Skip to content
Husk meg
Du er her: Hjem Forum Barnevogner Barnevogndebatten Noen som har testa quinny buzz 4?
Velkommen, gjester
Brukernavn: Passord: Husk meg
  • Side:
  • 1

EMNE: Noen som har testa quinny buzz 4?

Noen som har testa quinny buzz 4? 14 år 1 uke siden #58672

  • studine
  • studine's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Ekspert
  • Innlegg: 1977
  • Takk er mottatt 4
Lurer på om jeg må ha en trille som jeg kan feste barnesetet på, og kan funke til shopping og asfalt senere. Noen som har erfaringer med buzz 4?
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Noen som har testa quinny buzz 4? 14 år 1 uke siden #58677

  • Simenmin
  • Simenmin's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 5567
  • Takk er mottatt 8
Har du havna på kjøret? :humre:
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Noen som har testa quinny buzz 4? 14 år 1 uke siden #58678

  • snoopy81
  • snoopy81's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Seniormedlem
  • Tja...
  • Innlegg: 366
Har ikke testa Buzz 4, men har Buzz 3. Vi kjøpte den for å klikke bilstolen fast på den, og den har vært uvurderlig :) Hadde alltid med oss understellet i bilen, og det var veldig enkelt å gå på butikker og kjøpesentre når snuppa var liten. Når hun ble større (5mnd) og helst ikke ville sitte i bilstolen annet enn i bilen satte vi bare sportsdelen på og brukte den istedet. Er så fornøyd med den vogna at det er vel eneste vogna jeg har planer om å beholde til evnt. nestemann (eller bytte den i en annen farge muligens).
Vogner vi har hatt: Emmaljunga Cerox 05, Emmaljunga Edge Duo 07, Quinny Buzz 07, Emmaljunga Scooter 08, Koelstra Latinique 10, Titanium Baby Snooze 10, Emmaljunga Scooter 2.0 10, Emmaljunga City Cross 11
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Noen som har testa quinny buzz 4? 14 år 1 uke siden #58679

  • studine
  • studine's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Ekspert
  • Innlegg: 1977
  • Takk er mottatt 4
Simenmin skrev:
Har du havna på kjøret? :humre:

Redd for det... :blush:

Og selv om jeg lot være å kjøpe emmaljungaen, endte jeg opp med en buggster s i dag... :blink:
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Noen som har testa quinny buzz 4? 14 år 1 uke siden #58680

  • studine
  • studine's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Ekspert
  • Innlegg: 1977
  • Takk er mottatt 4
snoopy81 skrev:
Har ikke testa Buzz 4, men har Buzz 3. Vi kjøpte den for å klikke bilstolen fast på den, og den har vært uvurderlig :) Hadde alltid med oss understellet i bilen, og det var veldig enkelt å gå på butikker og kjøpesentre når snuppa var liten. Når hun ble større (5mnd) og helst ikke ville sitte i bilstolen annet enn i bilen satte vi bare sportsdelen på og brukte den istedet. Er så fornøyd med den vogna at det er vel eneste vogna jeg har planer om å beholde til evnt. nestemann (eller bytte den i en annen farge muligens).

Hmm, testa 4 i butikken i dag, og syntes den virka tungkjørt? Mulig det var noe galt med den, men falt ikke helt i smak, så den er lagt på is inntil videre...
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Noen som har testa quinny buzz 4? 14 år 1 uke siden #58685

  • snoopy81
  • snoopy81's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Seniormedlem
  • Tja...
  • Innlegg: 366
Det kan høres ut som det må ha vært noe galt, for jeg synes ikke vogna er tungkjørt i allefall:)
Vogner vi har hatt: Emmaljunga Cerox 05, Emmaljunga Edge Duo 07, Quinny Buzz 07, Emmaljunga Scooter 08, Koelstra Latinique 10, Titanium Baby Snooze 10, Emmaljunga Scooter 2.0 10, Emmaljunga City Cross 11
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.
  • Side:
  • 1
Tid til å lage siden: 0.588 sekunder
ERROR: mod_kunenalogin: Kunena 1.6.2 (or later) is not installed on your system!