Skip to content
Husk meg
Du er her: Hjem Forum Barnevogner Barnevogndebatten Tilbehør TFK!
Velkommen, gjester
Brukernavn: Passord: Husk meg
  • Side:
  • 1

EMNE: Tilbehør TFK!

Tilbehør TFK! 14 år 1 måned siden #55441

  • YummyMummy
  • YummyMummy's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Seniormedlem
  • Innlegg: 292
  • Takk er mottatt 4
Jeg vurderer å kjøpe seat insert til TFK'en fordi småen fortsatt blir litt liten i setet og sklir over til sidene. Så jeg ønsker ikke et som bare er "til pynt" men som støtter godt opp i sidene også. Forslag? Hvilke passer TFK?

Og så tar jeg gjerne imot tips når det gjelder stellevesker. Har kun hatt den ene som hører til teutoniavogna og den er ikke så bra (2008-modellen har veldig få lommer så alt blir liggende i en haug..). Så nå når jeg har ny vogn vil jeg investere i en ny. Noen både stilige og praktiske dere vil anbefale? Bør vel ikke laste styret for mye på TFK'en siden det er trehjuling, men litt går vel greit..

Takk for tips! :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Tilbehør TFK! 14 år 1 måned siden #55452

  • sissoll
  • sissoll's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 7407
  • Takk er mottatt 10
hmm, aner ikke omd et passer til tfk, men det som er til emmaljunga scooter heter jo seteinnlegg eller noe slikt, nettopp fordi det er ment å bygge opp setet litt for de aller minste barna.. Aldri sett det irl og aner ikke hvordan det ser ut, men verdt å sjekke opp kanskje :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Tilbehør TFK! 14 år 1 måned siden #55457

  • Vogngal
  • Vogngal's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Ekspert
  • Innlegg: 1400
  • Takk er mottatt 7
Jeg har hatt en rekke seat-insert, og syns de fra MB og Addstroller er de som er tykkest og har best støtte. Men har ikke prøvd disse i TFK da.

Det går jo kanskje an å legge et skinn i vognen i tillegg, for da vil det jo støtte opp en del rundt barnet.
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Tilbehør TFK! 14 år 1 måned siden #55463

  • Moldes
  • Moldes's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Seniormedlem
  • Innlegg: 159
Enig med vogngal, ett godt skinn vil støtte bra opp, både litt på sidene pluss at det ville blitt mye mykere for småen.
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Tilbehør TFK! 14 år 1 måned siden #55504

  • YummyMummy
  • YummyMummy's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Seniormedlem
  • Innlegg: 292
  • Takk er mottatt 4
Ja, har allerede et skinn i den. Men skulle hatt litt bedre støtte rundt hodet og skuldrene, for han sklir til siden der.

Har sett litt på Addstroller sine. Skal sjekke nærmere. Takk for tips!

Flere?
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.
  • Side:
  • 1
Tid til å lage siden: 0.698 sekunder
ERROR: mod_kunenalogin: Kunena 1.6.2 (or later) is not installed on your system!