Skip to content
Husk meg
Du er her: Hjem Forum Barnevogner Barnevogndebatten noen som har bestillt på kiddies24.de?
Velkommen, gjester
Brukernavn: Passord: Husk meg
  • Side:
  • 1

EMNE: noen som har bestillt på kiddies24.de?

noen som har bestillt på kiddies24.de? 14 år 1 måned siden #55983

  • Clothilde
  • Clothilde's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Seniormedlem
  • Innlegg: 117
Hvordan er leveringstiden? er det en sikker side? mye moms/frakt?
Triller Emmaljunga City Cross
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:noen som har bestillt på kiddies24.de? 14 år 1 måned siden #55984

  • ***
  • ***'s profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 7648
  • Takk er mottatt 22
Jeg har, men det er lenge siden. Fikk vel vognen i løpet av 1,5-2 uker, det var inkludert fortollingen. Var vel i norge etter ca en uke. Dette var en vogn som de hadde på lager.

Jeg har veldig positivt inntrykk, vognen ble levert i perfekt stand og kom når den skulle. Hadde kontakt med dem på mail, og de svarte raskt (men de var ikke verdensmestere i engelsk.. ;) ).

Frakten skal komme opp når du bestiller, husker ikke hva den lå på. KOmmer an på hvor mange kg det er, står en oversikt inne på siden der ett sted.

Moms er 25% av kjøpesummen, + ett gebyr på 200 kr.
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:noen som har bestillt på kiddies24.de? 14 år 1 måned siden #56000

  • sissoll
  • sissoll's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 7407
  • Takk er mottatt 10
jeg bestilte tfk jt. Den kom etter 10-11 dager tror jeg. Veldig fint system med sporing, fulgte den ehele veien fra tysk post til norsk.

Betalte rundt 4500 tror jeg, for vogna inkludert frakt,moms og gebyr (solgte den igjen i norge for 5200 etter en stund :p ). Moms og gebyr måtte jeg betale da jeg hentet vogna på posten, rett under 1000 kroner var det vel.

Vogna kom flatpakket.

Begynte å knirke etter et par dager. Mailet kiddies og det tok flere dager før jeg fikk svar. Hadde skrevet en LANG, kjempegrundig mail som beskrev nøyaktig hvor det knirket, men fikk et kort svar på dårlig engelsk tilbake om hvorvidt jeg trodde det var i fjæringene det knirket :dry: svarte igjen at nei, det var inni rørene, beskrev nøye, og så tok det en uke før jeg fikk svar. I mellomtiden purret jeg med to mail. Fikk til slutt beskjed om å sende tilbake vogna og få ny..
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.
  • Side:
  • 1
Tid til å lage siden: 0.624 sekunder
ERROR: mod_kunenalogin: Kunena 1.6.2 (or later) is not installed on your system!