Skip to content
Husk meg
Du er her: Hjem Forum Barnevogner Barnevogndebatten Mondial eller edge duo
Velkommen, gjester
Brukernavn: Passord: Husk meg
  • Side:
  • 1

EMNE: Mondial eller edge duo

Mondial eller edge duo 14 år 1 måned siden #56413

  • Empa
  • Empa's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 5716
  • Takk er mottatt 10
Hvilken er best? Hva er forskjellene?
Vogngal trebarnsmor og bruker av barnevognguiden i 5 år :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Mondial eller edge duo 14 år 1 måned siden #56416

  • snoopy81
  • snoopy81's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Seniormedlem
  • Tja...
  • Innlegg: 366
Det er vel ingen forskjell i dem, Mondial er beregnet å være en litt mer ekslusiv utgave av Edge siden den har "skinn"-modellene. Mondial er bittelitt smalere i yttermål enn Edge eneste.

Jeg hadde lyst på en Mondial i hvitt eller sort "skinn" da vi kjøpte vår, men mannen var alldeles ikke enig. Han syntes det var det mest harry han hadde sett, kan du skjønne det :knegg:
Vogner vi har hatt: Emmaljunga Cerox 05, Emmaljunga Edge Duo 07, Quinny Buzz 07, Emmaljunga Scooter 08, Koelstra Latinique 10, Titanium Baby Snooze 10, Emmaljunga Scooter 2.0 10, Emmaljunga City Cross 11
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Mondial eller edge duo 14 år 1 måned siden #56417

  • Spentsmurf
  • Spentsmurf's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Super-VIP
  • Man har en mening til man får en ny
  • Innlegg: 22313
  • Takk er mottatt 52
Nå er jeg litt på tynn is, men mondial har vel ikke sportunderstell.... Men man kan jo velge en mondial topp og sette på et sportsunderstell da. Forskjellen er vel (var vel) at edge hadde mer snøringer etc og mondial var mer classic og "pen" uten snøringene som var mer sporty... :S
Man har en mening til man får en ny! Og vips så har vi ny vogn :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Mondial eller edge duo 14 år 1 måned siden #56419

  • snoopy81
  • snoopy81's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Seniormedlem
  • Tja...
  • Innlegg: 366
Du får sportsunderstell på Mondial også ja. Nå som de har fjernet snøringene på Edge er det vel bare at Mondial har leatherette-utgaven på trekkene som er forskjellen i hovedsak.
Vogner vi har hatt: Emmaljunga Cerox 05, Emmaljunga Edge Duo 07, Quinny Buzz 07, Emmaljunga Scooter 08, Koelstra Latinique 10, Titanium Baby Snooze 10, Emmaljunga Scooter 2.0 10, Emmaljunga City Cross 11
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Mondial eller edge duo 14 år 1 måned siden #56422

  • Empa
  • Empa's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 5716
  • Takk er mottatt 10
Hm..takk for svar :) Jeg liker best utseendet på Edge, føler jeg. Synes den ser så klassisk ut :) Men så er spørsmålet....vil dere som har hatt den anbefale den til en baby fra 8 mnd og utover?
Hvordan er den når barnet er større?
Hvordan er den å trille?
Den er jo tung, men føles den tung?
Hvordan er den på snø og terreng?
Er den komfortabel for barnet?
Hvilket understell anbefaler dere?
Synes sportunderstellet ser finest ut, og så har den stoffhandlekurv (liker det best). Men så er den jo tyngst...og så synes jeg det med hvitt på hjulene hadde bedre fjæring?
Og om noen har hatt city cross i tillegg, kan dere gi meg en sammenligning? Tenker bytte Go i edge :D
Vogngal trebarnsmor og bruker av barnevognguiden i 5 år :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Mondial eller edge duo 14 år 1 måned siden #56426

  • snoopy81
  • snoopy81's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Seniormedlem
  • Tja...
  • Innlegg: 366
Vil dere som har hatt den anbefale den til en baby fra 8 mnd og utover?
Siden jeg egentlig angrer på at vi solgte vår vil jeg svare ja her. Får neppe brukt bagen nå, men da er jo det ett ekstra pluss i forhold til pris når du selger igjen

Hvordan er den når barnet er større?
Kan ikke helt svare her siden den ble solgt når snuppa var 6 mnd, men den er stor og god så plassmessig skulle det ikke være noe problem. Her jeg bor har omtrent "alle" Emmaljunga til barn i alle aldre.

Hvordan er den å trille?
Jeg har ikke den erfaringen med drøssevis av vogner som mange andre her, men den er stødig og stabil å trille. Snur jo ikke på femøringen som 3hjulinger gjør selvsagt, men i mine øyne en drøm og trille under nordnorske forhold ;)

Den er jo tung, men føles den tung?
Jeg synes ikke den føles tung når man triller, jeg merket kun tyngden når jeg skulle ha den inn i bilen. Men igjen, jeg er ikke vant med superlette små vogner. Så kommer det jo an på om man har mange tunge bakker i trilleområdet sitt. Vi har bare én :laugh:

Hvordan er den på snø og terreng?
Fantastisk :glis:

Er den komfortabel for barnet?
Definitivt.

Hvilket understell anbefaler dere?
Vi hadde sportsunderstellet, for jeg synes det ser finest og og jeg liker stoffkurv bedre enn stålkurv. Da får det heller være at det er litt tyngre.

Ang. fjæring som du nevner så er det vel EAST-fjæringa på de andre understellene, men jeg har aldri sammenlignet de fysisk så aner ikke om det er bedre eller noe man ikke merker så mye forskjell på.
Vogner vi har hatt: Emmaljunga Cerox 05, Emmaljunga Edge Duo 07, Quinny Buzz 07, Emmaljunga Scooter 08, Koelstra Latinique 10, Titanium Baby Snooze 10, Emmaljunga Scooter 2.0 10, Emmaljunga City Cross 11
Siste endring: 14 år 1 måned siden av snoopy81.
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Mondial eller edge duo 14 år 1 måned siden #56428

  • woopsy
  • woopsy's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Ekspert
  • Har du lyst, har du lov ;o)
  • Innlegg: 1866
Bagen kunne jeg bruke til snuppa var ett år, så d er nok ikke noe problem.. (jeg har hatt Edge med classic understell)

Personlig syns jeg selvfølgelig at mondial er finest og mest klassisk, men smaken er som baken :P

Også syns jeg at d er mer fjæring på classic enn sport, og liker ikke så godt stoffkurven da den har en tendens til å bli slapp etterhvert (men du kommer kanskje ikke til å ha den lenge nok til d alikevel :laugh: ) Også samler d seg steiner og grus i de stoffkurvene.. :dry:

Vognen er veldig god å trille, men jeg merket at jeg savnet svingbare fremhjul..man må liksom lene seg ned på styret når man skl svinge, men bortsett fra d er den veldig god å trille ;)

Egentlig er Edge og mondial helt like bortsett fra utseende, man kan jo velge mellom de samme understellene.

Hvilken som er best av mondial, edge og CC... Kommer litt ann på egentlig.. Hvis man ser bort fra utseende er d ett fett om du velger mondial eller edge, mens CC er lettere og tar mindre plass.
Bagen er jo større på E og M, men er jo ikke så mye lenger du kommer til å bruke den kanskje??
Om du ikke kommer til å bruke bagen er vel den eneste fordelen me Edge eller Mondial i forhold til CC at den har lufthjul.

Konklusjon er vel at til større barn er CC best siden sittedelen er like stor som på edge og M, men den er mindre, nettere og lettere å manøvrere :)

Men d er vel mulig du bare MÅ prøve vognen selv for å komme frem til hva du syns :P ;)
Siste endring: 14 år 1 måned siden av woopsy.
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Mondial eller edge duo 14 år 1 måned siden #56429

  • snoopy81
  • snoopy81's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Seniormedlem
  • Tja...
  • Innlegg: 366
City-bagen skal være like stor i liggemål som på Edge og Mondial, sjekket det i fjor. Men City-bagen skrår litt inn nede som gjør at den ser så mye mindre ut. Også er jo kalesjen annerledes som gjør at man kanskje blir litt lurt på størrelsen der også.
Vogner vi har hatt: Emmaljunga Cerox 05, Emmaljunga Edge Duo 07, Quinny Buzz 07, Emmaljunga Scooter 08, Koelstra Latinique 10, Titanium Baby Snooze 10, Emmaljunga Scooter 2.0 10, Emmaljunga City Cross 11
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Mondial eller edge duo 14 år 1 måned siden #56451

  • woopsy
  • woopsy's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Ekspert
  • Har du lyst, har du lov ;o)
  • Innlegg: 1866
snoopy81 skrev:
City-bagen skal være like stor i liggemål som på Edge og Mondial, sjekket det i fjor. Men City-bagen skrår litt inn nede som gjør at den ser så mye mindre ut. Også er jo kalesjen annerledes som gjør at man kanskje blir litt lurt på størrelsen der også.

Jeg har hatt både citybag og edge-bag, og edge/mondial er større enn citybagen. mener citybagen var 74cm og edge-bagen 80cm. D at den skrår innover nederst har og litt å si om man har dyner ol, blir dårligere plass til d...
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Mondial eller edge duo 14 år 1 måned siden #56452

  • ***
  • ***'s profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 7648
  • Takk er mottatt 22
Sikker på du skal bytte i en edge eller mondial da???
Du har jo cc, den må da være bedre nå når du ikke bruker bag?
Spare noen erfaringer til neste baby også :humre:

Jeg har jo ingen erfaring med noen av dem, men tenker at emmaljunga har jo flere spennede vogner nå så ville mye heller prøvd en vogn som var helt ulik ;)
Er fryktelig nyskjerrig på både ozone city, nitro city og har fremdeles veldig lyst å prøve cangaroo :knegg:
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Mondial eller edge duo 14 år 1 måned siden #56459

  • snoopy81
  • snoopy81's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Seniormedlem
  • Tja...
  • Innlegg: 366
woopsy skrev:
snoopy81 skrev:
City-bagen skal være like stor i liggemål som på Edge og Mondial, sjekket det i fjor. Men City-bagen skrår litt inn nede som gjør at den ser så mye mindre ut. Også er jo kalesjen annerledes som gjør at man kanskje blir litt lurt på størrelsen der også.

Jeg har hatt både citybag og edge-bag, og edge/mondial er større enn citybagen. mener citybagen var 74cm og edge-bagen 80cm. D at den skrår innover nederst har og litt å si om man har dyner ol, blir dårligere plass til d...

Jeg måtte inn på Emmaljunga sine sammenligninger å se, og bagen i Edge er 4 vm lengre enn City-bag ja. Har 2 venninner som hadde City-bag i fjor og da mener jeg vi fant ut de var helt like når vi målte, men da har det jo vært en forskjell.
Vogner vi har hatt: Emmaljunga Cerox 05, Emmaljunga Edge Duo 07, Quinny Buzz 07, Emmaljunga Scooter 08, Koelstra Latinique 10, Titanium Baby Snooze 10, Emmaljunga Scooter 2.0 10, Emmaljunga City Cross 11
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Mondial eller edge duo 14 år 1 måned siden #56481

  • Spentsmurf
  • Spentsmurf's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Super-VIP
  • Man har en mening til man får en ny
  • Innlegg: 22313
  • Takk er mottatt 52
4-6 cm er MYE på lengden på en bag... Men, hva blir det til Empa, bestemt deg???
Man har en mening til man får en ny! Og vips så har vi ny vogn :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Mondial eller edge duo 14 år 1 måned siden #56572

  • woopsy
  • woopsy's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Ekspert
  • Har du lyst, har du lov ;o)
  • Innlegg: 1866
D lurer jeg og på :P !?
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Mondial eller edge duo 14 år 1 måned siden #56574

  • ***
  • ***'s profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 7648
  • Takk er mottatt 22
woopsy skrev:
D lurer jeg og på :P !?

Og jeg :laugh:
Er noen dager siden jeg har sett Empa her inne nå
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Mondial eller edge duo 14 år 1 måned siden #56580

  • Empa
  • Empa's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 5716
  • Takk er mottatt 10
Noe innhold er skjult for gjester. Logg inn eller registrer deg for å se det.
Vogngal trebarnsmor og bruker av barnevognguiden i 5 år :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Mondial eller edge duo 14 år 1 måned siden #56587

  • Empa
  • Empa's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 5716
  • Takk er mottatt 10
Kjenner jeg ikke skulle tenkt på Brio happy classic sort sportsdel med sort understell.... :plystrer:
Vogngal trebarnsmor og bruker av barnevognguiden i 5 år :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Mondial eller edge duo 14 år 1 måned siden #56588

  • Empa
  • Empa's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 5716
  • Takk er mottatt 10
Men hva skal jeg med to vogner i samme klasse....å selge CC er uaktuelt...huff...
Vogngal trebarnsmor og bruker av barnevognguiden i 5 år :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Mondial eller edge duo 14 år 1 måned siden #56591

  • ***
  • ***'s profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 7648
  • Takk er mottatt 22
Brio happy med sort understell er sikkert din den, men det er CCen din også ;) Og CC ser da mye mer komfortabel ut for barnet i sittedelen, og om den duger bra på vinterføre der du bor så ville jeg prøvd å ikke tenke på andre vogner av den typen :)

Slå deg til ro med dem du har, eller prøv noe helt annet er mitt råd :)

Og det GÅR faktisk an å glemme vogner, selv om man får fryktelig lyst på noen, jeg har klart det flere ganger :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Mondial eller edge duo 14 år 1 måned siden #56609

  • sissoll
  • sissoll's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 7407
  • Takk er mottatt 10
Ville beholdt cc og go, det må være en fantastisk kombinasjon :)
Med mindre du har råd til å beholde begge to og kjøpe happy i tillegg da, selv om det er skikkelig smør på flesk ;) Men har jeg ikke lest et sted at noen har brukt lufthjulene fra smart (eller noe?) på cc?
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Mondial eller edge duo 14 år 1 måned siden #56664

  • Spentsmurf
  • Spentsmurf's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Super-VIP
  • Man har en mening til man får en ny
  • Innlegg: 22313
  • Takk er mottatt 52
Jeg innbiler meg at cc og cerox er bedre enn de tradisjonelle kombivognene for større barn, fordi barna sitter litt lavere... Synes prinsessa sitter vanvittig høyt i simoen vår ;S Og det er litt kjipt, for hun liker veldig godt å klatre ut og inne slev, men med den så går det jo ikke ... Og det er jo også et poeng å slippe å løfte ungene så masse :P hjelper det litt Empa????
Man har en mening til man får en ny! Og vips så har vi ny vogn :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Mondial eller edge duo 14 år 1 måned siden #56676

  • ***
  • ***'s profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 7648
  • Takk er mottatt 22
Spentsmurf skrev:
Jeg innbiler meg at cc og cerox er bedre enn de tradisjonelle kombivognene for større barn, fordi barna sitter litt lavere... Synes prinsessa sitter vanvittig høyt i simoen vår ;S Og det er litt kjipt, for hun liker veldig godt å klatre ut og inne slev, men med den så går det jo ikke ... Og det er jo også et poeng å slippe å løfte ungene så masse :P hjelper det litt Empa????

Helt enig med deg i at barna sitter veldig høyt i tradisjonelle kombi/duovogner ja!
Noe innhold er skjult for gjester. Logg inn eller registrer deg for å se det.

Men på både brio og simo skal det gå an å senke sittedelen når den skal brukes som sportsvogn, er noen skruer på unnderstellet som er skrudd fast i sittedelen som må skrues ut og settes i andre hull på sittedelen , men aner ikke hvordan :blink: Vet ikke om det er sånn med nye modeller også, men vil tro det
Meeeeeen de er ganske høye selv om man senker dem synes jeg...
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Mondial eller edge duo 14 år 1 måned siden #56680

  • sissoll
  • sissoll's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 7407
  • Takk er mottatt 10
Enig med SS og Mlv her. Men det er jo en smakssak, vet jo ikke hva du liker, Empa :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Mondial eller edge duo 14 år 1 måned siden #56696

  • Empa
  • Empa's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 5716
  • Takk er mottatt 10
Ja er enig med dere ;) fordelen er jo at de sitter lavere i cc. Takk for t dere hjelper meg å tenke klarere om dette, hehe! Og hva skal man med både happy og cc liksom. Er jo fler vogner jeg har lyst til å teste, og vognperioden går fort... Og når jeg tenker at enn hvis dette er siste barnet... Da blir jeg litt hyppen på å prøve ut enda flere vogner. Ikke greit dette ;)
Vogngal trebarnsmor og bruker av barnevognguiden i 5 år :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Mondial eller edge duo 14 år 1 måned siden #56705

  • Spentsmurf
  • Spentsmurf's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Super-VIP
  • Man har en mening til man får en ny
  • Innlegg: 22313
  • Takk er mottatt 52
Det er slike skruer på min simo, og den er senket, men fortsatt veldig høy :P
Man har en mening til man får en ny! Og vips så har vi ny vogn :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Mondial eller edge duo 14 år 1 måned siden #56709

  • woopsy
  • woopsy's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Ekspert
  • Har du lyst, har du lov ;o)
  • Innlegg: 1866
Er nok enig me resten her jeg og :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Mondial eller edge duo 14 år 1 måned siden #56711

  • Spentsmurf
  • Spentsmurf's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Super-VIP
  • Man har en mening til man får en ny
  • Innlegg: 22313
  • Takk er mottatt 52
hihi, vi er en enig gjeng :P
Man har en mening til man får en ny! Og vips så har vi ny vogn :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Mondial eller edge duo 14 år 1 måned siden #56765

  • woopsy
  • woopsy's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Ekspert
  • Har du lyst, har du lov ;o)
  • Innlegg: 1866
Spentsmurf skrev:
hihi, vi er en enig gjeng :P

Ja ikke sant :laugh: er nok fordi vi er så fornuftige alle mann B) :P
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Mondial eller edge duo 14 år 4 uker siden #56769

  • Empa
  • Empa's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 5716
  • Takk er mottatt 10
Godt å ha noen som kan få en til å tenke litt mer fornuftig ;)
Vogngal trebarnsmor og bruker av barnevognguiden i 5 år :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Mondial eller edge duo 14 år 4 uker siden #56770

  • Maybeme
  • Maybeme's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Ekspert
  • Innlegg: 1107
  • Takk er mottatt 1
Hehe, jeg syns jo det er fantastisk at du har fått hjelp til å slå fra deg en vogn, vanligvis er vi jo best på å fortelle hvorfor man skal kjøpe en til. :knegg: Men får du byttet til lufthjul på CC så må jo den bli perfekt. Jeg lurer litt på om jeg kommer til å angre på at jeg skal bruke Koelstra som babyvogn, men jeg har jo simoen å falle tilbake på... Men dere har fristet meg masse med hensyn til CC...
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Mondial eller edge duo 14 år 4 uker siden #56777

  • Empa
  • Empa's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 5716
  • Takk er mottatt 10
Haha! Ja, ikke sant ;) Ikke verst bare det, på en side som denne :D Ser svart ut dette med lufthjul, altså...
Vogngal trebarnsmor og bruker av barnevognguiden i 5 år :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Mondial eller edge duo 14 år 4 uker siden #56782

  • ***
  • ***'s profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 7648
  • Takk er mottatt 22
Maybeme skrev:
Hehe, jeg syns jo det er fantastisk at du har fått hjelp til å slå fra deg en vogn, vanligvis er vi jo best på å fortelle hvorfor man skal kjøpe en til. :knegg: Men får du byttet til lufthjul på CC så må jo den bli perfekt. Jeg lurer litt på om jeg kommer til å angre på at jeg skal bruke Koelstra som babyvogn, men jeg har jo simoen å falle tilbake på... Men dere har fristet meg masse med hensyn til CC...

Hehehe, holder du til innpå her kommer du til å bli fristet jevnlig :P Er nye vogner som diskuteres med jevne mellomrom, og alle får like lyst på alle som diskuteres tror jeg :laugh: :laugh:
Gitt om barnevognindustrien tjener penger på sånne som oss :lol:

Koelstra og Simo virker jo som en perfekt kombinasjon det, en lett og snerten trehjuling og en stabil, stødig, lun og stor firhjuling - noe for enhver anledning ;)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Mondial eller edge duo 14 år 4 uker siden #56783

  • ***
  • ***'s profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 7648
  • Takk er mottatt 22
Empa skrev:
Haha! Ja, ikke sant ;) Ikke verst bare det, på en side som denne :D Ser svart ut dette med lufthjul, altså...

Faktisk enstemmig at ny vogn er unødvendig :laugh: Det må være første gang :P
Men da har vi rett også da ;) Godt at vi kan være fornuftige innimellom alle mann :)

Men nå som det våres har du vel ikke lenger behov for lufthjul? Var det ikke bare på vinterføre at det var kjipt med de andre hjulene?
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Mondial eller edge duo 14 år 4 uker siden #56791

  • Empa
  • Empa's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 5716
  • Takk er mottatt 10
MammasLilleVidunder skrev:
Empa skrev:
Haha! Ja, ikke sant ;) Ikke verst bare det, på en side som denne :D Ser svart ut dette med lufthjul, altså...

Faktisk enstemmig at ny vogn er unødvendig :laugh: Det må være første gang :P
Men da har vi rett også da ;) Godt at vi kan være fornuftige innimellom alle mann :)

Men nå som det våres har du vel ikke lenger behov for lufthjul? Var det ikke bare på vinterføre at det var kjipt med de andre hjulene?

Ja, det var på tung, dyp og våt nysnø den ikke var noe god. På "normal" snøføre er den bra. Og nå er det jo som du sier vår ;) Så jeg tror jeg roer ned ;) Men Go....den vet jeg ikke helt hvor lenge den blir....ene dagen er den fin, andre dager liker jeg den ikke ;) Tror jeg klarer meg fint med bare CC, jeg ;)
Vogngal trebarnsmor og bruker av barnevognguiden i 5 år :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Mondial eller edge duo 14 år 4 uker siden #56809

  • Spentsmurf
  • Spentsmurf's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Super-VIP
  • Man har en mening til man får en ny
  • Innlegg: 22313
  • Takk er mottatt 52
hihi du har sånn elsk hat forhold til GO alene du, trode egentlig det ar en elsk eller hat vogn, men du har inntatt en nøytral rolle og tatt på deg å synes begge deler ;)

Jeg tenker litt som deg jeg og, men motsatt, jeg innbiler meg at GO holder for oss... men akk har jo bare så lyst på ALT mulig hannet, og det blir ikke bedre av å jobbe igrunn :( Trodde det skulle blitt litt mindre fokus på vogn etter jobbstart, men nei da...
Man har en mening til man får en ny! Og vips så har vi ny vogn :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Mondial eller edge duo 14 år 4 uker siden #56825

  • ***
  • ***'s profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 7648
  • Takk er mottatt 22
Empa skrev:
MammasLilleVidunder skrev:
Empa skrev:
Haha! Ja, ikke sant ;) Ikke verst bare det, på en side som denne :D Ser svart ut dette med lufthjul, altså...

Faktisk enstemmig at ny vogn er unødvendig :laugh: Det må være første gang :P
Men da har vi rett også da ;) Godt at vi kan være fornuftige innimellom alle mann :)

Men nå som det våres har du vel ikke lenger behov for lufthjul? Var det ikke bare på vinterføre at det var kjipt med de andre hjulene?

Ja, det var på tung, dyp og våt nysnø den ikke var noe god. På "normal" snøføre er den bra. Og nå er det jo som du sier vår ;) Så jeg tror jeg roer ned ;) Men Go....den vet jeg ikke helt hvor lenge den blir....ene dagen er den fin, andre dager liker jeg den ikke ;) Tror jeg klarer meg fint med bare CC, jeg ;)

Er jo veldig greit å faktisk klare seg med en vogn!
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Mondial eller edge duo 14 år 4 uker siden #56853

  • Spentsmurf
  • Spentsmurf's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Super-VIP
  • Man har en mening til man får en ny
  • Innlegg: 22313
  • Takk er mottatt 52
Ja, det er jo nesten så det er slitsomt å måtte tenke på at man skla rekke å bruke alle også :P
Man har en mening til man får en ny! Og vips så har vi ny vogn :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Mondial eller edge duo 14 år 3 uker siden #56901

  • Empa
  • Empa's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 5716
  • Takk er mottatt 10
De står jo bare der for det meste. Er jo stort sett bare cc som brukes. Er et ork med å flytte på alle vognene hele tiden og lure på hvor man skal oppbevare de ;) :D Hehe.
Vogngal trebarnsmor og bruker av barnevognguiden i 5 år :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Mondial eller edge duo 14 år 3 uker siden #56903

  • Spentsmurf
  • Spentsmurf's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Super-VIP
  • Man har en mening til man får en ny
  • Innlegg: 22313
  • Takk er mottatt 52
:knegg: Vi har jo egnetlig bare zapp og GO hjemme vi da, simotrollet bor stort sett i bhg. Men har påskeferie nå :P Og jeg er temmelig sikker på at det blir simo med bag til nestemann ;) Eller GO med bag, er en GO bagvogn i byen her nå, oi helsort... lekkersmekker ;)
Man har en mening til man får en ny! Og vips så har vi ny vogn :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Mondial eller edge duo 14 år 3 uker siden #56906

  • Empa
  • Empa's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 5716
  • Takk er mottatt 10
Ja, den ER lekker med bag også, Goen :) Tror det blir et eller annet stort og klassisk med luftdekk på oss om vi får fler ;)
Vogngal trebarnsmor og bruker av barnevognguiden i 5 år :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Mondial eller edge duo 14 år 3 uker siden #56909

  • Spentsmurf
  • Spentsmurf's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Super-VIP
  • Man har en mening til man får en ny
  • Innlegg: 22313
  • Takk er mottatt 52
hihi her ogps,,, jeg kunne jo tenkt meg emmaljunga også, men jeg er jo så glad i simoen min :S :unsure: men, den tid den sorg ;)
Man har en mening til man får en ny! Og vips så har vi ny vogn :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Mondial eller edge duo 14 år 3 uker siden #56939

  • ***
  • ***'s profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 7648
  • Takk er mottatt 22
Henger meg på, skal også ha en eller annen stor klassisk bagvogn om vi får flere. Men tror jeg MÅ ha to, en liten og lett shoppingvogn MED bag i tillegg ;)

Så har jeg lyst på både GO, stokke, koelstra latinique, og tfk joggster X og emmaljunga ozone city så en av de er jeg bare helt nødt til å prøve :knegg:
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Mondial eller edge duo 14 år 3 uker siden #56982

  • Spentsmurf
  • Spentsmurf's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Super-VIP
  • Man har en mening til man får en ny
  • Innlegg: 22313
  • Takk er mottatt 52
Orker ikke tenke på hva jeg har lyst på keg, ,men jeg tenker at GO og simo med bager på begge er optimalt :knegg: I tillegg til Breeze eller buggster S med adapter og og og ja, og så tenker jeg at Cerox er ypperlig som overgangsvogn, mellom bag og sportsdel... Og så kunne jeg tenkt meg en Koelstra fordi dere snakker så mye om den :P Og så stokke, og spin, og scooter og p&t (gjerne dash, for den tror jeg at har litt hvilestilling også på søskensetet, i alle fall sa en venninne noe om det, men har ikke sjekket det ut selv). og sånn som dette kan jeg fortsette i det uendelige :(
Man har en mening til man får en ny! Og vips så har vi ny vogn :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.
  • Side:
  • 1
Tid til å lage siden: 0.906 sekunder
ERROR: mod_kunenalogin: Kunena 1.6.2 (or later) is not installed on your system!