Skip to content
Husk meg
Du er her: Hjem Forum Barnevogner Barnevogndebatten Koelstra Latinique 2010 is in da house!
Velkommen, gjester
Brukernavn: Passord: Husk meg
  • Side:
  • 1

EMNE: Koelstra Latinique 2010 is in da house!

Koelstra Latinique 2010 is in da house! 14 år 2 uker siden #58244

  • snoopy81
  • snoopy81's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Seniormedlem
  • Tja...
  • Innlegg: 366
Noe innhold er skjult for gjester. Logg inn eller registrer deg for å se det.
Vogner vi har hatt: Emmaljunga Cerox 05, Emmaljunga Edge Duo 07, Quinny Buzz 07, Emmaljunga Scooter 08, Koelstra Latinique 10, Titanium Baby Snooze 10, Emmaljunga Scooter 2.0 10, Emmaljunga City Cross 11
Siste endring: 14 år 2 uker siden av snoopy81.
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Koelstra Latinique 2010 is in da house! 14 år 2 uker siden #58245

  • Empa
  • Empa's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 5716
  • Takk er mottatt 10
Kjipt at de har klart å sende feil farge... Men uansett: Gratulerer med ny vogn!
Vogngal trebarnsmor og bruker av barnevognguiden i 5 år :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Koelstra Latinique 2010 is in da house! 14 år 2 uker siden #58248

  • studine
  • studine's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Ekspert
  • Innlegg: 1977
  • Takk er mottatt 4
Grattis med ny vogn! Men skjønner godt at du blir sur når de sender feil farge... Har ikke du venta fryktelig lenge på den? Da blir det jo ekstra ille når butikken klarer å surre det til... Det minste de kan gjøre, bør være å sende deg et ekstra trekk, er jo de som har dummet seg ut, ikke deg...
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Koelstra Latinique 2010 is in da house! 14 år 2 uker siden #58253

  • snoopy81
  • snoopy81's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Seniormedlem
  • Tja...
  • Innlegg: 366
studine skrev:
Grattis med ny vogn! Men skjønner godt at du blir sur når de sender feil farge... Har ikke du venta fryktelig lenge på den? Da blir det jo ekstra ille når butikken klarer å surre det til... Det minste de kan gjøre, bør være å sende deg et ekstra trekk, er jo de som har dummet seg ut, ikke deg...

Takk takk! Jo jeg bestilte den 6.februar så jeg har ventet en stund... Jeg venter utålmodig på svar fra dem ang dette. Har sett på vogna og er usikker på om man kan bytte trekk, virket vanskelig å montere justeringen for ryggen selv. Får vente å se!
Vogner vi har hatt: Emmaljunga Cerox 05, Emmaljunga Edge Duo 07, Quinny Buzz 07, Emmaljunga Scooter 08, Koelstra Latinique 10, Titanium Baby Snooze 10, Emmaljunga Scooter 2.0 10, Emmaljunga City Cross 11
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Koelstra Latinique 2010 is in da house! 14 år 2 uker siden #58254

  • Vogngal
  • Vogngal's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Ekspert
  • Innlegg: 1400
  • Takk er mottatt 7
Så kjedleig å få feil farge, skjønner at du er skuffet.

Krysser fingrene for at du får raskt svar fra de!
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Koelstra Latinique 2010 is in da house! 14 år 2 uker siden #58256

  • Vesla85
  • Vesla85's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Seniormedlem
  • Innlegg: 140
Ahh.. Skjønner du er skuffa ja! Du har jo venta leeenge, og når den først kommer - så er det feil farge! Kjipt..

Håper du blir fornøyd med vogna sånn ellers da :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Koelstra Latinique 2010 is in da house! 14 år 2 uker siden #58261

  • YummyMummy
  • YummyMummy's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Seniormedlem
  • Innlegg: 292
  • Takk er mottatt 4
Hold oss oppdatert om hvordan det går med bytting av farge. Hvor bestilte du den?
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Koelstra Latinique 2010 is in da house! 14 år 2 uker siden #58266

  • sissoll
  • sissoll's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 7407
  • Takk er mottatt 10
Gratuleerer med ny vogn! Og det ordner seg helt sikkert med farge, det er jo deres feil. Men det er utrolig kjedelig når sånt skjer, når man har gått og gledet seg og ventet så lenge.

ELlers er jo brio go også en vogn som er finest fremovervendt, men det er jo ikke så farlig. Koelstraen er sikkert mer enn lækker nok begge veier ;) Ellers ang dobbelt fremhjul tror jeg definitivt det er en vanesak, som med altg annet. Vi ser flest trehjulinger med enkelt fremhjul, det er det vi er vant med. For bare over året siden syntes jeg trehjulinger generelt var dritstygt, nå er det så mange fine :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Koelstra Latinique 2010 is in da house! 14 år 2 uker siden #58271

  • snoopy81
  • snoopy81's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Seniormedlem
  • Tja...
  • Innlegg: 366
Bestilte fra Pingpong-online.de
Regner ikke med å få svar før over helga... Og jeg har vært ute å trillet på gårdsplassen, for jeg gidder ikke sende hele vogna tilbake og vente på ny.

De fleste vendbare vogner er vel finest fremovervendt, men det er kjempegreit å ha muligheten til å vende dem.

Forresten savner jeg titteluke i kalesjen...
Vogner vi har hatt: Emmaljunga Cerox 05, Emmaljunga Edge Duo 07, Quinny Buzz 07, Emmaljunga Scooter 08, Koelstra Latinique 10, Titanium Baby Snooze 10, Emmaljunga Scooter 2.0 10, Emmaljunga City Cross 11
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Koelstra Latinique 2010 is in da house! 14 år 2 uker siden #58272

  • Simenmin
  • Simenmin's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 5567
  • Takk er mottatt 8
Gratulerer med ny vogn da ;)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Koelstra Latinique 2010 is in da house! 14 år 2 uker siden #58283

  • YummyMummy
  • YummyMummy's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Seniormedlem
  • Innlegg: 292
  • Takk er mottatt 4
Har jo glemt det viktigste. Gratulerer med ny, stilig vogn! :blush:
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Koelstra Latinique 2010 is in da house! 14 år 2 uker siden #58289

  • Maybeme
  • Maybeme's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Ekspert
  • Innlegg: 1107
  • Takk er mottatt 1
Akkurat ja, der fikk jeg svar på spm. mitt. :laugh: Tenk å sende feil farge, så kjipe de er. Men det ordner seg sikkert, kanskje de bare kan sende en ny sittedel, hvis de ikke har løse trekk? Så kan du sende den forrige tilbake, lettere det enn å sende hele vogna.
Jeg syns den ser fin ut. Jeg er litt forelska igjen. :blush:

Jeg vil nå ha den pga. de doble forhjulene, jeg syns nemlig at det gjorde den mer stødig enn andre trehjulinger, så derfor vil jeg heller ha den med bag enn andre som kan velte lettere.
Nå skal jeg ringe til koelstra i norge og mase, de får vel inn vognene snart de og. Fikk ikke svar i går, men han skulle jo ut og reise.
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Koelstra Latinique 2010 is in da house! 14 år 2 uker siden #58290

  • sissoll
  • sissoll's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 7407
  • Takk er mottatt 10
Var den tung, syntes du, Maybeme? Er så nysgjerrig på det nemlig. Ei venninne av meg hadde den gamle modellen for tre år siden, og hun omtaler den som drittvogna :huh:

Ellers tror jeg ikke de doble fremhjulene er noen uting, mente bare at man må venne seg til hvordan det ser ut :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Koelstra Latinique 2010 is in da house! 14 år 2 uker siden #58295

  • Maybeme
  • Maybeme's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Ekspert
  • Innlegg: 1107
  • Takk er mottatt 1
Den er jo ikke av de letteste, 14 kg. Hjulene er nok ganske tunge, skikkelige lufthjul. Jeg løftet jo ikke så mye på den.
Drittvogn ja, det var jo ingen hedersbetegnelse. :P
Hvorfor kaller hun den det?
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Koelstra Latinique 2010 is in da house! 14 år 2 uker siden #58300

  • snoopy81
  • snoopy81's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Seniormedlem
  • Tja...
  • Innlegg: 366
Tydelig at jeg er vant med 4hjulinger for jeg synes vogna er kjempelett :laugh: Men den er jo fortsatt medium tung når man skal ha den inn og ut av bilen, men det får så være - ikke noe problem her i allefall. De gamle modellene ser faktisk tyngre ut av en eller annen grunn.

Enten får de betale meg en del tilbake eller sende ny sittedel og handlekurv. Og gjerne en parasoll som plaster på såret ;)
Skulle tro at den norske butikken får den inn snart, nå er den jo lansert i allefall.
Vogner vi har hatt: Emmaljunga Cerox 05, Emmaljunga Edge Duo 07, Quinny Buzz 07, Emmaljunga Scooter 08, Koelstra Latinique 10, Titanium Baby Snooze 10, Emmaljunga Scooter 2.0 10, Emmaljunga City Cross 11
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Koelstra Latinique 2010 is in da house! 14 år 2 uker siden #58338

  • sissoll
  • sissoll's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 7407
  • Takk er mottatt 10
Vet ikke jeg, hun er jo overhodet ikke interessert i vogner da. Det var et elelr annet med at kalesjen hadde knukket eller noe, vet ikke omdet var eneste grunnen :huh:

14 kg er jo ikke noen spesielt lett vogn nei, særlig til å være trehjuling. Men den ser jo veldig robust ut stødig ut. Veldig, veldig spent på å høre mer fra dere altså :cheer:

Er den veldig lite lun? kalesjen ser jo litt sånn scooter-tfk-ew ut :dry:
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Koelstra Latinique 2010 is in da house! 14 år 2 uker siden #58353

  • snoopy81
  • snoopy81's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Seniormedlem
  • Tja...
  • Innlegg: 366
Den er ganske åpen, men jeg hadde trodd den var verre egentlig. Jeg hadde uansett tenkt å kjøpe ekstern solskjerm (teutonia) å bruke så jeg tenker ikke så mye på det egentlig. Merker det nok bedre neste vinter eventuelt, men den tid den sorg ang løsninger på det.
Vogner vi har hatt: Emmaljunga Cerox 05, Emmaljunga Edge Duo 07, Quinny Buzz 07, Emmaljunga Scooter 08, Koelstra Latinique 10, Titanium Baby Snooze 10, Emmaljunga Scooter 2.0 10, Emmaljunga City Cross 11
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Koelstra Latinique 2010 is in da house! 14 år 2 uker siden #58510

  • snoopy81
  • snoopy81's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Seniormedlem
  • Tja...
  • Innlegg: 366
Jeg satte meg ned i dag for å lage ett stormtrekk, det begynte så fint men så ble det bare knot. Har nok glemt alle sykunnskapene mine :( Orket ikke prøve mer, og plutselig gikk det opp ett lys for meg at jeg skulle prøve stormtrekket til Ceroxen. Og jammen passet det ikke! Men var jo ikke noe å feste det i, så det løste jeg ved å sette votteklyper på ett bånd, og feste de på hver side av stormtrekket (båndet går rundt kalesjen/ryggdelen). Vips så fikk jeg ett stormtrekk som passer fint og kan justeres etter hvor høyt eller lavt man vil ha beskyttelse i åpningen :)

Men jeg klarer ikke å bli fortrolig med sandfargen... Håper pingpong svarer meg i morgen.
Vogner vi har hatt: Emmaljunga Cerox 05, Emmaljunga Edge Duo 07, Quinny Buzz 07, Emmaljunga Scooter 08, Koelstra Latinique 10, Titanium Baby Snooze 10, Emmaljunga Scooter 2.0 10, Emmaljunga City Cross 11
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Koelstra Latinique 2010 is in da house! 14 år 2 uker siden #58514

  • LogK
  • LogK's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Super-VIP
  • Totalt uhelbredelig !!
  • Innlegg: 10542
Gratulerer, tross feil farge :)
K triller i Stokke '10, Titanium Breeze '10, sover i Mountain Buggy '10, og deler en Phil & Teds Sport '10 med L.
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Koelstra Latinique 2010 is in da house! 14 år 1 uke siden #58727

  • snoopy81
  • snoopy81's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Seniormedlem
  • Tja...
  • Innlegg: 366
Noe innhold er skjult for gjester. Logg inn eller registrer deg for å se det.
Vogner vi har hatt: Emmaljunga Cerox 05, Emmaljunga Edge Duo 07, Quinny Buzz 07, Emmaljunga Scooter 08, Koelstra Latinique 10, Titanium Baby Snooze 10, Emmaljunga Scooter 2.0 10, Emmaljunga City Cross 11
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.
  • Side:
  • 1
Tid til å lage siden: 0.857 sekunder
ERROR: mod_kunenalogin: Kunena 1.6.2 (or later) is not installed on your system!