Skip to content
Husk meg
Du er her: Hjem Forum Barnevogner Barnevogndebatten Noen som har oversikt over forskjellen mellom Teutonia 2008 og 09/10-modeller?
Velkommen, gjester
Brukernavn: Passord: Husk meg
  • Side:
  • 1

EMNE: Noen som har oversikt over forskjellen mellom Teutonia 2008 og 09/10-modeller?

Noen som har oversikt over forskjellen mellom Teutonia 2008 og 09/10-modeller? 14 år 1 måned siden #55059

  • YummyMummy
  • YummyMummy's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Seniormedlem
  • Innlegg: 292
  • Takk er mottatt 4
Jeg har en teutonia Prestige 2008-modell (som noen her inne allerede vet ;-)). Ønsket denne fremfor 2009 fordi jeg ikke likte disse "vinduene" i kalesjen som kom i 2009. Men er ikke fornøyd med sportsinnsatsen på vogna jeg har.

Jeg ser at det er blitt bedre polstring i sportsdelen på de nyeste vognene, slik at barnet sitter bedre. Men synes også det virker som om den er litt lunere med tykkere trekk rundt kantene og litt lenger i ryggen. Noen som vet?

Og noen som har peil på om det er mulig å kun få kjøpt sportsinnsatsen til disse vognene?

B)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Noen som har oversikt over forskjellen mellom Teutonia 2008 og 09/10-modeller? 14 år 1 måned siden #55066

  • sissoll
  • sissoll's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 7407
  • Takk er mottatt 10
Jeg vet ihvertfall at all den polstringen i de nye modellene gjør setet mindre i praksis. Både ryggen kortere og setet smalere. S passet helt greit i en timmy 08, men var nesten for stor i mistral 09 da jeg trodd ejeg skulle bli den heldige eier av ny mistral før jul :angry:

ellers synes jeg som deg at de nye ikke er like fine, ser ut som spyfluer med de vinduene på siden..
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Noen som har oversikt over forskjellen mellom Teutonia 2008 og 09/10-modeller? 14 år 1 måned siden #55088

  • Emmeline
  • Emmeline's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Seniormedlem
  • Innlegg: 181
  • Takk er mottatt 2
Hel enig med de vinduene, de er jo helt idiotiske. Sola skinner jo inn av vinduene så barnet blir jo blendet inni der, mister jo litt av hensiktet med kalesje da. Har kjøpt meg en mistral 07 som sovevogn, og der er og bøylen over barnet mye høyere enn den er på de nye modellene, mye bedre plass til pose. Hadde faktisk glemt hvor god mistralen er :laugh:
Har hatt vogndilla siden jeg begynte å leke med dukkevogner =)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.
  • Side:
  • 1
Tid til å lage siden: 0.728 sekunder
ERROR: mod_kunenalogin: Kunena 1.6.2 (or later) is not installed on your system!