Skip to content
Husk meg
Du er her: Hjem Forum Barnevogner Barnevogndebatten Noen som skal ha noe fra Emmaljungas Celebration edition da??
Velkommen, gjester
Brukernavn: Passord: Husk meg
  • Side:
  • 1

EMNE: Noen som skal ha noe fra Emmaljungas Celebration edition da??

Noen som skal ha noe fra Emmaljungas Celebration edition da?? 14 år 2 måneder siden #54023

  • ***
  • ***'s profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 7648
  • Takk er mottatt 22
Utrolig flott kolleksjon!

Digget både tilbehøret og vognene :) Spesielt den hvite var utrolig flott, men akk så skittsomt...

HAr jo vært diskutert litt emmaljunga her inne i det siste, så tenkte kanskje noen kom til å hive seg på ;)

Så scooter også kom i dette designet, hadde minste vært 6 mnd yngre nå så hadde jeg hatt en sort sånn i huset så fort den kom i butikken :laugh:
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Noen som skal ha noe fra Emmaljungas Celebration edition da?? 14 år 2 måneder siden #54036

  • Moldes
  • Moldes's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Seniormedlem
  • Innlegg: 159
Ble litt skuffet nå.. Så for meg noe stilige greier.. men det er jo nesten likt på det de har.... ensfarget..
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Noen som skal ha noe fra Emmaljungas Celebration edition da?? 14 år 2 måneder siden #54038

  • sissoll
  • sissoll's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 7407
  • Takk er mottatt 10
må nok si meg enig med Moldes her, bortsett fra de blanke stofffeltene ser jeg ikke det helt nye her :huh: Blir alt for voldsomt for meg, men likte godt designet på de nye stelleveskene :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Noen som skal ha noe fra Emmaljungas Celebration edition da?? 14 år 2 måneder siden #54040

  • Spentsmurf
  • Spentsmurf's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Super-VIP
  • Man har en mening til man får en ny
  • Innlegg: 22313
  • Takk er mottatt 52
hehe, likte det litt jeg... Men jeg er nok simofantast :P
Man har en mening til man får en ny! Og vips så har vi ny vogn :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Noen som skal ha noe fra Emmaljungas Celebration edition da?? 14 år 2 måneder siden #54042

  • ***
  • ***'s profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 7648
  • Takk er mottatt 22
Moldes skrev:
Ble litt skuffet nå.. Så for meg noe stilige greier.. men det er jo nesten likt på det de har.... ensfarget..

Ja, enig i at det er litt likt. Men likte de feltene, synes vogna så mer eksklusiv ut. Var spesielt bagdelen til edgen og scooteren jeg synes var fin. Pluss tilbehøret da ;)

Meeeen når de først skal ha celebration edition kunne de jo lagd noen av de skikkelig gamle nyyyyyydelige vognene de har hatt oppigjen ;) Retrovogner :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Noen som skal ha noe fra Emmaljungas Celebration edition da?? 14 år 2 måneder siden #54043

  • ***
  • ***'s profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 7648
  • Takk er mottatt 22
Spentsmurf skrev:
hehe, likte det litt jeg... Men jeg er nok simofantast :P

Simo er også fine vogner når de har litt ekstra detaljer på. Synd de bare kommer ensfarget nå :( Men den sorte bagen med kremfarget simo softline kant er fin da ;)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Noen som skal ha noe fra Emmaljungas Celebration edition da?? 14 år 2 måneder siden #54045

  • sissoll
  • sissoll's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 7407
  • Takk er mottatt 10
den brune, turkise og blomstermønstrede simo special edition 2010 er ikke ensfarget da, synes den er knallfin jeg :cheer:

Veldig enig i at de kunne produsert noen retroinspirerte vogner til jubileumet!
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Noen som skal ha noe fra Emmaljungas Celebration edition da?? 14 år 2 måneder siden #54046

  • ***
  • ***'s profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 7648
  • Takk er mottatt 22
Ja den simoen er litt stilig. Hadde glemt den jeg ;) Men det er liksom mer sånn sommermønster. Ville heller hatt ett litt mer klassisk mønster. Før kom de jo oftest med en eller annen form for mønster, om ikke annet så inni kalesjen. Nå er alle jeg har sett ensfargede på inni og utenpå (men de to er vel oftest ulik)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Noen som skal ha noe fra Emmaljungas Celebration edition da?? 14 år 2 måneder siden #54049

  • sissoll
  • sissoll's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 7407
  • Takk er mottatt 10
Det er ve for at de skal selge mest mulig av softlinetline-stasjet sitt. Kan jo få veldig flotte kombinasjner med det da, båed til bag og sportssete :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Noen som skal ha noe fra Emmaljungas Celebration edition da?? 14 år 2 måneder siden #54061

  • Spentsmurf
  • Spentsmurf's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Super-VIP
  • Man har en mening til man får en ny
  • Innlegg: 22313
  • Takk er mottatt 52
jeg er jo litt kjedelig i fargevegen og synes svart med hvit er stilig :)

Om emmaljunga hadde laget en retrovogn delux nå, da ville jeg kjøpt :) Uansett.. Tenk om de hadde laget en lignende den du linket til for en tid siden mlv :sukk: :dåne:
Man har en mening til man får en ny! Og vips så har vi ny vogn :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Noen som skal ha noe fra Emmaljungas Celebration edition da?? 14 år 2 måneder siden #54075

  • ***
  • ***'s profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 7648
  • Takk er mottatt 22
Spentsmurf skrev:
jeg er jo litt kjedelig i fargevegen og synes svart med hvit er stilig :)

Om emmaljunga hadde laget en retrovogn delux nå, da ville jeg kjøpt :) Uansett.. Tenk om de hadde laget en lignende den du linket til for en tid siden mlv :sukk: :dåne:

Ja det var akkurat det jeg også tenkte på :) Tror nesten jeg hadde kjøpt jeg også da :laugh:
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Noen som skal ha noe fra Emmaljungas Celebration edition da?? 14 år 2 måneder siden #54076

  • ***
  • ***'s profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 7648
  • Takk er mottatt 22
MariHønaMedHvitveis skrev:
Det er ve for at de skal selge mest mulig av softlinetline-stasjet sitt. Kan jo få veldig flotte kombinasjner med det da, båed til bag og sportssete :)

HIhi, ja du sier noe der :lol:
Jada, med softline på kan de bli veldig fine :)

Og jeg liker godt både den lilla, sorte, grønne og tåkeblå simoen altså, synes bare spesielt den sorte blir kjedelig om man ikke piffer den opp med noe :P
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.
  • Side:
  • 1
Tid til å lage siden: 0.737 sekunder
ERROR: mod_kunenalogin: Kunena 1.6.2 (or later) is not installed on your system!