
  • Man har en mening til man får en ny
  • Innlegg: 22313
  • Takk er mottatt 52
Og gjerne bilde!!! :D Tror scooter er et godt valg, i alle fall om barnet fortsatt sover litt om dagen ;)
Man har en mening til man får en ny! Og vips så har vi ny vogn :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Hvilken vogn til 2-åring? 13 år 10 måneder siden #60719

Jeg har en stor 2 åring. Han er 93 cm lang og veier ca 15 kg. Og vi har spin. Den er kjempedeilig å trille. Men lillegutt er sær på sovingen sin. Han sover i den men ikke fult så godt som i Goèn. Det at den ikke ligger helt flatt er ikke problemet. Tror stoffet er litt tynt så jeg tenkte jeg skulle pårøve seat insert å se om det hjelper.
Vognene er som sagt en drøm å trille. Stabil, tassen klatret opp selv uten at den vinglet. Grei handlekurv og god kalesje. God håndtak og den blir veldig liten og grei sammenlagt.
Nåværende vognpark:
Brio Spin, Brio Go og Mountain Buggy Swift:)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Hvilken vogn til 2-åring? 13 år 10 måneder siden #60721

  • Spentsmurf
  • Spentsmurf's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Super-VIP
  • Man har en mening til man får en ny
  • Innlegg: 22313
  • Takk er mottatt 52
Åh nei...., Jeg sitter virkelig å teller på knappene med tanke på Race nå... Hr så lyst til å kjøpe!!! Men hvilken farge.... og når du skriver den funker å sove i... da er det enda vanskeligere å la være
Man har en mening til man får en ny! Og vips så har vi ny vogn :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.
  • Side:
  • 1
Tid til å lage siden: 0.873 sekunder
ERROR: mod_kunenalogin: Kunena 1.6.2 (or later) is not installed on your system!