Skip to content
Husk meg
Du er her: Hjem Forum Barnevogner Barnevogndebatten Noen som vet hva som er nytt med nye stokke xplory?
Velkommen, gjester
Brukernavn: Passord: Husk meg
  • Side:
  • 1

EMNE: Noen som vet hva som er nytt med nye stokke xplory?

Noen som vet hva som er nytt med nye stokke xplory? 14 år 3 uker siden #57165

  • ***
  • ***'s profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 7648
  • Takk er mottatt 22
Ser reklamen på siden her, og lurer litt på om det er gjort mange endringer og evt hvilke.

Ser at kalesjen ser litt lunere ut. Var inne på siden til Stokke, men fant ikke info om ny utgave der.
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Noen som vet hva som er nytt med nye stokke xplory? 14 år 3 uker siden #57166

  • ***
  • ***'s profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 7648
  • Takk er mottatt 22
Ser at den ser litt annerledes ut på siden også, kanskje der en reulerer hellingen på setet??? Er det endret noen funksjoner der også, eller er det bare designet som er endret?
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Noen som vet hva som er nytt med nye stokke xplory? 14 år 3 uker siden #57167

  • Spentsmurf
  • Spentsmurf's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Super-VIP
  • Man har en mening til man får en ny
  • Innlegg: 22313
  • Takk er mottatt 52
Dette har jeg også lurt på!!!! Kanskje LogK har full kontroll????
Man har en mening til man får en ny! Og vips så har vi ny vogn :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Noen som vet hva som er nytt med nye stokke xplory? 14 år 3 uker siden #57199

  • ***
  • ***'s profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 7648
  • Takk er mottatt 22
Tipper det :knegg:

Men lenge siden jeg har sett henne her. Du har kanskje kontakt med henne ellers? Må få henne inn hit og svare oss :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Noen som vet hva som er nytt med nye stokke xplory? 14 år 3 uker siden #57207

  • Vogngal
  • Vogngal's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Ekspert
  • Innlegg: 1400
  • Takk er mottatt 7
Satt akkurat og lurte på det samme nå, gikk inn på annonsen ved siden av her, men det stod jo ingenting på siden der. Syns faktisk den nye utgaven ser penere ut (litt rundere i formen liksom), og kalesjen er vel en god del lunere.

Roper på l&k jeg også
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Noen som vet hva som er nytt med nye stokke xplory? 14 år 3 uker siden #57220

  • Simenmin
  • Simenmin's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 5567
  • Takk er mottatt 8
Dette lurer jeg også på, den er ihvertfall penere ;) ser tekstilene er foradret ihvertfall, går irundt hele setet, enn å bare være "innlegg"
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Noen som vet hva som er nytt med nye stokke xplory? 14 år 3 uker siden #57251

  • Spentsmurf
  • Spentsmurf's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Super-VIP
  • Man har en mening til man får en ny
  • Innlegg: 22313
  • Takk er mottatt 52
Hm.. Null utenomkontakt med LogK, ,men vi får gå inn på bloggenhennes og rope der tror jeg :knegg:
Man har en mening til man får en ny! Og vips så har vi ny vogn :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Noen som vet hva som er nytt med nye stokke xplory? 14 år 3 uker siden #57343

  • Simenmin
  • Simenmin's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 5567
  • Takk er mottatt 8
Dytter litt så hun ser den ;)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Noen som vet hva som er nytt med nye stokke xplory? 14 år 3 uker siden #57344

Jeg ble også litt nysgjerrig på det. Den ser veldig fin ut da :) Men er det ikke litt rart at det ikke er noe info om hva som er nytt.
Prinsessen ønsker seg go
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Noen som vet hva som er nytt med nye stokke xplory? 14 år 3 uker siden #57377

  • d1cte
  • d1cte's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Seniormedlem
  • Innlegg: 118
åneeei, det her va virkelig dårlig nyhet, har sååå lyst på ny stokke nå! og teit at de legger ut reklame uten å oppdatere hjemmesida si!
Har en Stokke Xplory og en TFK Twinner Twist Duo, men tvillingvogna skal selges, og nå leter jeg etter ny til å erstatte den med..
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Noen som vet hva som er nytt med nye stokke xplory? 14 år 3 uker siden #57521

  • ***
  • ***'s profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 7648
  • Takk er mottatt 22
Ja de burde absolutt oppdatere! Hva er vitsen om vi ikke kan finne ut hva som er nytt :huh:
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Noen som vet hva som er nytt med nye stokke xplory? 14 år 3 uker siden #57522

  • ***
  • ***'s profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 7648
  • Takk er mottatt 22
Vogngal skrev:
Syns faktisk den nye utgaven ser penere ut (litt rundere i formen liksom), og kalesjen er vel en god del lunere.

Det synes jeg også :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Noen som vet hva som er nytt med nye stokke xplory? 14 år 3 uker siden #57525

  • Simenmin
  • Simenmin's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 5567
  • Takk er mottatt 8
Mhm den ser finere ut ;) men er det første gang de har gjort endringer på xploryen? har ikke den eksistert siden 03 eller noe sånt?
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Noen som vet hva som er nytt med nye stokke xplory? 14 år 3 uker siden #57528

  • ***
  • ***'s profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 7648
  • Takk er mottatt 22
Første gang det er gjort endringer av betydning tror jeg. Var vel noen forbedringer på vognen i 07 eller noe sånt, har lest at det anbefales å kjøpe vogn som er nyere enn det pga noen forbedringer men tror det gikk mer på kvaliteten på understellet og ikke på utseende eller funksjoner
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Noen som vet hva som er nytt med nye stokke xplory? 14 år 3 uker siden #57529

  • Simenmin
  • Simenmin's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 5567
  • Takk er mottatt 8
Ok den var vel veldig forut sin tid når den kom den da ;)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Noen som vet hva som er nytt med nye stokke xplory? 14 år 3 uker siden #57533

  • ***
  • ***'s profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 7648
  • Takk er mottatt 22
Det var den nok ;)

VAr på markedet da jeg fikk min første i 05, og når jeg tittet på vogner da så gikk det mest i klassiske simo, brio, Teutonia og emmaljunga + litt Quinny. Få som hadde andre merker, og så sjelden andre vogner i Bergen enn klassiske brio, simo, emm., noen quinny og en hel haug med teutonia y2k :knegg:
Så begynte det å ta seg veldig opp med OTH og etterhvert Bugaboo, men egentlig sjelden jeg så Stokke da. MAnge flere som triller den nå. Så den var nok litt forut for sin tid ja :)
Nå tenker folk annerledes når det gjelder vogn, funksjoner og utseende og vogner som Stokke blir nok mer og mer aktuell for ett bredere spektet av mennesker :)

Sikkert først nå de har trengt å forandre seg litt :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Noen som vet hva som er nytt med nye stokke xplory? 14 år 3 uker siden #57537

  • Simenmin
  • Simenmin's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 5567
  • Takk er mottatt 8
Ja jeg husker før så hadde jo alle sånne tradisjonelle kombivogner også y2k, husker jeg syntes den var så stygg :humre:
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Noen som vet hva som er nytt med nye stokke xplory? 14 år 3 uker siden #57540

  • ***
  • ***'s profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 7648
  • Takk er mottatt 22
Stygg, tung og stiv :S Den var jeg sikker på at jeg IKKE skulle ha :humre:

Var sikker på at kombivogn måtte være tingen, så feil kan man ta :knegg:
Men vi har den enda, og den er god å ha i bakhånd da så kan jeg prøve litt andre vogner ved siden av og vite at jeg har en stabil en og falle tilbake på ;) Tung og kjedelig, men traust og stabil :P
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Noen som vet hva som er nytt med nye stokke xplory? 14 år 3 uker siden #57544

  • Simenmin
  • Simenmin's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 5567
  • Takk er mottatt 8
Folk sier jo at den skal være god å trille, men hvis den ikke er det, så fatter jeg ikke hvorfor folk kjøper den :unsure:
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Noen som vet hva som er nytt med nye stokke xplory? 14 år 3 uker siden #57547

  • ***
  • ***'s profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 7648
  • Takk er mottatt 22
hehehe, det er bare fordi de ikke har prøvd noe annet :laugh:

Neida, mulig den er bedre enn jeg forestiller meg. Jeg har jo aldri hatt den, men kjenner flere som har hatt den + at kjenner litt til den fra jobb i bhg og jeg likte den virkelig ikke. Sist jeg prøvetrillet den så hadde jeg jo MBen min å sammenligne med, kanskje litt urettferdig med y2k :P Men synes som sagt at den virket ganske stiv og tung, så skjønner heller ikke hvorfor folk gidder trille den.

Men utvalget nå er jo mye bedre enn i 03-04-05 når denne hadde sin storhetstid, så på den tiden var den kanskje ett greit alternativ :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Noen som vet hva som er nytt med nye stokke xplory? 14 år 3 uker siden #57563

  • Simenmin
  • Simenmin's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 5567
  • Takk er mottatt 8
Ja den var sikkert superlett iforhold til de traktorene som var på den tiden :lol:
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Noen som vet hva som er nytt med nye stokke xplory? 14 år 3 uker siden #57598

  • Empa
  • Empa's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 5716
  • Takk er mottatt 10
Vogngal skrev:
Satt akkurat og lurte på det samme nå, gikk inn på annonsen ved siden av her, men det stod jo ingenting på siden der. Syns faktisk den nye utgaven ser penere ut (litt rundere i formen liksom), og kalesjen er vel en god del lunere.

Roper på l&k jeg også

Veldig enig! Den var fin den nye :)
Vogngal trebarnsmor og bruker av barnevognguiden i 5 år :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Noen som vet hva som er nytt med nye stokke xplory? 14 år 2 uker siden #58298

  • seff
  • seff's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Fersking
  • Innlegg: 16
Siste endring: 14 år 2 uker siden av seff.
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Noen som vet hva som er nytt med nye stokke xplory? 14 år 2 uker siden #58303

  • Vogngal
  • Vogngal's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Ekspert
  • Innlegg: 1400
  • Takk er mottatt 7
Hmm, kom bare til MB konkurransen jeg
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Noen som vet hva som er nytt med nye stokke xplory? 14 år 2 uker siden #58306

  • seff
  • seff's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Fersking
  • Innlegg: 16
hoho, sånn nå er det fikset :laugh:
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Noen som vet hva som er nytt med nye stokke xplory? 14 år 2 uker siden #58312

  • Vogngal
  • Vogngal's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Ekspert
  • Innlegg: 1400
  • Takk er mottatt 7
Takk, takk. Da skal jeg inn og lese.
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Noen som vet hva som er nytt med nye stokke xplory? 14 år 2 uker siden #58349

  • d1cte
  • d1cte's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Seniormedlem
  • Innlegg: 118
seff skrev:
åneeei, den VIL jeg ha!

og den er sikkert suuuuperdyr!
skulle aldri aldri aldri gått inn der...
Har en Stokke Xplory og en TFK Twinner Twist Duo, men tvillingvogna skal selges, og nå leter jeg etter ny til å erstatte den med..
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Noen som vet hva som er nytt med nye stokke xplory? 14 år 2 uker siden #58357

  • Simenmin
  • Simenmin's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 5567
  • Takk er mottatt 8
Der var det detaljert informasjon ja ;) fikk litt lyst på ny xplory jeg nå :dry:
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Noen som vet hva som er nytt med nye stokke xplory? 14 år 2 uker siden #58358

  • Vogngal
  • Vogngal's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Ekspert
  • Innlegg: 1400
  • Takk er mottatt 7
Jeg må si at jeg liker forbedringene på den, både utseendemessig og funksjonene.
Gleder meg til å se den irl.
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Noen som vet hva som er nytt med nye stokke xplory? 14 år 2 uker siden #58361

  • sissoll
  • sissoll's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 7407
  • Takk er mottatt 10
Å neiiii, det sier jeg også :blink:
Lilla og tåkeblå jo! Også så flott kalesje! Jeg har aldri hatt lyst på stokke før, men den lilla og dem turkise var virkelig nydelige :cheer:
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Noen som vet hva som er nytt med nye stokke xplory? 14 år 2 uker siden #58371

  • Vogngal
  • Vogngal's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Ekspert
  • Innlegg: 1400
  • Takk er mottatt 7
Ja, det var mange flotte farger.

Jeg har jo hatt xplory tidligere, men ble aldri helt fortrolig med den. En av de tingene jeg ikke likte var jo at det var så styrete å regulere/ta vekk fotstøtten, men det er tydeligvis ordnet på nå.
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Noen som vet hva som er nytt med nye stokke xplory? 14 år 2 uker siden #58391

Må si jeg likte forbedringene. Jeg hadde vognen på lån en uke i fjord da jeg vurderte å kjøpe denne, men jeg ble ikke overbevist selv om jeg syntes den var morsom å trille når snuppa satt så høyt.
Prinsessen ønsker seg go
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Noen som vet hva som er nytt med nye stokke xplory? 14 år 2 uker siden #58515

  • LogK
  • LogK's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Super-VIP
  • Totalt uhelbredelig !!
  • Innlegg: 10542
Seff kom meg i forkjøpet. jeg er lite her inne for tida :)
Den er NICE, og vi SKAL ha den ! :humre:
K triller i Stokke '10, Titanium Breeze '10, sover i Mountain Buggy '10, og deler en Phil & Teds Sport '10 med L.
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Noen som vet hva som er nytt med nye stokke xplory? 14 år 2 uker siden #58539

  • Empa
  • Empa's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 5716
  • Takk er mottatt 10
LogK skrev:
Seff kom meg i forkjøpet. jeg er lite her inne for tida :)
Den er NICE, og vi SKAL ha den ! :humre:

Lekkersmekker!!! Mye finere enn den gamle. Seff er flink til å være først ute med det nye :) Elsker siden hennes.
Vogngal trebarnsmor og bruker av barnevognguiden i 5 år :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Noen som vet hva som er nytt med nye stokke xplory? 14 år 1 uke siden #58640

  • d1cte
  • d1cte's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Seniormedlem
  • Innlegg: 118
Noen som vet hvor jeg kan finne pris på den? og om det kanskje er mulig å bruke bagen på gamle understellet?
Har en Stokke Xplory og en TFK Twinner Twist Duo, men tvillingvogna skal selges, og nå leter jeg etter ny til å erstatte den med..
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.
  • Side:
  • 1
Tid til å lage siden: 0.955 sekunder
ERROR: mod_kunenalogin: Kunena 1.6.2 (or later) is not installed on your system!