Skip to content
Husk meg
Du er her: Hjem Forum Barnevogner Barnevogndebatten Info til dere som har Quinny Buzz.
Velkommen, gjester
Brukernavn: Passord: Husk meg
  • Side:
  • 1

EMNE: Info til dere som har Quinny Buzz.

Info til dere som har Quinny Buzz. 14 år 1 måned siden #56486

  • Janis
  • Janis's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Juniormedlem
  • Innlegg: 61
Det finnes et XL setetrekk som kan byttes ut, slik at setet blir større, og holder lengre.

Dette SKAL følge med vognen. (fra 2008, er jeg ganske sikker på)
Dersom den er kjøpt ny selvfølgelig.

(jeg har skrevet dette i en annen tråd også, inne på vognutstyr. Men tenkte å opplyse om dette i en egen tråd)

Nå viser det seg at vognen jeg har kjøpt på BH i Tønsberg har blitt solgt til meg som en 2009 modell, men i virkeligheten er en 2006 modell. :angry:

Jeg har sendt mail til Quinny Norge.
Her er mailen.



XL setet skal følge med vognen, i hvertfall dersom du kjøper denne ny. Men om de har hatt noen spesielle tilbud så må du kanskje sjekke det i forhold til akkurat det tilbudet som gjaldt hos de da. Men for ny, så skal dette medfølge.

Med vennlig hilsen
BabyWorld DA


Kenneth Fjeld
Daglig leder
Tlf: +47 957 39 068




Fra: XXX
Sendt: 20. mars 2010 09:15
Til: Denne e-postadressen er beskyttet mot programmer som samler e-postadresser. Du må aktivere JavaScript for å kunne se adressen
Emne: Ang XL sete til Quinny Buzz 2009 modell.


Hei
Jeg har akkurat kjøpt en Buzz på Barnashus i Tønsberg, 09 mod. (på tilbud)
Det jeg lurer på: Er XL sete standard, noe som skal følge med vognen?
Hvor kan jeg evnt få tak på et slikt sete? Jeg har rosa/orange Buzz.
Triller Simo 124, 09 og Quinny Buzz pink/juice og Em. scooter 2010 pink candy :)
Siste endring: 14 år 1 måned siden av Janis.
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Info til dere som har Quinny Buzz. 14 år 1 måned siden #56497

  • snoopy81
  • snoopy81's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Seniormedlem
  • Tja...
  • Innlegg: 366
Alle nye som jeg har sett til salgs er med XL-sete i allefall. Men det er jo supert at det også finnes å få tak i til oss som har eldre modeller enn 08 :)
Vogner vi har hatt: Emmaljunga Cerox 05, Emmaljunga Edge Duo 07, Quinny Buzz 07, Emmaljunga Scooter 08, Koelstra Latinique 10, Titanium Baby Snooze 10, Emmaljunga Scooter 2.0 10, Emmaljunga City Cross 11
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.
  • Side:
  • 1
Tid til å lage siden: 0.649 sekunder
ERROR: mod_kunenalogin: Kunena 1.6.2 (or later) is not installed on your system!