Skip to content
Husk meg
Du er her: Hjem Forum Barnevogner Barnevogndebatten Casualplay vintage reverse noen som har erfaring med denne?
Velkommen, gjester
Brukernavn: Passord: Husk meg
  • Side:
  • 1

EMNE: Casualplay vintage reverse noen som har erfaring med denne?

Casualplay vintage reverse noen som har erfaring med denne? 14 år 3 uker siden #56943

  • Simenmin
  • Simenmin's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 5567
  • Takk er mottatt 8
sitter her å ser etter "sommervogna" mi jeg da, og kom over denne www.finn.no/finn/torget/tilsalgs/annonse?finnkode=21564004 (denne er kanskje litt for jentete, så jeg måtte hadd en annen farge) Men den ser jo genial ut, store hjul, stor handlekurv og vendbart håndtak, men spørsmålet er jo om den er stor nok? og om den er noe god? så er det noen som har erfaring? :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Casualplay vintage reverse noen som har erfaring med denne? 14 år 3 uker siden #56951

  • Maybeme
  • Maybeme's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Ekspert
  • Innlegg: 1107
  • Takk er mottatt 1
jeg så på den i fjor da jeg lette etter sommervogn. Husker at jeg ikke helt likte at svivelhjulene ble bak når man snudde håndtaket, for da var den ikke så behagelig å trille, og hele poenget var jo at jeg ville ha han mot meg. Ellers husker jeg ikke så mye av den.
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Casualplay vintage reverse noen som har erfaring med denne? 14 år 3 uker siden #56955

  • Simenmin
  • Simenmin's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 5567
  • Takk er mottatt 8
men det går jo an å snu sittedelen å :dry: så ihvertfall sånn ut på youtube...
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Casualplay vintage reverse noen som har erfaring med denne? 14 år 3 uker siden #56957

  • Maybeme
  • Maybeme's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Ekspert
  • Innlegg: 1107
  • Takk er mottatt 1
Gjør det? Da blir det jo noe annet. Jeg fikk ikke så mye hjelp i butikken, det var jeg som fortalte dem at håndtaket var vendbart. :laugh: Det var i de dager jeg visste om hver eneste vendbare vogn i markedet. :knegg:
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Casualplay vintage reverse noen som har erfaring med denne? 14 år 3 uker siden #56962

  • Spentsmurf
  • Spentsmurf's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Super-VIP
  • Man har en mening til man får en ny
  • Innlegg: 22313
  • Takk er mottatt 52
Og endte opp med en koelstra skandale :knegg:

Synes det ser ut som det sitter en bitteliten unge i den vogna Simenmin, og den ser da ikke ut til å ha så mye plass over hodet :S :unsure:
Man har en mening til man får en ny! Og vips så har vi ny vogn :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Casualplay vintage reverse noen som har erfaring med denne? 14 år 3 uker siden #56963

  • Simenmin
  • Simenmin's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 5567
  • Takk er mottatt 8
På det ene bildet så ryggen lang ut, men på det andre så den liiiten ut :S men jeg håpet den skulle være stor nok da :lol: fant jo en på salg til 1500 koster jo egentlig 3600. Så tenkte det var ikke sååå ille om jeg ikke likte den, men det hjelper ikke om den er for liten da :unsure: da må jeg se litt mer på peg perego :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Casualplay vintage reverse noen som har erfaring med denne? 14 år 3 uker siden #56966

  • Spentsmurf
  • Spentsmurf's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Super-VIP
  • Man har en mening til man får en ny
  • Innlegg: 22313
  • Takk er mottatt 52
hihi, enig med deg i at ryggen ser lang ut på det ene bildet uten unge i, men på det andre bildet med unge i ser den faktisk knøttliten ut:S
Man har en mening til man får en ny! Og vips så har vi ny vogn :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Casualplay vintage reverse noen som har erfaring med denne? 14 år 3 uker siden #56969

  • Simenmin
  • Simenmin's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 5567
  • Takk er mottatt 8
den ser jo genial ut da ;) men liten :( tror jeg aldri kommer til å finne en sommervogn som er stor nok til s :dry:
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Casualplay vintage reverse noen som har erfaring med denne? 14 år 3 uker siden #56976

  • Spentsmurf
  • Spentsmurf's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Super-VIP
  • Man har en mening til man får en ny
  • Innlegg: 22313
  • Takk er mottatt 52
hehe, men altså, kremt eh,... hvorfor skal du ikke ha stokke som sommervogn???
Man har en mening til man får en ny! Og vips så har vi ny vogn :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Casualplay vintage reverse noen som har erfaring med denne? 14 år 3 uker siden #56986

  • Simenmin
  • Simenmin's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 5567
  • Takk er mottatt 8
Jo skal ha den å tenkte jeg, men ville ha en som er litt mindre og lettere sammenlagt også tror jeg kanskje s er litt stor for å sove i den, ser ihvertfall ikke komfortabelt ut selv om han sover som en stein ;) mulig jeg bare må ta med meg tfk på ferie :unsure:
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Casualplay vintage reverse noen som har erfaring med denne? 14 år 3 uker siden #56987

  • Spentsmurf
  • Spentsmurf's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Super-VIP
  • Man har en mening til man får en ny
  • Innlegg: 22313
  • Takk er mottatt 52
Ja, hvorfor vil du ikke ha med den???? Ev får du teste en buggster s, er ikke de ganske store????
Man har en mening til man får en ny! Og vips så har vi ny vogn :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Casualplay vintage reverse noen som har erfaring med denne? 14 år 3 uker siden #56989

  • Simenmin
  • Simenmin's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 5567
  • Takk er mottatt 8
:humre: Jo jeg kan jo forsåvidt det ;) men hadde sett for meg en superduper reisetrillesak, men tror ikke det finnes en for oss :unsure: kikka litt på buggsteren en dag, men den var jo så lav som en dukkevogn:humre: samme med joggster x, sikkert for at jeg er vant med joggster twist og stokke, syntes joggster twist var svææær og ruvende i begynnelsen, men nå er den akkurat passe... Men skulle hatt en enkel trile å bare hatt inni bilen da, sånn paraplytrille å bruke når jeg skal shoppe litt å ta ferga osv....
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Casualplay vintage reverse noen som har erfaring med denne? 14 år 3 uker siden #56995

  • Spentsmurf
  • Spentsmurf's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Super-VIP
  • Man har en mening til man får en ny
  • Innlegg: 22313
  • Takk er mottatt 52
eh... Zapp :knegg: kjekk å ha ved siden av twist'n :P Zapp kan jo ligge nedenfor setet hans i bilen, da merker dere jo ikke at den er med en gang :P
Man har en mening til man får en ny! Og vips så har vi ny vogn :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Casualplay vintage reverse noen som har erfaring med denne? 14 år 3 uker siden #56997

  • Simenmin
  • Simenmin's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 5567
  • Takk er mottatt 8
Hmm kanskje det ja ;) irriterer meg bare litt at det ikke er noe liggestilling på den, men han sover ikke noe i vogna lell på butikker og slik da :unsure:
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Casualplay vintage reverse noen som har erfaring med denne? 14 år 3 uker siden #57000

  • Spentsmurf
  • Spentsmurf's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Super-VIP
  • Man har en mening til man får en ny
  • Innlegg: 22313
  • Takk er mottatt 52
Bryr meg ikke om at det ikke er liggestilling på den til A nå, men da hun var mindre var liggestilling viktig viktig. Nå er det bare for å vite hvor jeg har henne :P
Man har en mening til man får en ny! Og vips så har vi ny vogn :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Casualplay vintage reverse noen som har erfaring med denne? 14 år 3 uker siden #57002

  • Simenmin
  • Simenmin's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 5567
  • Takk er mottatt 8
Ja er mest derfor jeg bruker vogn enda jeg også, men ser for meg den er litt bakoverlent jeg, er den det? :dry:
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Casualplay vintage reverse noen som har erfaring med denne? 14 år 3 uker siden #57059

  • ***
  • ***'s profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 7648
  • Takk er mottatt 22
Nei zapp har ganske rett sete :) Om han ikke sover i vogna lenger på butikker og sånn, og det er det du i hovedsak skal bruke den til så hadde jeg absolutt gått for zapp :)

Den du linket til så da ikke så aller verst ut vel? Synes ikke det barnet ser så lite ut jeg, ser ikke ut som noen babykropp spør du meg. Men det blir vel bare ren tipping så lenge man ikke har sett den irl.

Jeg lurer faktisk på om det var en sånn jeg så på butikken i dag, for så en trille jeg ikke har sett før og hjulene så akkurat ut som på denne. Bare at den jeg så var mørk (litt avstand). Og om det er den så så den litt klumpete ut til reisetrille å være. Men jeg aaaaaaaaner jo ikke, som sagt bare hjulene som var helt like :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Casualplay vintage reverse noen som har erfaring med denne? 14 år 3 uker siden #57238

  • Simenmin
  • Simenmin's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 5567
  • Takk er mottatt 8
Ja den er sikkert klumpete, jeg håper jo det finnes en trille med setet, handlekurva og trillekomforten til en vogn, men som er like lett, håndterlig og liten sammenlagt som en trille :lol: også må det være lang rygg på den ;)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Casualplay vintage reverse noen som har erfaring med denne? 14 år 3 uker siden #57295

  • Spentsmurf
  • Spentsmurf's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Super-VIP
  • Man har en mening til man får en ny
  • Innlegg: 22313
  • Takk er mottatt 52
Tror jeg ville gått for Zapp og TFK jeg :S
Man har en mening til man får en ny! Og vips så har vi ny vogn :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Casualplay vintage reverse noen som har erfaring med denne? 14 år 3 uker siden #57297

  • Simenmin
  • Simenmin's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 5567
  • Takk er mottatt 8
Tja, jeg er så skeptisk på zapp, skjønner ikke hvorfor :unsure:
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Casualplay vintage reverse noen som har erfaring med denne? 14 år 3 uker siden #57299

  • Spentsmurf
  • Spentsmurf's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Super-VIP
  • Man har en mening til man får en ny
  • Innlegg: 22313
  • Takk er mottatt 52
Det var jeg også, men jeg har blitt overbevist :knegg: Og A har GOD plass...
Man har en mening til man får en ny! Og vips så har vi ny vogn :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Casualplay vintage reverse noen som har erfaring med denne? 14 år 3 uker siden #57303

  • Vogngal
  • Vogngal's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Ekspert
  • Innlegg: 1400
  • Takk er mottatt 7
Men hvorfor må zapp være så lav?

Jeg har hatt Zapp 2 ganger, og liker den veldig godt, men den er altfor lav for meg.

Hadde den vært litt høyere bare, hadde den vært perfekt å ha nå som prinsen er så stor.
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Casualplay vintage reverse noen som har erfaring med denne? 14 år 3 uker siden #57305

  • Spentsmurf
  • Spentsmurf's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Super-VIP
  • Man har en mening til man får en ny
  • Innlegg: 22313
  • Takk er mottatt 52
hihi, men jeg er jo så liten så det er sikkert derfor vi ble venner da :knegg: :dåne:

Glemmer at det finnes folk som er høye der ute jeg vet du :kokko:
Man har en mening til man får en ny! Og vips så har vi ny vogn :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Casualplay vintage reverse noen som har erfaring med denne? 14 år 3 uker siden #57306

  • Vogngal
  • Vogngal's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Ekspert
  • Innlegg: 1400
  • Takk er mottatt 7
Ja, enten skulle jeg vært 5 cm lavere, eller zapp 5 cm høyere :) Da hadde nok jeg også blitt bestevenn med zapp.
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Casualplay vintage reverse noen som har erfaring med denne? 14 år 3 uker siden #57307

  • Simenmin
  • Simenmin's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 5567
  • Takk er mottatt 8
ser for meg at det er en sånn "dæljebortialtvogn" :dry: sånn som mange andre trehjulinger...
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Casualplay vintage reverse noen som har erfaring med denne? 14 år 3 uker siden #57313

  • Spentsmurf
  • Spentsmurf's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Super-VIP
  • Man har en mening til man får en ny
  • Innlegg: 22313
  • Takk er mottatt 52
:knegg: og du triller TFK :hug1:
Man har en mening til man får en ny! Og vips så har vi ny vogn :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Casualplay vintage reverse noen som har erfaring med denne? 14 år 3 uker siden #57316

  • Simenmin
  • Simenmin's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 5567
  • Takk er mottatt 8
Hehe ja, men akkurat der er tfk suveren, for den er ganske smal mellom bakhjulene og lang, sånn at jeg slipper å kjøre inni alt ;)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Casualplay vintage reverse noen som har erfaring med denne? 14 år 3 uker siden #57318

  • Vogngal
  • Vogngal's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Ekspert
  • Innlegg: 1400
  • Takk er mottatt 7
Zapp er veldig liten og nett, så tror ikke du behøver og engste deg for å kjøre borti ting Simenmin. Blir noe helt annet med store trehjulinger.
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Casualplay vintage reverse noen som har erfaring med denne? 14 år 3 uker siden #57319

  • Spentsmurf
  • Spentsmurf's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Super-VIP
  • Man har en mening til man får en ny
  • Innlegg: 22313
  • Takk er mottatt 52
Zapp er også veldig liten :P Men hehe nok om det :knegg:
Man har en mening til man får en ny! Og vips så har vi ny vogn :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Casualplay vintage reverse noen som har erfaring med denne? 14 år 3 uker siden #57327

  • Simenmin
  • Simenmin's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 5567
  • Takk er mottatt 8
Hehe ok, har bare noen vage minner ifra breezen, mulig det er bare jeg som har blitt stødigere på vognkjøringa med tia :knegg:
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Casualplay vintage reverse noen som har erfaring med denne? 14 år 3 uker siden #57331

  • Spentsmurf
  • Spentsmurf's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Super-VIP
  • Man har en mening til man får en ny
  • Innlegg: 22313
  • Takk er mottatt 52
:blush: De er ikke sammenlignbare mtp trillecomfort ;)
Man har en mening til man får en ny! Og vips så har vi ny vogn :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Casualplay vintage reverse noen som har erfaring med denne? 14 år 3 uker siden #57334

  • Simenmin
  • Simenmin's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 5567
  • Takk er mottatt 8
Ok det er et pluss da ;)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Casualplay vintage reverse noen som har erfaring med denne? 14 år 3 uker siden #57359

  • Spentsmurf
  • Spentsmurf's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Super-VIP
  • Man har en mening til man får en ny
  • Innlegg: 22313
  • Takk er mottatt 52
hihi, men jeg likte jo Breeze jeg da... selv om jeg synes den var litt vinglete og plastikk... Spesielt med bilsetet på..
Man har en mening til man får en ny! Og vips så har vi ny vogn :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Casualplay vintage reverse noen som har erfaring med denne? 14 år 3 uker siden #57371

  • Simenmin
  • Simenmin's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 5567
  • Takk er mottatt 8
Ja den var god til å være en trille, men husker bare at jeg drev å kjørte inn i ting og irriterte meg over at jeg ikke kunne kjøre den med en hånd :unsure:
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Casualplay vintage reverse noen som har erfaring med denne? 14 år 3 uker siden #57550

  • ***
  • ***'s profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 7648
  • Takk er mottatt 22
Det er mange som ikke liker triller. Jeg er veldig fornøyd med det på rette underlagene, men forstår også hva dere som ikke liker det mener :)

Og med så mange fine vogner/sportstriller på markedet trenger man jo forsåvidt ikke en trille med mindre man virkelig har plassmangel. Var jeg deg ville jeg da heller gått for f.eks en spin, blir jammen ikke mye større enn mange av trillene sammenlagt!
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Casualplay vintage reverse noen som har erfaring med denne? 14 år 3 uker siden #57558

  • Simenmin
  • Simenmin's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 5567
  • Takk er mottatt 8
Ja har jo lyst på den også, men lyst på en pliko også ;)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Casualplay vintage reverse noen som har erfaring med denne? 14 år 3 uker siden #57567

  • ***
  • ***'s profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 7648
  • Takk er mottatt 22
Pliko kan man jo få tak i så billig på finn at den går det jo an å kjøpe bare for å se om man liker den :) Får solgt den igjen til samme pris også sikkert. Og får du tak i en billig en og liker den men ikke liker fargen eller vil ha en nyere kan du bare selge den igjen og kjøpe en ny/nyere, for da vet du i det minste hva du får ;)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Casualplay vintage reverse noen som har erfaring med denne? 14 år 3 uker siden #57569

  • Simenmin
  • Simenmin's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 5567
  • Takk er mottatt 8
Har tenkt på det, men det har ikke dukket opp noen jeg har lyst på enda ;)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.
  • Side:
  • 1
Tid til å lage siden: 0.798 sekunder
ERROR: mod_kunenalogin: Kunena 1.6.2 (or later) is not installed on your system!