Skip to content
Husk meg
Du er her: Hjem Forum Barnevogner Barnevogndebatten noen som har prøvd den nye og forbedret utgaven av carena easy?
Velkommen, gjester
Brukernavn: Passord: Husk meg
  • Side:
  • 1

EMNE: noen som har prøvd den nye og forbedret utgaven av carena easy?

noen som har prøvd den nye og forbedret utgaven av carena easy? 14 år 1 måned siden #56331

  • Clothilde
  • Clothilde's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Seniormedlem
  • Innlegg: 117
lurer på om den er bedre? litt mindre stiv enn den forrige?
skulle hatt en enkel og billig trille som jeg kunne brukt de tre siste mnd før termin... begynner å bli litt tungt med mag og vogn i "bakke-land" !! :)
Triller Emmaljunga City Cross
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:noen som har prøvd den nye og forbedret utgaven av carena easy? 14 år 1 måned siden #56333

  • Simenmin
  • Simenmin's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 5567
  • Takk er mottatt 8
Har ikke fått med meg at det har kommet en ny modell eller jeg, men det skulle ha vært forbedret MYE om jeg skulle ha kjøpt den ja ;)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:noen som har prøvd den nye og forbedret utgaven av carena easy? 14 år 1 måned siden #56337

  • Spentsmurf
  • Spentsmurf's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Super-VIP
  • Man har en mening til man får en ny
  • Innlegg: 22313
  • Takk er mottatt 52
eh... desverre er jeg helt enig med simenmin her... Tror ikke helt at denne når opp kvalitetsmessig. Men, om du legger i litt mer får du jo en flott brukt emmaljunga scooter :D Bare husk at det kom ny 2010 modell, så tror jeg ville prutet hardt på den gamle modellen :D
Man har en mening til man får en ny! Og vips så har vi ny vogn :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:noen som har prøvd den nye og forbedret utgaven av carena easy? 14 år 1 måned siden #56344

  • Clothilde
  • Clothilde's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Seniormedlem
  • Innlegg: 117
har egentlig lyst på brio spin, men det var dette med penger... :( har ikke så mye å bruke akkurat nå, derfor tenkte jeg på en reisetrille. carena sin er jo ganske fin, men har ikke hørt så mye positivt om den.. :unsure:
Triller Emmaljunga City Cross
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:noen som har prøvd den nye og forbedret utgaven av carena easy? 14 år 1 måned siden #56345

  • Spentsmurf
  • Spentsmurf's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Super-VIP
  • Man har en mening til man får en ny
  • Innlegg: 22313
  • Takk er mottatt 52
hehe, har inntrykk av at den ikke er spesilet god for hverken liten eller stor jeg :S ;Men prøv den da vel, om du ikke synes du kan ta deg rås til noe annet nå. Spin har jo ikke liggestilling, dersom du trenger det...
Man har en mening til man får en ny! Og vips så har vi ny vogn :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:noen som har prøvd den nye og forbedret utgaven av carena easy? 14 år 1 måned siden #56349

  • Clothilde
  • Clothilde's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Seniormedlem
  • Innlegg: 117
liggestilling er ikke noe viktig i dette tilfellet. Er bare for å ha en lett vogn i alle disse bakkene når vi skal på butikken ol. skal vi på lengre turer kommer jeg til å bruke gode gamle vognen :)
Triller Emmaljunga City Cross
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:noen som har prøvd den nye og forbedret utgaven av carena easy? 14 år 1 måned siden #56352

  • Simenmin
  • Simenmin's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 5567
  • Takk er mottatt 8
Hadde nok heller satset på en brukt scooter el. ja ;)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:noen som har prøvd den nye og forbedret utgaven av carena easy? 14 år 1 måned siden #56357

  • ***
  • ***'s profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 7648
  • Takk er mottatt 22
Hvis ikke liggestilling er viktig ville jeg kjøpt en brukt brio sitty, eller sett om du finner en på tilbud ett sted. Den er kjempegod å trille, har ordentlige hjul, super trille for små turer. Og veier bare 6-7 kg.
Anbefales på det varmeste :)

Ikke blir den så mye større sammenlått enn carena easy heller, er av en helt annen kvalitet og til nesten samme pris (littegrann dyrere, men ikke mye ;))
Ofte på tilbud til rundt 1000 kr, 1500 til fullpris ny på butikk, og fint brukte til gode priser på finn.
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.
  • Side:
  • 1
Tid til å lage siden: 0.721 sekunder
ERROR: mod_kunenalogin: Kunena 1.6.2 (or later) is not installed on your system!