Skip to content
Husk meg
Du er her: Hjem Forum Barnevogner Barnevogndebatten Jeg følger tradisjonen: Hvilken farge om du vinner?
Velkommen, gjester
Brukernavn: Passord: Husk meg
  • Side:
  • 1

EMNE: Jeg følger tradisjonen: Hvilken farge om du vinner?

Jeg følger tradisjonen: Hvilken farge om du vinner? 14 år 2 uker siden #58065

  • sissoll
  • sissoll's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 7407
  • Takk er mottatt 10
Har spurt om dette under alle vognpremiekonkurransene her inne det siste året, så jeg føler at det er på plass å spørre igjen ;)

Her er fargene:
www.quinny.com/no-en/strollers/senzz

Tror jeg ville fått det vanskelig med å velge mellom grønn, rød og oransje!

lurer forøvrig fortsatt på hvordan den kan ha så høy verdi :blush: Mener jeg så på en utenlandsk side at den skulle ligge på rundt 2400 i NOK. Det var jo selvsagt uten bag og fotpose og adaptere, men allikevel :huh: 8000?? :huh:

Men for en fantastisk premie uansett! Vil ha! :cheer:
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Jeg følger tradisjonen: Hvilken farge om du vinner? 14 år 2 uker siden #58070

  • Simenmin
  • Simenmin's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 5567
  • Takk er mottatt 8
Ja jeg har sett på den på nettbutikker og den er ikke så dyr der, men som sagt en fantastisk premie ;) kanskje dette er den perfekte reisetrilla? ;) har ikke tenkt så langt som på farge, syns alle er fine jeg :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Jeg følger tradisjonen: Hvilken farge om du vinner? 14 år 2 uker siden #58078

  • sissoll
  • sissoll's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 7407
  • Takk er mottatt 10
Helt sikkert. Om jeg hadde vunnet den måtte jeg nok desverre tatt en sydentur for å teste :laugh:

Alle fargene er kjempefine, spreke, men ikke prangende ettersom de er begrenset til innsiden, den er så delikat! Jeg har jo veldig oppheng i knallgrønn vogn, men jeg har alltid angret litt på at jeg valgte den brune cybexen og ikke den oransje eller røde, så det hadde også vært fristende ;)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Jeg følger tradisjonen: Hvilken farge om du vinner? 14 år 2 uker siden #58087

  • Simenmin
  • Simenmin's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 5567
  • Takk er mottatt 8
Ja den er veldig delikat, og iom at fargen er på innsiden så spiller ikke det så stor rolle, men tror kanskje det hadde blitt grønn her ;)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Jeg følger tradisjonen: Hvilken farge om du vinner? 14 år 2 uker siden #58091

  • Andria
  • Andria's profilbilde
Jeg ville nok hatt grønn. ;)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Jeg følger tradisjonen: Hvilken farge om du vinner? 14 år 2 uker siden #58096

  • studine
  • studine's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Ekspert
  • Innlegg: 1977
  • Takk er mottatt 4
Ingen vinnerforhåpninger, men enig med mange om at den grønne var fin! :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Jeg følger tradisjonen: Hvilken farge om du vinner? 14 år 2 uker siden #58098

  • Vogngal
  • Vogngal's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Ekspert
  • Innlegg: 1400
  • Takk er mottatt 7
Grønn eller rød her!

Tenk om jeg kunne vunnet denne gangen :laugh: Men er nok ikke blant kandidatene denne gangen heller.
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Jeg følger tradisjonen: Hvilken farge om du vinner? 14 år 2 uker siden #58125

  • Empa
  • Empa's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 5716
  • Takk er mottatt 10
Synes alle fargene er fine :) ville hatt det vanskelig med å velge! Veldig lekker trille! Hadde vært perfekt å ha i tillegg til CC :) heldig er den som vinner!!Det blir nok ikke meg.
Vogngal trebarnsmor og bruker av barnevognguiden i 5 år :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Jeg følger tradisjonen: Hvilken farge om du vinner? 14 år 2 uker siden #58134

  • sissoll
  • sissoll's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 7407
  • Takk er mottatt 10
Vogngal og Empa, hvorfor ikke? Denne gangen står det faktisk ikke noe i konkurransereglene at det kun er de fem mest aktive brukerne som er vinnerkandidater. Står ikke noe om trekning heller, så vidt jeg husker :huh:
Enten har de bare formulert teksten lit tmindre spesifikt enn tidligere, eller så er det ny ordning og alle kan vinne :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Jeg følger tradisjonen: Hvilken farge om du vinner? 14 år 2 uker siden #58146

  • Simenmin
  • Simenmin's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 5567
  • Takk er mottatt 8
var inne å kikka nå og dette står det nederst på konkuransesiden: Konkurransen avsluttes 10. april 2010. Vinneren kåres ved at vi trekker blant de fem største bidragsyterene på siden.

SÅ er nok ikke med jeg heller da :dry: konkuransen har jo holdt på lenge, jeg har vært her bare i perioder. Men synes det er koslig med aktivitet her inne jeg da, skulle vært konkuranser hele tiden ;)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Jeg følger tradisjonen: Hvilken farge om du vinner? 14 år 2 uker siden #58151

  • sissoll
  • sissoll's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 7407
  • Takk er mottatt 10
ååå, så ikke det jeg :blush: :dry:

men da er nok uansett du med Simenmin. Du har 4000 innlegg og du har vel "bare" vært her halvparten av tiden jeg har vært her!
Og du har jo lagt inn vognerfaringer i perioden også, jeg har bare hatt én ny vogn i konkurranseperioden :(

Tipper ihvertfall at du, empa og ss er med i trekningen :)

Nei, dette blir spennende :cheer:
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Jeg følger tradisjonen: Hvilken farge om du vinner? 14 år 2 uker siden #58153

  • Simenmin
  • Simenmin's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 5567
  • Takk er mottatt 8
Wow jeg har 4000 B) det så jeg ikke. Men 3500 av de kom med i MB-konkuransen, så har nok ikke vært så aktiv denne gangen nei og har bare to vognerfaringer denne gangen...
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Jeg følger tradisjonen: Hvilken farge om du vinner? 14 år 2 uker siden #58154

  • sissoll
  • sissoll's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 7407
  • Takk er mottatt 10
Men det er ikke så fryktelig høyt aktivitetsnivå her inne nå, så jeg tror nok du er med lell :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Jeg følger tradisjonen: Hvilken farge om du vinner? 14 år 2 uker siden #58156

  • Simenmin
  • Simenmin's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 5567
  • Takk er mottatt 8
Skeeeptisk, men om jeg blir med så vinner jeg ikke alikevell :lol:
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Jeg følger tradisjonen: Hvilken farge om du vinner? 14 år 2 uker siden #58160

  • sissoll
  • sissoll's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 7407
  • Takk er mottatt 10
Det har vel omtrent alle som har vunnet noe her inne også sagt. Spentsmurf har sagt det to ganger :p :laugh:
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Jeg følger tradisjonen: Hvilken farge om du vinner? 14 år 2 uker siden #58163

  • Simenmin
  • Simenmin's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 5567
  • Takk er mottatt 8
Men jeg har ikke vinnerflaks, har aldri vunnet noenting før :dry: spentsmurf har jo bevist at hun virkelig har vinnerflaks da ;)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Jeg følger tradisjonen: Hvilken farge om du vinner? 14 år 2 uker siden #58167

  • sissoll
  • sissoll's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 7407
  • Takk er mottatt 10
men hun hadd ejo heller ikke vunnet noe før første gangen ;)
Og LogK som insisterte påa t hun aldri vinner noen ting, og den ene gangen for lenge siden da hun vant vognpose la butikken ned før hun rakk å få posen.. og så vant hun Mb :laugh:
Nei, man skal aldri si aldri.

Jeg har veldig mye vinnerflaks når det gjelder mandelen i grøten, men nesten aldri vunnet noe annet enn marsipangriser ;) Og så vant jeg jammen prampacken fordet :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Jeg følger tradisjonen: Hvilken farge om du vinner? 14 år 2 uker siden #58169

  • Simenmin
  • Simenmin's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 5567
  • Takk er mottatt 8
Det kommer sikkert til å skje om jeg vinner, at de går konk eller noe sånt :lol:
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Jeg følger tradisjonen: Hvilken farge om du vinner? 14 år 2 uker siden #58170

  • sissoll
  • sissoll's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 7407
  • Takk er mottatt 10
:laugh: ja det er overhengende fare for at quinny går konkurs :laugh:
Hvis de gjør det er det fordi du er en ulykkesfugl og jinxer selskapet med seieren din :p
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Jeg følger tradisjonen: Hvilken farge om du vinner? 14 år 2 uker siden #58181

  • Simenmin
  • Simenmin's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 5567
  • Takk er mottatt 8
MariHønaMedHvitveis skrev:
:laugh: ja det er overhengende fare for at quinny går konkurs :laugh:
Hvis de gjør det er det fordi du er en ulykkesfugl og jinxer selskapet med seieren din :p

Det er en mulighet for det når det gjelder meg ja ;) for jeg ER en ulykkesfugl :dry:
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Jeg følger tradisjonen: Hvilken farge om du vinner? 14 år 2 uker siden #58187

  • studine
  • studine's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Ekspert
  • Innlegg: 1977
  • Takk er mottatt 4
Uansett hvem som vinner, blir det spennende å se vogna på normale bilder, ikke bare produsentens salgsreklamer som kan avvike litt fra sannheten :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Jeg følger tradisjonen: Hvilken farge om du vinner? 14 år 2 uker siden #58188

  • sissoll
  • sissoll's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 7407
  • Takk er mottatt 10
Jepp, kjempespennende!
Synes ofte produsentbilder er veldig misvisende, og gjerne at vognene er finere i virkeligheten. Merkelig det der :dry:
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Jeg følger tradisjonen: Hvilken farge om du vinner? 14 år 2 uker siden #58189

  • Simenmin
  • Simenmin's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 5567
  • Takk er mottatt 8
Ja det er rart det der :dry: men har den kommet tilsalgs i norge? håper den kommer på BH snart ;)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Jeg følger tradisjonen: Hvilken farge om du vinner? 14 år 2 uker siden #58190

  • sissoll
  • sissoll's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 7407
  • Takk er mottatt 10
Mener det sto et sted at den ikke blir lansert her før i juni? Husker ikke hvor, selvfølgelig :dry:
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Jeg følger tradisjonen: Hvilken farge om du vinner? 14 år 2 uker siden #58203

  • ***
  • ***'s profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 7648
  • Takk er mottatt 22
Har vel ikke bidratt nok til å være med i trekningen tror jeg, men synes både den blåe og den grønne er fin så sånn hypotetisk sett ville jeg nok valgt en av dem :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Jeg følger tradisjonen: Hvilken farge om du vinner? 14 år 2 uker siden #58206

  • Simenmin
  • Simenmin's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 5567
  • Takk er mottatt 8
Jo er det 4stk som garantert er med så er det deg MLV og MHMH, SS og Empa :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Jeg følger tradisjonen: Hvilken farge om du vinner? 14 år 2 uker siden #58209

  • ***
  • ***'s profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 7648
  • Takk er mottatt 22
Du har vært her mer enn meg Simenmin, det er jeg ganske sikker på :) Uansett har jeg gitt opp alt som heter vinning og konkurranser :)

Men blir spennende å se hvem som vinner og hvordan de liker trillen! Den ser spennende ut som sommertrille den der :) Og for de mindre barna er det supert at den kommer med bag, det synes jeg det er få triller som gjør og det er veldig greit når de er bittesmå :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Jeg følger tradisjonen: Hvilken farge om du vinner? 14 år 2 uker siden #58214

  • Simenmin
  • Simenmin's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 5567
  • Takk er mottatt 8
Ja det blir spennende ;) hvis vinneren blir fornøyd med den, så rekner jeg med at flere her inne blir fristet og mulig kjøper en ;)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Jeg følger tradisjonen: Hvilken farge om du vinner? 14 år 2 uker siden #58216

  • Maybeme
  • Maybeme's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Ekspert
  • Innlegg: 1107
  • Takk er mottatt 1
En av dere vinner garantert, hvis ikke dere er de 5 mest aktive så vet ikke jeg hvem som er det. Syns de kunne begynne å trekke mellom de 10 mest aktive, så ville jeg hatt sjans for en gangs skyld. :laugh: Ikke at jeg ville vunnet likevel da... :P
Men jeg var inne og så på spesifikasjonene, og den virker ikke spesielt stor, på størrelse med Mila tror jeg. Liggelengde 70 cm, syns jeg det sto. Men det hadde vært spennende å se den i virkeligheten da.
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Jeg følger tradisjonen: Hvilken farge om du vinner? 14 år 2 uker siden #58218

  • ***
  • ***'s profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 7648
  • Takk er mottatt 22
Hehe, det har vel skjedd før tror jeg :D

Bare det at den har bag hadde gjort at jeg hadde blitt fristet om jeg hadde hatt baby, om den kan brukes med både bilstol, bag og som trille med god liggestilling så er den jo alt man trenger av shopping/reisetrille :) Veldig spent på å høre erfaringer om den :)

Mange som er negative til Quinny, men zapp er jo veldig bra og buzz fungerer jo veldig bra på mange måter (den er bare alt for dyr og ingen fullverdig sportsvogn...) så tenker at de KAN jo lage gode ting også :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Jeg følger tradisjonen: Hvilken farge om du vinner? 14 år 2 uker siden #58224

  • Empa
  • Empa's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 5716
  • Takk er mottatt 10
Maybeme skrev:
En av dere vinner garantert, hvis ikke dere er de 5 mest aktive så vet ikke jeg hvem som er det. Syns de kunne begynne å trekke mellom de 10 mest aktive, så ville jeg hatt sjans for en gangs skyld. :laugh: Ikke at jeg ville vunnet likevel da... :P
Men jeg var inne og så på spesifikasjonene, og den virker ikke spesielt stor, på størrelse med Mila tror jeg. Liggelengde 70 cm, syns jeg det sto. Men det hadde vært spennende å se den i virkeligheten da.

Ønsker meg flere artikkelkonkurranser jeg ;) Fikk ikke anledning til å delta på den forrige. Da har jo alle en fair sjanse til å vinne :) Jeg har ikke tid til å være blant de fem mest aktive, som sliten mamma til to tette ;)
Vogngal trebarnsmor og bruker av barnevognguiden i 5 år :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Jeg følger tradisjonen: Hvilken farge om du vinner? 14 år 2 uker siden #58228

  • Simenmin
  • Simenmin's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 5567
  • Takk er mottatt 8
Maybeme skrev:
En av dere vinner garantert, hvis ikke dere er de 5 mest aktive så vet ikke jeg hvem som er det. Syns de kunne begynne å trekke mellom de 10 mest aktive, så ville jeg hatt sjans for en gangs skyld. :laugh: Ikke at jeg ville vunnet likevel da... :P
Men jeg var inne og så på spesifikasjonene, og den virker ikke spesielt stor, på størrelse med Mila tror jeg. Liggelengde 70 cm, syns jeg det sto. Men det hadde vært spennende å se den i virkeligheten da.

Ja det kunne godt ha vært trekt imellom de 10 mest aktive, blir mer spennende da ;)
Dumt den ikke er lengre i liggelengden da, hvorfor kan de ikke spandere på 10cm ekstra liksom :dry:
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Jeg følger tradisjonen: Hvilken farge om du vinner? 14 år 2 uker siden #58230

  • ***
  • ***'s profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 7648
  • Takk er mottatt 22
Artikkelkonkurranser gir litt flere sjansen til å delta ja :) Men den øker vel kanskje ikke aktiviteten på siden like mye ;)
Jeg fikk heller ikke deltatt på den artikkelkonkurransen, skjedde så mye da og jeg var rett og slett heeeeelt blank men liker å skrive så hadde gjort seg med flere :)

Men synes nå det er morsomt med sånne konkurranser som dette uansett jeg, det fører til mye liv her inne og det er alltid moro :)

Ser ikke ut som liggelengden er så stor på den nei, men det er det jo sjelden på triller. Ser ganske normal ut til trille å være. Det viktigste er igrunnen at den er høy under kalesjen, og det ser jo sånn ut :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Jeg følger tradisjonen: Hvilken farge om du vinner? 14 år 2 uker siden #58233

  • studine
  • studine's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Ekspert
  • Innlegg: 1977
  • Takk er mottatt 4
Dumt at det bare er topp fem som har en sjanse, ja.... Men samtidig må det jo være topp å være blant de, har jo rimelig store vinnersjanser om man er blant de aller mest aktive :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Jeg følger tradisjonen: Hvilken farge om du vinner? 14 år 2 uker siden #58234

  • Simenmin
  • Simenmin's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 5567
  • Takk er mottatt 8
Var ikke med på forrige artikkelkonkuranse jeg heller, men den var jo før jul da, er ikke alle som har tid da :unsure: men det kunne godt ha blitt trekt imellom de 10 eller 15 mest aktive innpå her da ;)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Jeg følger tradisjonen: Hvilken farge om du vinner? 14 år 2 uker siden #58263

  • YummyMummy
  • YummyMummy's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Seniormedlem
  • Innlegg: 292
  • Takk er mottatt 4
Jeg har overhodet ikke vinnerforhåpninger, men rent hypotetisk hadde jeg valgt rød eller grønn. Sannsynligvis rød.. Den som vinner er heldig!!
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Jeg følger tradisjonen: Hvilken farge om du vinner? 14 år 2 uker siden #58296

  • seff
  • seff's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Fersking
  • Innlegg: 16
Jeg har sett og prøvd den irl-i Sverige er den hvertfall på plass- og jeg kan vel ikke si jeg falt pladask :blink: men hvis jeg skulle vunnet en, måtte det blitt grønn tror jeg.. Fargene er veldig duse.
Hvis dere er sugne på konkurranser så kan dere jo vinne en MB 2010 her :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Jeg følger tradisjonen: Hvilken farge om du vinner? 14 år 2 uker siden #58304

  • Simenmin
  • Simenmin's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 5567
  • Takk er mottatt 8
oj var den ikke noe særlig altså? :dry:
Oj den sia har jeg ikke sett før *måinnåse* ;)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Jeg følger tradisjonen: Hvilken farge om du vinner? 14 år 2 uker siden #58494

  • Maybeme
  • Maybeme's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Ekspert
  • Innlegg: 1107
  • Takk er mottatt 1
Venter og venter, men det blir vel ikke noen trekning når det ikke har skjedd ennå. Blir vel natta snart heller.
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Jeg følger tradisjonen: Hvilken farge om du vinner? 14 år 2 uker siden #58497

  • Vogngal
  • Vogngal's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Ekspert
  • Innlegg: 1400
  • Takk er mottatt 7
Ja, det ser dårig ut med trekning i dag
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.
  • Side:
  • 1
Tid til å lage siden: 0.802 sekunder
ERROR: mod_kunenalogin: Kunena 1.6.2 (or later) is not installed on your system!