Skip to content
Husk meg
Du er her: Hjem Forum Barnevogner Barnevogndebatten Et lite tips til de som er interessert :-) (Gjelder MacLaren-trille)
Velkommen, gjester
Brukernavn: Passord: Husk meg
  • Side:
  • 1

EMNE: Et lite tips til de som er interessert :-) (Gjelder MacLaren-trille)

Et lite tips til de som er interessert :-) (Gjelder MacLaren-trille) 14 år 1 måned siden #55729

  • YummyMummy
  • YummyMummy's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Seniormedlem
  • Innlegg: 292
  • Takk er mottatt 4
Vi kjøpte nylig en MacLaren Techno XT og skal snart ut og reise. Jeg hadde mest lyst til å ha den i en transportbag i tillegg til posen man får på flyplassen, for å beskytte den litt ekstra.

Men synes posen som hører til trillen er alt for dyr (699,-). Spurte på Babyshop, men der hadde de bare en slaskete stor universalpose til 149,- Kikket derfor innom en Reflexbutikk og der hadde de Babytravel Transportbag til kr 199,- Den har litt polstring i sidene og passer helt perfekt til XT-trillen :-) Nesten så den skulle være skreddersydd!

Så hvis noen er ute etter det samme, er det et lite tips fra meg :-) Jeg er ihvertfall veldig fornøyd!
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Et lite tips til de som er interessert :-) (Gjelder MacLaren-trille) 14 år 1 måned siden #55738

  • Empa
  • Empa's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 5716
  • Takk er mottatt 10
Supert tips :) skal notere meg det bak øret, lurer nemlig på om xt bør testes ut ;)
Vogngal trebarnsmor og bruker av barnevognguiden i 5 år :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Et lite tips til de som er interessert :-) (Gjelder MacLaren-trille) 14 år 1 måned siden #55750

  • Vogngal
  • Vogngal's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Ekspert
  • Innlegg: 1400
  • Takk er mottatt 7
Så bra du fant en som passet.

Jeg har selv den originale Maclaren bagen og er strålende fornøyd med den. Mest fordi den er så romslig til xt (skal jo kunne brukes til xlr også), og man får plass til masse ekstra oppi den når man skal ut og fly. Så da kan man shoppe masse når man er på ferie :laugh:
Men nå skal det sies at jeg bare betalte 300 eller 400 kr for min transportbag da. Vet ikke om den er verdt 699,-, når du har funnet en som passer til 199,-

Er det hjul på den også?
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Et lite tips til de som er interessert :-) (Gjelder MacLaren-trille) 14 år 1 måned siden #55752

  • ***
  • ***'s profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 7648
  • Takk er mottatt 22
Tror du den kunne passe xlr også? Eller sitter den så akkurat at den vil bli for liten tror du? Xlr er littegrann større...
Skulle gjerne hatt en til sommerferien, så ville være supert om jeg kunne fått tak i en så billig :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Et lite tips til de som er interessert :-) (Gjelder MacLaren-trille) 14 år 1 måned siden #55776

  • YummyMummy
  • YummyMummy's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Seniormedlem
  • Innlegg: 292
  • Takk er mottatt 4
Nei, det er ikke hjul på den. Og den passer nok dessverre ikke til XLR, for den er bare akkurat passe til XT...
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Et lite tips til de som er interessert :-) (Gjelder MacLaren-trille) 14 år 1 måned siden #55951

  • Simenmin
  • Simenmin's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 5567
  • Takk er mottatt 8
Det skal jeg notere meg itilfelle det blir en maclaren en gang ;)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.
  • Side:
  • 1
Tid til å lage siden: 0.919 sekunder
ERROR: mod_kunenalogin: Kunena 1.6.2 (or later) is not installed on your system!