Skip to content
Husk meg
Du er her: Hjem Forum Barnevogner Barnevogndebatten Hvor får jeg kjøpt MacLaren XT billig med kjapp levering?
Velkommen, gjester
Brukernavn: Passord: Husk meg
  • Side:
  • 1

EMNE: Hvor får jeg kjøpt MacLaren XT billig med kjapp levering?

Hvor får jeg kjøpt MacLaren XT billig med kjapp levering? 14 år 2 måneder siden #54213

  • YummyMummy
  • YummyMummy's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Seniormedlem
  • Innlegg: 292
  • Takk er mottatt 4
Skal til Mallorca 27. mars og trenger en trille. Har lyst på MacLaren men alt for dyr her hjemme.

Har lagt inn en bestilling på pingpong, men har ikke fått tilbakemelding ennå, og vet mange sliter med sen leveringstid fra denne selgeren.

Noen som har gode tips/erfaringer? Er også interessert i å kjøpe brukt.
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Hvor får jeg kjøpt MacLaren XT billig med kjapp levering? 14 år 2 måneder siden #54223

  • Spentsmurf
  • Spentsmurf's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Super-VIP
  • Man har en mening til man får en ny
  • Innlegg: 22313
  • Takk er mottatt 52
Vet MLV kjøpte sin fra utlandet, men du har jo i og for seg litt dårlig med tid.... SÅ tror kanskje finn er det sikreste :S
Man har en mening til man får en ny! Og vips så har vi ny vogn :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Hvor får jeg kjøpt MacLaren XT billig med kjapp levering? 14 år 2 måneder siden #54226

  • ***
  • ***'s profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 7648
  • Takk er mottatt 22
Jeg kjøpte fra en selger på ebay som het Maxoty (trooooor jeg), står i annonsen at han ikke sender utenfor USA, men bare å sende en melding eller mail. Var iallefall null problem når jeg tok kontakt.

Om du synes det er ok med 08 modell er de enda billigere enn 09modellene.

Min erfaring med å kjøpe fra dem var positiv. Fikk vognen etter 2-3 uker. Men som spentsmurf sier er det kanskje tryggest å kjøpe på finn om du må ha den innen 27.mars, i posten fra USA kan det ta tid så det er vel kanskje vanskelig å garantere at du får den i riktig tid...

Men bare å sende meg en PM om du lurer på noe mer ;)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Hvor får jeg kjøpt MacLaren XT billig med kjapp levering? 14 år 2 måneder siden #54236

  • YummyMummy
  • YummyMummy's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Seniormedlem
  • Innlegg: 292
  • Takk er mottatt 4
Takk for tips! :) Fant selgeren på ebay. Skal vurdere det, men det sto "vacation notice" på siden. Regner med at det betyr at selgeren har ferie? Da blir det kanskje litt snaut med tid frem til 27. mars.

Følger med på Finn, men har ikke sett noen MacLaren vogner siste par ukene og de går jo veldig raskt..
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Hvor får jeg kjøpt MacLaren XT billig med kjapp levering? 14 år 2 måneder siden #54248

  • Spentsmurf
  • Spentsmurf's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Super-VIP
  • Man har en mening til man får en ny
  • Innlegg: 22313
  • Takk er mottatt 52
Om du kan vurdere andre triller synes jeg at titanium breeze var en god trille til min datter :) har også god erfaring med teutonia solano :)
Man har en mening til man får en ny! Og vips så har vi ny vogn :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Hvor får jeg kjøpt MacLaren XT billig med kjapp levering? 14 år 2 måneder siden #54250

  • YummyMummy
  • YummyMummy's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Seniormedlem
  • Innlegg: 292
  • Takk er mottatt 4
Ja, har vurdert den også. Har du prøvd både den og MacLaren? Hvordan er de sammenlignet med hverandre? :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Hvor får jeg kjøpt MacLaren XT billig med kjapp levering? 14 år 2 måneder siden #54270

  • Spentsmurf
  • Spentsmurf's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Super-VIP
  • Man har en mening til man får en ny
  • Innlegg: 22313
  • Takk er mottatt 52
Jeg har desverre ikke prøvd MacLaren annet enn i butikken :( Men solano er litt tung, og jeg synes den virker å ha god kvalitet. Breeze er lettere og bærer nok litt preg av å være en rimelig trille :S Men absolutt god!!!! Kunne glatt kjøpt den igjen....
Man har en mening til man får en ny! Og vips så har vi ny vogn :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Hvor får jeg kjøpt MacLaren XT billig med kjapp levering? 14 år 2 måneder siden #54414

  • ***
  • ***'s profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 7648
  • Takk er mottatt 22
Solano er mye tyngre og mer klumpete enn maclaren. Har aldri hatt solano selv, men sett en del på den og ville nok aldri valgt den foran en maclaren...
Den har også mindre sittedel, ikke samme gode kalesjen, og ikke det tyngdepunktet som gjør at maclaren er så god å trille også til litt større og tyngre barn. Men det er min mening ;)

Hadde heller valgt breeze enn solano. Men er litt skeptisk til str på breeze, min 2-åring var alt for stor for den da jeg prøvde ham i den i sommer. Men om du har yngre eller mindre barn, virker det jo som en god trille til den prisen!

Jeg er ihuga maclaren-fan jeg da, så kanskje ikke bare lurt å høre på meg :laugh: Synes liksom ikke noenting slår maclaren når det kommer til trillekomfort, kalesje og liggestilling ;)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Hvor får jeg kjøpt MacLaren XT billig med kjapp levering? 14 år 2 måneder siden #54415

  • ***
  • ***'s profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 7648
  • Takk er mottatt 22
Kom til å tenkte på at silvercross dazzle ikke er så verst! Sjekket den ut i sommer før jeg kjøpte maclaren, og den virker ok. Ikke helt samme trillekomfort som maclaren, litt stivere samt hardere hjul, men ellers absolutt en grei trille. Full liggestilling, og ganske godt polstret sete.

Ser at de fortsatt har halv pris på denne på barnas hus, da ligger den vel på rundt 1000-lappen.
Kunne jo tatt en titt på den ;)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Hvor får jeg kjøpt MacLaren XT billig med kjapp levering? 14 år 1 måned siden #54431

  • YummyMummy
  • YummyMummy's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Seniormedlem
  • Innlegg: 292
  • Takk er mottatt 4
Takk for tips :) Skal ta d m i vurderingen. Samtidig kjenner jeg at MacLaren er den trillen jeg har mest lyst på og alle jeg kjenner som har den anbefaler den på det sterkeste. Og kanskje dumt å kjøpe en annen hvis jeg ender opp med MacLaren med tiden uansett..

Skal ta en tur innom Babyshop og prøve ulike triller i dag eller morgen. Har dessverre ikke Barnas hus her jeg bor, men er ingen jordomseiling til Oslo heller. Så har de gode tilbus kan det være jeg tar en tur... En unnskyldning for Oslotur er jo ikke dumt ;)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Hvor får jeg kjøpt MacLaren XT billig med kjapp levering? 14 år 1 måned siden #54439

  • Simenmin
  • Simenmin's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 5567
  • Takk er mottatt 8
Hadde du ikke skullle hatt den så kjapt så hadde vel ebay vært tingen, er innom der nesten daglig og lurkikker på ting og det er mye å spare selv om frakt og toll kommer oppå ;) Men har du sjekket ut cybex onyx da? skal visstnok være gode triller, så en i knallrød en i Egypt og den var fin altså :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Hvor får jeg kjøpt MacLaren XT billig med kjapp levering? 14 år 1 måned siden #54440

  • YummyMummy
  • YummyMummy's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Seniormedlem
  • Innlegg: 292
  • Takk er mottatt 4
Oi, den var stilig! Hmm, enda en å vurdere.. Takk for tips!
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Hvor får jeg kjøpt MacLaren XT billig med kjapp levering? 14 år 1 måned siden #54443

  • Simenmin
  • Simenmin's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 5567
  • Takk er mottatt 8
Ja den er knallstilig ;)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Hvor får jeg kjøpt MacLaren XT billig med kjapp levering? 14 år 1 måned siden #54462

  • YummyMummy
  • YummyMummy's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Seniormedlem
  • Innlegg: 292
  • Takk er mottatt 4
Oppdatering!

Da har jeg vært på Babyshop! Og de hadde 30% på 2009 modellene til MacLaren. SÅ jeg endte opp med en sort (eneste de hadde på lager, men er vel også den billigste) Techno XT til den nette sum av 2380,-

Veldig fornøyd med kjøpet selv om det selvfølgelig fortsatt er dyrt for en trille. Men stoler på alle de positive omtalene og satser på at vi blir fornøyde. Så da blir det trille på Mallorca i påsken :-)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Hvor får jeg kjøpt MacLaren XT billig med kjapp levering? 14 år 1 måned siden #54472

  • Simenmin
  • Simenmin's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 5567
  • Takk er mottatt 8
Gratulerer med ny trille da :) du må legge ut bilder ;)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Hvor får jeg kjøpt MacLaren XT billig med kjapp levering? 14 år 1 måned siden #54475

  • YummyMummy
  • YummyMummy's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Seniormedlem
  • Innlegg: 292
  • Takk er mottatt 4
Takk, takk :-)

Skal fotografere vognstallen min når vi får hentet Prestigen som står igjen i butikken siden jeg kjøpte TFK'en. Tenker veldig på om jeg skal selge den (Prestigen). Likte den veldig godt med Fashionbagen, men ikke så begeistret for sportsdelen.. Og så får jeg kjøpt en Emmaljunga duo Edge for en billig penge av en kusine, så det blir barnehagevogn..

Hmm..
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Hvor får jeg kjøpt MacLaren XT billig med kjapp levering? 14 år 1 måned siden #54504

  • Spentsmurf
  • Spentsmurf's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Super-VIP
  • Man har en mening til man får en ny
  • Innlegg: 22313
  • Takk er mottatt 52
Gratulerer med ny vogn :)
Man har en mening til man får en ny! Og vips så har vi ny vogn :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Hvor får jeg kjøpt MacLaren XT billig med kjapp levering? 14 år 1 måned siden #54563

  • ***
  • ***'s profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 7648
  • Takk er mottatt 22
Gratulerer med ny trille!

Jeg elsker maclaren trillen vår, eneste jeg kanskje kan klage litt på er str. på kurven under men den er helt ok :) Håper du blir like fornøyd som vi er :)

Den sorte er jo knalltøff! Og ja kanskje mye for en trille, men med tanke på kvaliteten i forhold til billigtriller så er den verdt de ekstra pengene. Og du fikk den jo til kjempegod pris da :) Får helt sikkert 1500-2000 for den når du engang skal selge (om du ikke beholder den i åresvis, og da er den jo verdt prisen uansett ;))så da har den ikke kostet deg så mye totalt :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Hvor får jeg kjøpt MacLaren XT billig med kjapp levering? 14 år 1 måned siden #54718

  • YummyMummy
  • YummyMummy's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Seniormedlem
  • Innlegg: 292
  • Takk er mottatt 4
Takk :) Ja, satser på at vi blir fornøyde :)

Eneste jeg lurer litt på er mekanismen for å forlenge setet. Synes det virker litt tungvint og spinkelt med disse metallskinnene man drar ut. Hva synes dere som kjenner vogna (er kanskje ikke samme mekanismen på XLR?)

Kan ellers nevne at samboeren er fornøyd med valget av de to siste vognene jeg har kjøpt (ila 1 uke... :whistle: ) Han syntes ikke Brio Happy hørtes spesielt kult ut da vi skulle velge vogn nr 1 før minsten ble født. Men nå har han fått TFK Joggster Twist og MacLaren Techno XT, så nå er han fornøyd. Både kult navn og kult utseende :)

Må understreke at jeg selv har betalt TFK-vognen siden vi egentlig ikke trengte den.. Men den er delvis finansiert av en Simovogn vi kjøpte brukt og har solgt igjen. Maclarentrillen har han vært med på :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Hvor får jeg kjøpt MacLaren XT billig med kjapp levering? 14 år 1 måned siden #54723

  • ***
  • ***'s profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 7648
  • Takk er mottatt 22
Ikke verst når mannen også er fornøyd ;)

Forlengingen av sete er samme på xlr, synes det fungerer greit jeg. Det er bra å dra ut og dytte inn igjen, så er kjempefort gjort :)
De kan vel se litt spinkle ut ja, men våre har iallefall holdt bra. Vi bruker de masse, har setet kort når han er våken og fram når han sover. Brukes som fotstøtte, og de glir fint og ikke hatt problem med at de ikke holder seg der de skal :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Hvor får jeg kjøpt MacLaren XT billig med kjapp levering? 14 år 1 måned siden #54735

  • YummyMummy
  • YummyMummy's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Seniormedlem
  • Innlegg: 292
  • Takk er mottatt 4
Så lenge de funker og ikke blir skranglete ettter en tids bruk er de sikkert ok. Gleder meg til å prøve trillen. Spørs om jeg må ta meg en tur på kjøpesenter snart...
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Hvor får jeg kjøpt MacLaren XT billig med kjapp levering? 14 år 1 måned siden #54813

  • Spentsmurf
  • Spentsmurf's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Super-VIP
  • Man har en mening til man får en ny
  • Innlegg: 22313
  • Takk er mottatt 52
ah... så heldig du er som har en mann som liker vognkjøpene dine da ;) Min sier ikke noe på det ha, han bare ser litt rart på vogna og klær seg i hodet og setter ungen i bilen i steden for vogna.. n klarer ikke bestandig å følge med på hvilken måte de slås sammen på :P Han er hekdig og da, for i sin bil kjører han bare vognene rett inn så står de der og skinner mens de fraktes fra A til B i bl...
Man har en mening til man får en ny! Og vips så har vi ny vogn :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.
  • Side:
  • 1
Tid til å lage siden: 0.755 sekunder
ERROR: mod_kunenalogin: Kunena 1.6.2 (or later) is not installed on your system!