Skip to content
Husk meg
Du er her: Hjem Forum Barnevogner Barnevogndebatten Trodde valget var tatt, meeeeen brått blitt usikker
Velkommen, gjester
Brukernavn: Passord: Husk meg
  • Side:
  • 1

EMNE: Trodde valget var tatt, meeeeen brått blitt usikker

Trodde valget var tatt, meeeeen brått blitt usikker 14 år 4 uker siden #56833

  • studine
  • studine's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Ekspert
  • Innlegg: 1977
  • Takk er mottatt 4
Har fått et grusomt upraktisk problem... Har brukt sju lange og sju breie på å bestemme meg for vogn, og var skråsikker på brio go etter opptil flere barnevognsafarier. Synes det er ganske kul, og veldig praktisk. Den eneste jeg har funnet som kunne vært et alternativ er emmaljunga city cross, og nå har altså tvilen kommet snikende om jeg kanskje skal gå for emmaljungaen med en gang. Årsaken til tvilen er vårvarme og slaps, som gjør meg skeptisk til brioen... Hva mener dere som har testa litt?

Grunnen til at jeg har endt opp med disse to alternativene er i første omgang vekt, ellers digger jeg hjulene til brio på butikkgulv, og vil tro de er fantastiske på asfalt også. Men så er det slik at vi har 6 måneders vinter da... Redd for å gjøre et bomkjøp og ende opp med ny vogn allerede til vinteren igjen. :S Frustrerende hele greia, og begynner å synes synd på mannen som må høre på mitt evige vogngnål... :P
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Trodde valget var tatt, meeeeen brått blitt usikker 14 år 4 uker siden #56834

  • Empa
  • Empa's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 5716
  • Takk er mottatt 10
Har begge vognene, men blir bare ikke helt venn med Brio go. Elsker derimot City cross :) Liker også Brio happy duo bedre enn Go.
Vogngal trebarnsmor og bruker av barnevognguiden i 5 år :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Trodde valget var tatt, meeeeen brått blitt usikker 14 år 4 uker siden #56842

  • Maybeme
  • Maybeme's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Ekspert
  • Innlegg: 1107
  • Takk er mottatt 1
Jeg syns det har vært så mye tull med Go, at jeg har blitt veldig skeptisk til den. Syns i utgangspunktet det virket som en perfekt vogn, minus mulighet til vinterhjul da. Men jeg har jo aldri prøvd den da.
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Trodde valget var tatt, meeeeen brått blitt usikker 14 år 4 uker siden #56851

  • Spentsmurf
  • Spentsmurf's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Super-VIP
  • Man har en mening til man får en ny
  • Innlegg: 22313
  • Takk er mottatt 52
Tror jeg ville valgt city cross med tanke på vinteren. :S Og jeg har GO, og den er god på alt, med unntak av slaps og sand... Grus og sånn går fint. :) Tror likevel city cross vil være bedre med tanke på at bagen på GO og CC antg ikke holder hele neste vinter til en liten tass, og da er det etter mitt syn en fordel å kunne legge ryggen på setet helt flatt....

Go er en kjempegod vogn, og du kan jo heller kjøpe en GO brukt når poden begynner i barnehage eller blir større og trenger trille. Go er en fantastisk trile til barn som er litt større :D Elsker jo vår ;)
Man har en mening til man får en ny! Og vips så har vi ny vogn :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Trodde valget var tatt, meeeeen brått blitt usikker 14 år 3 uker siden #56870

  • ***
  • ***'s profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 7648
  • Takk er mottatt 22
Jeg har ikke hatt noen av dem, men synes Spentsmurf har gode argumenter her i tillegg til erfaring, så ville nok hørt på henne og på Empas erfaringer ;)

Synes også bagen til CC ser lunere ut, og som Spentsmurf sier, skal babyen over i sportsvogndel forholdsvis tidlig er det en stor fordel at den kan legges flatt ja! Ville valgt en god babyvogn som fungerer på vinterføre i første omgang, heller supplert med en billigere shoppingtrille (som kan være god å ha i mange år framover uansett) eller heller kjøpe en rimelig brukt Go seinere :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Trodde valget var tatt, meeeeen brått blitt usikker 14 år 3 uker siden #56877

  • Simenmin
  • Simenmin's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 5567
  • Takk er mottatt 8
Hadde nok kjøpt en cc jeg også, mtp vinteren og størrelsen på sittedelen, eller det er sikkert ikke noe stor forskjell på lengden, men kalesjen på brio er mye lavere, så den blir fortere for liten.
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Trodde valget var tatt, meeeeen brått blitt usikker 14 år 3 uker siden #56884

  • Linka_lill
  • Linka_lill's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Vogndilla
  • Innlegg: 3237
  • Takk er mottatt 10
Jeg ville gått for CC :lol:
Vognparken består av Simo Duo, Emmaljunga Scooter 2.0 og Babyjogger City Mini
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Trodde valget var tatt, meeeeen brått blitt usikker 14 år 3 uker siden #56886

  • studine
  • studine's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Ekspert
  • Innlegg: 1977
  • Takk er mottatt 4
Takk for mange flotte innspill! Nå fikk jeg enda mer å tenke på, ja... hehe. Jammen godt jeg ikke trenger den vogna på noen måneder enda :laugh:Rekker opptil flere prøvetrillinger før den tid... Synes bare go er så fantastisk deilig å trille i butikken, derfor jeg hadde bestemt meg for den... Tror virkelig cc må undersøkes NØYE rett over påske :P
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Trodde valget var tatt, meeeeen brått blitt usikker 14 år 3 uker siden #56888

  • Simenmin
  • Simenmin's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 5567
  • Takk er mottatt 8
Det er ikke et enkelt valg du har foran deg nei, men håper du finner den rette vogna for dere ;)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Trodde valget var tatt, meeeeen brått blitt usikker 14 år 3 uker siden #56894

  • Spentsmurf
  • Spentsmurf's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Super-VIP
  • Man har en mening til man får en ny
  • Innlegg: 22313
  • Takk er mottatt 52
Du kommer til å elske GO.... Den er fantastisk, sittedelen på den og CC er nok like store, men GO har ikke flat liggestilling. VOgnen har mye positivt, som at den blir ganske liten sammenslått sammenlignet med mye annet, har gedigen handlekurv, lett å snu sittedelen... Et fantastisk håndtak og jeg kan sikkert fortsette i det uendelige... Men, den klarer seg desverre ikke like godt på vinterføre som f.eks cc og andre tradisjonelle firhjulinger. LIkevel, Marihøna her inne hadde kun GO i vinter, og hun har trillet så godt som hver dag.... Go fungerer fint på brøytet snø, og medlåste hjul klarer den seg enda bedre... Jeg tror du kan klare deg med bare GO, men som jeg sa tidligere. Jeg tror jeg ville valgt cc med tanke på din bekymring for vinteren, samt at ingen av de har spes. store bagdeler og ungen må nok over i sporortsvogn ved 6 mnd alder. Likevel, det med bagstørrelsen trenger ikke å være noen grunn til bekymring, Vi måtte flytte ut vår jente da hun var 6,5 mnd fra teutonia sin fashoionbag, 1. pga størrelse og 2. pga at hun satte seg opp... Når vi da var "ferdige" med bagperioden var det flott å ha en vogn der vi bare la posen i sittedelen, det blir godt og lunt og er trygt med seler. Men, det er jo da en sror fordel at barnet kan ligge flatt. Men, jeg sier hele tiden hva jeg ville gjort, men eh. sannheten er at jeg sikkert ville hatt GO først og så supplert med en god vintervogn, med unnskylding at det er barnehagevogn, og den er kjekk å ha på sørpeføre... Vi har hatt ventevong, vintervogn, verandavogn, ferievogn, og sikkert flere typer jeg ikke kommer på :knegg:
Man har en mening til man får en ny! Og vips så har vi ny vogn :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Trodde valget var tatt, meeeeen brått blitt usikker 14 år 3 uker siden #56897

  • Empa
  • Empa's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 5716
  • Takk er mottatt 10
Go virker smalere i sittedelen enn City cross ;)Som er romslig :)Har ikke målt, så jeg kan ikke konkludere enda :)
Vogngal trebarnsmor og bruker av barnevognguiden i 5 år :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Trodde valget var tatt, meeeeen brått blitt usikker 14 år 3 uker siden #56899

  • Spentsmurf
  • Spentsmurf's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Super-VIP
  • Man har en mening til man får en ny
  • Innlegg: 22313
  • Takk er mottatt 52
Oki, da er den sikkert smalere :) Og jeg trekker tilbake alt jeg sa, dt er bare at jeg ikke har tenkt på den som smalrere enn simotraktoren vår ;)
Man har en mening til man får en ny! Og vips så har vi ny vogn :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Trodde valget var tatt, meeeeen brått blitt usikker 14 år 3 uker siden #56927

  • studine
  • studine's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Ekspert
  • Innlegg: 1977
  • Takk er mottatt 4
Spentsmurf skrev:
Du kommer til å elske GO.... Den er fantastisk, sittedelen på den og CC er nok like store, men GO har ikke flat liggestilling. VOgnen har mye positivt, som at den blir ganske liten sammenslått sammenlignet med mye annet, har gedigen handlekurv, lett å snu sittedelen... Et fantastisk håndtak og jeg kan sikkert fortsette i det uendelige... Men, den klarer seg desverre ikke like godt på vinterføre som f.eks cc og andre tradisjonelle firhjulinger. LIkevel, Marihøna her inne hadde kun GO i vinter, og hun har trillet så godt som hver dag.... Go fungerer fint på brøytet snø, og medlåste hjul klarer den seg enda bedre... Jeg tror du kan klare deg med bare GO, men som jeg sa tidligere. Jeg tror jeg ville valgt cc med tanke på din bekymring for vinteren, samt at ingen av de har spes. store bagdeler og ungen må nok over i sporortsvogn ved 6 mnd alder. Likevel, det med bagstørrelsen trenger ikke å være noen grunn til bekymring, Vi måtte flytte ut vår jente da hun var 6,5 mnd fra teutonia sin fashoionbag, 1. pga størrelse og 2. pga at hun satte seg opp... Når vi da var "ferdige" med bagperioden var det flott å ha en vogn der vi bare la posen i sittedelen, det blir godt og lunt og er trygt med seler. Men, det er jo da en sror fordel at barnet kan ligge flatt. Men, jeg sier hele tiden hva jeg ville gjort, men eh. sannheten er at jeg sikkert ville hatt GO først og så supplert med en god vintervogn, med unnskylding at det er barnehagevogn, og den er kjekk å ha på sørpeføre... Vi har hatt ventevong, vintervogn, verandavogn, ferievogn, og sikkert flere typer jeg ikke kommer på :knegg:

Akkurat bagstørrelsen bekymrer meg ikke, så lenge sportsvogna er lun, og man han en god pose. (kjøpte voksi urban på tilbud hos BH her om dagen :)) Knerten vokse ut av bagen da han var va 6mnd, og han var prematur og liten, det var en brio kombi, og tror ikke bagen til hverken go eller cc er mindre enn den. :)

Har som sagt prøvd go i butikken maaange ganger, og elsker alle de punktene du nevner over her, synes den virker smart på alle måter, bortsett fra det med hjula. Men så synes jeg jo egentlig at cc er penere da :whistle: Og i utgangspunktet kunne jeg godt kjøpt go, og så en "nødvintervogn" om de ble nødvendig, men plassmangel gjør det til en mindre god løsning, og skader jo ikke å spare de pengene heller... Tror jeg ville irritert vettet av meg om drømmevogna kun funker frem til første snøfall liksom. Derfor jeg har problemer med å ta valget tror jeg, vil ikke angre etterpå...
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Trodde valget var tatt, meeeeen brått blitt usikker 14 år 3 uker siden #56933

  • ***
  • ***'s profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 7648
  • Takk er mottatt 22
Du kommer helt sikkert til å bli fornøyd uansett hvilken av de to du velger :)
Ingen vogner har alt dessverre, og så lenge man vet det og velger det man tror er best ut fra de behovene man har så blir det oftest bra :) Hvis ikke er det ingen skam og bytte ;)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Trodde valget var tatt, meeeeen brått blitt usikker 14 år 3 uker siden #56934

  • ***
  • ***'s profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 7648
  • Takk er mottatt 22
Og prismessig er får du nok det samme igjen for en fint brukt CC eller GO som du gir for en fint brukt en, så ett evt bytte trenger ikke koste deg noe :)
Kan være greit å ha i bakhodet, så blir kanskje valget littegrann lettere :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Trodde valget var tatt, meeeeen brått blitt usikker 14 år 3 uker siden #56973

  • Spentsmurf
  • Spentsmurf's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Super-VIP
  • Man har en mening til man får en ny
  • Innlegg: 22313
  • Takk er mottatt 52
Veldig usikker her nå, men jeg har trillet GO i vinter og det har gått fint, jeg tror faktisk jeg ville gått for GO som første vogn jeg, og så ev byttet til vinteren om du mener dt er et problem.... Mhmv trillet jo GO i hele vinter....
Man har en mening til man får en ny! Og vips så har vi ny vogn :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Trodde valget var tatt, meeeeen brått blitt usikker 14 år 3 uker siden #57048

  • studine
  • studine's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Ekspert
  • Innlegg: 1977
  • Takk er mottatt 4
Har vært på nok en (forhåpentligvis den siste på en stund) barnevognsightseeing i dag. Kun kikka på CC og Go, siden det var alternativene jeg hadde kommet meg frem til. Hadde også med lillesøster på 22 uten barnevognerfaring og fordommer som friske øyne. Det viste seg å være en smart plan! Dessuten sparte jeg mannen for turen, bortsett fra at han måtte komme likevel og godkjenne valget... :laugh:

Første lillesøster kommenterte var jo simo-vognene, er jo de som er de klassiske vognene, og pene er de, ingen tvil om det. Bare jeg som ikke orker tanken på vekta inn og ut av bil.... Så da vi hadde kikka, prøvetrilla, spurt og gravd en masse var vi enige og at CC var det beste alternativet, vi hadde også snevra oss inn på fargene dark grey, grey dream, navy, dark beige, pro bordeaux eller pro forest, pro forest eller en av gråfargene var favoritter. Da fant vi ut at det var på tide å kalle inn mannen, som til min store overraskelse også likte pro forest! B)

Så da ser det faktisk ut til at valget er tatt, da gjenstår det bare å høre med Katti`s babyshop om pris før vi bestemmer hvor vi bestiller fra... Noen som har erfaring med de? Fikk beskjed i butikken om at det kunne ta alt fra dager opptil 10 uker, og da fikk jeg litt hetta siden jeg snart er 24uker på vei og forrige mann kom for tidlig.

Gleder meg i grunnen til å få en vogn i hus nå, og håper den blir fin sammen med den grå voksi urban vi allerede har kjøpt... Noen erfaringer med den posen i city cross forresten?
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Trodde valget var tatt, meeeeen brått blitt usikker 14 år 3 uker siden #57050

  • ***
  • ***'s profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 7648
  • Takk er mottatt 22
Empa har vel urbn i city cross. Så det på ett bilde hun la ut her for litt siden ;)
Ikke mye vi så da, men posen så ut til å ligge bra i vognen. Hun er innom jevnlig så hvis hun ikke ser denne tråden får du lage en egen tråd eller sende henne en PM :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Trodde valget var tatt, meeeeen brått blitt usikker 14 år 3 uker siden #57649

  • studine
  • studine's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Ekspert
  • Innlegg: 1977
  • Takk er mottatt 4
Nå er vogna bestilt! Ble en city cross fra babyshop på Slependen i fargen pro forest. Får bestillingsbekreftelse og leveringsdato i morgen. Gleder meg verre enn en liten unge til å ta den i bruk! :laugh:
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Trodde valget var tatt, meeeeen brått blitt usikker 14 år 3 uker siden #57650

  • Simenmin
  • Simenmin's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 5567
  • Takk er mottatt 8
Gratulerer med ny vogn ;) får håpe den kommer fort :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Trodde valget var tatt, meeeeen brått blitt usikker 14 år 3 uker siden #57652

  • sissoll
  • sissoll's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 7407
  • Takk er mottatt 10
Gratulerer! Står en i barnehagen til S, den er kjempefin i fargene :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Trodde valget var tatt, meeeeen brått blitt usikker 14 år 3 uker siden #57655

  • Vogngal
  • Vogngal's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Ekspert
  • Innlegg: 1400
  • Takk er mottatt 7
Grattis med vognbestilling! Gleder meg til å se bilder.
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Trodde valget var tatt, meeeeen brått blitt usikker 14 år 3 uker siden #57658

  • Spentsmurf
  • Spentsmurf's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Super-VIP
  • Man har en mening til man får en ny
  • Innlegg: 22313
  • Takk er mottatt 52
Jeg gleder meg også til bilder, for jeg aner ikke hvordan fargen pro forest er, men antar det er noe grønt :unsure:
Man har en mening til man får en ny! Og vips så har vi ny vogn :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Trodde valget var tatt, meeeeen brått blitt usikker 14 år 3 uker siden #57661

  • sissoll
  • sissoll's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 7407
  • Takk er mottatt 10
den er ganske mørk grønn med lysere grønne felter og grønt blomstermønster i kalesjen :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Trodde valget var tatt, meeeeen brått blitt usikker 14 år 3 uker siden #57664

  • Spentsmurf
  • Spentsmurf's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Super-VIP
  • Man har en mening til man får en ny
  • Innlegg: 22313
  • Takk er mottatt 52
aha, da vet jeg hvem det er snakk om :)
Man har en mening til man får en ny! Og vips så har vi ny vogn :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Trodde valget var tatt, meeeeen brått blitt usikker 14 år 3 uker siden #57667

  • studine
  • studine's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Ekspert
  • Innlegg: 1977
  • Takk er mottatt 4
Jupp, den er grønn :) Og sambo er typisk grå-svart-beige mann, søster helsvart, så at begge de stemte for den fargen er jo rimelig utrolig! Tror den blir ganske fin med grå voksi urban og et teppe den vordende bestemor har laget... :)Forhåpentligvis passer det med en liten dasj rosa også siden vi mest sannsynlig venter ei lita tulle :P
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Trodde valget var tatt, meeeeen brått blitt usikker 14 år 3 uker siden #57675

  • Empa
  • Empa's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 5716
  • Takk er mottatt 10
Gratulerer med vognbestilling! Herlige vogna :) pro forest er veldig fin! Skal du ha den samme fargen på bag og sportsdel?
Vogngal trebarnsmor og bruker av barnevognguiden i 5 år :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Trodde valget var tatt, meeeeen brått blitt usikker 14 år 3 uker siden #57682

  • Spentsmurf
  • Spentsmurf's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Super-VIP
  • Man har en mening til man får en ny
  • Innlegg: 22313
  • Takk er mottatt 52
hihi det blir nok veldig fint! jeg er jo mer som din søster eller mann... Så jeg er skeptisk til om jeg ville valgt fargen, men det er det som er så fint! JEg synes den er fin hos andre!!! :kokko:
Man har en mening til man får en ny! Og vips så har vi ny vogn :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Trodde valget var tatt, meeeeen brått blitt usikker 14 år 3 uker siden #57697

  • studine
  • studine's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Ekspert
  • Innlegg: 1977
  • Takk er mottatt 4
Empa skrev:
Gratulerer med vognbestilling! Herlige vogna :) pro forest er veldig fin! Skal du ha den samme fargen på bag og sportsdel?

Samme farge på alt, ja... Kunne vurdert dark grey eller dark beige også, men sambo var veldig klar på at grønn var finest, sjokkerende nok :) Liker også at det er figurer i trekket, synes det er så trist med nymotens vogner at de er så "sterile", koselig for den som sitter inni å ha noe å se på...

Spentsmurf: Svart vogn hadde vært utelukka uansett, er ikke noe begeistra for det, og skitt og støv synes utrolig fort. Kjempekjekt med en farge som kamuflerer litt, så man ikke trenger å vaske seg i hjel. :laugh:
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Trodde valget var tatt, meeeeen brått blitt usikker 14 år 3 uker siden #57703

  • Simenmin
  • Simenmin's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 5567
  • Takk er mottatt 8
Pro forest er en fresh og fin farge da ;) og som sagt smart med en vogn som ikke hver eneste flekk lyser opp på ;)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Trodde valget var tatt, meeeeen brått blitt usikker 14 år 3 uker siden #57704

  • Spentsmurf
  • Spentsmurf's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Super-VIP
  • Man har en mening til man får en ny
  • Innlegg: 22313
  • Takk er mottatt 52
hihi, jeg må si jeg så mer på min brune spirit enn på min svarte GO :S Men... Jeg ser poenget ditt.. Det er bare at jeg er kjent som den med aller mest fargeaversjon her inne ;)
Man har en mening til man får en ny! Og vips så har vi ny vogn :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Trodde valget var tatt, meeeeen brått blitt usikker 14 år 3 uker siden #57710

  • sissoll
  • sissoll's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 7407
  • Takk er mottatt 10
du har da ikke fargeaversjon ss, du vil bar eikke ha det på dine egne vogner :)

Studine, jeg er helt enig, mye sterile og kjedelige vogner nå! Dark grey er kjempefin, og jeg ville sannsynligvis valgt det, men pro forest er virkelig nydelig, mye finere irl enn på bilder, og jeg vil si at den passer de fleste farger, kan fint ha litt rosa i den!
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Trodde valget var tatt, meeeeen brått blitt usikker 14 år 3 uker siden #57714

  • Simenmin
  • Simenmin's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 5567
  • Takk er mottatt 8
Lilla å tror jeg passer fint til pro forest ;)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Trodde valget var tatt, meeeeen brått blitt usikker 14 år 3 uker siden #57715

  • Spentsmurf
  • Spentsmurf's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Super-VIP
  • Man har en mening til man får en ny
  • Innlegg: 22313
  • Takk er mottatt 52
kusinen min har proforest etter hva jeg kan skjønne på sin bag, men de har svart sportsdel
Man har en mening til man får en ny! Og vips så har vi ny vogn :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Trodde valget var tatt, meeeeen brått blitt usikker 14 år 3 uker siden #57727

  • Simenmin
  • Simenmin's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 5567
  • Takk er mottatt 8
Safe valg det da ;) det som er så bra på CC at man kan velge forskjellig farge på bag og sportsdel ;)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Trodde valget var tatt, meeeeen brått blitt usikker 14 år 3 uker siden #57740

  • Spentsmurf
  • Spentsmurf's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Super-VIP
  • Man har en mening til man får en ny
  • Innlegg: 22313
  • Takk er mottatt 52
men hun har ikke cc, hun har sport eller noe sånt :S Men da med city bag :S
Man har en mening til man får en ny! Og vips så har vi ny vogn :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Trodde valget var tatt, meeeeen brått blitt usikker 14 år 3 uker siden #57745

  • Simenmin
  • Simenmin's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 5567
  • Takk er mottatt 8
Åja, eller går det ann å ha city bag på den classic sport? det visste jeg ikke, men det er fullt mulig ;)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Trodde valget var tatt, meeeeen brått blitt usikker 14 år 3 uker siden #57754

  • studine
  • studine's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Ekspert
  • Innlegg: 1977
  • Takk er mottatt 4
Det er en jungel av muligheter der ute... Glad jeg i det hele tatt klarte å ta et valg før ungen har rukket å fylle et halvt år.. :laugh:
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Trodde valget var tatt, meeeeen brått blitt usikker 14 år 3 uker siden #57756

  • Spentsmurf
  • Spentsmurf's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Super-VIP
  • Man har en mening til man får en ny
  • Innlegg: 22313
  • Takk er mottatt 52
hihi, jeg er spent på hvor mange vogner du ender opp meg jeg studine :P Med tanke på hvor aktiv du er her inne FØR ungen er født, tenk på alle behovene som dukker opp etterpå :knegg:
Man har en mening til man får en ny! Og vips så har vi ny vogn :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Trodde valget var tatt, meeeeen brått blitt usikker 14 år 3 uker siden #57761

  • studine
  • studine's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Ekspert
  • Innlegg: 1977
  • Takk er mottatt 4
Spentsmurf skrev:
hihi, jeg er spent på hvor mange vogner du ender opp meg jeg studine :P Med tanke på hvor aktiv du er her inne FØR ungen er født, tenk på alle behovene som dukker opp etterpå :knegg:

Huff, ikke si det en gang, kommer til å ende opp i personlig konkurs og økonimisk ruin det her... :blink:

Har vært fryktelig fascinert av vogner bestandig, av en eller annen merkelig grunn, burde jo skjønt at det kunne tippe over i galskap :laugh: . Fikk ikke ordentlig utløp for interessen med forrige mann, ikke hadde jeg orientert meg å mye i vognjungelen, og vi hadde veldig dårlig råd... Denne gangen er økonomien litt bedre, og svigers har bestemt seg for å betale, det kan vise seg å være farlig, ja... :humre:
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Trodde valget var tatt, meeeeen brått blitt usikker 14 år 3 uker siden #57763

  • Simenmin
  • Simenmin's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 5567
  • Takk er mottatt 8
Hehe det skal bli artig å se ja, er mange fristelser her inne ;)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Trodde valget var tatt, meeeeen brått blitt usikker 14 år 2 uker siden #57858

  • studine
  • studine's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Ekspert
  • Innlegg: 1977
  • Takk er mottatt 4
Pokker, de er tomme for pro forest i city cross :( Hadde bagen da, så går for den, og ba om dark beige i sportsvogna... Men de hadde under 10 igjen hos emmaljunga av den også og kom visst ikke til å produsere flere for sesongen, så ikke sikkert jeg får den heller... :unsure:
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Trodde valget var tatt, meeeeen brått blitt usikker 14 år 2 uker siden #57863

  • sissoll
  • sissoll's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 7407
  • Takk er mottatt 10
Så leit :( Men har du ingen andre butikker i grei avstand? Som du i de tminste kan ringe og høre om har fargene inne?

Jeg har scooter i dark beige og den er nydelig synes jeg da, har du sett den irl? Mye finere enn på bilder :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Trodde valget var tatt, meeeeen brått blitt usikker 14 år 2 uker siden #57873

  • studine
  • studine's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Ekspert
  • Innlegg: 1977
  • Takk er mottatt 4
Surt å ikke få den fargen vi vil ha, men, men... Tviler egentlig på at jeg får tak i den noe annet sted, så da får jeg vel bare innse at det ikke blir den på sportsvogna :S Håper bare vi får 2. valget nå, ellers blir jeg rimelig grinete... Litt usikker på hva vi i såfall ender opp med da, dark grey kanskje? Selv om sambo syntes den var "for grå", hva nå enn det betyr :laugh:

Tydelig at vi er for trege med å bestille, men synes jo det er greit å ha kommet et stykke på vei med graviditeten før man gjør så store innkjøp også...?
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Trodde valget var tatt, meeeeen brått blitt usikker 14 år 2 uker siden #57876

  • sissoll
  • sissoll's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 7407
  • Takk er mottatt 10
hvor langt på vei er du? Kjøpte ikke før i begynnelsen av 8. måned jeg ;)

Synes det er merkelig å være tom for 2010-fargene i april altså :dry:
Men dark grey er jo aldeles nydelig synes jeg! Har dere vurdert sand da? Empa her inne har den, den ser kjempeflott ut på bildene hennes. Litt lysere enn dark beige.

Har du sett alle fargene du vurderer i virkeligheten?
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Trodde valget var tatt, meeeeen brått blitt usikker 14 år 2 uker siden #57877

  • Simenmin
  • Simenmin's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 5567
  • Takk er mottatt 8
Huff det var dumt da, når dere endelig hadde bestemt dere :dry: Men det er jo så mange fine farger på 10modellene så dere finner sikkert en tilslutt ;) enn brun da?
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Trodde valget var tatt, meeeeen brått blitt usikker 14 år 2 uker siden #57878

  • sissoll
  • sissoll's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 7407
  • Takk er mottatt 10
Hva med offroad forresten? Jeg ble kjempeoverrasket da jeg så den i butikken, den er en nydelig farge, den er en slags grønnfarge egentlig, vil jeg si :) helt annerledes enn på bildene.
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Trodde valget var tatt, meeeeen brått blitt usikker 14 år 2 uker siden #57882

  • Simenmin
  • Simenmin's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 5567
  • Takk er mottatt 8
Ja offroad er jo å en fin farge ;)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Trodde valget var tatt, meeeeen brått blitt usikker 14 år 2 uker siden #57885

  • studine
  • studine's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Ekspert
  • Innlegg: 1977
  • Takk er mottatt 4
er 24 uker på vei, og med opptil flere ukers leveringstid og fødsel i uke 34 sist, tok vi ikke sjansen på å vente lenger ;)

Sett de fleste fargene IRL, om ikke på city cross, så på andre vogner. Synes Dark grey er veldig fin, bare mannen som hadde innvendinger på at den som sagt var "for grå"..???? Sand er fin, men redd den blir for lys, offroad var fin, men ikke pen sammen med grått som jeg har på voksien (den så jeg bare fargeprøve av da...). Ellers er grey dream et alternativ, selv om mannen syntes den var for mørk. Brown Check, som er den eneste brune jeg har sett, har oransje detaljer, og de synes ikke jeg er lekre... :laugh: kresne folk her i huset nemlig... hehe. Derfor så irriterende når man ikke får det man har bestemt seg for :angry:

Og ja, april er tidlig å gå tom for 2010-farger.. Når kommer 2011 modellene? Til høsten? Da risikerer de jo å være tomme for nesten alt lenge før sommerferien..!
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Trodde valget var tatt, meeeeen brått blitt usikker 14 år 2 uker siden #57889

  • sissoll
  • sissoll's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 7407
  • Takk er mottatt 10
Hmm, mannen din burde få sett dark grey utendørs i dagslys! Kan tenke meg at den virker litt mørkrere inne i butikken, den er jo på en måte litt blank, fargen varierer veldig med lys og refleksjoner.

Grey dream har ikke jeg sett irl, men synes den ser veldig mørk, nesten sort ut på bilder..

Men du skal ikke ta sorgene på forskudd da, sikker på at det går i orden med den beige :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Trodde valget var tatt, meeeeen brått blitt usikker 14 år 2 uker siden #57892

  • Simenmin
  • Simenmin's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 5567
  • Takk er mottatt 8
De nye modellene bruker vel å komme på sensommeren engang...
Grey dream er faktisk fin i virkeligheten, ikke så mørk som på bildene ;) den brune er ikke på emmaljungas hjemmesider, men er noen her inne som har sett den om det er limited edition eller en forsmak på 11-modellene vites ikke :unsure:
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Trodde valget var tatt, meeeeen brått blitt usikker 14 år 2 uker siden #57897

  • sissoll
  • sissoll's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 7407
  • Takk er mottatt 10
den brune jeg så var nok smart eller edge eller en annen av de store duovognene, kanskje den ikke finnes i cc? dry:
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Trodde valget var tatt, meeeeen brått blitt usikker 14 år 2 uker siden #57901

  • Simenmin
  • Simenmin's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 5567
  • Takk er mottatt 8
Nei er ikke sikkert CC finnes i brun nei, mystiske emmaljungafargen :lol:
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Trodde valget var tatt, meeeeen brått blitt usikker 14 år 2 uker siden #57915

  • studine
  • studine's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Ekspert
  • Innlegg: 1977
  • Takk er mottatt 4
Får håpe vi slipper å tenke mer på farge og at det går i orden nå, hvis ikke har vi vel snakket om å gå for dark grey... For jeg synes den er fin, og mannen ikke har noen han synes er finere :laugh: Hva han egentlig mener med "for grå" er jeg usikker på, tror egentlig ikke at det er at den er for mørk, heller at det blir litt dystert med grått, selv om jeg selvfølgelig ikke er enig.

Ensfarget brun hadde vært fint, men den fargen er jo ikke "offisiell", så tør ikke akkurat å gamble på den...
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Trodde valget var tatt, meeeeen brått blitt usikker 14 år 2 uker siden #57921

  • sissoll
  • sissoll's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 7407
  • Takk er mottatt 10
jeg skjønner tanken med at grått kan bli litt sort, på en måte. Kjedelig, dystert, stusselig. men synes de fleste gråfargene som er på vogner nå om dagen er veldig levende og flotte!
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Trodde valget var tatt, meeeeen brått blitt usikker 14 år 2 uker siden #57927

  • Simenmin
  • Simenmin's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 5567
  • Takk er mottatt 8
Grått er det nye svart bruker jeg å si ;)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Trodde valget var tatt, meeeeen brått blitt usikker 14 år 2 uker siden #57931

  • Empa
  • Empa's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 5716
  • Takk er mottatt 10
Studine: Hvis du vil kan jeg fortelle deg hvor jeg så den brune city crossen, kanskje de kan ordne en til deg ;)
Vogngal trebarnsmor og bruker av barnevognguiden i 5 år :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Trodde valget var tatt, meeeeen brått blitt usikker 14 år 2 uker siden #57937

  • studine
  • studine's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Ekspert
  • Innlegg: 1977
  • Takk er mottatt 4
Empa skrev:
Studine: Hvis du vil kan jeg fortelle deg hvor jeg så den brune city crossen, kanskje de kan ordne en til deg ;)

Hehe, ja, kommer jo litt an på hvor det er, men om det virkelig finnes, er det jo mulig å ta seg en tur :)

Jeg elsker grått også, passer til det meste og en "praktisk" farge :) Har sett en grå edge, så jeg vet jo den er fin, bare sambo som er sær :P
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Trodde valget var tatt, meeeeen brått blitt usikker 14 år 2 uker siden #57938

  • Empa
  • Empa's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 5716
  • Takk er mottatt 10
Du kan jo høre om de kan sende :)
Vogngal trebarnsmor og bruker av barnevognguiden i 5 år :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Trodde valget var tatt, meeeeen brått blitt usikker 14 år 2 uker siden #57940

  • studine
  • studine's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Ekspert
  • Innlegg: 1977
  • Takk er mottatt 4
Må forresten bare si at jeg synes dere har vært supertålmodige med dillene mine rundt det her. Tusen takk, både for råd og andre fornuftige innspill! :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Trodde valget var tatt, meeeeen brått blitt usikker 14 år 2 uker siden #57943

  • sissoll
  • sissoll's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 7407
  • Takk er mottatt 10
Bare hyggelig!
Vi storkoser oss jo med det da, alltid moro med vognutfordringer :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Trodde valget var tatt, meeeeen brått blitt usikker 14 år 2 uker siden #57955

  • Simenmin
  • Simenmin's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 5567
  • Takk er mottatt 8
MariHønaMedHvitveis skrev:
Bare hyggelig!
Vi storkoser oss jo med det da, alltid moro med vognutfordringer :)

Mhm ;) skulle visst av forumet her når jeg var gravid :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Trodde valget var tatt, meeeeen brått blitt usikker 14 år 2 uker siden #57962

  • Empa
  • Empa's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 5716
  • Takk er mottatt 10
Vi elsker vognutfordringer :) har jo friskt i minnet engasjementet rundt vognmysteriet ditt, marihøna :)
Vogngal trebarnsmor og bruker av barnevognguiden i 5 år :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Trodde valget var tatt, meeeeen brått blitt usikker 14 år 2 uker siden #57966

  • sissoll
  • sissoll's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 7407
  • Takk er mottatt 10
:laugh: ja, ingen ting er som et skikkelig vognmysteruim. Jeg blir nesten litt flau når jeg tenker på det, jeg forfulgte det paret rundt omkring ved flere anledninger og forsøkte å snikfotografere vogna deres med mobilen :knegg:
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Trodde valget var tatt, meeeeen brått blitt usikker 14 år 2 uker siden #57970

  • Simenmin
  • Simenmin's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 5567
  • Takk er mottatt 8
Hehe hvilken vogn var det da? :lol:
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Trodde valget var tatt, meeeeen brått blitt usikker 14 år 2 uker siden #57975

  • sissoll
  • sissoll's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 7407
  • Takk er mottatt 10
husker ikke lenger :s Lurer på om det var en slags bebe confort, men ikke den vanlige. Understellet var annerledes enn det som pleier å være på high treken ihvertfall, bagen også trorjeg.
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Trodde valget var tatt, meeeeen brått blitt usikker 14 år 2 uker siden #57994

  • Empa
  • Empa's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 5716
  • Takk er mottatt 10
MariHønaMedHvitveis skrev:
:laugh: ja, ingen ting er som et skikkelig vognmysteruim. Jeg blir nesten litt flau når jeg tenker på det, jeg forfulgte det paret rundt omkring ved flere anledninger og forsøkte å snikfotografere vogna deres med mobilen :knegg:

Hehe!!! Skikkelig vogndetektiv, jo :D
Vogngal trebarnsmor og bruker av barnevognguiden i 5 år :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Trodde valget var tatt, meeeeen brått blitt usikker 14 år 2 uker siden #57997

  • Simenmin
  • Simenmin's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 5567
  • Takk er mottatt 8
MariHønaMedHvitveis skrev:
husker ikke lenger :s Lurer på om det var en slags bebe confort, men ikke den vanlige. Understellet var annerledes enn det som pleier å være på high treken ihvertfall, bagen også trorjeg.

OK, har hatt ganger der jeg har kikket og kikket jeg å, man blir litt nysgjerrig ja :lol:
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Trodde valget var tatt, meeeeen brått blitt usikker 14 år 2 uker siden #58004

  • Empa
  • Empa's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 5716
  • Takk er mottatt 10
Jeg elsker å gå rundt å titte på andres vogner :) prøver å titte i smug og unngå å stirre, selv om det er det jeg har mest lyst til ;)
Vogngal trebarnsmor og bruker av barnevognguiden i 5 år :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Trodde valget var tatt, meeeeen brått blitt usikker 14 år 2 uker siden #58007

  • sissoll
  • sissoll's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 7407
  • Takk er mottatt 10
Jeg også. Og jeg blir så glad når jeg ser at andre mammaer kaster lange blikk på vognene mine også! Og her omd agen var det faktisk en gammel dame, sikkert over åtti, som kom bort og stoppet oss bare for å fortelle at vi syntes vi hadde så flott vogn :cheer:

Men noe mer snikfotografering prøver jeg å unngå. De med mysterievogna sto jo aldri i ro, og folk rundt meg glodde :blush:
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Trodde valget var tatt, meeeeen brått blitt usikker 14 år 2 uker siden #58012

  • Empa
  • Empa's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 5716
  • Takk er mottatt 10
Ja, samme her ;) Særlig den lilla søskenvogna har fått veldig mange kommentarer. Og urbanposene :)
Vogngal trebarnsmor og bruker av barnevognguiden i 5 år :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Trodde valget var tatt, meeeeen brått blitt usikker 14 år 2 uker siden #58036

  • studine
  • studine's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Ekspert
  • Innlegg: 1977
  • Takk er mottatt 4
Fått ordrebekreftelse på babyshop nå, så da fikk jeg i hvert fall dark beige :)

Tydelig at det er mange som er like gale som meg her inne, deilig å se! :laugh: Jeg prøver også å la være å glo på andres vogner, men neimen ikke lett, nei.. Veit ikke helt om jeg hverken klarer eller vil slutte med det på lenge enda heller :laugh:
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Trodde valget var tatt, meeeeen brått blitt usikker 14 år 2 uker siden #58044

  • sissoll
  • sissoll's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 7407
  • Takk er mottatt 10
Hurra! Det kan dere være formøyd med, den er kjempefin! Matcher alt også, jeg var redd den skulle bli for klassisk og kjedelig for meg, men alt av tilbehør og stasj kler den smukke ;)

Å slutte å glo på vogner er da ikkeno å trakte etter. Vi får tilfredsstillelse når vi ser en stygg eller fin vogn, mens eieren av vogna tror vi beundrer deres vakre barn :laugh:
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Trodde valget var tatt, meeeeen brått blitt usikker 14 år 2 uker siden #58073

  • Simenmin
  • Simenmin's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 5567
  • Takk er mottatt 8
Så bra det ordnet seg da studine ;)

Har fått kommentarer på noen av vognene mine jeg også, spesielt den limegrønne scooteren, den var det mange som syntes var fresh ;)
Og xploryen da, den ble kommentert mye når vi var i egypt :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Trodde valget var tatt, meeeeen brått blitt usikker 14 år 2 uker siden #58075

  • sissoll
  • sissoll's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 7407
  • Takk er mottatt 10
den scooteren er råstilig! Sto lenge og vurderte den da jeg holdt på å kjøpe scooter i juleferien, men turde ikke :dry: Hvor mye fikk du for den da du solgte den? Gikk den fort?

Så en city cross sportsvogn i samme fargen her om dagen, det var vel strengt tatt litt i overkant fo rmin del :s
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Trodde valget var tatt, meeeeen brått blitt usikker 14 år 2 uker siden #58081

  • Simenmin
  • Simenmin's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 5567
  • Takk er mottatt 8
De hadde bare blå rosa og grønn når jeg kjøpte, den var kanskje litt mye ja, men den var stilig også ;) solgte den etter 2-3måneder for 2200 inkl fotpose. Det tok ikke så mange dager før den var solgt nei ;)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Trodde valget var tatt, meeeeen brått blitt usikker 14 år 2 uker siden #58084

  • sissoll
  • sissoll's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 7407
  • Takk er mottatt 10
mente at city cross i den fargen ble litt mye, scooteren er kjempetøff :)
Og du fikk jo tydeligvis grei pris for den også, det er jo det de ligger på i mer klassiske farger også. Var derfor jeg ikke kjøpte mandarin tfk også, var redd for å ikke få solgt den igjen innen rimelig tid og til grei pris :dry:

Men ofte vil det jo kanskje alltid være en eller annen der ute som er ute etter akkurat den og den fargen, samme hvor grell den er ;)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Trodde valget var tatt, meeeeen brått blitt usikker 14 år 2 uker siden #58088

  • Simenmin
  • Simenmin's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 5567
  • Takk er mottatt 8
Ja skjønte det, men scooter var litt mye den også :humre: Det virker som noen bare er ute etter den vogna samme hvilken farge det er :dry:
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Trodde valget var tatt, meeeeen brått blitt usikker 14 år 2 uker siden #58099

  • studine
  • studine's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Ekspert
  • Innlegg: 1977
  • Takk er mottatt 4
Jeg har mann med "fargeskrekk", så knæsje farger er utelukket her i huset uansett... Men kult at andre tør!
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Trodde valget var tatt, meeeeen brått blitt usikker 14 år 2 uker siden #58108

  • Simenmin
  • Simenmin's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 5567
  • Takk er mottatt 8
studine skrev:
Jeg har mann med "fargeskrekk", så knæsje farger er utelukket her i huset uansett... Men kult at andre tør!

Spør ikke han jeg :lol:
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Trodde valget var tatt, meeeeen brått blitt usikker 14 år 2 uker siden #58111

  • studine
  • studine's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Ekspert
  • Innlegg: 1977
  • Takk er mottatt 4
Simenmin skrev:
studine skrev:
Jeg har mann med "fargeskrekk", så knæsje farger er utelukket her i huset uansett... Men kult at andre tør!

Spør ikke han jeg :lol:

Å her ser jeg for meg at det kunne blitt huskestue om jeg brått kom hjem med en rosa vogn eller noe... Mann med meget sterke meninger her nemlig.. Men mulig det går over etter hvert om vogndilla skulle ta av :laugh:
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Trodde valget var tatt, meeeeen brått blitt usikker 14 år 2 uker siden #58115

  • Simenmin
  • Simenmin's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 5567
  • Takk er mottatt 8
studine skrev:
Simenmin skrev:
studine skrev:
Jeg har mann med "fargeskrekk", så knæsje farger er utelukket her i huset uansett... Men kult at andre tør!

Spør ikke han jeg :lol:

Å her ser jeg for meg at det kunne blitt huskestue om jeg brått kom hjem med en rosa vogn eller noe... Mann med meget sterke meninger her nemlig.. Men mulig det går over etter hvert om vogndilla skulle ta av :laugh:

Hehe ja det er mulig han gir opp snart ;) han her reagerte ikke når jeg kom hjem med lilla vogn engang :lol: (og vi har gutt)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.
  • Side:
  • 1
Tid til å lage siden: 1.554 sekunder
ERROR: mod_kunenalogin: Kunena 1.6.2 (or later) is not installed on your system!