Skip to content
Husk meg
Du er her: Hjem Forum Barnevogner Barnevogndebatten TFK joggster x 2009 eller 2010
Velkommen, gjester
Brukernavn: Passord: Husk meg
  • Side:
  • 1

EMNE: TFK joggster x 2009 eller 2010

TFK joggster x 2009 eller 2010 14 år 1 uke siden #58659

  • betta
  • betta's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Seniormedlem
  • Innlegg: 121
  • Takk er mottatt 1
Hei,

Noen som har nyere erfaringer å dele om denne vognen? Har så lyst på den men så ser jeg tidlig i 2009 at det var så mange som var misfornøyde at jeg lurer på om det er samme utgave jeg vil få kjøpe nå? Spurte tfk USA nemlig, vi er der borte en del og tenkte å kjøpe vogn der og de mente det ikke fantes en 2010 utgave av vognen og at de som hadde vært misfornøyde var de som hadde twist hjulet og det var iallfall der borte trukket tilbake. Men det er jo i salg i Norge?? Litt forvirret jeg altså...

Men altså, noen av dere som har vogna eller kjenner noen som har og hva de syntes? Vi tenkte å kjøpe både twist og sports hjul og så bytte litt etter behov...
Vognparken består av: Bugaboo Donkey, Stokke Scoot, Easywalker qtro, Baby Jogger City Mini og Emmaljunga City Cross (Tidligere vogner: Mountain Buggy Duet, Bugaboo Bee Plus, Simo Kombi, TFK Joggster X med Multi-X bag)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: TFK joggster x 2009 eller 2010 14 år 5 dager siden #58752

  • LogK
  • LogK's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Super-VIP
  • Totalt uhelbredelig !!
  • Innlegg: 10542
De helt nye modellene, som de er "bombesikre" på at har hverken feil med håndtak, trekk eller twisthjulet - begynner å sendes til forhandlere nå i disse dager. jeg har vogna, og har ventet i 4 mnd, siden de trakk den tilbake før jul
K triller i Stokke '10, Titanium Breeze '10, sover i Mountain Buggy '10, og deler en Phil & Teds Sport '10 med L.
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.
  • Side:
  • 1
Tid til å lage siden: 0.644 sekunder
ERROR: mod_kunenalogin: Kunena 1.6.2 (or later) is not installed on your system!